חיפשת:

פיצה מדרחוב כרמיאל

פיצה כרמיאל מדרחוב - MyPizza.co.il
https://www.mypizza.co.il/tag/פיצה-כרמיאל-מדרחוב
באתר שלנו תוכלו למצוא רשימות של רשתות פיצה ופיצריות מקומיות בכרמיאל לפי כל נושא שתחפשו – בין אם אתם מחפשים פיצה כשרה בכרמיאל או פיצרייה שפתוחה בשבת, ממשלוחי פיצה 24 שעות או...
אמריקן פיצה כרמיאל - משלוחי פיצה פסטות וסלטים בכרמיאל
https://ampizzakarmiel.co.il
אמריקן פיצה כרמיאל - פיצרייה כשרה בכרמיאל הזמנת משלוחי פיצות, סלטים, פסטות, לחם שום. באמריקן פיצה תמצאו מבחר תוספת טריות ובצק בעשייה יומית.
פיצה רשב"י, שד' קק"ל 98, בכרמיאל - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
https://www.d.co.il/80134498/39460
Dec 16, 2016 · צפה בשעות הפעילות. פיצה רשב"י בכרמיאל מתמחה כבר יותר מ-10 שנים בהכנת פיצות איכותיות לפי מתכון סודי. את הבצק הטרי והמובחר מכינים במקום פעמיים ביום, כדי שתרגישו את הפריכות בכל מגש. הגבינה שעל הפיצה היא 100% גבינה צהובה - ללא שום תחליפים.
פיצה בכרמיאל - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/karmiel/pizza-pizzerias
אמריקן פיצה כרמיאל (כשר) שד' קק"ל 99 כרמיאל. אמריקן פיצה כרמיאל מבצעת משלוחים לכרמיאל. אמריקן פיצה כרמיאל מציעה מגוון רחב של מנות טעימות במיוחד כמו: פיצות בגדלים שונים, פיצה טבעונית, פיצה שמנת, רביולי בטטה, רביולי גבינה, פטוצ'יני, סלט ירקות, סלט בולגרית, סלט טונה ועוד. מחכים לכם ...
פיצה רשב"י, שד' קק"ל 98, בכרמיאל - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
פיצה רשב"י. פיצריות בכרמיאל. שד' קק"ל 98, כרמיאל, מדרחוב כרמיאל,.
פיצה בכרמיאל | פיצה כרמיאל - פורטל כרמיאלי
https://www.karmieli.co.il › פיצריות
פורטל כרמיאלי מאגד בתוכו את כל העסקים בכרמיאל ומסביב לה. אינדקס עסקים ונותני שירותים בתחום: פיצריות בכרמיאל, פיצה בכרמיאל ועוד.
פיצריות בכרמיאל - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/karmiel/pizzerias
Oct 13, 2021 · פיצריות בכרמיאל. חיפוש קולי. סינון. הצג לפי: התאמה. הצג לפי. התאמה. ציון חוות דעת. מסעדות סביבך.
יאמיס - מסעדה איטלקית, פיצריה, גלידריה - תפריט משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/menu/11120
Oct 17, 2021 · מסעדת יאמיס - מסעדה איטלקית, פיצריה, גלידריה (כשר, כל המוצרים שלנו כשרים למהדרין) שד' נשיאי ישראל 100/13, מדרחוב כרמיאל. המסעדה מבצעת משלוחים בכרמיאל.
פיצה בריבוע 27.90 כרמיאל ... - mishlohim
https://www.mishlohim.co.il/menu/6308
פיצה רבין (כשר) ממוקמת ברחוב ההגנה 4/7, בכרמיאל. המסעדה מבצעת משלוחים לכרמיאל והסביבה. מסעדת פיצה רבין מציעה מגוון רחב של מנות טעימות במיוחד כמו סמבוסק, סלט יווני, פיצה מקסיקנית, פיצה רומא ועוד..
פיצריני
https://pizzarini.co.il
פיצריני הפיצה הטעימה ביותר בכל כרמיאל פתוחה עכשיו גם למשלוחים! בתפריט העשיר והמגוון של פיצריני תוכלו למצוא מגוון של פיצות בגדלים שונים עם תוספות טריות ...
פיצריות בכרמיאל | משלוחי פיצה בכרמיאל
https://www.mypizza.co.il › משלוחים
מחפשים פיצה בכרמיאל? אצלנו תמצאו את כל הפיצריות בכרמיאל. טלפון, כתובת, שעות פתיחה, פייסבוק, משלוחי פיצה בכרמיאל. שיהיה לכם בתאבון!
פיצה רימיני קק"ל כרמיאל - תפריט משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › menu
פיצה רימיני בכרמיאל ברחוב שדרות קק"ל 104 כרמיאל הינה סניף של רשת הפיצריות רימיני הממוקמות בכרמיאל. בפיצריה רימיני מגישים פיצות עם מבחר תוספות לבחירה.
אקסטרה פיצה כרמיאל - Home - Karmi'el - Facebook
https://www.facebook.com › category
הפיצה הטעימה בישראל מגיעה לכרמיאל, במחירים המדהימים המאפיינים את סניפי אקסטרה פיצה בארץ: 19.90... שדרות נשיאי ישראל 100 כרמיאל, Karmi'el, Israel.
פיצריות בכרמיאל - Rest
https://www.rest.co.il › pizzerias
ב-Rest תמצאו רשימת פיצריות בכרמיאל, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, ... פרטי המסעדה. אקסטרא פיצה כרמיאל - פיצריה בכרמיאל. אקסטרא פיצה כרמיאל. פיצריות כרמיאל