חיפשת:

פיצה בנתניה פתוחה עכשיו

פיצה נתניה עיר ימים כשר למהדרין | פיצה פרגו האתר הרשמי
https://prego.co.il/netanya
רכישת פיצה פרגו בנתניה. אם אתם מגיעים לאזור עיר ימים בנתניה ובמקרה, לגמרי במקרה מתחשק לכם מגש פיצה חמים וטעים, יש לכם כתובת: פיצה פרגו. כמובן שגם באופן כללי אם אתם מחפשים פיצה נתניה, פיצה פרגו הוא אחד השמות הראשונים שיעלו לכם בחיפוש.
פיצה בנתניה - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › netanya
קרייזי פיצה נתניה. הרצל 41, נתניה. 4 חוו”ד. כשר. 2 מגשי פיצה ב - 60 ₪. ○ משלוחים נתניה | מינ' 70 ₪ | משלוח חינם | זמן: 50 דק'.
פיצריות 24 שעות בנתניה - B144
https://www.b144.co.il › פיצריות › נתניה
פיצריות 24 שעות בנתניה מוצאים כאן, היכנסו לרשימת פיצריות בנתניה הפתוחות 24 שעות והזמינו בכל שעה פיצה עם תוספות או בלי, עם סינון לפי המלצות גולשים.
פיצריות פתוח בשבת בנתניה - איזי
https://easy.co.il › list › Pizza › open=2
23# בפיצריות בנתניה. דומינוס פיצה 7.9. 31 ק"מ. דומינוס פיצה. רשת פיצה • ₪₪₪. כיכר העצמאות 4, נתניה. נפתח ב12:15. "הפיצה של דומינוס כוסמים טעימה מאוד".
פיצה כמעט חינם נתניה קרית נורדאו משלוחים פיצה נתניה | משלוחה
https://www.mishloha.co.il/r/פיצה כמעט חינם נתניה
למשלוחים חייגו 09-3001108, פיצה כמעט חינם נתניה אתר המשלוחים המיוחד של פיצה כמעט חינם נתניה, באתר תפריט משלוחים מעודכן, הטבות וקופונים מיוחדים, שיחת חינם למסעדה, תמונות לכל המנות, עסקיות שוות, המלצות ועוד | …
פיצריות בנתניה, פתוחות בשבת - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › ... › פיצריות
פיצריות | מחיר ₪₪₪₪ גיבורי ישראל 15, Y סנטר פולג, נתניה 053-8092825. פרטי המסעדה. הזמנת משלוח · קישור למסעדה. כתבות אחרונות. ה-CUP OF TEA שלנו!
פיצה 24/פיצה בנתניה פתוחה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › פיצה-24 › פיצה-בנתני...
מחפשים פיצה כשרה בנתניה? אם כן, הגעתם למקום הנכון. היכנסו עכשיו לרשימה ארוכה של פיצריות כשרות בנתניה ובחרו פיצריה מעודפת לפי המלצות ושעות פעילות.
פיצה האט - משלוחי פיצה בכל הארץ | PizzaHut
https://pizzahut.co.il
רעבים? לפיצה האט, רשת הפיצריות הגדולה בישראל יש 93 סניפים בפריסה ארצית. הכנסו עכשיו לאתר והזמינו את הפיצה שאתם אוהבים, פיצה האט כאן בשבילכם.
פיצריות בנתניה, פתוחות בשבת - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/netanya/pizzerias/open-on-saturday
Sep 29, 2021 · הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי פיצריות בנתניה, פתוחות בשבת באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בנתניה…
מסעדות פתוחות בשבת בנתניה - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il/restaurants/netanya/open-on-saturday
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות פתוחות בשבת בנתניה באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בנתניה. מחפשים מסעדה שמתאימה בדיוק בשבילכם?
פיצריות בנתניה: משלוחים והזמנות של פיצות מעולות - בזק B144
https://www.b144.co.il/פיצריות/נתניה
בפיצריה תוכלו להזמין פיצות עם מגוון תוספות: זיתים ירוקים, זיתים שחורים, פטריות, תירס, עגבניות, בצל, טונה, שיפקה, גבינה…. פצה פצץ סניף נתניה- אם אתם אוהבים פיצות טעימות, עם בצק איטלקי משובח, רוטב מיוחד וכל תוספת אפשרית שרק חלמתם עליה פיצה פצץ זה המקום בשבילכם.פיצה איכותית הנאפת ...
פיצה ומשלוחי פיצות ברחבי הארץ – דומינוס פיצה | Dominos Pizza
https://www.dominos.co.il
דומינו'ס פיצההנה רשת פיצריות בינלאומית המונה למעלה מ-17,000 סניפים ברחבי העולם. את פעילותה בישראל החלה החברה בשנת 1990 וכיום מפעילה כ-60 סניפים בארץ שמבצעים משלוחי פיצות טעימות. בדומינו'ס פיצה סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות, בדגש על שימוש בחומרי גלם מובחרים - הגבינה על פיצות של ...
פיצה פתוחה בשבת בנתניה הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › פיצה-פתוחה-בשב...
אם בא לכם פיצה בלילה היכנסו לעמוד פיצריות באתר B144 ולחצו על סנן פיצה פתוחה 24 שעות . תקבלו רשימה של עסקים ב נתניה שישמחו לקבל מכם הזמנה 24 שעות ביממה.
פיצריות בנתניה | משלוחי פיצה בנתניה
https://www.mypizza.co.il › משלוחים
טלפון, כתובת, שעות פתיחה, פייסבוק, משלוחי פיצה בנתניה. ... פיצה כשרה בנתניה או פיצרייה שפתוחה בשבת, ממשלוחי פיצה 24 שעות או משלוחים בחינם, ...
דומינוס פיצה נתניה מרכז | Domino's Pizza
https://www.dominos.co.il/סניף-נתניה-מרכז
כמה טוב שהגעתם לסניף דומינוס פיצה נתניה מרכז – אנחנו כאן משנת 2007, הסניף הראשון בעיר, עם פיצה שמטריפה את כל תושבי האיזור.. כל מי שמחפש פיצה בנתניה מוזמן להגיע לסניף השמח שלנו בכיכר העצמאות.
פיצה בנתניה - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/netanya/pizza-pizzerias
פיצה יולו שוכנת ברחוב הדליות 2, נתניה, פולג ומציעה מגוון מנות מחומריים טריים ואיכותיים במיוחד בשבילכם. תוכלו ליהנות ממנות טעימות במיוחד כמו פיצה ספיישל יולו יוונית, סלט יווני, פיצה מרגריטה יולו ועוד. וכדי שתוכלו ליהנות ממגוון המנות הטעימות "פיצה יולו" מבצעת משלוחים בנתניה ...
פיצה כשרה בנתניה - מגוון פיצריות כשרות - בזק B144
https://www.b144.co.il/פיצריות/פיצה-כשר/נתניה
פיצה זותאמה מיוחד בפיצה שלנו? הבצק של ״זותא״ שונה מזה של פיצריות מקומיות רבות – הוא בעובי בינוני, קריספי ועמוק טעמים, לאחר שעבר תפיחה בת 72 שעות".