חיפשת:

פירוש השם הילה

פירוש השם הילה - אלטרנטיבלי
https://www.alternativli.co.il › 6054-...
בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. פירוש/מקור השם: עטרה ...
הילה - פירוש השם - Mako
https://www.mako.co.il › popular_na...
כל מה שרציתם לדעת על פירוש השם הילה, ניתוח נומרולוגי, ניתוח קבלי ומפורסמות עם השם הילה באינדקס השמות של mako תשעה חודשים.
הילה - מטרנה
https://www.materna.co.il › meaning-...
השם הילה נגזר מן השפה העברית והמקרא והוא בעל משמעות ייחודית במינה, משום שהוא מתאר למעשה את המעגל שמסביב לאור, הנראה בעיניהם של המתבוננים.
הילה | אתר השמות הגדול
https://babynames.baby-land.co.il › ה...
משמעות השם הילה: תהילה, הדר, פאר, זוהר, זיו, נוגה. עטרה, אור, אור סביב השמש, תופעה אופטית של היווצרות מעגל סביב מקור אור (משתמשים גם כדימוי חיובי לטבעת אור מעל ...
פירוש השם הילה | גלו הכל על משמעות השם הילה - Baby Names ...
www.baby-names.co.il › הילה
אהבתם את פירוש השם הילה? יש לכם הערות או שאלות בקשר לשם הילה, אתם מוזמנים לשלוח לנו פידבק . שתפו את פירוש השם הילה. עזרו לנו לשתף את האתר ברשת ! שתפו את השם הילה עם חברים...
השם הילה פירוש ומשמעות | מחשבון שמות סימילאק
https://similac.co.il/baby-names/hila
פירוש השם. מקור השם הילה הוא מהתנ"ך ומשמעות השם הוא עטרה, מעטפת של זוהר סביב מקור אור. הילה בספר "שמות" מופיעה בהקשר של משה רבנו, "וַיַּרְא אַהֲרֹן וְכָל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, אֶת-מֹשֶׁה, וְהִנֵּה קָרַן, עוֹר פָּנָיו" שמות ל"ד ל'.
משמעות השם הילה | פרטי השם הילה | פירוש השם הילה
www.shemli.co.il › hebnames › name_details
פירוש השם: 1. עטרה, אור, אור סביב השמש, תופעה אופטית של היווצרות מעגל סביב מקור אור, מעין טבעת אור הנוצרת סביב אדם או עצם. התיאור הראשון של הילה מופיע בתנ"ל בספר "שמות" לגבי משה רבנו, "וַיַּרְא אַהֲרֹן וְכָל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, אֶת-מֹשֶׁה, וְהִנֵּה קָרַן, עוֹר פָּנָיו" שמות ל"ד ל'. 2. תהילה, הדר, הוד, פאר, זוהר, נוגה, תפארה. 3.
השם הילה פירוש ומשמעות | מחשבון שמות סימילאק
similac.co.il › baby-names › hila
הילה קורח, הילה נחשון הילה שם בלועזית. Hila. מגדר. בנות. עולם תוכן. אש ואור,כל השמות,תנ"ך. מפורסם באותו השם. פירוש השם. מקור השם הילה הוא מהתנ"ך ומשמעות השם הוא עטרה, מעטפת של זוהר סביב מקור אור.
פירוש השם הילה | גלו הכל על משמעות השם הילה - Baby Names ...
https://www.baby-names.co.il/הילה
Dec 04, 2014 · פירוש השם הילה | גלו הכל על משמעות השם הילה - Baby Names : מאגר שמות.
פופולריות, מקור, משמעות ופירוש השם הילה | סליפלס פרנט
https://www.sleeplessparent.com › הילה
בתנך מתוארת ההילה בהקשר של משה רבינו. השם הילה מתאר אור ויופי,הקרנת אור ותקווה לסובבים, פאר והדר. ערך בגימטריה. 50. ערך נומרולוגי. 5. פופולריות.
משמעות השם הילה
https://mazaltov.walla.co.il/newbornnames/item.aspx?objectid=161
פירוש השם הילה - תהילה, הדר, פאר, זוהר, זיו, נוגה או אפיון, נופך, תדמית. תכונות אופי לנשים בשם הילה - נשים בשם הילה מחפשות אחר מרחב מחייה, נמנעות ממסגרות כובלות, ומחפשות אחר התנסויות. בעלות חשיבה אינסטינקטיבית בשילוב צורך חזק לאיסוף נתונים ורציונליות.
הרב רביד , מה דעתך על השמות הילה,בת-אל,תהילה,הודיה? - אורלנוער
http://www.orlanoar.com › ...
אולם, כיון שמדובר בשם בעל משמעות של אור וקדושה ראוי שמי שנושאת את השם "הילה" ושם "תהילה" תעבוד על מידת הענווה ואין לי צל של ספק שיזכו להילה ואור גדול ואור ...
משמעות השם הילה
mazaltov.walla.co.il › newbornnames › item
מקור השם הילה הוא מהתנ"ך, המילה הילה מתארת את המעגל שמסביב לאור, הנראה בעיניהם של המתבוננים, בספר שמות מתוארת ההילה בהקשר למשה רבנו. לפי תורות רוחניות רבות הילה מקיפה אדם או חפץ ומופיעה בצבעים שונים, כאשר לכל הילה משמעות שונה המצביעה על מצב רגשי מסוים. פירוש השם הילה - תהילה, הדר, פאר, זוהר, זיו, נוגה או אפיון, נופך, תדמית.
משמעות השם הילה | פרטי השם הילה | פירוש השם הילה
www.shemli.co.il/hebnames/name_details.seam?nameID=81
פירוש השם: 1. עטרה, אור, אור סביב השמש, תופעה אופטית של היווצרות מעגל סביב מקור אור, מעין טבעת אור הנוצרת סביב אדם או עצם. התיאור הראשון של הילה מופיע בתנ"ל בספר "שמות" לגבי משה רבנו, "וַיַּרְא אַהֲרֹן וְכָל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, אֶת-מֹשֶׁה, וְהִנֵּה קָרַן, עוֹר פָּנָיו" שמות ל"ד ל'. 2.
משמעות השם הילה - וואלה! מזל טוב
https://mazaltov.walla.co.il › item
מקור השם הילה הוא מהתנ"ך, המילה הילה מתארת את המעגל שמסביב לאור, הנראה בעיניהם של המתבוננים, בספר שמות מתוארת ההילה בהקשר למשה רבנו.
הילה - מטרנה
www.materna.co.il › baby-names › meaning-of-name-hila
לפי הקבלה: השם הילה נגזר מן השפה העברית והמקרא והוא בעל משמעות ייחודית במינה, משום שהוא מתאר למעשה את המעגל שמסביב לאור, הנראה בעיניהם של המתבוננים. בתנ"ך מתוארת ההילה בהקשר למשה רבנו, "וַיַּרְא אַהֲרֹן וְכָל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, אֶת-מֹשֶׁה, וְהִנֵּה קָרַן, עוֹר פָּנָיו", ספר שמות, פרק ל"ד, פסוק ל'.
הילה - פירוש השם
https://www.mako.co.il/ninemonth-baby_names/...
פירוש. השם הילה מתאר את המעגל הנראה מסביב למוקד האור בטבע, בעיניים של המסתכלים עליו. בספר שמות מתוארת הילה סביב משה רבינו - "קרן עור פניו". זוהי למעשה תופעה אופטית שעל פי תורות רוחניות יש לה חשיבות אנרגטית המעידה על מצבים רגשיים. פירוש השם המילולי הוא נוגה, זיו ונופך.
הילה - מטרנה
https://www.materna.co.il/baby-names/meaning-of-name-hila
מקור השם: עברית. בגמטריה: 50. לפי הקבלה: השם הילה נגזר מן השפה העברית והמקרא והוא בעל משמעות ייחודית במינה, משום שהוא מתאר למעשה את המעגל שמסביב לאור, …
פירוש השם הילה - שמות לתינוקות - פורטל יולדת
https://www.yoledet.co.il › baby-names
שם בעברית: הילה. מין: נקבה. שם באנגלית: Hila. מספר בגימטריה: 50. ערך נומרולוגית הצ'אקרות: 14. שמות לבנים במספר נומרולוגי 14 שמות לבנות במספר נומרולוגי 14 ...
משמעות השם הילה - שם לי
http://www.shemli.co.il › name_details
מידע מפורט על השם הילה. פירוש ומשמעות השם הילה, ערך נומרולוגי, מפורסמים בשם הילה, קטגוריות, שכיחות השם, אחוז בין בנים ובנות, ועוד.
הילה - פירוש השם
www.mako.co.il › ninemonth-baby_names › popular
פירוש השם הילה מתאר את המעגל הנראה מסביב למוקד האור בטבע, בעיניים של המסתכלים עליו. בספר שמות מתוארת הילה סביב משה רבינו - "קרן עור פניו". זוהי למעשה תופעה אופטית שעל פי תורות רוחניות יש לה חשיבות אנרגטית המעידה על מצבים רגשיים. פירוש השם המילולי הוא נוגה, זיו ונופך. מפורסמים עם אותו השם הילה נחשון, הילה אלפרט, הילה פלדמן פירוש קבלי
השם הילה פירוש ומשמעות | מחשבון שמות סימילאק
https://similac.co.il › שמות לתינוקות
פירוש השם. מקור השם הילה הוא מהתנ"ך ומשמעות השם הוא עטרה, מעטפת של זוהר סביב מקור אור. הילה בספר "שמות" מופיעה בהקשר של משה רבנו, "וַיַּרְא אַהֲרֹן ...
הילה | אתר השמות הגדול
babynames.baby-land.co.il › namelist › הילה
משמעות השם הילה: תהילה, הדר, פאר, זוהר, זיו, נוגה. עטרה, אור, אור סביב השמש, תופעה אופטית של היווצרות מעגל סביב מקור אור (משתמשים גם כדימוי חיובי לטבעת אור מעל ראשו של אדם או עצם).