חיפשת:

פטריקס ראשון טלפון

פטריק'ס - ברים / פאבים בראשון לציון, בירה, בר מסעדה ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=23332
סוגים. ברים / פאבים, בר מסעדה, בירה. הצג טלפון. 03-5327586. משה בקר 16, אזור התעשייה הישן ראשון לציון, ראשון לציון. הצג על המפה.
פטריקס מתחם האגם | בר מסעדה בראשון לציון
patricks-irishpub.com
פטריקס הוא פאב אירי איכותי המעוצב בסגנון אירופאי יוקרתי השוכן על גדות האגם במתחם יס פלאנט בראשון לציון. המקום מציע את כל התענוגות שיש לאנושות להציע. כמו כן, אנו גם חוגגים אירועים פרטיים ועסקיים עד 450 איש.
פטריקס מתחם הרובע ראשל"צ | פאב אירי ראשל"צ | בר מסעדה בראשון ...
patricks-arova.co.il
מקום הבילוי המושלם! במרכז הבילויים של אזור “הרובע” בראשון לציון שוכן לו בר מסעדה באווירה אירית מיוחדת,
פטריקס באגם Patrick's ראשון לציון - מסעדה לאירועים - אירועים במסעדות
https://www.eruimbemisadot.co.il › p...
פטריקס באגם שבראשון לציון הוא בר-מסעדה הגדול בארץ, ומקום אידיאלי לאירועים במסעדות. פטריקס - שזכה לעיצוב בסגנון פאב אירי מושקע - מציע 3 מתחמי בילוי ומתאים ...
פטריקס מרינה אשקלון | BEST REST
https://bestrest.rest/he/restaurants/patricks-ashkelon
בורגר בר. מנות בשריות. בר מסעדה פטריקס באשקלון. פטריקס מרינה אשקלון , הוקם מתוך חשיבה מעמיקה של כמה אנשי מקצוע המובילים בתחומי מסעדנות, קולינריה וחיי לילה. המחשבה הייתה ליצור מתחם ייחודיו מוקפד שיעניק חוויה שאינה קיימת בשום מקום, החל מחלוקה נכונה של מתחמים כגון בר סיגרים ...
פטריקס ראשון לציון - אקסטרא גיפט קארד
https://www.xtra.co.il/supplier/single?id=1702&printed-voucher=69
פטריקס מתחם האגם בראשל"צ, הבר מסעדה הגדולה ביותר בארץ עם 400 מקומות ישיבה המחולקים ל-3 מתחמים עיקריים כאשר אזור הישיבה החיצוני צופה לאגם קסום וכולל במות מוגבהות עם ספות נוחות אותם ניתן לסגור לאירועים של עד 50 איש ושולחנות גב... פטריקס ראשון לציון.
פטריקס ראשון לציון | אונטופו
ontopo.co.il › patricksirishpub
פטריקס ראשון לציון, הזמינו מקום, בדקו שעות פתיחה, תצפו בתפריט ותמונות אווירה ... טלפון. 0772316244.
פטריק'ס patrick's, משה בקר 16, בראשון לציון - טלפון, שעות ...
www.d.co.il › 80189957 › 4250
דפי זהב מציג מידע על פטריק'ס patrick's משה בקר 16, בראשון לציון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פאבים ובארים.
פטריקס פתח תקווה - בשורת בילוי חדשה לעיר | בר מסעדה כשר
https://patricks-rooftop.co.il
פטריקס פתח-תקווה הוא בר מסעדה כשר המגיש אוכל איכותי, 25 סוגי בירה מהחבית ומבחר אלכוהול ענקי. מוזיקה מצוינת, מרפסת ענקית ומספר רב של מסכים לצפייה
פטריק'ס - ברים / פאבים בראשון לציון, בירה, בר מסעדה, - 2eat.co.il
www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על פטריק'ס, בר ברים / פאבים בראשון לציון. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
פטריקס מתחם הרובע ראשל"צ | פאב אירי ראשל"צ | בר מסעדה ...
https://patricks-arova.co.il
פטריקס הרובע ראשל"צ . בר מסעדה באווירה אירית מיוחדת ... א”ת ישן, ראשון לציון. מספר טלפון. 050-808-704.
פטריקס מתחם האגם | בר מסעדה בראשון לציון
https://patricks-irishpub.com
בפטריקס האגם ראשל"צ יש עד 400 מקומות ישיבה. תוכלו לערוך אצלנו אירוע בחוץ, באיזור הסמוך לאגם המקסים והמתאים לאירועים של עד 50 איש. חדר ה VIP המאובזר עם מערכת הסאונד וההגברה הנפרדת מתאים לאירועים של עד 50 אנשים. האזור הפנימי מחולק לאיזורים נפרדים ואפשר לחגוג בו אירועים ל 200-400 אורחים.
פטריקס ראשון לציון - rishonmenu.co.il
www.rishonmenu.co.il › rest › פטריקס
תפריט מסעדה/בר אירי של פטריקס ראשון לציון, אשדוד בתפריט מרכז מידע על מקומות בילוי בראשון לציון, באתר: טלפון, שעות פתיחה, תפריט אלכוהול, ומידע על פטריקס ראשון לציון.
פטריקס מתחם הרובע ראשל"צ | פאב אירי ראשל"צ | בר מסעדה בראשון ...
https://patricks-arova.co.il
פטריקס הרובע ראשל"צ ... משה בקר 16 מתחם “הרובע” א”ת ישן, ראשון לציון. מספר טלפון. 050-808-704. השאירו פנייה. השאירו פנייה בטופס למעלה. אולי יעניין אתכם.
‫פטריקס, ראשון לציון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור המרכז › ראשון לציון
פטריקס, ראשון לציון: ראה 37 חוות דעת לא משוחדות של פטריקס, שקיבלה ציון של 3 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 78 מתוך 138 מסעדות בראשון לציון.
בר מסעדה פטריקס יס פלאנט - בר מסעדה בראשון לציון
restbarpatrix.business.site
Nov 22, 2021 · בר מסעדה פטריקס יס פלאנט. בר מסעדה בראשון לציון. פתוח היום עד 2:00. הצגת תפריט. הזמנת שולחן התקשרות אל 052-948-1170 איך מגיעים אלינו בקשת הצעת מחיר WhatsApp 052-948-1170 שליחת הודעה למספר 052-948-1170 יצירת קשר קביעת ...
פטריקס בר הרובע ראשון לציון | אונטופו
https://ontopo.co.il › patricksrova
אונטופו מזמינה אותכם להזמין מקום בפטריקס בר הרובע ראשון לציון, בדקו שעות פתיחה, ... פטריקס מתחם הרובע בר מסעדה באווירה אירית מיוחדת, החל מהעיצוב המרשים, ...
פטריקס ראשון לציון - rishonmenu.co.il
www.rishonmenu.co.il/rest/פטריקס
ראשון בתפריט הוקמה על מנת לספק לאוהבי החיים את עולמות האוכל המעניינים בעיר, את המקומות המתובלים ביותר, אנו מבטיחים להציג בעיר את המסעדות הנחשבות לצד אוכל רחוב משובח, מערכת האתר גאה בכך שכל התוכן באתר הינו מקומי בלבד, מסעדות ואוכל בראשון לציון.
פטריקס מתחם האגם | בר מסעדה בראשון לציון
https://patricks-irishpub.com
פטריקס הוא פאב אירי איכותי המעוצב בסגנון אירופאי יוקרתי השוכן על גדות האגם במתחם יס פלאנט בראשון לציון. המקום מציע את כל התענוגות שיש לאנושות להציע.
פטריקס - יס פלנט ראשון לציון, טלפון: 073-7028583 - מפיק
https://www.mefik.co.il › location
המאה ועשרים, מתחם יס פלאנט, 6, ראשון לציון. נווט למתחם. פטריקס מתחם האגם מערב ראשל"צ, בר אירי שיעצב לכם מחדש את חוויית הבילוי, עם 450 מקומות ישיבה ביניהם ...
פטריקס האגם - יס פלאנט ראשון לציון - Home | Facebook
https://www.facebook.com › patricks...
בר מסעדה אירי מהגדולים בארץ, עיצוב מרהיב לצד אלכוהול משובח, מנות שף מושקעות, חדר VIP , אירועים... המאה ועשרים 4, 75000 Rishon Le Zion, Israel.
פטריקס ראשון לציון | אונטופו
https://ontopo.co.il/patricksirishpub
פטריקס ראשון לציון | אונטופו. אונטופו מזמינה אותכם להזמין מקום בפטריקס ראשון לציון, בדקו שעות פתיחה, צפו בתפריט ותמונות אווירה. פטריקס ראשון לציון, הזמינו מקום, בדקו שעות פתיחה, תצפו בתפריט ותמונות אווירה. arrow_drop_down. כל ההזמנות שלכם מרוכזות במקום אחד. ההזמנות שלי.
פטריק'ס - משה בקר 16 ראשון לציון ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › ... › פאבים וברים
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על פטריק'ס PATRICK'S - משה בקר 16, ראשון לציון, פטריק'ס - PATRICK'S - שעות ... יש אופציות טובות יותר באזור וזה לא פטריקס.
בר מסעדה פטריקס יס פלאנט - בר מסעדה בראשון לציון
https://restbarpatrix.business.site
Nov 22, 2021 · בר מסעדה פטריקס יס פלאנט. בר מסעדה בראשון לציון. פתוח היום עד 2:00. הצגת תפריט. הזמנת שולחן התקשרות אל 052-948-1170 איך מגיעים אלינו בקשת הצעת מחיר WhatsApp 052-948-1170 שליחת הודעה למספר 052-948-1170 יצירת קשר קביעת ...
פטריקס באגם Patrick's ראשון לציון - בר מסעדה | ROL מסעדות
https://www.rol.co.il › patricks-rlz
בחר עיר, תל אביב, הרצליה, ראשון לציון, ירושלים, באר שבע, אילת, חיפה, אור יהודה, אזור, איירפורט סיטי, באר יעקב, בארות יצחק, בית דגן, בית עובד, בני ברק ...
פטריק'ס patrick's, משה בקר 16, בראשון לציון - טלפון, שעות ...
https://www.d.co.il/80189957/4250
Jun 17, 2019 · דפי זהב מציג מידע על פטריק'ס patrick's משה בקר 16, בראשון לציון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פאבים ובארים.