חיפשת:

פטיו במרכז הבית

מגשימים חלומות: הבית ששם את הפטיו במרכז - בניין ודיור
https://www.bvd.co.il/עיצוב-בתים-בתים-מעוצבים-מבחר-כתבות...
הבית, אשר מורכב מקומה אחת בלבד בצורת ח', סובב חצר פנימית / פטיו באופן דומה לארגון החללים בבית הערבי המסורתי. הוא מכיל בתוכו, חלל ציבורי אחד עם מטבח, פינת אוכל, סלון וממ"ד. אגף הילדים מכיל פינת ...
מכניסים את החצר הביתה | מגזין את
https://www.atmag.co.il/מכניסים-את-החצר-הביתה
הפטיו שמאיר את הבית: בית פרטי בסגנון מודרני בחדרה
https://www.shiplus.co.il/מאמרים/עיצוב-פנים/בית-פרטי-בחדרה.html
Feb 13, 2020 · פורסם ב- 16 באוקטובר, 2017 (עדכון אחרון: 13/02/20) בית פרטי בחדרה תוכנן על מגרש של 400 מ"ר עם קיר משותף לשכנים, כשבמרכזו פטיו. הפתחים בבית גדולים ומכניסים הרבה אור, והצבעים שנבחרו הינם מונוכרומטיים רגועים. סגנון הבית מודרני עם קרניז "צף", ומשדר יוקרה ונוכחות. לבית תוכנן קרניז צף.
פטיו בסגנון איטלקי וחדר רחצה מרוקאי בטבעון
https://xnet.ynet.co.il/architecture/articles/0,14710,L-3109875,00.html
Jul 08, 2005 · בחזרה לקומת הקרקע: זהו הפטיו שאליו פונים חדרי הילדים, בצד השני של הבית (צילום: אלדד מאסטרו) במרכז אגף הילדים תוכננה פינת משפחה עם ספה בנויה בתוך נישה מקושתת (צילום: אלדד מאסטרו)
26+ תמונות ורעיונות לעיצוב פטיו בכל סגנון | intério - אינטריו
https://interio.co.il › photos › פטיו
... וקבלו השראה ורעיונות לעיצוב פטיו בכל תקציב ובסגנון העיצוב המועדף עליכם: מודרני, כפרי, אקלקטי, תעשייתי ועוד. ... מבט אל הפטיו החוצה את הבית ממבואת הכניסה ...
פטיו בדומשפחתי | אדריכלות ובניה בישראל
https://architecture.org.il/node/8512
Aug 31, 2021 · הייתי היום בפגישת תכנון מקדימה בעירייה לגבי התכניות שלנו ועלו שם מספר דברים שאשמח לקבל התייחסות לגביהם: הבית הוא דו משפחתי ועל-מנת לאפשר חלונות אוורור לכל הבית יצרנו פטיו במרכז הבית, הפטיו הוא בקיר המשותף עם הבית של הדו.
בית מעוצב: הפטיו עושה את הכל - בניין ודיור
https://www.bvd.co.il/עיצוב-בתים-בתים-מעוצבים-מבחר-כתבות...
בית מעוצב: הפטיו עושה את הכל. פטיו מרובע שנפתח אל השמים, ניגוד בין לבן ושחור וכתמי צבע בוהקים עושים את העבודה ויוצרים בית מרשים במיוחד. סיור מודרך.
הפטיו בבית של מירב ואסף - הבית של עידה
https://www.ida-home.co.il › general
נגיעות של טורקיז. פטיו מעוצב. מבט על. פרט. פרטי דקורציה. מדפים לנוי על הקיר. תאורה לחוץ הבית. תאורה קירית לחוץ. המטבח ופינת האוכל בבית של מירב ואסף >.
הגליל: בנו בית יפהפה במחיר של דירה קטנה במרכז
https://www.mako.co.il/living-architecture/local...
Aug 12, 2021 · של דירה קטנה במרכז הארץ. שמרית משען אברמוביץ | LIVING | פורסם 12/08/21 07:00 | עודכן 14/08/21 09:45. לבית אין כניסה אחת והפטיו הופך למקום השתהות, ישיבה, בילוי ומשחק | צילום: שירן כרמל. גובה החלל הציבורי כ-6.5 מטרים | צילום: שירן כרמל. הדיירים: בני זוג ובנם בן שלוש.
הפטיו שמאיר את הבית: בית פרטי בסגנון מודרני בחדרה - שיפוצים פלוס
https://www.shiplus.co.il › עיצוב-פנים
פטיו במרכז הבית. הפטיו במרכז הבית משמש להכנסת אור ואוויר. בסלון ופינת אוכל הוצב הריהוט הכהה שבעלי הבית הביאו איתם, ולכן היה צורך לבחור להם ...
מכניסים את החצר הביתה | מגזין את
https://www.atmag.co.il › מכניסים-את-...
כמובן, במקרים רבים משמש הפטיו פינת הסבה לכל בני הבית. אדריכלית ליאת דביר-רותם משלבת פטיו ברבים מהבתים שהיא מתכננת. בבית פרטי שתכננה באילת, ...
עיצוב מודרני: הצצה לבית יוקרה בתל ברוך - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
הבית המרשים משתרע על פני מגרש של חצי דונם, בעל פרופורציות מלבניות, הכולל חזית צרה ... במרכז המבנה תוכנן פטיו שתפקידו לייצר חזיתות פנימיות, ...
פטיו באמצע החיים: בית בשרון עם הרבה אור ואוויר - בניין ודיור
https://www.bvd.co.il › פטיו-באמצע-החי...
לבקשתם של בעלי הבית, שאוהבים לבשל ולארח, תוכנן מטבח עם אי-בישול במרכז הבית, שפונה לחלל הקומה ומאפשר קשר עין עם האורחים.
פאטיו חדרים לפי שעה בתל אביב | חדרים לפי שעה במרכז - PATIOTLV
https://www.patiotlv.co.il
סוויטות יוקרה וחדרים לפי שעה בתל אביב. כבר בצעד הראשון שלכם אל אחת מהסוויטות או החדרים המפנקים שלנו, אווירת פאטיו הייחודית תפתיע ותעצים את כל מה שידעתם על חדרים לפי שעה. בפאטיו חדרים לפי שעה בתל אביב, יש מגוון סוויטות מפנקות לאירוח רומנטי, המבטיחות חוויה מיוחדת ושונה.
Fastest פטיו באמצע הבית - En Hızlı Ya Mac Para Sutu Fethiye
https://yamacparasutufethiye.org › פט...
מגשימים חלומות: הבית ששם את הפטיו במרכז - בניין ודיור. עיצוב: לגור בפנים, להרגיש בחוץ ... פטיו באמצע החיים: בית בשרון עם הרבה אור ואוויר - בניין ודיור.
סגירת פטיו חצר פנימית | 5 יתרונות לפטיו בבית | סמארט פרגולה
https://smartpergola.co.il › סגירת-פטיו
סגירת פטיו באמצע הבית מה כאי ולמה כדאי לכם לעשות פטיו בבית כל היתרונות והאמצעים לסגירת פטיו בצורה מיוחדת והכי חשוב נגד מים!! כל התשובות לשאלות שלכם נמצאים ...
הפטיו בבית של מירב ואסף - הבית של עידה
https://www.ida-home.co.il/general/הפטיו-בבית-של-מירב-ואסף
Mar 15, 2017 · הקיר נצבע בשליכט עדין. ריצפנו את הפטיו בריצוף מאוויר בגווני הבז' טורקיז. נגיעות של טורקיז. מבט על. פרט. מדפים לנוי על הקיר. תאורה קירית לחוץ. המטבח ופינת האוכל בבית של מירב ואסף >. < קבלו מספר טיפים חמים לשדרוג המטבח שלכם.
הבתים הכי יפים בארץ | LIVINGעיצוב הבית
https://www.mako.co.il/living-architecture/local-glance
אתר living פותח לכם את הדלתות לבתים הכי יפים, יוקרתיים, מעניינים או מקוריים שתוכננו בידי מיטב האדריכלים בארץ ובעולם. לא תכנסו?
פרויקטים - בית הפטיו - תמיר טל אדריכלים
https://www.tamir-tal.co.il › projects
הקונספט העומד מאחורי התכנון הוא פטיו בלב הבית (תרתי משמע) שיפיץ אור, שמחה ורעננות. במרכז הפטיו נשתל עץ זית עתיק ומפל מיים ובריכת דגי זהב עוטפת אותו סביב.