חיפשת:

פיצה 24/משלוחים 24/הדסה עין כרם אוכל

פיצה 24/משלוחים 24/בראסרי עין כרם - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פיצה-24 › בראסרי-עין...
פיצה 24/משלוחים 24/בראסרי עין כרם ... בראסרי ירושלים - אתר הבית של מסעדת בראסרי עין כרם, מסעדה צרפתית בשרית ברחוב המעיין 15 בירושלים.
מסעדות ומזון מהיר בהדסה עין כרם, ירושלים - איזי
https://easy.co.il › list › Restaurants-a...
מסעדות ומזון מהיר בהדסה עין כרם, ירושלים - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.
מסעדות במרכז רפואי הדסה עין כרם - Rest
https://www.rest.co.il › jerusalem › h...
מחפשים מסעדה במרכז רפואי הדסה עין כרם? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות במרכז רפואי הדסה עין כרם, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות במרכז ...
משלוחים Rest - אתר הזמנות משלוחי אוכל ממסעדות הגדול בישראל
https://www.mishlohim.co.il
Oct 24, 2021 · Rest משלוחים - האתר הותיק והגדול בישראל להזמנת משלוחים אוכל ממסעדות. תפריטים מעודכנים עם תמונות להזמנות משלוחים ONLINE ,מבצעים, קופונים והטבות בלעדיות באתר ... חוו"ד על פיצה פפלינו. Esti. 24/10/21.
מסעדות עם Take Away בירושלים - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/jerusalem/takeaway
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות עם Take Away בירושלים באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בירושלים. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
מיסטיק פיצה ירושלים משלוחים פיצה ירושלים | משלוחה
https://www.mishloha.co.il/r/מיסטיק פיצה ירושלים
למשלוחים חייגו: 02-3001020, באתר תפריט משלוחים מעודכן, הטבות וקופונים מיוחדים, שיחת חינם למסעדה, תמונות לכל המנות, עסקיות שוות, המלצות ועוד | משלוחי אוכל זה משלוחה
מסעדות המגישות אוכל חלבי בירושלים - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/jerusalem/dairy-meal
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות המגישות אוכל חלבי בירושלים באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בירושלים. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
משלוחים בעין כרם: משלוחי אוכל בעין כרם - משלוחה
https://www.mishloha.co.il › משלוחים
משלוחים בעין כרם: משלוחי אוכל בעין כרם - משלוחה. נמצאו 35 מסעדות משלוחים של לעין כרם, עדכן רחוב: כשר מהדרין. כשר רבנות. איסוף עצמי. הזמנה און-ליין.
מסעדות פתוחות בשישי בירושלים - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/jerusalem/open-on-friday
Sep 29, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות פתוחות בשישי בירושלים באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בירושלים. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
משלוחים ירושלים - משלוחי אוכל ירושלים - תן ביס
https://www.10bis.co.il › next › ירושלים
או אולי בכלל בא לכם פיצה ענקית על המלוואח?תן ביס מביאה עד אליכם את כל המסעדות שירושלים מציעה. כל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט לבחור.
בורגרס בר הדסה עין כרם- משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › menu
בורגרס בר הדסה עין כרם- משלוחים. אין חוות דעת. משלוחים ירושלים: דמי משלוח חינם, מינימום 0 ₪, זמן משתנה. עסק זה לא פעיל באתר משלוחים.
משלוחי אוכל בעין כרמל - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/eincarmel/all_food_types
פיצה עדן (כשר למהדרין) שושנת הים 1 עתלית, המסעדה מבצעת משלוחים לעתלית, עין כרמל, גבע כרמל, צרופה, כרם מהרל, עופר, ניר עציון, עין הוד, הבונים, נחשולים, מגדים, כלא 6 ושייטת 13, מסעדת פיצה עדן מציעה פיצה משפחתית ואישית עם מבחר רחב ...
הכי טובות: מסעדות בעין כרם - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g488156-Ein_Kerem_Jerusalem_District.html
לאכול בעין כרם, ישראל: ראה 439 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של עין כרם מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות בירושלים: המומלצות ביותר לשנת 2021 - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/jerusalem
Jul 19, 2018 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי המסעדות הטובות ביותר בירושלים לשנת 2021. חפשו מסעדות כשרות או מסעדות פתוחות בשבת. צפו בחוות דעת מאומתות על-ידי גולשי רסט על מגוון מסעדות. מיינו לפי סוג אוכל, תפריט, רמת כשרות, טווח מחירים ...
פיצה רשב¨י כשרה ,פיצריות כשרות במירון
https://www.kosherest.co.il/rests/miron/3648-פיצה-רשב-י
מדריך המסעדות הכשרות של ישראל - Kosherrest פיצה רשב¨י כשרה ,מסעדות כשרות במירון
טייק א ווק Take a wok ירושלים - תפריט משלוחים - תאילנדי ...
https://www.mishlohim.co.il/menu/9348
Oct 18, 2021 · טייק א ווק Take a wok ירושלים בירושלים משלוחים – תפריט משלוחים כשר של טייק א ווק Take a wok ירושלים - לתאילנדי / נודלס כשר בירושלים - הזמנות טלפוניות, און ליין, קופונים והמלצות.
פיצה 1+1 - פיצה בירושלים, איטלקיות, חלביות, צמחונית - 2eat.co.il
https://www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על פיצה 1+1, מסעדה פיצה בירושלים. ... משלוחים. מאפיינים נוספים. אופציה צמחונית; איזור ללא עישון; גישה לנכים ... חן נוי בתאריך 24/01/2008.