חיפשת:

פארק ארוקה פורטוגל

הגשר התלוי הארוך בעולם "516 ארוקה" נחנך בפורטוגל - וואלה ...
https://travel.walla.co.il/item/3432816
May 02, 2021 · כאשר ניתן יהיה לחזור ולטייל באופן חופשי - זה המקום שצריך להיות ברשימת אתרי החובה שלכם: מחר (שני) ייפתח לקהל בצפון פורטוגל, הגשר התלוי הארוך בעולם המיועד להולכי רגל. הוא נמתח לאורך של 516 מטרים, סמוך לעיירה ארוקה (Arouca).
שמורות טבע וגנים בפורטוגל - דרכון פורטוגלי
https://portuguesecitizen.co.il › שמורו...
פארק ארוקה- פורטוגל: פארק זה נמצא במרחק של שעה מפורטו והוא נחשב למקום יחסית לא מתוייר. פארק ארוקה מציע מגוון רחב של אטרקציות ומסלולי הליכה כשהדבר הבולט בו ...
פורטוגל עם ילדים
https://p-portugal.co.il › portugal-wit...
פורטוגל היא יעד מושלם לטיול עם ילדים – פארקי שעשועים, טבע, ... במרחק של שעת נסיעה מפורטו, ולא רחוק מהעיר ארוקה, נמצא פארק לאומי מקסים, ...
הגשר התלוי הארוך בעולם "516 ארוקה" נחנך בפורטוגל - וואלה! תיירות
travel.walla.co.il › item › 3432816
May 02, 2021 · בצפון פורטוגל נחנך גשר תלוי באורך 516 מטרים, ובגובה של 175 מטרים מעל הנהר. "לא לבעלי לב חלש", מזהירות רשויות התיירות. פרטים נוספים בכתבה בוואלה! תיירות
אטרקציות לילדים בפורטוגל - חדשות פורטוגל
https://portugalisrael.com › attraction-in-portugal
פארק זה הוקם עבור התערוכה אקספו 98, ומהווה מרכז גדול של אתרים מיוחדים ... בפארק הלאומי ארוקה, הנמצא כשעה נסיעה מהעיר פורטו, תמצאו פעילויות מים רבות על נהר ...
מסלול ההליכה Passadiços do Paiva - דיונים - ישראלי בפורטוגל
https://www.israeliinportugal.com › ד...
המלצה על Passadiços do Paiva, הדיון כאן. שמורת הטבע ארוקה, הדיון כאן ... הפוסט הבאהיכן לעצור בין ספרד לבין פורטוגל? לו"ז סיורים מרוכז.
שמורות טבע ופארקים לאומיים בפורטוגל - פורטוגו
https://portugo.co.il › posts › natural-...
בפורטוגל קיימים לא מעט שמורות טבע, פארקים ופארקים לאומיים, ... ולספר לכם על מראות הטבע המרהיבים של פורטוגל – סביר להניח שלא הייתי יודעת שיש הבדל בין הדברים.
חוות דעת על ‪Arouca Geopark‬ - ארוקה, פורטוגל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Attraction_Review-g...
‪ארוקה פארק הוא אזור נרחב, שכולל מספר אתרים שונים. אנחנו ( זוג ושני ילדים 10, 14) בחרנו את מסלול ההליכה על גשר העץ. מדובר במסלול שאורכו 8 קילומטרים בטבע על גשר עץ. ... ארוקה, פורטוגל ‪51 contributions ...
טיול סתוי לפורטוגל - הבלוגים של למטייל
https://www.lametayel.co.il/posts/97g7x8
Oct 26, 2019 · למחרת יצאנו בדרכנו לכיוון פארק ארוקה (Arouca) ומסלול גשרי העץ. קראנו מקודמנו באתר המטייל שכדאי לקנות כרטיסים בעיר לפני שמגיעים לפארק. (מרחק חצי שעה נסיעה בערך מהעיר). ...
פורטוגל חונכת את הגשר התלוי הארוך בעולם - Ynet
https://www.ynet.co.il › flights › article
כפי שניתן ללמוד משמו, אורכו של הגשר הוא 516 מטרים, והוא תלוי בגובה של 175 מטרים מעל נהר פאיבה (Paiva) בפארק הגיאולוגי ארוקה סמוך לעיר פורטו.
פורטוגל למשפחות - טיולים בטבע והרפתקאות - GoTravel
www.gotravel.co.il › travel
הפארק הלאומי ארוקה ( Arouca ), שנמצא כשעה נסיעה מהעיר פורטו, סמוך לעיר ארוקה, לא מוכר עדיין בקרב כלל המטיילים, והשמועות על אודותיו עוברות מפה לאוזן ותופסות תאוצה. מסיבה זו הוא מכונה הפארק "הסודי", אך זה כמובן עניין של זמן עד שהסוד ייוודע לכולם – מדובר בחגיגה אמיתית של אטרקציות מים על נהר פאיבה ( Rio Paiva) החוצה את השמורה.
פורטוגל עם ילדים - פשוט פורטוגל
https://p-portugal.co.il/portugal-with-kids
פורטוגל למשפחות - טיולים בטבע והרפתקאות - GoTravel
https://www.gotravel.co.il/travel/?p=3389
פורטוגל, המשתרעת לאורך החוף המערבי של חצי האי האיברי, אולי אינה נתפסת כיעד לטיולים משפחתיים, אך למרבה ההפתעה, האטרקציות הרבות שהיא מציעה מתאימות לילדים בכל הגילאים.בכל הפארקים הלאומיים ובאתרי המורשת ישנו דגש על ...
מסלול נהדר! - חוות דעת של ‪Arouca Geopark‬, ארוקה, פורטוגל ...
www.tripadvisor.co.il › ShowUserReviews-g656854-d
ארוקה פארק הוא אזור נרחב, שכולל מספר אתרים שונים. אנחנו ( זוג ושני ילדים 10, 14) בחרנו את מסלול ההליכה על גשר העץ. מדובר במסלול שאורכו 8 קילומטרים בטבע על גשר עץ. המסלול מתחיל בעליה של כ-500 מדרגות להר ולאחר מכן יורדים כ- 500 מדרגות - זה החלק המאתגר ביותר, לאחר מכן הדרך קלילה.
חוות דעת על ‪Arouca Geopark‬ - ארוקה, פורטוגל - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Attraction_Review-g656854
‪ארוקה פארק הוא אזור נרחב, שכולל מספר אתרים שונים. אנחנו ( זוג ושני ילדים 10, 14) בחרנו את מסלול ההליכה על גשר העץ. מדובר במסלול שאורכו 8 קילומטרים בטבע על גשר עץ. המסלול מתחיל בעליה של כ-500 מדרגות להר ולאחר מכן יורדים כ- 500 מדרגות - זה החלק המאתגר ביותר, לאחר מכן הדרך קלילה.
טיול אופניים בפורטוגל: המסלולים המומלצים ביותר – זוז בייק
zoozbike.co.il › bicycle-trip-portugal
Feb 15, 2021 · הפארק הסודי שמורת הטבע ארוקה הפארק הנפלא הזה ממוקם כשעה מהעיר הגדולה פורטו והוא נחשב עד היום לסודי, שכן לרוב מגיעים אליו תיירים ששמעו עליו מפה לאוזן. גם כאן מדובר בפיסת טבע מרהיבה ויוצאת דופן בלי שום ספק, שתספק לכם הרבה מאד רגעים עוצרי נשימה והזמנות אמיתית להתנתק מחיי העיר והמייתרות הקלאסית של שופינג ומסעדות.
פורטוגל עם ילדים - פשוט פורטוגל
p-portugal.co.il › portugal-with-kids
אז, למה בעצם פורטוגל?
מסלול נהדר! - חוות דעת של ‪Arouca Geopark‬, ארוקה, פורטוגל ...
https://www.tripadvisor.co.il/ShowUserReviews-g...
ארוקה פארק הוא אזור נרחב, שכולל מספר אתרים שונים. אנחנו ( זוג ושני ילדים 10, 14) בחרנו את מסלול ההליכה על גשר העץ. מדובר במסלול שאורכו 8 קילומטרים בטבע על גשר עץ.
שמורות טבע וגנים בפורטוגל: טבע ופארקים לאומיים פורטוגל | עו"ד ...
portuguesecitizen.co.il › שמורות-טבע
פארק ארוקה- פורטוגל: פארק זה נמצא במרחק של שעה מפורטו והוא נחשב למקום יחסית לא מתוייר. פארק ארוקה מציע מגוון רחב של אטרקציות ומסלולי הליכה כשהדבר הבולט בו הוא הליכה על גשר חבלים במרחק של מספר קילומטרים. פארק זה טובל בירוק ונמצאות בו תופעות טבע גיאולוגיות ייחודיות כגון אבנים שחורות קטנות הפזורות ברחבי הפארק ונבדקות ממש בימים אלו.
חוות דעת על ‪Arouca Geopark‬ - ארוקה, פורטוגל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
‪ארוקה פארק הוא אזור נרחב, שכולל מספר אתרים שונים. אנחנו ( זוג ושני ילדים 10, 14) בחרנו את מסלול ההליכה על גשר העץ. מדובר במסלול שאורכו 8 קילומטרים בטבע על גשר‬ ...
פורטוגל למתקדמים: 7 מקומות שלא כולם מכירים | נמלה ברשת
https://www.webant.co.il › תיירות
2) צפון פורטוגל: Passadiços do Paiva הטבע במלוא הדרו. מסלול הליכה בטבע, בן 8 קילומטרים, שנמצא בסמוך לעיירה ארוקה (אליה ניתן להגיע בקלות מפורטו).
פורטוגל למשפחות - טיולים בטבע והרפתקאות - GoTravel
https://www.gotravel.co.il › travel
פורטוגל היא יעד נפלא לטיול משפחתי סוער ומגוון. ... גשרים תלויים בשמורת פנדה ג'רש (צילום באדיבות Ricardo Neves, הפארק הגיאולוגי ארוקה.