חיפשת:

פלאפון החזרת מכשיר

כדי לבצע בדיקת טרייד-אין יש לבצע תהליך זיהוי - פלאפון
https://www.pelephone.co.il › trade-in
להצטרף לפלאפון · לתקן מכשיר · להחליף או להחזיר ציוד פלאפון,STINGTV ,yes · לקבל מידע/לבצע שינוים בחשבון · להזמין חבילה לחו"ל · אספקה או החזרת נתב של בזק בינלאומי.
איפוס מכשיר ה-Android להגדרות המקוריות - Android עזרה
https://support.google.com/android/answer/6088915?hl=iw
איפוס מכשיר ה-Android להגדרות המקוריות כדי להסיר את כל הנתונים מהטלפון, ניתן לאפס את הטלפון להגדרות המקוריות. האיפוס להגדרות המקוריות מכונה גם "פירמוט" או "איפוס קשיח".
מוקדי שירות לקוחות לכל צורך ללקוחות עסקיים ופרטיים | פלאפון
https://www.pelephone.co.il › mokdim
מוקד מכירה ללקוחות פרטיים מכירה ושדרוג מכשירים ללקוחות פרטיים במבצעים ייחודיים. בטלפון 242* ממנוי ברשת פלאפון | 1-800-050-050 מכל טלפון בישראל.
חסימת/פתיחת קו - Self Service פלאפון
https://www.pelephone.co.il › heb › l...
אובדן מכשיר - חסימה/חיבור ... לאיתור מכשירים שנחסמו בגלל אובדן או גניבה ונכנסו לרשימה השחורה- ... מכשיר מבית Apple, בעל מסך 4.7 אינץ', מצלמה אחורית.
החזרת פלאפון אחרי שימוש
https://www.fridmanwork.com › law...
להלן פסק דין בסוגיית החזרת פלאפון אחרי שימוש: ... בנושא הרקע לתביעה : התובע הגיש תביעה שביסודה דרישה לביטול עסקה לשדרוג/רכישת מכשיר טלפון נייד מהדור השלישי.
צור קשר | Pelephone - פלאפון
https://www.pelephone.co.il/DigitalSite/heb/self-service/contact-us
דברו איתנו איך שנוח לכם: בצ'אט, ב- sms עם נציג, במייל, בשיחה למוקד, או להגיע למרכז שירות
שידרוג פלאפון +החזרה... - כללי - HWzone פורומים
https://hwzone.co.il/community/topic/182396-שידרוג-פלאפון-החזרה
Sep 15, 2006 · עכשיו אתה רוצה מכשיר חדש. יופי, מכשיר עולה כסף. יש לך שתי אפשרויות: 1. לשלם עליו מחיר X ולקחת אותו. 2. לשלם עליו מחיר Y, נמוך יותר, להוסיף את המכשיר הישן שלך לעיסקה, ולקחת אותו. זה נקרא "שדרוג". Trade in.
טרייד אין - באים עם מכשיר ישן ומשדרגים למכשיר חדש |פלאפון
https://www.pelephone.co.il/DigitalSite/heb/shop/trade-in
בכפוף לתנאי תכנית טרייד אין ובהחזרת מכשיר מדגמים המשתתפים בה במעמד הרכישה כשהוא תקין על פי בדיקת טכנאי מטעם פלאפון. גובה ההנחה לפי הדגם המוחזר. 2300 ₪ הנחה- בהחזרת _Note 9 512GB תקין.
טרייד אין - באים עם מכשיר ישן ומשדרגים למכשיר חדש |פלאפון
https://www.pelephone.co.il › trade-in
גם לכם נמאס מהסמארטפון הישן? חשבתם לשדרג אבל לא יצא? במיוחד בשביל זה יצאנו עם טרייד אין מטורף! אז קדימה היכנסו ושדרגו לאייפון או גלקסי וכל מהשביניהם בקלות ...
החזרת תפוס שחרור פלאפון |מחשב | סמארטפון - עו"ד פלילי אלון שליכטר
https://www.a-law.co.il › החזרת-תפוס-פ...
החזרת תפוס שחרור פלאפון |מחשב | סמארטפון - החרמת הטלפונים והמחשבים בעידן ... עקב כך שהם נותרים ללא מחשב או מכשיר הטלפון הנייד שלהם – אמצעי תקשורת חיוניים, ...
הנייד שלך שווה כסף - באג
https://www.bug.co.il › tradein
החזירו את המכשיר הישן שלכם לאחת מהחנויות וקבלו זיכוי לרכישה מיידית בחנות · iPhone 8 Plus אייפון 8 · iPhone X 256GB אייפון · Samsung Galaxy S9 גלקסי S9 G960F.
מדיניות החזרת מוצרים - טלפונים סלולרים - Phonehouse
https://phonehouse.co.il › pages › 74...
מדיניות החזרת מוצרים המוצר יוחזר חדש, ועד 14 יום מתאריך הקניה ובאריזתו המקורית וזאת בצירוף חשבונית הקנייה. החזר כספי יינתן רק באם עלה מחיר המוצר מעל 50 ₪.
איתור מרכזי שירות ומכירה | פלאפון
https://www.pelephone.co.il/DigitalSite/heb/support/service-centers
נקודות שירות הלקוחות ומרכזי המכירה של פלאפון זמינים ללקוחותינו במהלך כל השבוע בפריסה ארצית, בדקו את שעות הפעילות של המרכז הקרוב לביתכם או צרו קשר בטלפון.
איתור מרכזי שירות ומכירה | פלאפון
https://www.pelephone.co.il › support
נקודות שירות הלקוחות ומרכזי המכירה של פלאפון זמינים ללקוחותינו במהלך כל השבוע בפריסה ארצית, בדקו את שעות הפעילות של המרכז הקרוב לביתכם או צרו קשר בטלפון.
סמארטפונים וטלפונים סלולרים - קטלוג מכשירים | פלאפון
https://www.pelephone.co.il › devices
סמארטפונים ומכשירים סלולריים קונים רק בפלאפון ונהנים מהמגוון הרחב ביותר מהמותגים המצליחים והמובילים בעולם Apple, Samsung, Xiaomi, Huawei, Realme.
זימון תור למרכז שירות פלאפון - קביעת תור | פלאפון
https://service.pelephone.co.il/peleselfservice/dispatcher/queueOrderLogin
מרכז פלאפון חוצות המפרץ, מרכז פלאפון פ"ת, מרכז פלאפון נתניה, מרכז פלאפון אשדוד, מרכז פלאפון רמת גן איילון . היערכותכם בהתאם. לפני ההגעה למרכז פלאפון- מומלץ לגבות את אנשי הקשר ב-pelephone cloud. להורדת האפליקציה וביצוע הגיבוי לחץ כאן. *השירות בתשלום וללא התחייבות, במכשירים תומכים בלבד.