חיפשת:

עסקיות שוות בשרון

עסקיות בהרצליה - טאבולה - מסעדה איטלקית
http://www.tavola.co.il › LunchDeals
אין ספק שמסעדת טאבולה היא מקום מפגש מצוין בעבור ארוחה עסקית בהרצליה פיתוח. אמרתם ארוחות עסקיות בהרצליה פיתוח, אמרתם מסעדת טאבולה. לחצו כאן!
עסקיות מומלצות בשרון, דילים משתלמים, ארוחות צהריים בשרון ...
https://www.haaretz.co.il/food/1.3154650
Jun 14, 2016 · בסניף ביקום יש גם עסקית פיצות עם סלט ופוקצ'ה קטנה (56 שקלים), ואפשר לוותר על הדיל וללכת על הרכבה אישית (פסטות במחיר של 43-37 שקלים ופיצות 78-42 שקלים). אחד היתרונות הגדולים במקום מלבד החיבה למאמא איטליה הוא המהירות שבה האוכל מוכן ומגיע לשולחן - בשורה משמחת לממהרים בצהריים. מתי: ימים ...
בצהרי היום: איפה תמצאו את העסקיות הטובות בתל אביב?
https://www.rest.co.il/magazine/foodnews/19906
Aug 16, 2020 · לברק במסעדת מסה (צילום: שרית גופן) ארוחת צהריים עסקית היא אחת הדרכים הכי משתלמות לאכול טוב, לעיתים במסעדות שף נחשקות, ובמחיר נגיש (יחסית) שמספק הזדמנות להיחשף לתפריטים המפתים ועוד באמצע היום. ליקטנו 10 דילים של עסקיות מומלצות במיוחד ברחבי תל אביב. גיזרו ושימרו.
המסעדות הטובות ביותר באזור השרון | טיים אאוט
https://timeout.co.il/המסעדות-הכי-טובות-בשרון
אין אדם בשרון שלא מכיר את מוג'ו – אסיאתית גנרית עם בר גדול במרכזה שסביבו מתרחש כל הקסם, עם פסקול אופנתי ואווירה תל אביבית שמאופיינת בתאורה מעומעמת גם באמצע היום. המסעדה שעמוסה כל הזמן, ומזוהה ...
7 מסעדות משפחתיות מדליקות במרכז השרון או: איפה לאכול בין הוד ...
https://hitrashmut.co.il › 6-מסעדות-מש...
בין אם אתם בדרך לצפון, או בין אם החלטתם ללכת לאיבוד בין שבילי הפרדסים בשרון - הנה סיום מוצלח וטעים שמציעות לכם ולילדיכם שבע מסעדות מדליקות בשרון.
עסקיות מומלצות ודילים משתלמים באזור השרון
https://www.rest.co.il/magazine/article/29933
Oct 23, 2018 · במנות: The Brenner Burger; צ'יקן מייפל; ראפ פרגיות על הגריל; וופל בטטה ותרד; וופל טוסט ארבע גבינות ועוד. כמה: 69-49 שקלים לסועד. מתי: ראשון-חמישי 17:00-12:00. איפה: מקס ברנר שוקולד בר - המנופים 8, הרצליה פיתוח, 053-9442623; מקס ברנר שוקולד בר נתניה - גיבורי ישראל 17, 053-9442482.
האוכל של השכנה: העסקיות הטובות ביותר בשרון - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food
ארוחה איטלקית עמוסת פחמימות, טיסת צהריים מהירה למטבח האסייתי, או מסעדת שף לתחושת פינוק אמיתית - הכירו את העסקיות הכי שוות, משתלמות וטובות ...
ארוחות עסקיות חדשות ומשתלמות שכדאי לכם להכיר
https://www.mako.co.il/food-restaurants/best/Article-1b30b3719997061006.htm
Jan 10, 2018 · 18 ארוחות עסקיות חדשות יצאו לאחרונה לאוויר העולם. חלק מוגשות בצהריים, חלק בערב (כן, יש חיה כזאת, והיא שווה ממש!), חלק במרכז הארץ וחלק בפריפריה. מה שנשאר לכם …
20 ארוחות עסקיות חדשות - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
רוצים להתפנק במסעדה מבלי לקרוע את הכיס? אם אתם מוכנים לעשות את זה בצהריים, אז ארוחה עסקית היא הפתרון בשבילכם: קבלו 20 ארוחות עסקיות חדשות ...
7 המסעדות החדשות הכי שוות בשרון – זבוב על הקיר
https://zvuv.wordpress.com/2007/06/15/7-המסעדות-החדשות-הכי-שוות...
Jun 15, 2007 · 7 המסעדות החדשות הכי שוות בשרון; פוסטים אחרונים. מרד הנעורים של זקני השבט: על ספרו החדש של ישראל גודוביץ' על יצירה, חלומות ובסוף גם כסף; תודו שהגיע הזמן; …
מסעדות בשרון: המומלצות ביותר לשנת 2021 | ROL
https://sharon.rol.co.il
אין מי שלא אוהב מסעדה בה יגישו לו אוכל מפנק ואיכותי. אם אתם מאזור השרון או סתם בא לכם לבלות באזור, פורטל ROL מרכז את כל המסעדות הכי מומלצות באזור השרון.
מסעדות בשרון - מסע אחר
https://www.masa.co.il › article › מסע...
נופי השרון מעוררי תיאבון, ומסעדות רבות ממוקמות בלב השדות או מול הים ומאפשרות ליהנות מאוכל טוב והרבה פסטורליה. הנה כמה מסעדות מומלצות באזור השרון.
מסעדות עם עסקית משתלמת בשרון - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › hasharon-area
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות עם עסקית משתלמת בשרון באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי שוות בשרון.
10 הכי טובים: ארוחת צהריים בכפר סבא - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
”מעולה - המקום אחי שווה בשרון“. ”הנאה מהארוחה“. 16. ‪Pastaria Pasta Bar‬. (69). איטלקי, אירופאי$$ - $$$. 3.5 ק"מ. רעננה. ”כשרוצים פסטה באמת...“.
המסעדות הטובות ביותר באזור השרון | טיים אאוט
https://timeout.co.il › המסעדות-הכי-טובו...
איפה תמצאו פיצה מצוינת ואיפה סושי משובח? לאיפה ללכת אם בא לכם עוגה טובה והיכן יש אוכל ביתי מעולה? כל הדברים הטעימים באזור השרון.