חיפשת:

פארק המיחזור חירייה

הכנה לקראת הסיור | פארק מיחזור חירייה – איגוד ערים דן
https://www.hiriya.co.il/הכנה_לקראת_הסיור
המרכז עוסק בחינוך והסברה בנושאי פסולת ותרבות צריכה. אנו מארחים קבוצות מבקרים, צעירים ומבוגרים, הנחשפים לסיפורה של הפסולת בחירייה, בישראל ובעולם בדרך חווייתית ומעוררת השראה. עם ההגעה לחירייה תפגשו את המדריכ.ה, יחד תערכו תיאום ציפיות ותקבלו הסבר על לוח הזמנים של הסיור.
קיץ לכל המשפחה בפארק המחזור חירייה - 2021 - טיולי
https://www.tiuli.com/events/13396/קיץ-לכל-המשפחה-בפארק-המחזור...
קיץ לכל המשפחה בפארק המחזור חירייה. פארק המיחזור חירייה מקבל את הקיץ עם שלל סדנאות ופעילויות לכל המשפחה. בין המופעים יהונתן גפן עם המופע "איך שיר נולד", אמנים והרכבים כמו אינדי ילד וענן על מקל ועיבוד מיוחד של הקאמרית הישראלית ל"איה פלוטו".
לאן הולך הזבל? אירועי קיץ בפארק המיחזור חירייה - הורימ'וש
https://horimush.co.il/2164
Jul 14, 2021 · פעילות יצירה בחירייה | יח"צ. מה קורה לשקית האשפה מהרגע שהועמסה על המשאית העירונית ואיך ניתן להפוך את הזבל למוצרים שימושיים? חינוך סביבתי מתחיל מהגיל הרך, ואין מקום טוב יותר לעשות זאת מאשר ב"פארק המיחזור חירייה" בו יערכו במהלך חודש אוגוסט שלל סדנאות ופעילויות המותאמות לכל ...
פארק אריאל שרון - חירייה - הושבילים
www.hoshvilim.com/פארק-אריאל-שרון-חירייה
המרכז לחינוך סביבתי | פארק מיחזור חירייה – איגוד ערים דן
https://www.hiriya.co.il/המרכז_לחינוך_סביבתי
המרכז עוסק בחינוך והסברה בנושאי פסולת ותרבות צריכה. המרכז נפתח במבנה היסטורי ששימש כמפעל הקומפוסט הראשון של ישראל, שנסגר בשנות ה-60 והוסב למרכז חינוכי. מיקום המרכז בתוך פארק מיחזור ועיצובו הייחודי על טהרת חומרים בשימוש חוזר, 100% "תוצרת חירייה", הנם ביטוי לתפיסה החינוכית של ...
פארק מיחזור חירייה – איגוד ערים דן
https://www.hiriya.co.il/צרו_קשר
פארק המיחזור חירייה. המרכז לחינוך סביבתי. ממזבלה לפארק מיחזור פורח. סיפורו של אתר חירייה.
חירייה | המרכז לחינוך סביבתי | Hiriya - Posts | Facebook
https://www.facebook.com › Education
המרכז עוסק בחינוך והסברה בנושאי... פארק המיחזור חירייה, 60200. ... Create New Account · Cover Photo: ‎‎חירייה | המרכז לחינוך סביבתי | Hiriya‎'s photo ...
פארק מיחזור חירייה – איגוד ערים דן
www.hiriya.co.il › צרו_קשר
פארק המיחזור חירייה. המרכז לחינוך סביבתי. ממזבלה לפארק מיחזור פורח. סיפורו של אתר חירייה.
הר השינוי הגדול - פארק המיחזור חירייה - אנגלית - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=cJF3ns2Ur54
Nov 06, 2011 · www.hiriya.co.il
פארק מיחזור חירייה – איגוד ערים דן
https://www.hiriya.co.il
פארק המיחזור חירייה. המרכז לחינוך סביבתי ... סיורים ופעילויות משני תודעה בפארק המיחזור חירייה!! מותאמים לכל גיל ובכל מזג אויר. אירועים למגזר העסקי ...
קיץ לכל המשפחה בפארק המחזור חירייה - 2021 - טיולי
www.tiuli.com › events › 13396
פארק המיחזור חירייה מקבל את הקיץ עם שלל סדנאות ופעילויות לכל המשפחה. בין המופעים יהונתן גפן עם המופע "איך שיר נולד", אמנים והרכבים כמו אינדי ילד וענן על מקל ועיבוד מיוחד של הקאמרית הישראלית ל"איה פלוטו"
פארק אריאל שרון – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פארק_אריאל_שרון
פארק איילון ע"ש אריאל שרון הוא שטח גלילי פתוח לאורך נחל איילון בקטע שבין נמל התעופה בן-גוריון לנתיבי איילון. השטח תחום מצפון על ידי אור יהודה, רמת גן ותל אביב-יפו ומדרום על ידי כביש 1, אזור ומקוה ישראל. גודלו של השטח כולל השטח הפתוח של מקוה ישראל 8,500 דונם (פי שניים וחצי מגודלו של הסנטרל פארק) ונועד לשמש כריאה הירוקה של דרום מטרופולין גוש דן המצוי בשטחה הגאוגרפי של בקעת אונו. ההחלטה על הקמת פארקמטרופוליני ובצידו אזור המ…
מפריחים את האשפה - הלכה למעשה! | פארק מיחזור חירייה ...
https://www.hiriya.co.il/פארק_המיחזור_חירייה
התכנית אושרה בנובמבר 2011, ונקראת תג"פ 594 (תג"פ = תכנית גלילית פרטנית) אישור התוכנית היווה נקודת מפנה להתפתחות פארק המחזור חירייה והגדירה את מטרות האיגוד ואת ייעודי הקרקע של שטח פארק המחזור.
פארק מיחזור חירייה – איגוד ערים דן
www.hiriya.co.il
פארק המיחזור חירייה. המרכז לחינוך סביבתי ... סיור מיוחד למבוגרים בפארק המיחזור חירייה. בואו ...
פארק מיחזור חירייה – איגוד ערים דן
https://www.hiriya.co.il
פארק מיחזור חירייה – איגוד ערים דן · נא להכיר: המרכז לחינוך סביבתי "תוצרת חירייה" · פל"א בחירייה: על מפעל ה RDF כבר שמעתם? · צפו בסרטון החדש: "יאצק חוזר לחירייה".
סיור בפארק המיחזור חירייה | עיריית תל אביב - יפו
https://www.tel-aviv.gov.il › Pages
הטבה בלעדית לדיגיתֵל: · מתי? יום שישי 5.4 בין השעות 9:00-12:00 יום שישי 3.5 בין השעות 9:00-12:00 · הטבה. קוד קופון. דיגיתל1234 · מיקום. איפה? פארק המיחזור חירייה, ...
פארק אריאל שרון - חירייה - הושבילים
www.hoshvilim.com › פארק-אריאל-שרון-חירייה
בני ברק הקדומה
פארק אריאל שרון - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › פארק...
בתחום הפארק פארק המיחזור חירייה. הפארק זכה בפרס העיצוב הירוק בקטגוריית אדריכלות נוף של המרכז האירופי לאדריכלות לשנת 2010. תוכן עניינים.
פארק המיחזור חירייה
http://lgi.co.il › images › upload
פארק המיחזור חירייה, שהקים “איגוד ערים אזור דן לתברואה", הוא סמל למהפכה. הסביבתית הגדולה בישראל. הקמת הפארק היא חלק מתהליך שינוי מורכב ואינטגרלי,.
פעילויות אירועים וסיורים
www.hiriya.co.il › פעילויות_אירועים
סיורים ופעילויות בחירייה. סיורים ופעילויות משני תודעה בפארק המיחזור חירייה!! מותאמים לכל גיל ובכל מזג אויר. קרא עוד. לתיאום אירוע.
הכנה לקראת הסיור | פארק מיחזור חירייה – איגוד ערים דן
www.hiriya.co.il › הכנה_לקראת_הסיור
המרכז לחינוך סביבתי - חירייה ממוקם למרגלות הר הפסולת המשוקם ובליבו של פארק המיחזור. המרכז עוסק בחינוך והסברה בנושאי פסולת ותרבות צריכה. אנו מארחים קבוצות מבקרים, צעירים ומבוגרים, הנחשפים לסיפורה של הפסולת בחירייה, בישראל ובעולם בדרך חווייתית ומעוררת השראה.