חיפשת:

פינת הנופש מירון

מול הר מירון - טוב צימר
http://tuv-zimer.co.il › show_zimmer
ישנה גם מרפסת פרטית הצופה ליער מירון. יחידת האירוח- דביר. לזוג/זוג+2. ביחידה ישנו חדר שינה ענק, פינת אוכל, מטבחון ושירותים עם מקלחת. דירת הנופש של מול הר ...
פינת הנופש - מירון - צימר - איזי
https://easy.co.il › page
בלב המושב מירון ובמרחק של 12 דקות הליכה בלבד מציון הרשב"י הוקם מתחם האירוח המפואר, פינת הנופש. במתחם הענקי המשתרע על פני 140 מטרים הוקמה ווילת אירוח מפוארת ...
ארמונות שלזינגר | וילת אירוח מומלצת למשפחות במירון | מירון ...
https://www.meronmap.co.il/zimmer/ארמונות-שלזינגר
חדרי האירוח כוללים: מיזוג אוויר, מיטות מעץ מלא עם אופציית הפרדה למיטה יהודית, מעוצבות בצורה יוקרתית ואיכותית וכוללות מזרנים גבוהים ונוחים ולהשלמת האוירה מקבלים מצעים ומגבות באיכות גבוהה, ארון, פינת אוכל, שירותים ומקלחת ומטבחון מאובזר עם פלטה ומיחם לשבת.
פינת הנופש | צימרים מומלצים לזוגות ומשפחות עם ג'קוזי ...
https://www.telechofesh.co.il/zimmer/פינת-הנופש
מיקום: מירון - גליל עליון ; סוג מבנה: ווילות בקתות אבן ; מספר יחידות: 4 ; 072-3926979
פינת הנופש | וילות וצימרים קרוב לרשב"י | וילה במירון ...
https://www.meronmap.co.il/zimmer/פינת-הנופש
פינת הנופש. רק 12 דקות הליכה מפרידות בין מתחם האירוח המפואר של פינת הנופש והציון הקדוש של הרשב"י במירון, את וילת האירוח המפואר מיקמנו במרכז המושב בסמיכות למקווה בית הכנסת והמכולת היישובית.
פינת הנופש | צימרים מומלצים לזוגות ומשפחות עם ג'קוזי במירון - טלחופש
https://www.telechofesh.co.il › zimmer
בלב המושב מירון ובמרחק של 12 דקות הליכה בלבד מציון הרשב"י הוקם מתחם האירוח המפואר, פינת הנופש במתחם הענקי הוקמה ווילת אירוח מפוארת ויוקרתית וצימר זוגי.
נופש באוויר אחר | צימרים לזוגות ומשפחות במירון | מירון על המפה
https://www.meronmap.co.il/zimmer/נופש-באוויר-אחר
פחות מחמש דקות הליכה מציון הרשב"י במירון, בפינת חמד ירוקה ושקטה, שוכן מתחם האירוח צימרים נופש באוויר אחר בבעלות פרץ ומרגלית מרדלר. במתחם המטופח, עטור המדשאות וגינות הנוי הפורחות, יש יחידות אירוח לזוגות ומשפחות, לאחת מהיחידות ישנה חצר פרטית.
מירון על המפה - כל המידע על מושב מירון 365 יום בשנה
https://www.meronmap.co.il
באתר, תמונה פנורמית מדויקת של מושב מירון ומגוון רחב של מידע המשרתים את צרכן התיירות הפוטנציאלי בטרם הוא מגיע לחופשה משפחתית, או חופשה זוגית. המידע הרב המופיע באתר והזמינות של המידע הופך את אתר "מירון על המפה" לפלטפורמה שימושית וייחודית המחברת בין נותני השירותים לבין הצרכן.
צימרים מותאמים לקבוצות גיבוש לימי עיון ולמשפחות גדולות ...
https://www.meronmap.co.il/zimmer_audience/groups/page/2
הכירו את האחוזה, השילוב המפואר ביותר במושב מירון. מתחם האחוזה במושב מירון הפך את הנופש בסמוך לציון הרשב"י לחוויה יוצאת דופן, לא עוד צימרים כפריים או מתחמי נופש מוסבים. עד כה מושב מירון התאפיין בעיקר במתחמי נופש המוניים או דירות מגורים כפריים שהוסבו למתחמי נופש, באחוזה הקימו ...
צימרים במירון - מירון על המפה
https://www.meronmap.co.il/צימרים-במירון
072-3951832. מירון - גליל עליון. 'פלטרין מירון' ווילת פאר חדישה ומודרנית המזמינה אתכם להנות מאירוח מלכותי במרחק הליכה של כמה דקות בלבד מהציון הקדוש. 'פלטרין מירון' מותאם לאירוח למשפחות ...
צימר מירון - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › צימר-מירון
"שזיפרון"- מפעל משפחתי הממוקם לרגלי הר מירון, עוסק מזה שנים רבות בייבוש השזיפים של מרום הגליל הידועים באיכותם ובארומה ... https://www.resort.co.il › meron.
פינת הנופש - מירון - צימר - איזי
https://easy.co.il/page/26602328
הכל אודות פינת הנופש במירון - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד צימרים תוכלו למצוא באתר איזי.
צימרים למשפחות במירון - הצימרים המומלצים ביותר | Weekend-Family
https://www.weekend-family.co.il › v...
יחידות אירוח:10, בריכה, פינת ברביקיו. מתחם הנופש 'בוסתן בכפר' מזמין ... יחידות אירוח:2, בריכה, פינת ברביקיו ... יחידות אירוח:3, פינת ברביקיו, 24 סאונה יבשה.
נעים במירון ⋆ כוכב הנופש - מדריך הנופש לשומרי התורה והמצוות
https://cochav-hanofesh.com › צימר-נ...
נעים במירון- בלב מירון בצילו של הרשב"י ממוקמים להם 5 צימרים מפנקים, ... צימר משפחתי [6/7/8 מיטות] – שני חדרי שינה + פינת אוכל + שירותים + מטבחון.
בתי הארחה לחרדים ולדתיים
https://www.telechofesh.co.il/zimmer_features/בתי-הארחה
פינת הנופש. בלב המושב מירון ובמרחק של 12 דקות הליכה בלבד מציון הרשב"י הוקם מתחם האירוח המפואר, פינת הנופש במתחם הענקי הוקמה ווילת אירוח מפוארת ויוקרתית וצימר זוגי
המלונות ומקומות הלינה הזמינים הטובים ביותר ליד מירון - מלונות במירון
https://www.booking.com › city › m...
חפשו מלונות ועוד באזור מירון ... בית הנופש ׳נוף מירון׳ ממוקם במירון, ומציע גישה למטבחון מאובזר במלואו. בית הנופש כולל שני ... לרשותכם פינת אוכל ומטבחון.
מירון אין בהנהלת סולרש | צימרים לזוגות ומשפחות | מירון על המפה
https://www.meronmap.co.il/zimmer/צימרים-במירון-נחום-סולרש
מירון על המפה » צימרים » מירון אין בהנהלת סולרש. אם לימי ההילולא הגדולה במירון ואם לחופשת אמצע או סופ"ש ספונטנית ומתוקה, יישוב הדעת מביא אתכם תמיד אל מתחם האירוח צימרים במירון נחום סולרש ...
פינת הנופש | וילות וצימרים קרוב לרשב"י | וילה במירון | מירון על המפה
https://www.meronmap.co.il › zimmer
את וילת האירוח המפוארת פינת הנופש מקמנו במרכז המושב במרחק 12 דקות מהרשב"י. בווילה היוקרתית תוכלו להתארח עד 15 אורחים ואף לארח זוג נוסף בצימר בקומה הראשונה.