חיפשת:

פיצה 24/פיצה האט ראש העין

פיצה האט ראש העין עינת- משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › menu
פיצה האט ראש העין עינת- משלוחים. אין חוות דעת. משלוחים קיבוץ עינת: דמי משלוח חינם, מינימום 60 ₪, זמן משתנה. 1700506070. הנך נמצא ב: קיבוץ עינת > פיצה.
פיצה ופיצריות בראש העין - דפי זהב
https://www.d.co.il › פיצריות
אמריקן פיצה היא פיצריה ותיקה, כשרה ואהובה הממוקמת בראש העין. מזה למעלה משבע שנים, מציעה הפיצריה את מיטב המנות של המטבח האיטלקי: שמה של הפיצה.
פיצה האט למהדרין - קיבוץ עינת/ראש העין - בד"ץ בית יוסף
https://www.badatz.biz › biz › פיצה-ה...
פיצה האט למהדרין – קיבוץ עינת/ראש העין ... פיצה האט היא אחת מרשתות הפיצה הגדולות בעולם והיא חלק מחברת Yum! Brands, המתפעלת בין היתר גם את רשתות המזון KFC ...
פיצה האט ראש העין - עינת - MyPizza.co.il
https://www.mypizza.co.il › listing
פיצה האט ראש העין – עינת. טלפון, כתובת, שעות פתיחה, משלוחים, פייסבוק, פיצה ללא גלוטן, פיצה טבעונית. שיהיה לכם בתיאבון! ... ראשון – חמישי : 24:00 – 11:00.
ראש העין - פיצה האט - PizzaHut
https://pizzahut.co.il › סניפים
לוגו : פיצה האט – PizzaHut. הזמינו עכשיו ... ראש העין. מתחם תחנת הדלק בכניסה לקיבוץ עינת. 1-700-50-60-70. משלוח עד הבית איסוף עצמי ...
פיצה האט ראש העין תפריט + שובר למגש פיצה חינם עד הבית
https://walla.pizza › פיצות-מומלצות › פי...
כל הפרטים שרציתם לדעת אודות פיצה האט ראש העין תפריט: שעות הפתיחה של פיצה האט ראש העין תפריט: 12:30-24:00 , הכתובת של פיצה האט ראש העין תפריט מצויה במפה מטה.
פיצה האט - תחנת דלק אלון עינת, אזור פתח תקווה - איזי
https://easy.co.il › page
כמובן שנאלצתי לצאת מהמעלית. התקשרתי מיד לסניף בראש העין. מנהל הסניף לא היה, היה מוכר שלא ממש עניין אותו דבר אמר שיעביר הלאה. הסברתי שאנו סופר כועס וקודם כל חשוב ...
פיצריות בראש העין: משלוחים והזמנות של פיצות מעולות - בזק B144
https://www.b144.co.il › ראש-העין
רוצים לדעת מאיפה שווה להזמין פיצה בראש העין? היכנסו, קבלו רשימה של מיטב הפיצריות בראש העין שיכינו לכם פיצה חמה וטעימה, והזמינו משלוח פיצה הביתה.