חיפשת:

עצירה ביטבתה בדרך לאילת

יטבתה: בילוי בדרך לאילת - המומלצים
https://bestoneonline.co.il/travel/israel/יטבתה-בילוי-בדרך-לאילת
Feb 21, 2016 · קיבוץ יטבתה חונך פארק חוויתי אתגרי חדש לכל המשפחה . הדרך לאילת ארוכה ומתישה, ולכן לצד הדרך הוקמו עם השנים מספר תחנות עצירה המאפשרות לנוסעים לקנות שתייה ומזון וגם להשיל מעליהם משא עודף.
נקודות עצירה ואטרקציות בדרך לאילת - דרך חוויתית - בשביל המשפחה
https://familytrips.co.il/נקודות-עצירה-ואטרקציות-בדרך-לאילת
מה שלא כולם יודעים זה שהדרך לאילת היא לא פחות חוויתית מאשר העיר עצמה. פארק תמנע, עין בוקק, מעיינות עין פשחה, חוות האנטילופות – כל אלה …
טיול ביטבתה - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/טיול-ביטבתה
כל המידע על בדרך לאילת מוצאים את האפיקומן ביטבתה במתחמים השונים בפארק תמצאו משחקים של אנרגיה מתחדשת, הדמיה של נסיעה מסעירה בג'יפ, אופנוע וטיסה בערבות המדבר, מסלול טרקטורונים לטף ועוד הרבה.
עוצרים ביטבתה: אילו פינוקים ופעילויות מחכים לכם רגע לפני אילת? - טיולי
https://www.tiuli.com › עצירה-ביטבתה
כשחושבים על יטבתה, כנראה שהדבר הראשון שיעלה לראשכם יהיה כמובן – שוקו! אבל באנו לספר לכם, שמעבר למשקה הטעים יש בקיבוץ הדרומי בדרך לאילת עוד ...
בדרך לאילת: איפה עוצרים בדרך לחופשה באילת? - טיולי
www.tiuli.com › special › 28
אספנו לכם אתרי טבע נהדרים שתוכלו לתבל איתם את הדרך עד לחופשה באילת 6 מרכזי מבקרים מסקרנים שכדאי להיכנס אליהם אספנו לכם רעיונות מעולים לתחנות מרתקות בדרך לחופשה 6 עצירות מגניבות בדרך לאילת שירגישו כמו באפריקה מדיונת חול ועד קפיצה קטנה לסוואנה. אז איפה אתם עוצרים יטבתה: מה מחכה לכם שם רגע לפני שמגיעים לאילת? בואו נודה בזה, החופשה באילת מתחילה ביטבתה.
פארק יטבתה - מרכז המבקרים פונדק יטבתה - קינדרלנד
https://kinderland.co.il/attraction/פארק-יטבתה-מרכז-המבקרים...
053-9382536. פארק יטבתה הוא מרכז מבקרים חדש, נקודת עצירה והתרעננות בדרך לאילת בה מוצגים סודות המדבר, הטעמים של מחלבת יטבתה, מתחם אנרגיה מתחדשת, פינות משחק ואטרקציות לילדים בארבעה עולמות תוכן ...
עצירות בדרך לאילת - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/עצירות-בדרך-לאילת
תוכלו למצוא בו את כל מה שאפשר לבקש מתחנת עצירה בדרך לאילת: החל בחנויות לרכישת מיני-דברים, עבור בבתי קפה, גן שעשועים ומתקני טיפוס וכלה באגמים. ... החופשה באילת מתחילה ביטבתה. הנה כל הפינוקים במקום.
היי דרומה עצירות בדרך לאילת! - אמא דיגיטלית - אמהות בלי פילטרים
https://www.talibrill.com › היי-דרומה-ע...
במיוחד עבורכם ריכזתי נקודות עצירה ואטרקציות שיעשו את הנסיעה הזו לחוויה בפני עצמה ... אל תשכחו מגבת, פארק יטבתה בדרך לאילת צילום טלי בריל.
בדרך לאילת: פארק אתגרי חדש ביטבתה לכל המשפחה - לגדול
https://www.ligdol.co.il › article
בדרך לאילת או ממנה עוצרים בפארק יטבתה. פארק יטבתה. הטבת פסח לפארק יוטבתה: חגיגת פסח במרכז מבקרים יטבתה - בואו לחגוג איתנו את פסח ביטבתה עם שלל הטבות: בקבוק ...
עצירות בדרך לאילת *עזרה* - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=17470698
Jul 29, 2016 · עצירות בדרך לאילת *עזרה* : אהלן שבת שלום חודש הבא נוסע לאילת וקבלתי החלטה לנסוע עם ה מאזדה 3 שלי שנת 2004 עשתה 214k מטופלת טוב עיר מוצא: יבנה יעד:
בדרך לאילת עוצרים בפארק יטבתה החדש- מדבר, רפת והרבה אנרגיה טובה
tiulim.net › בדרך-לאילת-עוצרים
ביתן “עולם המדבר” – חופרים בחול ויוצאים לגלות את הערבה הדרומית
בדרך לאילת: תשעה מקומות ששווים עצירה - מקור ראשון
https://www.makorrishon.co.il › cult...
חנוכה הוא ללא ספק החג בו המוני ישראל עושים את דרכם לאילת. מה יש לעשות בדרך אתם שואלים? בשביל זה אנחנו כאן · נאות סמדר · קטורה · פארק תמנע · יטבתה.
בדרך לאילת: איפה עוצרים בדרך לחופשה באילת? - טיולי
6 עצירות מגניבות בדרך לאילת שירגישו כמו באפריקה. מדיונת חול ועד קפיצה קטנה לסוואנה. אז איפה אתם עוצרים.
נקודות עצירה יפות בדרך לאילת - mako
www.mako.co.il › travel-israel › magazine
Jun 24, 2021 · הפארק מומלץ מאוד כנקודת עצירה בדרך לאילת ואם תהיו ממש עייפים מהדרך, תוכלו להקים בו קמפינג ללא עלות. שימו לב כי הרחצה באגם אסורה, אך ניתן להשתכשך במי הנחל שזורמים אליו ("העמק הנעלם").
נקודות עצירה יפות בדרך לאילת - mako
Jun 24, 2021 · הפארק מומלץ מאוד כנקודת עצירה בדרך לאילת ואם תהיו ממש עייפים מהדרך, תוכלו להקים בו קמפינג ללא עלות. שימו לב כי הרחצה באגם אסורה, אך ניתן להשתכשך במי הנחל שזורמים אליו ("העמק הנעלם").
נקודות עצירה יפות בדרך לאילת - Mako
https://www.mako.co.il › magazine
בדרך לאילת: אלה המקומות שאתם חייבים לעצור בהם ... מיקומו של האגם על כביש ראשי, מהווה נקודת עצירה שכדאי לשים לב אליה כשמתכננים את הנסיעה.
בדרך לאילת עוצרים בפארק יטבתה החדש- מדבר, רפת והרבה אנרגיה טובה
https://tiulim.net › בדרך-לאילת-עוצרים-...
שווה נסיעה וגם עצירה, בייחוד למשפחות עם ילדים קטנים! "מה כבר נעשה שם?" שאל אחי בן ה-11 בגיחוך לפני שיצאנו לדרך, "נלמד על שוקו?" כן, קיבוץ יטבתה ...
בדרך לאילת: 8 עצירות מומלצות - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › ביקורות
פונדק יטבתה, קיבוץ יטבתה. 08-6357449. שעות פתיחה: 24 שעות ביממה למעט ערב שישי. שבת 7:30 בבוקר ואילך. כשר.
נקודות עצירה ואטרקציות בדרך לאילת - דרך חוויתית - בשביל המשפחה
https://familytrips.co.il › נקודות-עצירה-...
נקודות עצירה ואטרקציות בדרך לאילת ... מה שלא כולם יודעים זה שהדרך לאילת היא לא פחות חוויתית מאשר העיר עצמה. ... פארק יטבתה ושמורת הטבע חי בר יטבתה ...
נקודות עצירה ואטרקציות בדרך לאילת - דרך חוויתית - בשביל המשפחה
familytrips.co.il › נקודות-עצירה
מה שלא כולם יודעים זה שהדרך לאילת היא לא פחות חוויתית מאשר העיר עצמה. פארק תמנע, עין בוקק, מעיינות עין פשחה, חוות האנטילופות – כל אלה הן דוגמא קטנטנה לעצירת התרעננות מעניינת בדרך! ריכזנו ...
עוצרים ביטבתה: אילו פינוקים ופעילויות מחכים לכם רגע לפני אילת?
https://www.tiuli.com/articles/867/עצירה-ביטבתה
הכל התחיל בשנת 1962, בזמנים בהם נסיעה לאילת ארכה כ-8 שעות לפחות,באוטובוס ללא מזגן ובדרך לא דרך. אבל דבר אחד היה בטוח – לפני ההגעהלעיר הדרומית עוצרים להתרענן בקיבוץ יט…
בדרך לאילת עוצרים בפארק יטבתה החדש- מדבר, רפת והרבה אנרגיה …
https://tiulim.net/בדרך-לאילת-עוצרים-בפארק-יטבתה-החדש-מדב
עוצרים ביטבתה: אילו פינוקים ופעילויות מחכים לכם רגע לפני אילת ...
www.tiuli.com › articles › 867
Mar 22, 2021 · הכניסה למתחם של יטבתה עוברת דרך מחלף חדש, שהוקם מאות מטרים בודדים לפני הכניסה לקיבוץ (אל תתבלבלו ותסעו ישירות לשער הקיבוץ). לפני מספר שנים נפתח מרכז מבקרים גדול ומושקע הנקרא פארק יטבתה, המאגד בתוכו אטרקציות לכל המשפחה. ממש לא צריך להיות ילדים או עם ילדים בשביל ליהנות מהמקום.
פארק יטבתה – מרכז מבקים חווייתי לכל המשפחה
https://yotvatapark.co.il
ברוכים הבאים ליטבתה · מוזמנים ליהנות ממתחם תיירותי המשלב את פונדק יטבתה הנוסטלגי, ואת פארק יטבתה – מרכז מבקרים חוויתי. · פארק יטבתה · פונדק יטבתה · park yotvata.
נקודות עצירה בדרך לאילת - Outdooractive
https://www.outdooractive.com › list
ריכזנו עבורכם במקום אחד אטרקציות כיפיות שיהפכו גם את הדרך לאילת לחלק מחוויות ... את פונדק יטבתה המיתלוגי ניתן למצוא בלב מדבר הערבה על כביש 90 בדרך לאילת.
יטבתה: בילוי בדרך לאילת - המומלצים
bestoneonline.co.il › travel › israel
Feb 21, 2016 · יטבתה: בילוי בדרך לאילת מערכת המומלצים קיבוץ יטבתה חונך פארק חוויתי אתגרי חדש לכל המשפחה הדרך לאילת ארוכה ומתישה, ולכן לצד הדרך הוקמו עם השנים מספר תחנות עצירה המאפשרות לנוסעים לקנות שתייה ומזון וגם להשיל מעליהם משא עודף. פונדק יטבתה הוקם לפני יותר מחמישים שנה בכביש 90, עם הזמן המקום התפתח וכיום עוצרים מאות אלפים מדי שנה, בדרכם אל ומחופשה באילת.