חיפשת:

פודל טוי אפור

פודל - פודל טוי | חנות חיות בולדוג
www.buldog.co.il › כלבים › סוגי-כלבים
Jul 28, 2020 · פודל גובה הבוגר: זכר: 45-60 ס”מ, נקבה: 35-45 ס”מ, “טוי”: 25-30 ס”מ משקל הבוגר: בינוני קטן: 6-35 ק”ג, “טוי”: 4-5 ק”ג אופי: עליז ושובב מוצא: אירופה (צרפת, גרמניה) הפודל הוא
פודל | LADOG
פודל טוי (toy)-כלב פיקח וזריז, גובהו כ28 ס"מ ומשקלו 3-5 ק"ג פודל ננסי- גובהו כ 35 ס"מ , משקלו 8-14 ק"ג פודל בינוני-גובהו כ 45 ס"מ ומשקלו בין 14-20 ק"ג ופודל ענק-גובהו מגיע ל60 ס"מ ומשקלו כ 20-32 ק"ג
פודל למכירה I פודלים למכירה מתועדת בפיקוח מלא - פטפיינדר
www.petfinder.co.il › breed › פודל-בינוני
רקע כללי
פודל למכירה – גור פור יו | בית שכלבים אוהבים לגדול בו
פודל טוי-28 ס"מ ומשקלו נע בין 3-5 ק"ג. פודל ננסי-35 ס"מ ומשקלו נע בין 7-14 ק"ג. פודל בנוני-45 ס"מ ומשקלו נע בין 15-20 ק"ג. פודל ענק – 60ס"מ ומשקלו נע בין 20-32ק"ג.
פודל : כל המידע המעניין על כלב פודל במדריך הכלבים המלא - ביופט
https://www.biopet.co.il/complete-guide-dogs/פודל
גזע הפודל כולל ארבעה תתי-גזע: פודל טוי, פודל ננסי, פודל בינוני, פודל ענק. ככלל, הפודלים, על כל תתי הגזע, הם רזים, בעלי רגליים ארוכות, גוף שרירי ומוצק, עיניים כהות ואף ארוך שקצהו שחור.
פודל ננסי (טוי) – אביב הדר כלבים זעירים עולם של מתוקים
https://mini-dogs.co.il/פודל-ננסי-טוי
תכונות אופי. פודל טוי/ננסי נחשב לאחד מהכלבים האינטליגנטים ביותר בעולם, הפודל פודל טוי/ננסי הינו כלב רגוע ושקט בבית אך בחוץ הוא נמרץ ופעיל מאוד. פודל טוי/ננסי מאוד חברותי ומסתדר עם אנשים ועם כלבים אחרים למרות חשדנותו כלפי זרים, הוא חם וחביב במיוחד לאנשים שהוא מכיר.
פודל למכירה I פודלים למכירה מתועדת בפיקוח מלא - פטפיינדר
https://www.petfinder.co.il › breed
פודל ננסי נוהג לעקוב אחר הבעלים שלו כמעט בכל עת, הפעילים ביותר מבין שלושת הגדלים. בשל היותם גדולים יותר מהפודל טוי, הפודל הננסי מתאים יותר לילדים קטנים.
פודל | כלבים | חיות מחמד הומלס
https://www.homeless.co.il › pets
פודל ננסי (טוי) – אביב הדר כלבים זעירים עולם של מתוקים
mini-dogs.co.il › פודל-ננסי-טוי
פודל ננסי/טוי והפודלים האחרים כולם מאותו הגזע, כך שהם ייראו פחות או יותר זהים למעט גודלם. לפודל מגוון צבעים כגון: לבן,אפור,שחור,חום,אדום. לפודל יש פרווה צפופה, ארוכה, ומתולתלת. גודל פודל טוי ופודל ננסי לא מדובר בגזעים שונים, אלא בגדלים שונים של אותו כלב. פודל טוי גובהו עד 10 סנטימטרים ומשקלו כ -6 עד 9 קילו.
פודל טוי || כל מה שחשוב לדעת על אחד הכלבים המבוקשים בישראל
https://alldog.co.il/כלב-פודל-טוי-או-פודל-צעצוע
פודל טוי - כל מה שצריך לדעת על הכלב המבוקש ביותר בעולם ...
https://dogleader.co.il/סוגי-כלבים/פודל-טוי-כל-מה-שצריך...
Jan 01, 2021 · 1 פודל טוי. 1.1 מראה של הכלב. 1.2 אופי של פודל טוי. 1.2.0.0.1 מתאים לאנשים בלי ניסיון עם כלבים. 1.2.0.0.2 נדרש אילוף בסיסי לכלב. 1.2.0.0.3 אוהב טיולים קצרים ועדינים. 1.2.0.0.4 צריך ללכת לפחות כחצי שעה ביום. 1.2.0.0.5 הוא לא מזיל ריר. 1.2.0.0.6 יש לטפח אותו על בסיס יומי.
פודל - פודל טוי | חנות חיות בולדוג
Jul 28, 2020 · פודל גובה הבוגר: זכר: 45-60 ס”מ, נקבה: 35-45 ס”מ, “טוי”: 25-30 ס”מ משקל הבוגר: בינוני קטן: 6-35 ק”ג, “טוי”: 4-5 ק”ג
פודל טוי || כל מה שחשוב לדעת על אחד הכלבים המבוקשים בישראל
alldog.co.il › כלב-פודל-טוי-או-פודל
מקורו של הגזע
פודל טוי - כל מה שצריך לדעת על הכלב המבוקש ביותר בעולם! - דוגלידר
dogleader.co.il › סוגי-כלבים › פודל
Jan 01, 2021 · הפרווה שלו שופעת, הוא מתולתל ומעוצב לעיתים קרובות ומגיע במגוון גוונים: כולל כחול, אפור, כסוף, חום. כלב זכר מבוגר מגיע עד גובה של 28 ס"מ – משקל ממוצע עד 4.5 ק"ג אופי של פודל טוי מתאים לאנשים בלי ניסיון עם כלבים. נדרש אילוף בסיסי לכלב. אוהב טיולים קצרים ועדינים. צריך ללכת לפחות כחצי שעה ביום. הוא לא מזיל ריר. יש לטפח אותו על בסיס יומי.
פודל למכירה I פודלים למכירה מתועדת בפיקוח מלא - פטפיינדר
https://www.petfinder.co.il/breed/פודל-בינוני-שחור-חום-לבן
פודל טוי || כל מה שחשוב לדעת על אחד הכלבים המבוקשים בישראל
https://alldog.co.il › כלב-פודל-טוי-או-פו...
פודל טוי הוא הגרסה הקטנה ביותר של גזע הפודל. ... אפור. כָּחוֹל. אָדוֹם. לבן. וכסף. יש גם פודל טוי בצבע שאפשר לקרוא לו שזוף שזה גוון בהיר יותר של חום.
פודל : כל המידע המעניין על כלב פודל במדריך הכלבים המלא - ביופט
www.biopet.co.il › complete-guide-dogs › פודל
פרוותם מתאפיינת בשכבה אחת בלבד של שיער מתולתל וכמעט לא נשיר, לכן פודל נחשב לכלב היפואלרגני. עובדה זו מחייבת את בעליו לשמירה וטיפוח של פרוותו, כולל תספורת וסירוק. פרוותו של כלב פודל היא לרוב בצבע אחיד: לבן, שחור, אפור, חום, כסף, בז', אפרסק, אדום ועוד. מועדוני גזע רבים מתירים אך ורק לכלבים בעלי צבע אחיד להשתתף בתצוגות יופי. תכונות אופי
גור פודל-POODLE - מולי חיות מחמד
https://www.dogs-cats.co.il › products
גובהו-הפודל מגיע ב-ארבע גדלים שונים מתחת ל-28 סמ נחשב לזעיר טוי 28-35 סמ- ננסי 35-45 סמ בינוני 45-60 גזע ענק צבע-מגיע בצבעים שונים שחור,אפור,בז,אדום,חום,לבן ...
כלב פודל - מדריך הכלבים המלא - המרכז לביטוח חיות מחמד
https://pet-ins.net › ... › סוגי כלבים
ישנם ארבע סוגים של כלבי פודל, טוי (TOY), ננסי (NAIN), בינוני (MOYEN) וגדול (GRAND). ... צבעי הפרווה הם: שחור, אפור, חום, לבן, אדום ומשמש.
פודל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › פודל
לכל תת-גזע של פודל יש משקל אחר: טוי (toy) - 3 קג; ננסי (Nain) - 5 קג; בינוני (Moyen) - 10קג; גדול (Grand) - ...
פודל למכירה – גור פור יו | בית שכלבים אוהבים לגדול בו
www.gur4u.co.il › poodle-for-sale
צבע: לבן / זהב –צהוב / אפור-חום / שחור-כסוף. גובה ומשקל: משתנה בהתאם לגזע ; פודל טוי-28 ס"מ ומשקלו נע בין 3-5 ק"ג. פודל ננסי-35 ס"מ ומשקלו נע בין 7-14 ק"ג. פודל בנוני-45 ס"מ ומשקלו נע בין 15-20 ק"ג.
כמה עולה פודל טוי למכירה - המדריך היחיד שתצטרכו בנושא - projector
https://www.projector.org.il › כמה-עול...
הידעת? הפודל טוי הוא כלב שמתאים למשפחה וידידותי לילדים, הפרווה שלו יכולה להיות אפורה, חומה, שחורה ולבנה. אם אתם מתכננים לקנות פודל חשוב שתדעו שהפרווה שלו דורשת ...