חיפשת:

פטריקס ראשון לציון כשר

פטריקס - בר מסעדה בראשון לציון, אירועים במסעדות, בשרים, דגים ...
https://www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על פטריקס, בר בר מסעדה בראשון לציון. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
פטריקס מתחם האגם | בר מסעדה בראשון לציון
https://patricks-irishpub.com
בפטריקס האגם ראשל"צ יש עד 400 מקומות ישיבה. תוכלו לערוך אצלנו אירוע בחוץ, באיזור הסמוך לאגם המקסים והמתאים לאירועים של עד 50 איש. חדר ה VIP המאובזר עם מערכת הסאונד וההגברה הנפרדת מתאים לאירועים של עד 50 אנשים. האזור הפנימי מחולק לאיזורים נפרדים ואפשר לחגוג בו אירועים ל 200-400 אורחים.
פטריק'ס - ברים / פאבים בראשון לציון, בירה, בר מסעדה ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=23332
03-5327586. משה בקר 16, אזור התעשייה הישן ראשון לציון, ראשון לציון. הצג על המפה. שפות שירות אנגלית [English], עברית [Hebrew], ערבית [العربية] מאפיינים נוספים. בר אלכוהול. חניה בתשלום. מזגן. טעויות נפוצות.
פטריקס מתחם הרובע ראשל"צ | פאב אירי ראשל"צ | בר מסעדה ...
https://patricks-arova.co.il
פטריקס הרובע ראשל"צ . בר מסעדה באווירה אירית מיוחדת ... א”ת ישן, ראשון לציון. מספר טלפון ...
פטריקס - בר מסעדה כשר בשרי ברוטשילד, תל אביב | שוס יצאת כשר
https://www.koshersos.co.il › פטריקס-...
בר מסעדה כשר בשרי ברוטשילד - הבר הזה גדול מאד, יש בו כמעט 300 מקומות עם שני חללים מרכזיים - חלל צר שפונה לרחוב וחלל פנימי רחב וגדול עם בר נוסף.
פטריקס האגם - יס פלאנט ראשון לציון - Home | Facebook
https://www.facebook.com › patricks...
בדודה שלי ובדודה שלך שאם הם היו כשרים שני מגשי עסקיות לא מספיקים לנו. פטריקס האגם - יס פלאנט ראשון לציון, profile picture ...
‫פטריקס, ראשון לציון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g...
פטריקס, ראשון לציון: ראה 37 חוות דעת לא משוחדות של פטריקס, שקיבלה ציון של 3 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 78 מתוך 138 מסעדות בראשון לציון.
פטריק'ס patrick's, משה בקר 16, בראשון לציון - טלפון, שעות ...
www.d.co.il › 80189957 › 4250
דפי זהב מציג מידע על פטריק'ס patrick's משה בקר 16, בראשון לציון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פאבים ובארים.
פטריקס באגם Patrick's ראשון לציון - ברים בראשון לציון ...
https://www.barandpub.co.il/pages/topics/patricks.php
פטריקס מתחם האגם מציע תפריט שף משובח העשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר. נחתי הבשר מעושנים אצלנו בחדש מיוחד, ומוגשים טריים לשולחן. בנוסף, תמצאו גם מחלקת אפייה מיוחדת בה אנו אופים מידי יום לחמים, פוקאצ'ות ופיצות טריות.
פטריק'ס - ברים / פאבים בראשון לציון, בירה, בר מסעדה, - 2eat.co.il
www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על פטריק'ס, בר ברים / פאבים בראשון לציון. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
פטריק'ס - משה בקר 16 ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › ... › פאבים וברים
עוד מסעדות בראשון לציון ; רודיס בורגר בר בראשון לציון. רודיס בורגר בר · מסעדת המבורגרים, כשר. 68 חוות דעת ; לבל אפ גיימינג בר בראשון לציון. לבל אפ גיימינג בר · פאב- ...
פטריק'ס patrick's, משה בקר 16, בראשון לציון - טלפון, שעות ...
https://www.d.co.il/80189957/4250
Jun 17, 2019 · דפי זהב מציג מידע על פטריק'ס patrick's משה בקר 16, בראשון לציון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פאבים ובארים.
פטריקס מתחם האגם | בר מסעדה בראשון לציון
https://patricks-irishpub.com
פטריקס הוא פאב אירי איכותי המעוצב בסגנון אירופאי יוקרתי השוכן על גדות האגם במתחם יס פלאנט בראשון לציון. המקום מציע את כל התענוגות שיש לאנושות להציע.
פטריקס באגם Patrick's ראשון לציון - ברים בראשון לציון, פאבים ...
www.barandpub.co.il › pages › topics
פטריקס מתחם האגם מציע תפריט שף משובח העשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר. נחתי הבשר מעושנים אצלנו בחדש מיוחד, ומוגשים טריים לשולחן. בנוסף, תמצאו גם מחלקת אפייה מיוחדת בה אנו אופים מידי יום לחמים ...
בר מסעדה פטריקס יס פלאנט - בר מסעדה בראשון לציון
https://restbarpatrix.business.site
Nov 22, 2021 · מחפשים בר מומלץ בראשון לציון , כאן זה הכתובת פטריקס בר יס פלאנט ראשון לציון ממוקם ברחוב המאה ועשרים 4 כולל חנייה חינם ללקוחותנו . די ג'י הבית המארח מדי ערב dj וזמרים. מיטב משקאות ואוכל כיד המלך. מטבח שף שפועל כל הלילה . מה שנשאר זה לשריין מקומות . זמינים בווטצאפ...... .
פטריקס באגם Patrick's ראשון לציון - מסעדה לאירועים - אירועים במסעדות
https://www.eruimbemisadot.co.il › p...
השאירו פרטים ונציג פטריקס באגם Patrick's ראשון לציון יחזור אליכם. הפרטים נשלחו בהצלחה. יש חדר פרטי ... מחיר, אוכל, כשרות, חניה, נגישות, אירוע עד, ציוד נלווה.
בר מסעדה פטריקס יס פלאנט - בר מסעדה בראשון לציון
restbarpatrix.business.site
Nov 22, 2021 · בר מסעדה פטריקס יס פלאנט. בר מסעדה בראשון לציון. פתוח היום עד 2:00. הצגת תפריט. הזמנת שולחן התקשרות אל 052-948-1170 איך מגיעים אלינו בקשת הצעת מחיר WhatsApp 052-948-1170 שליחת הודעה למספר 052-948-1170 יצירת קשר קביעת ...
פטריקס מתחם האגם | בר מסעדה בראשון לציון
patricks-irishpub.com
פטריקס הוא פאב אירי איכותי המעוצב בסגנון אירופאי יוקרתי השוכן על גדות האגם במתחם יס פלאנט בראשון לציון. המקום מציע את כל התענוגות שיש לאנושות להציע. כמו כן, אנו גם חוגגים אירועים פרטיים ועסקיים עד 450 איש.
פטריקס באגם Patrick's ראשון לציון - בר מסעדה | ROL מסעדות
https://www.rol.co.il › patricks-rlz
מחפשים מסעדות כשרות? רוצים ללכת על בטוח? קבלו את מדריך המסעדות הכי כשר שיש! פורטל המסעדות שמוצא עבורכם מסעדות בקליק, מאפשר לכם ליהנות מאותה הנוחות גם בזמן שאתם ...
פטריקס מתחם הרובע ראשל"צ | פאב אירי ראשל"צ | בר מסעדה בראשון ...
patricks-arova.co.il
במרכז הבילויים של אזור “הרובע” בראשון לציון שוכן לו בר מסעדה באווירה אירית מיוחדת, החל מהעיצוב המרשים, התפריט המשובח, מגוון בירות ותפריט אלכוהול וקוקטיילים עשיר.
מסעדות כשרות בראשון לציון - Rest
www.rest.co.il › kosher-restaurants › rishon-lezion
053-9375569. פרטי המסעדה. הזמנת שולחן. לחם בשר ראשל"צ - Leham basar. מסעדת בשרים | כשר. משה בקר 13, ראשון לציון | אנחנו פתוחים! א'-ד' 12:00-23:00 ה' 12:00-00:00 ש' שעה אחרי צאת השבת-00:00 **קיימת אופציה לאירועים בימי שישי ...
פטריקס - המאה ועשרים 4, ראשון לציון (יס פלאנט) - בר - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות פטריקס בהמאה ועשרים 4, ראשון לציון (יס פלאנט) - טלפון, ... שניתן להסתובב ולהיכנס ממש לתוך האגם לא שאלתי עם מסעדה כשרה אך זאת מסעדה שמתאימה להיות ...