חיפשת:

פיצה חולון פתוח

פיצה הוליווד חולון משלוחים פיצרייה חולון| משלוחה
https://www.mishloha.co.il/r/פיצה הוליווד חולון#!/rest/618962/menu
למשלוחים חייגו 03-3002620, פיצה הוליווד חולון אתר המשלוחים המיוחד של פיצה הוליווד חולון, באתר תפריט משלוחים מעודכן, הטבות וקופונים מיוחדים, שיחת חינם למסעדה, תמונות לכל המנות, עסקיות שוות, המלצות ועוד | …
משלוחי פיצה פיצריות בחולון - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › holon
פיצה פצץ חולון - אזור - בית דגן. השיקמה 2, אזור. 41 חוו”ד. כשר online. ○ משלוחים חולון | מינ' 50 ₪ | משלוח חינם | זמן: 45 דק'.
פיצריות בחולון, פתוחות בשבת - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › ... › פיצריות
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי פיצריות בחולון, פתוחות בשבת באתר Rest. ... פרטי המסעדה. דומינו'ס פיצה - פיצריה בחולון. דומינו'ס פיצה.
פיצריות בחולון, פתוחות בשבת - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/holon/pizzerias/open-on-saturday
Sep 30, 2021 · נמצאו 4 פיצריות בחולון, פתוחות בשבת. סדר לפי: התאמה ציון חוות דעת. מפה. דומינו'ס פיצה. 2 חוות דעת. פיצריות | מחיר ₪₪₪₪. סוקולוב נחום 2, חולון. 053-8092613.
פיצה האט חולון
https://pizzahut.co.il › פיצריות-בחולון
חולון מערב- פתוח בשבת. אהרונוביץ 2, חולון. בחולון יש שני סניפים של פיצה האט. חולון מזרח ומערב. סניף חולון מערב הוא אחד מסניפי הדגל ...
פיצה חולון | פיצה פרגו האתר הרשמי רשת פיצריות מובילה
https://prego.co.il › holon
בחולון פתוחים כל השבוע, גם בשישי, עד השעות הקטנות של הלילה. כסניף הדגל של הרשת אנו מעניקים ללקוחתנו את השירות הטוב והאדיב ביותר, כי לשמור על שמה של הרשת זו ...
פיצה האט חולון מערב: שעות פתיחה ותפריט משלוחים - Pizza Hut
https://pizzahut.co.il/branch/חולון-מערב
Nov 30, 2019 · פיצה האט חולון מערב: שעות פתיחה ותפריט משלוחים - Pizza Hut.
פיצה חולון - משלוחי פיצה פיצריות בחולון - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/holon/pizza-pizzerias
פיצה חלי קרן היסוד 20, בת ים (כשר), המסעדה מבצעת משלוחים לחולון, ראשון לציון מערב ובת ים. הפיצריה הכי טעימה וגם כשרה למהדרין בעיר המסעדה מציעה מבחר פיצות טעימות, קריספיות עם 100% גבינת מוצרלה עם מבחר תוספות מיוחדות כמו טונה, פטריות טריות, בולגרית, חצילים ועוד.
פיצריות בחולון: משלוחים והזמנות של פיצות מעולות - בזק B144
https://www.b144.co.il › פיצריות › חולון
פתוח עד השעה: 23:00. פיצריה מקסימה בחולון, תפריט עשיר ומגוון של פיצות בוטיק מחומרי הגלם הטרים והאיכותיים ביותר, אשר נאפות בטאבון אבן ב 400… placeBR חולון.
פיצה פצץ חולון- משלוחים - mishlohim
https://www.mishlohim.co.il/menu/4375
סניף פיצה קאסה דל פפה בחולון ממוקם בכיכר סטרומה (כיכר האוכל בחולון) לצד מסעדות נוספות מתחומים שונים. השירות המהיר והאדיב, הטעם המשובח וחומרי הגלם הטריים של קאסה דל פפה חולון מיצב אותה במיקומים גבוהים בעיר ולהערצה בקרב חובבי המזון המהיר.
פיצריות בחולון | משלוחי פיצה בחולון | פיצה חולון
https://www.mypizza.co.il › משלוחים
בקיצור – כל מה שאתם צריכים ורוצים לדעת על פיצריות בחולון. לא מוצאים פיצריה בחולון? נשמח אם תספרו לנו ! אוכל 24 שעות בחולון אוכל פתוח 24 שעות ...
פיצה בחולון זה רק פיצה האט! רשימת הפיצריות שלנו בעיר ...
https://pizzahut.co.il/פיצריות-בחולון
בחולון יש שני סניפים של פיצה האט. חולון מזרח ומערב. סניף חולון מערב הוא אחד מסניפי הדגל של פיצה האט. בסניף קיים בר סלטים מפנק, ג'ימבורי ענק בחינם ללקוחות וחדר VIP לימי הולדת ואירועים. הסניפים מבצעים משלוחי פיצות לכל האזור וניתן למצוא מגוון עסקיות בשעות הצהריים.
פיצריות בחולון - 15 המומלצות ביותר על פי הגולשים מעודכן נובמבר 2021
https://www.t.co.il › פיצריות
השירות ממש אדיב עם הרבה סבלנות, יש כשרות, החניה באיזור חינם, פתוח גם עד שעות מאוחרות, משהו כמו 11 או 12 בלילה ופתוח גם במוצ"ש. לרוב הפיצות שבחרנו להזמין זה פיצה ...
פיצריות פתוח בשבת בחולון - איזי
https://easy.co.il › list › Pizza › open=2
12# בפיצריות בחולון. פיצה פרגו 8.1. 7.4 ק"מ. פיצה פרגו. רשת פיצה • ₪₪₪. חולון. נפתח ב10:30. "טעים. ושירות יעיל (סניף חולון". 393 ביקורות. 699 ביקרו פה החודש.