חיפשת:

פירוש השם מנור

פופולריות, מקור, משמעות ופירוש השם מנור | סליפלס פרנט
https://www.sleeplessparent.com › מנור
מחפשים את מקור, משמעות, פופולריות ופירוש השם מנור? סליפלס פרנט מאגד את כל המידע על השם מנור ועל עוד המון שמות נוספים. היכנסו עכשיו!
השם מנור פירוש ומשמעות | מחשבון שמות סימילאק
https://similac.co.il/baby-names/manor
מקור השם מנור הוא בשפה העברית. המילה מנור מופיעה בתורה, בה מנור הוא חלק ממנגנון אריגת הבדים. השם מנור מתקשר ליציבות, חוסן והתחדשות. "וחץ חֲנִיתוֹ כִּמְנוֹר אֹרְגִים וְלַהֶבֶת חֲנִיתוֹ שֵׁשׁ מֵאוֹת שְׁקָלִים בַּרְזֶל וְנֹשֵׂא הַצִּנָּה הֹלֵךְ לְפָנָיו."
השם מנור פירוש ומשמעות | מחשבון שמות סימילאק
https://similac.co.il › שמות לתינוקות
מנור/מָנוֹר. מנור. שם בלועזית. Manor. מגדר. בנות. עולם תוכן. תנ"ך ,כל השמות ,מיוחדים. פירוש השם. מקור השם מנור הוא בשפה העברית. המילה מנור מופיעה בתורה, ...
אופק - פירוש השם
https://www.mako.co.il/ninemonth-baby_names/unique...
פירוש. משמעות השם אופק היא קו אופקי המסמל את המפגש המדומה ויזואלית בין השמיים לארץ או לים. את קו האופק ניתן לראות רק כאשר שדה הראייה פתוח ולא כולל עצמים כלשהם החוסמים את המראה.
שם לבן מנור | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il › שאל-את-הרב
מעוניינת בדעתך הכנה והאם השם יתאים עפי הקבלה והיהדות , תודה . ... לדעת רוב החכמים פירוש המילה מנור הוא "עץ עב ועגול, שהאורג כורך עליו חוטי ...
שמות לבנים באות מ' - בחירת שם - פירוש שמות
https://sites.google.com/site/shemmot/banim/ab/mem
מאגר שמות לפי הא"ב שמות מהתנ"ך שמות עבריים שמות נפוצים שמות לפי תאריכים ואירועים שמות מן הטבע שמות של חיות שמות של צבעים שמות משירים שמות המביעים משאלה שמות המציינים רגשות שמות המציינים תכונות...
מנור - מטרנה
https://www.materna.co.il › meaning-...
מנור הוא המוט אליו קושרים את המפרש האורכי בספינות. משמעות נוספת למונח מנור היא יתד הארג - הקורה שחוטי השתי כרוכים עליה. קורה זו אף מוזכרת בשם מנור בלשון ...
פירוש השם מנור | גלו הכל על משמעות השם מנור - Baby names שמות ...
https://www.baby-names.co.il › מנור
מהו פירוש השם מנור ? הכל על משמעות ופירוש השם מנור, מה מקור השם וכל הפרטים המלאים באתר Baby Names מאגר השמות המוביל בישראל !
משמעות השם מנור | פרטי השם מנור | פירוש השם מנור
www.shemli.co.il/hebnames/name_details.seam?nameID=2494
פירוש השם: 1. מוט אליו קושרים את המפרש האורכי בספינה. 2. יתד הארג - קורה שחוטי השתי כרוכים עליה, "וְעֵץ חֲנִיתוֹ, כִּמְנוֹר אֹרְגִים" שמואל א' י"ז ז'. ניתוח נומרולוגי: מייצג אנשים הגונים בעלי חוש צדק. מעשיים, אוהבי צדק ויושר, נדבנים ומאמינים בשוויון. אוהבים בית אך גם עבודה.
משמעות השם מנור | פרטי השם מנור | פירוש השם מנור
www.shemli.co.il › hebnames › name_details
מידע מפורט על השם מנור. פירוש ומשמעות השם מנור, ערך נומרולוגי, מפורסמים בשם מנור, קטגוריות, שכיחות השם, אחוז בין בנים ובנות, ועוד.
משמעות השם דביר
https://mazaltov.walla.co.il/NewBornNames/Item.aspx?ObjectID=116
מקור השם דביר הוא מהתנ"ך, דביר הוא המקום הפנימי והקדוש ביותר בבית המקדש בו הוחזק ארון הברית, כאשר מורשה הכניסה היה הכהן הגדול. משום שהשם דביר מסמל את קודש הקודשים, אנשים בשם זה …
השם מנור פירוש ומשמעות | מחשבון שמות סימילאק
similac.co.il › baby-names › manor
מנור/מָנוֹר מנור שם בלועזית. Manor. מגדר. בנות. עולם תוכן. תנ"ך,כל השמות,מיוחדים. פירוש השם. מקור השם מנור הוא בשפה העברית. המילה מנור מופיעה בתורה, בה מנור הוא חלק ממנגנון אריגת הבדים.
משמעות השם מנור
https://mazaltov.walla.co.il/NewBornNames/Item.aspx?ObjectID=314
מקור השם מנור הוא מהתנ"ך, המילה מנור מוזכרת בספר שמואל ומתארת קורה שחוטי השתי כרוכים עליה. פירוש השם מנור - מוט אליו קושרים את המפרש האורכי בספינה, המנור משמש לפרישתה של תחתית המפרש. כל האמור באתר זה הינו בגדר המלצה בלבד ואיננו בגדר ייעוץ או תחליף לייעוץ.
אופק - פירוש השם
www.mako.co.il › ninemonth-baby_names › unique_names
פירוש משמעות השם אופק היא קו אופקי המסמל את המפגש המדומה ויזואלית בין השמיים לארץ או לים. את קו האופק ניתן לראות רק כאשר שדה הראייה פתוח ולא כולל עצמים כלשהם החוסמים את המראה.
פירוש השם מנור - שמות לתינוקות - פורטל יולדת
https://www.yoledet.co.il › baby-names
פירוש השם מנור ... שם בעברית: מנור. מין: זכר ונקבה (יוניסקס) ... במחקר התברר כי לכל אות משמעות משל עצמה, עוד התברר כי לשילוב האותיות אנרגיה חזקה יותר.
משמעות השם מנור
mazaltov.walla.co.il › NewBornNames › Item
מקור השם מנור הוא מהתנ"ך, המילה מנור מוזכרת בספר שמואל ומתארת קורה שחוטי השתי כרוכים עליה. פירוש השם מנור - מוט אליו קושרים את המפרש האורכי בספינה, המנור משמש לפרישתה של תחתית המפרש. כל האמור ...
מה זה מנור - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › מנור
תוצאות חיפוש לערך מנור. ... התקבלו 10 פירושים במילון למנור. מָנוֹר. שם פרטי עברי לבנים. מנור. מתוך ויקיפדיה ... פירוש השם: אש. מנור (ספנות).
פירוש השם נור | גלו הכל על משמעות השם נור - Baby Names ...
https://www.baby-names.co.il/נור
שמות בעלי משמעות קרובה והצעות נוספות: נוריה פירוש השם: הוספת אותיות האל "יה" לשם נור שפירוש אש…; להבה פירוש השם: בהרה, ניצוץ, נור, לשון אש מקור השם בתנ"ך: "לְפָנָיו אָכְלָה…; שלהבת פירוש השם: להבה, נור, אש, תבערה.
משמעות השם מנור - שם לי
http://www.shemli.co.il › name_details
מידע מפורט על השם מנור. פירוש ומשמעות השם מנור, ערך נומרולוגי, מפורסמים בשם מנור, קטגוריות, שכיחות השם, אחוז בין בנים ובנות, ועוד.
פירוש השם מנור | גלו הכל על משמעות השם מנור - Baby Names ...
www.baby-names.co.il › מנור
פירוש השם: לשם זה כמה פירושים, הראשון מוט עץ אליו קושרים את מפרש הספינה. פירוש נוסף, מנור זה קורה אליה קשורים חוטי השתי. מקור השם בתנ”ך: “וְעֵץ חֲנִיתוֹ, כִּמְנוֹר אֹרְגִים” שמואל א’ י”ז ז ...
מנור | אתר השמות הגדול
https://babynames.baby-land.co.il › מ...
משמעות השם מנור: מנור הוא מוט עץ שעליו כרוכים חוטים לאורך. בספנות הוא המוט שאליו נקשרים חבלי המפרש. באריגה מנור הוא המוט שאליו מחוברים חוטי השתי והערב.
השם מנור , משמעות השם מנור , פירוש השם מנור
https://www.yo-yoo.co.il/data/names/name/337
השם מנור , משמעות השם מנור , פירוש השם מנור.
משמעות השם מנור - וואלה! מזל טוב
https://mazaltov.walla.co.il › item
מקור השם מנור הוא מהתנ"ך, המילה מנור מוזכרת בספר שמואל ומתארת קורה שחוטי השתי כרוכים עליה. פירוש השם מנור - מוט אליו קושרים את המפרש האורכי בספינה, ...
פירוש השם מנור | גלו הכל על משמעות השם מנור - Baby Names ...
https://www.baby-names.co.il/מנור
Feb 15, 2015 · פירוש השם: לשם זה כמה פירושים, הראשון מוט עץ אליו קושרים את מפרש הספינה. פירוש נוסף, מנור זה קורה אליה קשורים חוטי השתי. מקור השם בתנ”ך: “וְעֵץ חֲנִיתוֹ, כִּמְנוֹר אֹרְגִים” שמואל א’ י”ז ז’. ...
השם מנור , משמעות השם מנור , פירוש השם מנור
www.yo-yoo.co.il › data › names
השם מנור , משמעות של השם מנור , פירוש של השם מנור כולל ניתוח נומרולוגי , ערך גימטריה , מפורסמים בשמות דומים , חיפושים מתאימים בגוגל ועוד
מנור | אתר השמות הגדול
babynames.baby-land.co.il › namelist › מנור
פירוש השם מנור לפי הקבלה: השם מבטא עוצמה, אחיזה איתנה ויציבות. ציטוט מן המקורות: "וַיֵּצֵא אִישׁ-הַבֵּנַיִם מִמַּחֲנוֹת פְּלִשְׁתִּים, גָּלְיָת שְׁמוֹ מִגַּת: גָּבְהוֹ, שֵׁשׁ אַמּוֹת וָזָרֶת.
ליהי | אתר השמות הגדול
https://babynames.baby-land.co.il/namelist/ליהי
שם בלועזית: Lihi, Leehe, Lihie. מין: בת. מקור השם: השפה העברית. קטגוריות: ישראלי. משמעות השם ליהי: השם ליהי מורכב מצירוף המילים "לי" ו"הי" (מופיע גם עם א' בסוף) ולפיכך המשמעות - היא בשבילי. מפורסמים בעלי אותו שם: ליהי קורנובסקי, ליהי צלניק-מנור. פירוש השם ליהי לפי הקבלה: