חיפשת:

עצירה בדרך לכנרת

הילדים משגעים אתכם? 10 הצעות לעצירת ביניים בדרך לטיול ...
https://travel.walla.co.il/item/2955089
Feb 08, 2018 · אז במיוחד עבורכם, וגם סתם עבור מי שמאמינים שהחוכמה בחיים היא לקחת את הזמן - הכנו רשימה של 10 מקומות מומלצים לעצירת ביניים בדרך לטיול הצפוני / דרומי / מערבי / מזרחי שלכם. זה כמו חניית ביניים בדרך אל היעד, רק שלעיתים החנייה עצמה הופכת ליעד. ראו הוזהרתם.
טיול בדרך לכנרת - שלושה מעיינות, שתים (וחצי) דרכי נוף ...
https://www.alter-na-tiva.co.il/2021/04/04/טיול-בדרך-לכנרת
Apr 04, 2021 · תוכן עניינים. שלושה מעיינות, שתים (וחצי) דרכי נוף, וכנרת אחת מלאה. קפה לדרך. דרך נוף ראשונה: יער בית קשת. שלושה מעיינות קסומים באזור יבנאל. עין חרצית. נאבדים ברמת סירין. עין יבנאל. עין סאני - גן הבר של סאני.
הילדים משגעים אתכם? 10 הצעות לעצירת ביניים בדרך לטיול - וואלה ...
https://travel.walla.co.il › item
בדרך לצפון הגולן עוצרים בתל סאקי. נסיעה לגולן דורשת לעיתים לא מעט עצירות בדרך, אבל הפעם - ההמלצה שלנו היא לעצור דווקא אחרי שכבר מגיעים לגולן, ...
טיול בדרך לכנרת - שלושה מעיינות, שתים (וחצי) דרכי נוף, וכנרת אחת
https://www.alter-na-tiva.co.il › טיול-ב...
כי המון פעמים הוא בדרך שלי לטיולים, ואני אף פעם לא מוותרת על עצירה בו. אז רגע לפני שהתחלנו, עצרנו אצל סמדי וירון הנהדרים לקפה של בוקר.
5 מקומות מומלצים בדרך לצפון - מסעדות מומלצות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food › res...
גם אם אתם לא גרים בשרון, בעמק חפר או בחוף הכרמל, בוודאי תזדמנו לאזור כביש 4 - בדרך לצפון, לטיול או לביקור של חברים. מי שמחפש פינות חמד שיהוו עצירה נחמדה ...
הכנרת וטבריה - מדריך מסע אחר אונליין: טיול להכנרת וטבריה ...
https://www.masa.co.il/location/הכנרת-וטבריה
לכל הכתבות. מידע מעשי על הכנרת וטבריה. אתרים מרכזיים בכנרת ובטבריה. אתרי ביקור אי השלום בנהריים האתר, השוכן בין הירמוך והירדן, מציע מסלול הליכה קל ב"שביל הסכרים" לאורך הירמוך הזורם, טיול רכוב לאי השלום ולתצפית מיכל, וסיור סביב מפעל החשמל הראשון בארץ שהפיק חשמל מכוח המים.
מקומות עצירה בדרך לצפון | טבע, מוזיאון, מסעדה או יקב - השפירית
https://www.hashapirit.com/מקומות-עצירה-בדרך-לצפון
Nov 01, 2020 · בגלל שאנחנו גרים באמצע הדרך בין המרכז להכי צפון שיש, החלטתי לרכז עבורכם המלצות מעניינות של מקומות עצירה מומלצים בדרך לטיול בצפון, עם ילדים ובלעדיהם. כל אחת מההמלצות מטה יכולה להתאים גם כמובן ככיום טיול שלם מהמרכז. אז יאללה, בואו נצא צפונה ( :
מגלים את התבור: 7 עצירות שוות בדרך לכנרת - טיולי
https://www.tiuli.com/articles/467
Aug 21, 2016 · מגלים את התבור: 7 עצירות שוות בדרך לכנרת. שתפו. צילום: מיכל מערכת טיולי צילום: אוהל לנוף צילום: דבורת התבור. אנחנו רוצים לגלות לכם סוד. זה …
בדרך לכנרת: טיול לשנה טובה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3776537,00.html
Sep 15, 2009 · בדרך לכנרת: טיול לשנה טובה. רוצים לטייל קצת בחג? מחפשים מסלולים יפים, עם נוף טוב, צל ומים, ואטרקציות לילדודס?
3 מסלולים מומלצים בצפון לסופ"ש משפחתי מושלם - קינדרלנד
https://kinderland.co.il › מסלולים-מומל...
אם אתם כמונו ופחות חובבים נסיעות ממושכות, בטח תשמחו למצוא נקודת עצירה בדרך לצפון, ביקור באיזה אטרקציה או מסלול טיול קליל להתרעננות.
מקומות עצירה בדרך לצפון | טבע, מוזיאון, מסעדה או יקב - השפירית
https://www.hashapirit.com › מקומות-ע...
כשיוצאים לטיול בישראל כדאי מאוד לתכנן מה עושים והיכן עוצרים בדרך. קבלו את רשימת המחץ של מקומות עצירה בדרך לצפון. טבע, מסעדה, מוזיאון או יקב. מגוון ומומלץ.
עצירות מומלצות בדרך לצפון בעמק יזרעאל - Mako
https://www.mako.co.il › tracks
לא נוסעים דוך – עצירות מומלצות בעמק. נוסעים צפונה? עשינו עבורכם עבודת שטח וסימנו כמה מקומות לעצירה בדרך. מעיין לטבילת התרעננות, תחנות קפה ...
בדרך לכנרת: טיול לשנה טובה - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › הכיוון - צפון
אופי המסלול: נסיעה עם עצירות למסלולי הליכה קצרים, שכשוך בבריכות. קהל היעד: כל המשפחה. אתרים בתשלום: בריכת המשושים, פארק הירדן, מג'רסה (בריכת ...
עצירה יפה בדרך - חוות דעת של מקום יפה לקפה, קהל, ישראל
https://www.tripadvisor.co.il › Show...
עצרנו לקפה ופאי אגוזים ביתי מושלם במקום היפה הזה, אוירה נעימה, נוף לכנרת, אפילו קיבלנו הכוונה איך להכין את הפאי. מומלץ! תאריך הביקור: אפריל 2017. מועיל? 0.