חיפשת:

פיקוד העורף בידוד בית

חובת בידוד ביתי בשל חשש להידבקות בנגיף קורונה (הליך) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › חובת_בי...
הפרת צו בידוד בית עלולה להסתכם באישום פלילי שתוצאתו מאסר או קנס. ... פיקוד העורף, מוקד חירום לבעיות אזרחיות (לא רפואיות) 104.
מידע ועדכונים - פורטל חירום לאומי | מאמרים
https://www.oref.org.il › Pakar
חדשות פיקוד העורף; שאלות נפוצות. {0} פרטים נמצאו. הנחיות לרעידת אדמה. רעידת אדמה הורגשה בישראל, ... מלוניות בידוד והחלמה ... הנחיות לשריפות מחוץ לבית.
‫פיקוד העורף - הודעה חשובה! החל ...
https://www.facebook.com/PikudHaoref/posts/2979862672057438
30/4/2020 · פיקוד העורף. April 30 ·. הודעה חשובה! החל מהיום 30.4.2020 - בשעה 23:00 -האזורים המוגבלים כפי שהוכרזו על ידי הממשלה הם : ירושלים – שכונת קריית צאנז, שכונת קריית בעלזא ורוממה. חורה – שכונה 9 (קוואעין) ושכונה 10. בנוסף, הוחלט על הארכת ההגבלות על בית שמש – שכונת רמת בית שמש ב'.
קורונה: מדריך הנחיות מעודכנות לבדיקות קורונה ובידוד - וואלה ...
healthy.walla.co.il › item › 3448883
Jul 19, 2021 · באתר פיקוד העורף תוכלו למצוא רשימה מעודכנת של המתחמים בהם אפשר לעשות בדיקת קורונה באזור המגורים שלהם, ללא צורך בהפניית רופא וללא קביעת תור מראש. יש להגיע לבדיקה עם תעודה מזהה.
טופס דיווח עצמאי לבידוד ביתי ותעודת מחלה גורפת לעובד השוהה ...
haipo.co.il › item › 178295
Feb 05, 2020 · הודעה לציבור נגיף הקורונה 5.2.2020 טופס דיווח עצמאי לבידוד ביתי: משרד הבריאות רואה בציבור שותף מרכזי לפעילויות שלנו למניעת התפרצות נגיף הקורונה.
N12 - מלוניות הקורונה: המדריך המלא למלוניות לחוזרים מחו"ל
www.mako.co.il › news-lifestyle › 2020_q4
Dec 23, 2020 · מלונית הבידוד היא בית מלון שהותאם לשהיית החוזרים מחו"ל בתנאי בידוד מחייבים. השהייה במלונית היא ללא תשלום, מסובסדת על ידי משרד הביטחון ומנוהלת על ידי פיקוד העורף. שירותי המלונאות ניתנים על ידי צוות בית המלון בהתאם להנחיות משרד הבריאות ושמירת הסדר הציבורי במלונית תתבצע על ...
כל המידע על בידוד - מי צריך להכנס, קיצור בידוד, ערעור, דמי ...
www.gov.il › he › departments
מטרת תקופת הבידוד הינה עצירת ההדבקה ומניעת התפשטות מחלת הקורונה בישראל. הבידוד כולל כניסה למקום בידוד והימנעות ממגע עם הסובבים, כולל שאר השוהים בבית. הבידוד הוא על פי צו מנכ"ל משרד הבריאות.
בידוד קורונה: מי צריך, הנחיות, קיצור הבידוד ועוד | שירותי ...
www.clalit.co.il › he › your_health
Sep 12, 2021 · המטרה של בידוד בית היא לעצור את שרשרת ההדבקה ולמנוע את התפשטותה ... או במתחמי פיקוד העורף.
מתחמי בדיקות קורונה (PCR) - פורטל החירום הלאומי
https://www.oref.org.il › Pakar
שימו לב: בדיקת קורונה (PCR) שמתבצעת במתחמי פיקוד העורף וקופות החולים אינה יכולה לשמש לצורך כניסה למקומות המחייבים הצגת תו ירוק, למעט לצורך כניסה לבית מלון ...
התפשטות הקורונה: פקחים החלו ...
https://news.walla.co.il/item/3342016
20/2/2020 · משרד הבריאות החל היום (חמישי) באכיפת צו בידוד הבית לחוזרים ממדינות המזרח מחשש להתפשטות נגיף הקורונה. במשרד הבריאות הבהירו כי הפרת צו בידוד הבית עשויה להסתכם באישום פלילי שתוצאתו עד שבע שנות מאסר אם נעשה במזיד ועד שלוש שנות מאסר אם נעשה בהתרשלות.
אשפוז בבית ובבית מלון לחולי ...
https://www.clalit.co.il/he/info/services/Pages/inpatient_care_corona.aspx
פיקוד העורף - Facebook
https://www.facebook.com › photos
במידה ואינכם יכולים לקיים את תנאי הבידוד בביתכם תוכלו לשהות במלונית בתנאי בידוד מלאים אליה תועברו על ידי פיקוד העורף ישירות משדה התעופה.
פורטל חירום לאומי | שאלות ותשובות - פיקוד העורף
https://www.oref.org.il › Pakar
פורטל החירום הלאומי של פיקוד העורף, מרכז את כל המידע, השאלות והתשובות בנושא קורונה, ההנחיות, העדכונים לתרחישי החירום השונים. כל המידע לו אתם זקוקים ממשרדי ...
כל המידע על בידוד - מי צריך להכנס ...
https://www.gov.il/he/departments/guides/corona-quarantine
כל המידע על בידוד - מי צריך להכנס, קיצור בידוד, ערעור, דמי בידוד ויציאה חריגה | משרד הבריאות. מטרת תקופת הבידוד הינה עצירת ההדבקה ומניעת התפשטות מחלת הקורונה בישראל. הבידוד כולל כניסה למקום בידוד והימנעות ממגע עם הסובבים, כולל שאר השוהים בבית. הבידוד הוא על פי צו מנכ"ל משרד ...
בידוד קורונה: מי צריך, הנחיות ...
https://www.clalit.co.il/he/your_health/family/Pages/home_insulation.aspx
פורטל חירום לאומי | מלוניות בידוד והחלמה - פיקוד העורף
https://www.oref.org.il › Pakar
קטין עד גיל 17 - ניתן לשהות במלונית בידוד רק עם האחראי עליו על פי חוק, כלומר, הוריו או אפוטרופוס שקבע בית המשפט, או משפחת אומנה.
כל מה שרצית לדעת על בידוד במלון בזמן קורונה - פיקוד העורף
https://www.oref.org.il › SIP_STORAGE › FILES
מפקדת פיקוד העורף. מכלול התנהגות אוכלוסייה. ב"ה. כל מה שרצית לדעת על בידוד במלון בזמן קורונה ... פינוי ממלון קורונה לבית החולים הנו.
N12 - מלוניות הקורונה: המדריך המלא ...
https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q4/Article-2eae5af4c...
23/12/2020 · מלונית הבידוד היא בית מלון שהותאם לשהיית החוזרים מחו"ל בתנאי בידוד מחייבים. השהייה במלונית היא ללא תשלום, מסובסדת על ידי משרד הביטחון ומנוהלת על ידי פיקוד העורף. שירותי המלונאות ניתנים על ידי צוות בית המלון בהתאם להנחיות משרד הבריאות ושמירת הסדר הציבורי במלונית ...
בידוד כפוי באופן גורף על שבים ...
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5712473,00.html
12/4/2020 · בסיום התהליך אנחנו מסבירים שמי שאין לו אפשרות לשהות בבידוד ביתי יכול לעבור למלונית של פיקוד העורף. "הם יורדים מהמטוס בקבוצות של 20 ולאחר מכן פוגשים את מד"א, שם נערכת בדיקת חום לכל הנוסעים ולאחר מכן הם נשאלים גם על תסמינים.
בידוד וניידות חיסון בבתיה"ס ...
https://news.walla.co.il/item/3452803
7/8/2021 · התלמידים בערים אדומות וכתומות ילמדו בכיתות קטנות יותר, ויעברו בדיקות pcr שבועיות, שיבוצעו על ידי פיקוד העורף. הבדיקות יאוחדו לאיגום מטושים, כך שכל המטושים של תלמידי הכיתה ייבדקו ביחד במטרה להקל על התהליך ולחסוך בכסף.
פורטל חירום לאומי | בדיקות קורונה ותו ירוק - פיקוד העורף
https://www.oref.org.il › Pakar
כמו כן, תוצאה שלילית בבדיקת PCR מאפשרת לקצר משך בידוד, מ-14 יום ל-7 ימים. ... PCR שמבוצעת במתחמי פיקוד העורף או בקופת החולים לטובת כניסה ושהייה בבית מלון.
כל המידע על בידוד - מי צריך להכנס, קיצור בידוד, ערעור, דמי בידוד ויציאה ...
https://www.gov.il › corona-quarantine
מטרת תקופת הבידוד הינה עצירת ההדבקה ומניעת התפשטות מחלת הקורונה בישראל. הבידוד כולל כניסה למקום בידוד והימנעות ממגע עם הסובבים, כולל שאר השוהים בבית.
קורונה: מדריך הנחיות מעודכנות ...
https://healthy.walla.co.il/item/3448883
19/7/2021 · באתר פיקוד העורף תוכלו למצוא רשימה מעודכנת של המתחמים בהם אפשר לעשות בדיקת קורונה באזור המגורים שלהם, ללא צורך בהפניית רופא וללא קביעת תור מראש.
פורטל חירום לאומי | דף הבית
https://www.oref.org.il
פורטל החירום הלאומי של פיקוד העורף, מרכז את כל המידע, השאלות והתשובות בנושא קורונה, ההנחיות, העדכונים לתרחישי החירום השונים. כל המידע לו אתם זקוקים ממשרדי ...
קורונה: פיקוד העורף ראוי לקבל את ...
https://www.maariv.co.il/journalists/opinions/Article-760218
16/4/2020 · פיקוד העורף נקרא לסייע למשרד הבריאות ולעשות את כל מה שמערכת הביטחון מטילה עליו. בתוך כך, פיקוד העורף לקח אחריות על תרגום הנחיות הדרג המדיני לכללים של עשה ואל תעשה ולהבהיר את הרציונל מאחורי ההחלטות. פעילות פיקוד העורף נעשית מול הרשויות המקומיות, תוך ליווי הרשויות ...
חובת בידוד ביתי בשל חשש להידבקות בנגיף קורונה (הליך) – כל-זכות
www.kolzchut.org.il › he › חובת_בידוד
הפרת צו בידוד בית עלולה להסתכם באישום פלילי שתוצאתו מאסר או קנס.