חיפשת:

פארק כפר סבא פינת חי

חי פארק קריית מוצקין
https://www.haypark.co.il
תושבי מוצקין, חיילים, גימלאים ונכים זכאים להנחות דרך קופות החי פארק בהצגת תעודה מתאימה. כולנו מחכים לכם. צוות חי פארק קרית מוצקין. טלפון לבירורים נוספים : 048747445.
פינת חי פארק כפר סבא - Zoo - Maps.me
https://maps.me › tourism-zoo › pynt...
Check פינת חי פארק כפר סבא reviews, nearby Kfar Sava, Israel on Maps.me - offline maps for Google android and Apple Iphone and ipad.
פינת חי פארק כפר סבא - Park - Foursquare
https://foursquare.com › פינת-חי-פארק-...
See 3 photos and 1 tip from 6 visitors to פינת חי פארק כפר סבא. "בואו ללטף עזים ונחשים. ילדים מקבלים מדבקות וסוכריה על מקל בכניסה.
פארק ארץ הצבי | פינות ליטוף והאכלה | פעילות לילדים בשבת - ערן וחיות ...
https://eranpets.co.il › פינת-חיות-קסומה-...
פארק ארץ הצבי ממוקם במושב אלישמע (בסמוך לכפר סבא והוד השרון) חוויה לכל המשפחה, בפארק ארץ הצבי יש פינות ליטוף והאכלה, מתקנים ופעילות לילדים ...
פארק כפר סבא – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פארק_כפר_סבא
פארק כפר סבא. קואורדינטות: 32°10′48″N 34°55′30″E. /  32.179976°N 34.925063°E  / 32.179976; 34.925063. מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית. פארק כפר סבא.
פינת חי פארק כפר סבא - כרטיסים מוזלים ושוברי הנחה
https://פארקים.com › חי-פארק › פינת-חי-...
מחפשים מידע אודות פינת חי פארק כפר סבא? בפורטל הפארקים הגדול תוכלו למצוא את כל הפרטים הכי עדכניים על פינת חי פארק כפר סבא לרבות חיפוש הנחות וקופונים.
חי פארק - עיריית כפר סבא
https://www.kfar-saba.muni.il › חי-פארק
החי פארק הוא פינת חי טיפולית, חינוכית וקהילתית. סמל חי פארק כפר סבא. הכניסה הקרובה לחי פארק היא משער האיצטדיון, והוא ממוקם בסמוך למתחם הטרמפולינות ומול מתחם ...
פינת חי פארק כפר סבא - Park
https://foursquare.com/v/פינת-חי-פארק-כפר-סבא/5054363de4b0c6835f3c8251
פינת חי פארק כפר סבא Given the COVID-19 pandemic, call ahead to verify hours, and remember to practice social distancing See what your friends are saying about פינת חי פארק כפר סבא.
חי פארק - Kfar Saba
https://www.kfar-saba.muni.il/1894
אודות חי פארק כפר סבא. החי פארק הוא פינת חי טיפולית, חינוכית וקהילתית. הכניסה הקרובה לחי פארק היא משער האיצטדיון, והוא ממוקם בסמוך למתחם הטרמפולינות ומול מתחם המנגלים.
פארקים ופינות חמד בכפר סבא - ערוץ 20
https://www.20il.co.il/פארקים-ופינות-חמד-בכפר-סבא
Mar 24, 2019 · פארק כפר סבא. זהו פארק מוריק ורחב ידיים המשתרע על פני 250 דונם, שיאפשר לילדיכם להשתולל ולפרוק אנרגיה על משטחי ההחלקה והמתקנים השונים. המקום מציע גם מסעדה, פינות נסתרות, בריכה אקולוגית ואפילו פינת חי. אם אתם חוששים שלא תמצאו חניה בכפר סבא, הסירו דאגה מליבכם – הפארק מצויד ...
פארק כפר סבא – iNature
https://inature.info/wiki/פארק_כפר_סבא
פארק כפר סבא הוא הריאה הירוקה של תושבי כפר סבא. הפארק נפתח בשלבים, וחוצץ בין שכונות המגורים לאזור התעשייה ולאיצטדיון העירוני. חלקו הצפוני של הפארק נחנך בשנת 2007 וחלקו הדרומי בשנת 2009. בתווך נמצא אזור "טבע עירוני" המיועד לשיקום ושחזור בתי הגידול הטבעיים של השרון, כולל בריכת ...
פארק כפר סבא | החברה הכלכלית
https://www.ksaba-com.co.il/park
פארק כפר סבא. ... כמו כן מתוכננת הקמת פינת חי על שטח של כ-1 דונם בצמוד למתחם מנהלת הפארק. את מלאכת תכנון הפארק ביצע אדריכל הנוף, מר דן צור, חתן פרס ישראל.
מידע דרכי הגעה ועדכונים אודות פארק כפר סבא
https://www.kfar-saba.muni.il/938
פארק כפר סבא. תפריט פארק כפר סבא. הגעה לפארק עירוני. תפריט משנה. מתקנים ואטרקציות בפארק. מתקנים בשלב א בפארק. מתקנים בשלב ב בפארק. מתחם טרמפולינות בפארק. גינות כלבים פארק עירוני כפר-סבא.
חי פארק - התנדבות
https://hitnadvut.kfar-saba.muni.il/חי-פארק
טלפון: אראלה כץ – מנהלת חי פארק 09-7636612. נייד: 050-3166390. דוא"ל: erellak@ksaba.co.il.
חוות דעת על ‪Kfar Saba Park‬ - כפר סבא, ישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Attraction_Review-g...
‪פארק כפר סבא הוא פנינה אמיתית עם בריכה אקולוגית, פסלים, מסלול הליכה טבעי עם בריכת מי גשמים. בפארק מרחבים פתוחים למשחק, פינת מנגלים, מתחם משחקים, טרמפולינות, פינת חי. כיף של מקום.
חי פארק כפר סבא - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › category
משרת את באי הפארק, את תושבי העיר והסביבה אך גם ובעיקר עוסק בחינוך, שיקום וטיפול בעזרת בעלי חיים. בחי-פארק אין פינת ליטוף!! תפיסתנו היא כי פינת ליטוף גובלת ...
חשד להעלמת כספים וגניבת חיות: הסוד הגדול של החי פארק נחשף
https://www.tzomet-kfs.co.il › news
דוחות ביקורת חמורים על התנהלות החי פארק בכפר סבא בשנת 2014 נחשפים לראשונה ... עובדים סיפרו לה כי בעת הקמת פינת החי מכר מנהל החי פארק לעירייה ...
פינות ליטוף וחי באזור כפר סבא - איזי
https://easy.co.il › list › Petting-Zoos
פינות ליטוף וחי באזור כפר סבא - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם.