חיפשת:

פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים

טיפוח הכוונה עצמית בלמידה סביב פרויקטים בטכנולוגיה - אוניברסיטת בן ...
http://aranne5.bgu.ac.il › others › ShacharAhron3
( דפוסי ההוראה והנחיית פרויקטים של המורים בהיבט של פיתוח הכוונה ... פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים, ירושלים: משרד.
בהבניה מתמדת - cet.ac.il
www.cet.ac.il › self-regulation › units
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי.
פורטל מס"ע | אסטרטגיות למידה ותלמידי תיכון – סקירה
https://portal.macam.ac.il/article/אסטרטגיות-למידה-ותלמידי...
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: מחלקת הפרסומים, משרד החינוך. לידור, ר.
מקורות מידע - בהבניה מתמדת
https://www.cet.ac.il › Units › unit1-...
ערכה למיפוי ולהערכה של כישורי הכוונה עצמית בלמידה בדרך החקר. ירושלים: משרד החינוך, התרבות והספורט ... פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים.
יחידה 5 – מקורות מידע – בהבניה מתמדת
https://selfreg.shaanan.ac.il/יחידה-5-מקורות-מידע
מרכז משאבים של קהילת מורים מתוקשבת תמי"ד מטעם מטח (מרכז לטכנולוגיה חינוכית) בשיתוף עם אוניברסיטה פתוחה. מרכז משאבים עשיר הכולל מאמרים, הפנייה לאתרים חינוכיים בנושאים מגוונים.
בהבניה מתמדת - cet.ac.il
https://www.cet.ac.il/self-regulation/units/unit5-bibliography.htm
הלנה קימרון. רשימת מקורות. בירנבוים, מ' (1997). חלופות בהערכת הישגים. תל-אביב: רמות. בירנבוים, מ' (1997). ערכה למיפוי ולהערכה של כישורי הכוונה עצמית בלמידה בדרך החקר. ירושלים: משרד החינוך, התרבות והספורט האגף לחינוך יסודי, המחלקה לתוכניות ושיטות. בירנבוים, מ' (2000).
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים - Google ...
https://books.google.com › about › פי...
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם. Front Cover. מנוחה בירנבוים. מחלקת הפרסומים, משרד החינוך, 2000 - Independent study.
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם ...
books.google.com › books › about
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם: Author: מנוחה בירנבוים: Contributors: ישראל. האגף לחנוך יסודי. המחלקה לתכניות ושיטות, אוניברסיטת תל-אביב. בית הספר לחנוך.
יחידה 2 – מקורות מידע – בהבניה מתמדת
https://selfreg.shaanan.ac.il/יחידה-2-מקורות-מידע
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: משרד החינוך. ירושלים: משרד החינוך. גארדנר, ה' (1995).
פורטל מס"ע | פיתוח כישורי הכוונה עצמית בלמידה כחלק ממטרות ...
https://portal.macam.ac.il/article/פיתוח-כישורי-הכוונה-עצמית...
תכניות הלימודים החדשות והסטנדרטים מדגישים את הצורך בפיתוח כישורי הכוונה עצמית של הלומד בתהליך למידתו ומדגישות את הצורך בהשתתפות פעילה של התלמיד בתהליך למידתו על מנת שיפתח את חשיבתו ואת יכולתו להפיק משמעות מתהליך זה.
המורה כמדריך ומנחה בפיתוח לומד עצמאי
https://mcd.org.il › 2013/10 › Ruthi-Bereldiyano
פיתוח כישורי הכוונה עצמית בלמידה הופכים לגרעין מחייב כל מורה ... אחת מהדרכים לשיפור רמת ההוראה היא באמצעות מחקרים על מ ... מומלץ לבצע מחקר שכולל התערבות.
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה בחינוך הגבוה
https://www.shaanan.ac.il › Ktav_Et › Shnaton
ניתן לטפח הכוונה עצמית גם אצל לומדים ... כיצד נראה ארגון לומד בעל הכוונה עצמית בלמידה. השילוב של ... פתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים.
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח ...
https://books.google.com/books/about/פיתוח_הכוונה_עצמית_של.html?id...
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם מנוחה בירנבוים מחלקת הפרסומים, משרד החינוך , 2000 - Independent study
בהבניה מתמדת - CET
www.cet.ac.il › self-regulation › Units
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי.
טיפוח הכוונה עצמית בלמידה ובהוראת מקצוע המתמטיקה תקציר מבוא
https://www.gordon.ac.il › gordon › files › bsharaa
חדשות של מורים במטרה לפתח מיומנויות של יצירת סביבת למידה המעודדת. הכוונה עצמית בלמידה. ... לשם פיתוח לומדים בעלי הכוונה עצמית נדרשת סביבה לימודית, פיזית.
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם ...
cris.tau.ac.il › en › publications
t1 - פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. t2 - דו"ח מסכם. au - בירנבוים, מנוחה. au - אלון, דפנה. au - אמדור, ליסה. au - כ"ץ, שרה
פורטל מס"ע | אסטרטגיות למידה ותלמידי תיכון – סקירה
portal.macam.ac.il › article › אסטרטגיות
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: מחלקת הפרסומים, משרד החינוך. לידור, ר.
פורטל מס"ע | פיתוח כישורי הכוונה עצמית בלמידה כחלק ממטרות ...
portal.macam.ac.il › article › פיתוח
10.1 התלמידים יפתחו כישורים של לומדים בעלי הכוונה עצמית, בעלי יזמה וסקרנות, המסוגלים להבנות ידע באמצעות חקר תופעות, דיון בסוגיות, התמודדות עם בעיות בסביבה האנושית ובסביבה הפיזית וניסיון לפתור ...
סילבוס הקורס הערכת הישגים-מושגי יסוד במדידה והערכת הלומד ...
https://www30.tau.ac.il/yedion/syllabus.asp?course=0769100704&year=2013
הערכת הישגים. מושגי יסוד במדידה והערכת הלומד (2 ש"ס) סיגל ריינדרס כפרי – קב' 0769100702. sigalrk@walla.com 054-4646154. השיעור מתקיים ביום א' 10:15-11:45בחדר 004 שרת. שעת קבלה: יום א' 9:15 חדר 352 בניין שרת, בתיאום מראש. עדי לוי-ורד – קב' 0769100701. Adilevy77.tau@gmail.com.
יחידה 5 – מקורות מידע – בהבניה מתמדת
selfreg.shaanan.ac.il › יחידה-5-מקורות
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי. ירושלים: משרד החינוך, האגף לחינוך יסודי.
ביבליוגרפיה מסכם(. תל . פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות ...
https://pisga.tik-tak.co.il › pisga-matebinyamin
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים )דו"ח. מסכם(. תל. אביב: אוניברסיטת תל אביב. וולף, ד'. 2004 . אינטראקציה איכותית בכיתה, בתוך: הידברות ...
פיתוח הכוונה עצמית אצל פרחי הוראה באמצעות תמיכה רפלקטיבית ...
http://telem-pub.openu.ac.il › chais › morning
העצמת מיומנויות הכוונה עצמית בלמידה בפיתוח מקצועי של פרחי הוראה. ממחקרים עולה כי מיומנויות של הכוונה ... פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים.
הכוונה עצמית - פורטל מס"ע
https://portal.macam.ac.il › הכוונה-עצמית
ושיודע לשאול: שאילת שאלות על ידי ילדים כמרכיב בתהליך של פיתוח לומד עצמאי ... פיתוח הכוונה עצמית אצל פרחי הוראה באמצעות תמיכה רפלקטיבית בסביבה טכנולוגית.
בהבניה מתמדת - CET
https://www.cet.ac.il/self-regulation/Units/unit9-bibliography.htm
הכיתה החושבת: למידה בתרבות של חשיבה. ירושלים: משד החינוך ומכון ברנקו ויס. ירושלים: משד החינוך ומכון ברנקו ויס. טישמן, ש' ופרקינס, ד' (1997).
השימוש במחוון הערכה - לב לדעת
https://www.levladaat.org/assessment/השימוש-במחוון-הערכה
יחד עם זאת, ברצוננו לדון באפשרות שיתופם של הלומדים בפיתוח ובבנייה של מחוונים: האם הדבר נחוץ ורצוי וכיצד הוא עשוי לתרום לפיתוח ההכוונה העצמית של הלומד, ובתוך כך ליכולתו להערכה עצמית פנימית?
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח ...
https://cris.tau.ac.il/en/publications/פיתוח-הכוונה-עצמית-של...
פיתוח הכוונה עצמית של לומדים באמצעות התערבות מורים: דו"ח מסכם. מחלקת הפרסומים, משרד החינוך. מחלקת הפרסומים, משרד החינוך.