חיפשת:

פארק רעננה מסעדה

מנדרין רעננה
https://www.mandarin.org.il › raanana
בלב הפארק המרהיב והפסטורלי של רעננה פתחנו את קפה מנדרין הכשר. אתם מוזמנים ליהנות מהתפריט המושלם והקפה המשובח של ... מנדרין רעננהדרך הפארק 10, פארק רעננהכשר.
Cafe Mandarin-קפה מנדרין פארק רעננה - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › category
קפה מנדרין בפארק רעננה , סניף חלבי כשר. , רשת בתי הקפה המובילה באזור הצפון, החלה את . ... דני בתי מאפה - סניף רעננה. מסעדה. ‏741‏ אנשים סימנו בזה לייק.
מסעדות ליד פארק רעננה - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מסעדות-ליד-פארק-רעננה
מסעדות ליד פארק רעננה. 10 הכי טובות: מסעדות ברעננה - Tripadvisor. www.tripadvisor.co.il › Restaurants-g1891686-Ra. לאכול ברעננה, ישראל: ראה 2,516 חוות דעת ...
פארק קפה רעננה - בית קפה | ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurant/park-cafe
כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על האזור הרצוי, לבחור מסעדה מהרשימה ולהתחיל לבלות. מסעדות כשרות לפי איזורים ... פארק קפה רעננה. אחוזה פינת ירושלים (פארק מול) , רעננה .
פארק רעננה - ארומה אספרסו-בר ישראל
https://www.aroma.co.il › סניפים › פאר...
פארק רעננה. רחוב אחוזה 267, מרכז מסחרי מול הפארק, רעננה. שעות פתיחה. א'-ה': 07:00-20:00 שישי: 07:00-15:00 שבת: 08:00-20:00. טלפון. 09-7490500. ריהוט נגיש.
2eat.co.il - מסעדות בדרך הפארק, רעננה
https://www.2eat.co.il › searchrestaur...
אתר המסעדות 2eat ריכז עבורך מסעדות בדרך הפארק, רעננה באתר תוכלו להתרשם גם מביקורות גולשים ולהזמין אונליין ובחינם מקום בכל מסעדה שתבחרו בדרך הפארק, רעננה.
10 הכי טובות: מסעדות ברעננה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g1891686...
לאכול ברעננה, ישראל: ראה 2,531 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 82 רעננה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מסעדות בקניון פארק מול - Rest
https://www.rest.co.il › raanana › par...
נמצאו 6 מסעדות בקניון פארק מול · ארומה - בית קפה בקניון פארק מול, רעננה. ארומה בתי קפה | מחיר ₪₪₪₪ אחוזה 267, קניון פארק מול, רעננה · לה-רוקה - קונדיטוריה-מאפיה ...
רעננה | מנדרין
בלב הפארק המרהיב והפסטורלי של רעננה פתחנו את קפה מנדרין הכשר. אתם מוזמנים ליהנות מהתפריט המושלם והקפה המשובח של מנדרין במרחב הירוק של הפארק. במקום אווירה נעימה ומוארת תחת תקרת זכוכית מעוגלת ומרהיבה, בחוץ מרפסת המשקיפה ...
מסעדות בקניון פארק מול - Rest
https://www.rest.co.il/restaurants/raanana/park-mall-shopping-center-raanana
Feb 15, 2022 · מחפשים מסעדה בקניון פארק מול? ב-Rest תמצאו רשימת מסעדות בקניון פארק מול, תפריטים, המלצות גולשים, תמונות, טלפון ומידע נוסף על מסעדות בקניון פארק מול.
10 הכי טובים: מסעדות ליד פארק רעננה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות ליד פארק רעננה ב-Tripadvisor: הצג 229 חוות דעת ו-1502 תמונות אמיתיות של מסעדות ליד פארק רעננה ברעננה, ישראל.
10 הכי טובים: מסעדות ליד פארק רעננה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/RestaurantsNear-g...
הזכיין המפתיע של בית הקפה החדש בפארק רעננה - צומת השרון רעננה
https://www.tzomet-ran.co.il/news/15470
Apr 23, 2018 · מעיריית רעננה נמסר: "לאחר ניהול משא ומתן בדבר ניהול והפעלת בית קפה-מסעדה בפארק רעננה מול האגם, אשר כלל, בין היתר, בחינה של רכיבי איכות מרובים, הוחלט כי רשת "קפה מנדרין ישראל בע"מ" תפעיל את המקום ...