חיפשת:

פאלם ספרינגס סרט

פאלם ספרינגס (סרט) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › פאלם_ספרינגס
פאלם ספרינגס (באנגלית: Palm Springs) הוא סרט קומדיה רומנטית ומדע בדיוני אמריקאי בבימויו של מקס ברבאקו, ובכיכובם של אנדי סמברג, כריסטין מיליאוטי, ג'יי קיי סימונס, קמילה מנדס, טיילר הקלין ופיטר גלאגר.
פאלם ספרינגס | Seret.co.il
https://www.seret.co.il/movies/s_movies.asp?MID=6757
Dec 08, 2021 · This is a modal window. Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window. End of dialog window. תקציר הסרט "פאלם ספרינגס" …
פאלם ספרינגס (2020) – סרטים
www.sratim.co.il › tt1161685
"פאלם ספרינגס" היא קומדיה מצחיקה, מפתיעה, מהנה ושנונה שכבשה את פסטיבל סאנדנס וזכתה בביקורות נלהבות ובאהדה רבה מהקהל.
"פאלם ספרינגס": בדיוק כמו גיבור הסרט, הכל תקוע במקום | מעריב
www.maariv.co.il › culture › movies
Aug 20, 2021 · אנדי סמברג מגלם אדם שחי בלולאת זמן אינסופית. רק חבל שהיוצרים של “פאלם ספרינגס" חומקים מדיון רציני בקונספט של חיים מסוג זה ובחרו תאריך שנוי במחלוקת להיתקע בו. מאיר שניצר 20/08/2021 22:33 7 דק' קריאה השמעה.
"פאלם ספרינגס": בדיוק כמו גיבור הסרט, הכל תקוע במקום | מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › קולנוע
אנדי סמברג מגלם אדם שחי בלולאת זמן אינסופית. רק חבל שהיוצרים של “פאלם ספרינגס" חומקים מדיון רציני בקונספט של חיים מסוג זה ובחרו תאריך שנוי ...
"פאלם ספרינגס": להתעורר היום בבוקר, וגם שנה אחת אחורה
https://www.haaretz.co.il › cinema ›
ב"פאלם ספרינגס", מהסרטים שנבחרו לאתחל את אולמות הקולנוע, אנדי סמברג מתעורר שוב ושוב לאותו היום. הסרט עצמו סיפק נבירה מרתקת בקשיי הזוגיות.
פאלם ספרינגס | Seret.co.il
www.seret.co.il › movies › s_movies
Aug 12, 2021 · This is a modal window. Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window. End of dialog window. תקציר הסרט "פאלם ספרינגס" סרט ארכיון שתף/י שלח/י שרה וניילס מכירים במהלך חתונה בפאלם ספרינגס. שרה היא אחותה הבעייתית של הכלה וניילס הוא בן הזוג המביך של אחת השושבינות.
Seret.co.il :: פאלם ספרינגס | ביקורת סרט
https://www.seret.co.il/critics/moviereviews.asp?id=2544
Aug 13, 2021 · המיני-ז'אנר של סרטי לולאות זמן מקבל תוספת מרעננת בדמות "פאלם ספרינגס", שהוצג בפסטיבל סאנדנס 2020 ומשם הגיע ישירות לשירות הסטרימינג של הולו, בהיעדר בתי …
פאלם ספרינגס (סרט) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › פאלם...
פאלם ספרינגס (באנגלית: Palm Springs) הוא סרט קומדיה רומנטית ומדע בדיוני אמריקאי בבימויו של מקס ... הסרט הוקרן בפסטיבל הקולנוע ירושלים שהתקיים בדצמבר 2020.
פאלם ספרינגס - סרטים ב-Google Play
https://play.google.com › details › Pa...
פאלם ספרינגס הוא סרט קומדיה רומנטית ומדע בדיוני אמריקאי בבימויו של מקס ברבאקו, ובכיכובם של אנדי סמברג, כריסטין מיליאוטי, ג'יי קיי סימונס, קמילה מנדס, ...
פאלם ספרינגס (סרט) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פאלם_ספרינגס_(סרט)
פאלם ספרינגס (באנגלית: Palm Springs) הוא סרט קומדיה רומנטית ומדע בדיוני אמריקאי בבימויו של מקס ברבאקו, ובכיכובם של אנדי סמברג, כריסטין מיליאוטי, ג'יי קיי סימונס, קמילה מנדס, טיילר הקלין ופיטר גלאגר. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל הסרטים סאנדנס ב-26 בינואר 2020 , ועלה לשירות הסטרימינג הולו ב-10 ביולי 2020, ולאחר מכן הוקרן גם במספר בתי קולנוע מובחרים. הסרט הוקרן בפסטיבל הקולנוע ירושלים שהתקיים בדצמבר 2020.
פאלם ספרינגס | LEV - קולנוע לב
https://www.lev.co.il › movies › פאלם...
על מנת לברר את שפת הכתוביות של הסרט יש לבחור קולנוע/לגלול מטה לשעות ההקרנה. לרכישת כרטיסים עבור פאלם ספרינגס : בחר קולנוע. בחר קולנוע.
"פאלם ספרינגס": להתעורר היום בבוקר, וגם שנה אחת אחורה ...
www.haaretz.co.il › gallery › cinema
Mar 06, 2021 · "פאלם ספרינגס": להתעורר היום בבוקר, וגם שנה אחת אחורה ב"פאלם ספרינגס", מהסרטים שנבחרו לאתחל את אולמות הקולנוע, אנדי סמברג מתעורר שוב ושוב לאותו היום.
"פאלם ספרינגס": להתעורר היום בבוקר, וגם שנה אחת אחורה ...
https://www.haaretz.co.il/gallery/cinema/movie...
Mar 06, 2021 · "פאלם ספרינגס": להתעורר היום בבוקר, וגם שנה אחת אחורה ב"פאלם ספרינגס", מהסרטים שנבחרו לאתחל את אולמות הקולנוע, אנדי סמברג מתעורר שוב ושוב לאותו היום.
פאלם ספרינגס (2020) – סרטים
https://www.sratim.co.il/tt1161685
Jun 26, 2021 · "פאלם ספרינגס" היא קומדיה מצחיקה, מפתיעה, מהנה ושנונה שכבשה את פסטיבל סאנדנס וזכתה בביקורות נלהבות ובאהדה רבה מהקהל.
"פאלם ספרינגס": הקומדיה המפתיעה של הקיץ - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › מגזין קולנוע
"פאלם ספרינגס" היא קומדיה רומנטית חדשה של הולו על שני צעירים שנתקעים ... "פאלם ספרינגס" (Palm Springs), סרט הביכורים של הבמאי מקס ברבאקו ...
פאלם ספרינגס | LEV
https://www.lev.co.il/movies/פאלם-ספרינגס
פסטיבל סאנדנס 2020 – הבחירה הרשמית. שרה וניילס מכירים במהלך חתונה בפאלם ספרינגס. שרה (כריסטין מיליאוטי, "איך פגשתי את אמא") היא האחות הבעייתית של הכלה וניילס (אנדי סמברג, "ברוקלין 99") הוא בן הזוג המביך של אחת השושבינות.
"פאלם ספרינגס": קומדיה מצחיקה ומרגשת באופן יוצא דופן - Mako
https://www.mako.co.il › tomer-movi...
ספרינג ברייקר. המבקר שלנו צפה ב"פאלם ספרינגס" בשיא סגרי הקורונה והתבאס קשות מכך שהוא לא מוקרן בבתי הקולנוע. למזלנו, הסרט מגיע סופסוף למסך ...
"פאלם ספרינגס": בדיוק כמו גיבור הסרט, הכל תקוע במקום | מעריב
https://www.maariv.co.il/culture/movies/Article-860377
Aug 20, 2021 · אנדי סמברג מגלם אדם שחי בלולאת זמן אינסופית. רק חבל שהיוצרים של “פאלם ספרינגס" חומקים מדיון רציני בקונספט של חיים מסוג זה ובחרו תאריך שנוי במחלוקת להיתקע בו. מאיר שניצר 20/08/2021 22:33 7 דק' קריאה השמעה.
פאלם ספרינגס | LEV
www.lev.co.il › movies › פאלם-ספרינגס
פסטיבל סאנדנס 2020 – הבחירה הרשמית. שרה וניילס מכירים במהלך חתונה בפאלם ספרינגס. שרה (כריסטין מיליאוטי, "איך פגשתי את אמא") היא האחות הבעייתית של הכלה וניילס (אנדי סמברג, "ברוקלין 99") הוא בן הזוג המביך של אחת השושבינות.
Seret.co.il :: פאלם ספרינגס | ביקורת סרט
www.seret.co.il › critics › moviereviews
המיני-ז'אנר של סרטי לולאות זמן מקבל תוספת מרעננת בדמות "פאלם ספרינגס", שהוצג בפסטיבל סאנדנס 2020 ומשם הגיע ישירות לשירות הסטרימינג של הולו, בהיעדר בתי קולנוע. אחרי "לקום אתמול בבוקר" פורץ הדרך, זכינו לשלל אדפטציות של הרעיון בז'אנרים שונים: "קוד מקור" באקשן, "קצה המחר" במדע בדיוני ...
פאלם ספרינגס :: Seret.co.il
https://www.seret.co.il › s_movies
פאלם ספרינגס,Palm Springs - שרה וניילס מכירים במהלך חתונה בפאלם ספרינגס. שרה היא אחותה הבעייתית של הכלה וניילס הוא בן הזוג המביך של אחת השושבינות.
ביקורת סרט – "פאלם ספרינגס": קומדיה רומנטית בתוך לולאת זמן - ג'ירפה
https://g-rafa.co.il › חדשות – ג’ירפה
הסרט “פאלם ספרינגס” בבימויו של מקס ברבקאו ומתוך תסריט שנכתב על ידי אנדי סיארה, מבוסס על סיפור מאת שני יוצרי הסרט. הסרט עדיין עוקב אחר רעיון ...