חיפשת:

עץ או לוג

דק סינטטי "אקו-לוג" במבחר גוונים | גואטה אביגדור מחסן עצים
https://shop.guetaavigdor.co.il/product/דק-סינטטי-מחורץ-ממוחזר-22-5...
נראה ממש כמו עץ טבעי ומגיע במספר גוונים הזהים במראם לעץ הטבעי. בשונה מעץ רגיל, דק סינטטי מכיל תוספי הגנה מפני קרינת uv אשר מונעים את דהייתם.
מחסן עץ - Treelog מחסן עצים - טרילוג
www.treelog.co.il › מחסן-עץ
מחסן עץ גושני גרמני “אשוח”. מהוקצע, אפשרות למחוטא. חתכים אופייניים (במ”מ): 150×150. 200×200. 150×200. 200×250. 150×250. 200×300.
עץ אורן חצי לוג מחוטא 38X150 מ"מ | גואטה אביגדור מחסן עצים
shop.guetaavigdor.co.il › product › עץ-אורן
עץ אורן חצי לוג מחוטא 38X150 מ"מ | גואטה אביגדור מחסן עצים. דף הבית » המוצרים שלנו » עץ אורן חצי לוג מחוטא 38X150 מ”מ. Previous product. עץ אורן מוקצע בפרופיל 32X92 מ"מ 14.6 ₪ (מחיר למטר) Back to products. Next product.
עץ או לוג בע"מ
www.woodorlog.co.il
במשלוח מייל נא לציין מס' טלפון. מדיניות פרטיות. מאחר שחברת עץ או לוג בע"מ (להלן "החברה") מכבדת את פרטיות המשתמשים באתר האינטרנט שהיא מנהלת ומפעילה (להלן-"האתר"), החליטה החברה לפרסם את מדיניותה ביחס להגנת הפרטיות באתר, והיא מתחייבת כלפי המשתמש לקיים מדיניות זו.
עץ או לוג בע"מ
https://www.woodorlog.co.il
במשלוח מייל נא לציין מס' טלפון. מדיניות פרטיות. מאחר שחברת עץ או לוג בע"מ (להלן "החברה") מכבדת את פרטיות המשתמשים באתר האינטרנט שהיא מנהלת ומפעילה (להלן-"האתר"), החליטה החברה לפרסם את מדיניותה ביחס להגנת הפרטיות באתר, והיא מתחייבת כלפי המשתמש …
סיפור הצלחה - עץ או לוג בע"מ - Wobily
https://www.wobily.com › page › סיפ...
חברת עץ או לוג בע"מ מייבאת ציוד לחריטה בעץ מאנגליה, מציעה מגוון כלים וייעוץ בבחירתם, וכמו כן גם מנגישה קורס חריטה עם מומחה. הם החליטו להשתמש בממשק שמוצע ...
עץ אורן חצי לוג מחוטא 38X150 מ"מ | גואטה אביגדור מחסן עצים
https://shop.guetaavigdor.co.il/product/עץ-אורן-חצי-לוג-מחוטא-20x150-ממ
Jun 14, 2020 · עץ אורן חצי לוג מחוטא 38X150 מ"מ | גואטה אביגדור מחסן עצים. דף הבית » המוצרים שלנו » עץ אורן חצי לוג מחוטא 38X150 מ”מ. Previous product. עץ אורן מוקצע בפרופיל 32X92 מ"מ 14.6 ₪ (מחיר למטר) Back to products. Next product.
מחסן עץ - Treelog מחסן עצים - טרילוג
https://www.treelog.co.il/מחסן-עץ
מחסן עץ גושני גרמני “אשוח”. מהוקצע, אפשרות למחוטא. חתכים אופייניים (במ”מ): 150×150. 200×200. 150×200. 200×250. 150×250. 200×300.
ייבוא בתי עץ | לוג הום
loghome.co.il › מאמרים › ייבוא-בתי-עץ
מחיר – מחיר בית עץ נמוך משמעותית ממחירו של בית בטון, וגם בכך יש יתרון משמעותי לייבוא בתי עץ על פני בתים אחרים. אם אתם מעוניינים בבית איכותי, עמיד ומעוצב באופן שמשקף את טעמכם הייחודי – חברת Log Home היא הכתובת עבורכם.
עץ או לוג בע"מ - דנסגייד
https://www.dunsguide.co.il › עץ_או_לוג
כל המידע שאתם צריכים על עץ או לוג בע"מ, נגריות בתימורים – היכנסו לדנסגייד מדריך העסקים המוביל בישראל מבית דן אנד ברדסטריט.
עץ או לוג בע"מ - Home | Facebook
https://www.facebook.com › category
ציוד עיקרי והיקפי לחריטה בעץ, מחרטות, מפסלות וכל מה שדרוש ליצירה וגימור יצירות ןעבודות מעץ. צפית 48, 7986000.
עץ או לוג - תימורים - חריטות - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות עץ או לוג בתימורים - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד חריטות תוכלו למצוא באתר איזי.
מבצע! הטבה מיוחדת לחברי מועדון בעץ או לוג - ISRACARDTOP
https://top.style.co.il › ...
"עץ או לוג" מעניקה לכם 10% הנחה ברכישת ציוד לחריטה בעץ. בית ספר לחריטה אמנותית בעץ ואתר למכירת ציוד חריטה. אלישע רובינוף הוא אמן יוצר ומורה לחריטה כבר למעלה ...
ייבוא בתי עץ | לוג הום
https://loghome.co.il/מאמרים/ייבוא-בתי-עץ
מחיר – מחיר בית עץ נמוך משמעותית ממחירו של בית בטון, וגם בכך יש יתרון משמעותי לייבוא בתי עץ על פני בתים אחרים. אם אתם מעוניינים בבית איכותי, עמיד ומעוצב באופן שמשקף את טעמכם הייחודי – …
‫עץ או לוג בע"מ - Home | Facebook‬
www.facebook.com
‎עץ או לוג בע"מ‎. 101 likes. ‎ציוד עיקרי והיקפי לחריטה בעץ, מחרטות, מפסלות וכל מה שדרוש ליצירה וגימור יצירות ןעבודות מעץ.
עץ דקו - בתי עץ - etzd.co.il
www.etzd.co.il › שירותים › בתי-עץ
מחסן עצים עץ דקו מספק ללקוחותיו לא רק סחורה איכותית ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם שירותי ייעוץ מקצועי.
עץ או לוג בע"מ: פרטי עסק והמלצות | לינקלי
https://linkly.co.il › דף-עסק
עמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים ודירוג המלצות על בית העסק עץ או לוג בע"מ. היכנסו עכשיו ללינקלי ותהנו ממציאת כל שירות ביעילות ובמהירות.
סוגי עצים - harazim
haarazim.com/PAGE3.asp
עץ מהגוני((Mahogany-עץ קשה, צבעו חום אדמדם, נפוץ באזורים טרופיים של יבשת אפריקה ודרום אמריקה. שימושים: משמש לייצור דלתות, רהיטים, כלי נגינה, חפצי אומנות ומוצרים נוספים.
‫עץ או לוג בע"מ - Home | Facebook‬
https://www.facebook.com/עץ-או-לוג-בעמ-105603500922277
‎עץ או לוג בע"מ‎. 101 likes. ‎ציוד עיקרי והיקפי לחריטה בעץ, מחרטות, מפסלות וכל מה שדרוש ליצירה וגימור יצירות ןעבודות מעץ.
עץ או לוג בע"מ
https://www.woodorlog.co.il
עץ או לוג בע"מ. אלישע רובינוף מחברת עץ או לוג בע"מ (השם עצולוג נשמע כמו ד"ר לעץ...) הוא אמן יוצר ומורה לחריטה בעץ כ 30 שנים.