חיפשת:

פופקורן בקולנוע כשרות

פופקורן בבית קולנוע | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il › שאל-את-הרב
לכבוד הרב פירון שלום!! יש לי 2 שאלות בנושא כשרות: 1.בהנחה שאני הולכת ביום חול לבתי קולנוע שפתוחים בשבת, האם מותר לאכול מהפופקורן שם?? מכיוון ...
לאכול פופקורן מקום שאין בו הכשר? | הרב יצחק בן יוסף - אתר ישיבה
https://www.yeshiva.org.il › ask
ישיבהבשביל זה יש אינטרנט שאל את הרב. הלכה keyboard_arrow_left; כשרות ... שלום, האם מותר לאכול פופקורן בקולנוע כשאין במקום הכשר?
פופקורן בקולנוע :: משחקים :: בבא קמא
https://www.babakama.co.il/Games/item/id/588
פופקורן בקולנוע. מצאתם עבודה חדשה עם אפשרת להרויח הרבה כסף, אך העבודה קשה. אל תתיאשו ונסו להשתלט על המצב. מכרו ללקוחות את שהם מבקשים. הרויחו כסף וכך תוכלו לרכוש מכונות חדשות.
הגודל כן קובע: מלכודת ההשמנה של בתי הקולנוע | חדשות מעריב
www.maariv.co.il › lifestyle › health
Jan 21, 2015 · אותו מחקר מצא כי צופים בקולנוע, שאכלו פופקורן טרי מ"דלי" גדול, צרכו כ- 45.3% יותר פופקורן. מעבר למספר הגבוה, נתון מדהים עוד יותר הראה כי צופים שקיבלו פופקורן לא טרי ב"דלי" גדול, צרכו 33.6% יותר פופקורן.
פופקורן בקולנוע | נצח ישראל
https://net-sah.org › faq
שלום לכבוד הרב.רציתי לשאול האם מותר לאכול פופקורן בקולנוע, במידה והפופקורן כשר, אלא שהם פותחים בשבת. זאת, למרות שלאכול במסעדות שפותחות בשבת, ...
כשרות בבתי קולנוע - הרב יוסף שטינברגר - מורשת שו"ת
shut.moreshet.co.il/shut2.asp?id=30077
כשרות בבתי קולנוע - הרב יוסף שטינברגרלרב שלום רב זה זמן רב שמטרידה אותי השאלה הבאה: הלכתי לסרט עם אחי ובתוך הקולנוע יש מזנון שמוכר שתיה ופופקורן שאלתי אם יש להם תעודת כשרות, אין להם היו - …
פופקורן בבית קולנוע | שאל את הרב - כיפה
www.kipa.co.il › שאל-את-הרב › פופקורן
Dec 31, 2007 · יש לי 2 שאלות בנושא כשרות: 1.בהנחה שאני הולכת ביום חול לבתי קולנוע שפתוחים בשבת, האם מותר לאכול מהפופקורן שם?? מכיוון שבעצם המכונה מופעלת בשבת, למרות שעל גבי האריזה של הפופקורן יש הכשר. 2.
פופקורן בקולנוע | נצח ישראל
https://net-sah.org/faq/30131
Jul 04, 2004 · רק פופקורן כשר בהכשר רבנות או בהכשר מהדרין מוכר, מותר באכילה, ורצוי לא במקום ציבורי. ב. אין ללכת לקולנוע, גם זה שלא פועל בשבת, אם חלילה מקרינים בו סרטים אסורים.
פופקורן שוקולד - רגעים קטנים שזכורים לי היטב
sospeciall.blogspot.com › 2015 › 04
פופקורן שוקולד / שי-לי ליפא 100 גרם גרעיני תירס כף שמן 75 גרם שוקולד מריר 75 גרם חמאה (לשומרים כשרות אפשר להחליף במחמאה יוצא לא פחות טעים) **1/4 כוס "ליצוף" 1/4 כפית מלח *חצי כפית שבבי צ'ילי אופן הכנה : 1.
כשרות פופקורן בחנות ללא הכשר | דין - שאל את הרב
https://din.org.il/2018/06/05/כשרות-פופקורן-בחנות-ללא-הכשר
Jun 05, 2018 · כשרות פופקורן בחנות ללא הכשר. כ״ב בסיון ה׳תשע״ח (05/06/2018) שאלה: שלום הרב, מה צריך לבדוק בשביל שאוכל לרכוש פופקורן ממכונת פופקורן. האם החלקים השונים זקוקים לטבילה במקווה כלים?
מותר לאכול פופקורן בקולנוע בפסח | דין - שאל את הרב
https://din.org.il/2018/03/28/מותר-לאכול-פופקורן-בקולנוע-בפסח
Mar 28, 2018 · מותר לאכול פופקורן בקולנוע בפסח ... חלילה, אין לאכול שום מאכל שאין לו כשרות מוסמכת ומהודרת לפסח. ואגב פופקורן באופן כללי מותר באכילה בפסח רק לספרדים ולא לאשכנזים מחמת גזירת קטניות.
שאל את הרב: פופקורן בקולנוע - כושרות
https://www.kosharot.co.il › index2
פופקורן בקולנוע · תוכן השאלה · מה הדין לגבי פופקורן הנמכר בבתי קולנוע הפתוחים בשבת? · תוכן התשובה · אמנם נעשה איסור בכלי אבל הוא נאםר רק למי שבישל בו ולמי שנתבשל בו ...
שאל את הרב: פופקורן בקולנוע - כושרות
www.kosharot.co.il › index2
ולידע כללי צריך לדעת שיש בעיה של תולעים בפופקורן שמצריך בדיקה לפני שמשתמשים בו, ומין הסתם במקום שמכינים פופקורן בשבת עצמה סביר להניח שגם לא בודקים אותו. וצריך לבדוק האם אין עוד תוספות ...
פופקורן בקולנוע - הרב רצון ערוסי - מורשת שו"ת
shut.moreshet.co.il/shut2.asp?id=42518
רק פופקורן כשר בהכשר רבנות או בהכשר מהדרין מוכר, מותר באכילה, ורצוי לא במקום ציבורי. ב. אין ללכת לקולנוע, גם זה שלא פועל בשבת, אם חלילה מקרינים בו סרטים אסורים.
שאל את הרב: פופקורן בקולנוע - כושרות
https://www.kosharot.co.il/index2.php?id=2990&lang=HEB
פופקורן בקולנוע. תוכן השאלה. מה הדין לגבי פופקורן הנמכר בבתי קולנוע הפתוחים בשבת? האם יש בזה משום דבר שמבושל בכלי שנעשה בו איסור? תוכן התשובה.
כמה קלוריות יש בפופקורן? – חיים בכושר
www.fitlife.co.il › כמה-קלוריות-יש
פופקורן המוכן באמצעות אויר חם (כמו בקולנוע), ללא חמאה – 31 קלוריות לכוס פופקורן מוכן( משקל הפופקורן בכוס אחת – 8 גרם). פופקורן בהכנה ביתית באמצעות שמן, ללא מלח – 500 קלוריות ל-100 גרם מוצר מוכן.
אוכל במזנון הקולנוע - כשרות | דין - שאל את הרב
https://din.org.il › 2021/06/20 › אוכל-...
בתי קולנוע פתוחים בשבת ולכן אין להם תעודת כשרות. ... כי זה חילול ה'! אגב כשמשתמשים בשבת בכלים להכנת פופקורן יש כאן בליעת אסיור [אמנם לאחרים ...
פופקורן שוקולד - רגעים קטנים שזכורים לי היטב
https://sospeciall.blogspot.com/2015/04/blog-post_26.html
פופקורן שוקולד / שי-לי ליפא 100 גרם גרעיני תירס כף שמן 75 גרם שוקולד מריר 75 גרם חמאה (לשומרים כשרות אפשר להחליף במחמאה יוצא לא פחות טעים) **1/4 כוס "ליצוף" 1/4 כפית מלח *חצי כפית שבבי צ'ילי אופן הכנה : 1.
האם מותר לאכול פופקורן בלי הכשר בשנת השמיטה? - הידברות ...
https://www.hidabroot.org/question/298102
Oct 28, 2021 · לפי מה שאני יודעת מהרבנים שאני נמצאת בקבוצת וואצאפ שלהם, מותר לאכול פופקורן בבתי קולנוע בימי השבוע למרות שאין תעודת כשרות בקולנוע, אבל האם גם השנה יהיה מותר?
פופקורן בקולנוע - הרב רצון ערוסי - מורשת שו"ת
shut.moreshet.co.il › shut2
פופקורן בקולנוע - הרב רצון ערוסישלום לכבוד הרב. רציתי לשאול האם מותר לאכול פופקורן בקולנוע, במידה והפופקורן כשר, אלא שהם פותחים בשבת.
כשרות של מאכלים | הרב יובל שרלו - ישיבת ההסדר מבית רוח הגולן
https://www.ypt.co.il › בית-המדרש › כ...
כשרות של מאכלים ... האם ניתן לאכול פופקורן בקולנוע במכונת הפופקורן שם? ... תעודת כשרות של עסק – כגון מסעדה וכדו׳ – חייבת להיות מקורית ולא מצולמת.
כשרות בבתי קולנוע - הרב יוסף שטינברגר - מורשת שו"ת
http://shut.moreshet.co.il › shut2
האם ניתן לקנות פופקורן מדוכן בקולנוע שכמובן אין לו תעודת כשרות וגם אין לו צורך בכך אבל טוען שהכל כשר? (אין שום סיבה להחזיק תעודת כשרות רק בשביל למכור ...
פופקורן בבית קולנוע | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/פופקורן-בבית-קולנוע-2
Dec 31, 2007 · פופקורן בבית קולנוע ... שאלה. לכבוד הרב פירון שלום!! יש לי 2 שאלות בנושא כשרות: 1.בהנחה שאני הולכת ביום חול לבתי קולנוע שפתוחים בשבת, האם מותר לאכול מהפופקורן שם?? מכיוון שבעצם המכונה מופעלת בשבת ...
האם מותר לאכול פופקורן בלי הכשר בשנת השמיטה? - הידברות | שאל ...
www.hidabroot.org › question › 298102
Oct 28, 2021 · לפי מה שאני יודעת מהרבנים שאני נמצאת בקבוצת וואצאפ שלהם, מותר לאכול פופקורן בבתי קולנוע בימי השבוע למרות שאין תעודת כשרות בקולנוע, אבל האם גם השנה יהיה מותר?
האם מותר לאכול פופקורן בלי הכשר בשנת השמיטה? | שאל את הרב
https://www.hidabroot.org › question
שאלה. לפי מה שאני יודעת מהרבנים שאני נמצאת בקבוצת וואצאפ שלהם, מותר לאכול פופקורן בבתי קולנוע בימי השבוע למרות שאין תעודת כשרות בקולנוע, אבל האם ...