חיפשת:

עמק הצבאים ויקיפדיה

אודות עמק הצבאים - עמק הצבאים
https://www.gazelle-valley.com/אודות-עמק-הצבאים
אודות עמק הצבאים עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול בארץ, והוא מציע חוויית ביקור דומה לחוויית ספארי. זהו המקום הטוב ביותר לצפייה בצבאים בהתנהגות טבעית: בעמק חיים כ-80 צבאים (נכון לסתיו 2021), בתנאים הקרובים מאוד לחיים ...
צבאיים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/צבאיים
צבאיים. ערך זה עוסק בתת-משפחה במשפחת הפריים. אם התכוונתם לבעל-החיים בתת-משפחה זו, ראו צבי. גריי, 1821. צבאיים ( שם מדעי: Antilopinae) היא תת-משפחה במשפחת ה פריים הכוללת בעיקר אנטילופות קטנות.
עמק הצבאים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עמק_הצבאים
עמק הצבאים או עמק פרי הר הוא עמק פתוח המשתרע על שטח של 250 דונם בלב ירושלים, בין שכונות מגורים וכבישים סואנים (בין גבעת מרדכי לגבעת הוורדים, ובין רחוב הרצוג לכביש בגין). לאחר שנים של מאבק ציבורי רחב נגד תוכניות בנייה בעמק, נפתח פארק למבקרים במרץ 2015. בפארק, המנוהל על ידי החברה להגנת הטבע מרכז מבקרים, מסלולי
עמק הצבאים - Deer Valley - Wikipedia
https://he2.wiki › wiki › Deer_Valley
עמק צבאים הוא אתר נופש אלפיני באזור וואסאץ ' , הממוקם 58 מייל (58 ק.
פארק עמק הצבאים - Home | Facebook
https://www.facebook.com › gvp.co.il
עמק הצבאים הוא פארק טבע עירוני בלב ירושלים הפארק פתוח כל יום, הכניסה לפארק בחינם. The Gazelle Valley is an urban nature park in the heart of Jerusalem.
אודות עמק הצבאים
https://www.gazelle-valley.com › אודו...
עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול בארץ, והוא מציע חוויית ביקור דומה לחוויית ספארי. זהו המקום הטוב ביותר לצפייה בצבאים בהתנהגות טבעית: בעמק חיים כ-80 ...
עמק הצבאים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › עמק-הצבאים
עמק הצבאים הוא פארק טבע עירוני בלב ירושלים הפארק פתוח כל יום, הכניסה לפארק בחינם. The Gazelle Valley is an urban nature park in ... עמק הצבאים – ויקיפדיה.
שיחה:עמק הצבאים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שיחה:עמק_הצבאים
In עמק הצבאים on 2013-05-15 21:48:14, Socket Error: 'Name or service not known' -- Matanyabot - שיחה 00:48, 16 במאי 2013 (IDT) [ תגובה ] משוב מ-23 במרץ 2015 [ עריכת קוד מקור ]
צבי ארץ-ישראלי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › צבי_ארץ-ישראלי
בית גידול חשוב לצבאים בארץ, הוא עמק הצבאים, בירושלים. ב- 2008 היו בעמק 12 צבאים, ב- 2019 , היו 45 פרטים, ובאפריל 2021 , נספרו 75 פרטים.
צבי ארץ-ישראלי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/צבי_ארץ-ישראלי
צבי ארץ-ישראלי (שם מדעי: Gazella gazella gazella) הוא תת-מין של המין צבי מצוי.הצבי הוא אחד מסמליה של ארץ ישראל הנקראת בתנ"ך גם ארץ הצבי. הצבי הארץ-ישראלי הוא אוכל העשב הגדול היחיד שנותר בישראל בתפוצה רחבה, והוא נתון בסכנת הכחדה.
עמק – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עמק
עמק גדול מכונה בִּקְעָה (ברבים: בְּקָעוֹת), ואילו עמק קטן שנוצר על ידי זרימת מים ורוחבו וגובהו אינו עולה על עשרות בודדות של מטרים, נקרא עָרוּץ.
שיחה:עמק הצבאים – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שיחה:עמק_הצבאים
במאמר כתוב שכ-25 צבאים חיים בעמק. זה מידע מעודכו? ביקרתי בו מספר פעמים בשבועות האחרונים, ולא ראיתי יותר משלושה בכל תצפית. גם אני חושב שיש שם פחות, אולם לא בגלל שעשיתי תצפיות, אלה כי אני גר קרוב לשם, ואני זוכר שיש שם בכניסה שלט שכתוב בו שיש שם כעשר פרטים שחיים בעמק (השלט שכתוב שאין לגעת בגורים של הצבעים). כמו כן אשמח אם מישהו יענה לי על מספר שאלות והערות הקשורות לעמק : 1. העמק גובל בשכונת "גבעת מרדכי" והיא איננה מוזכרת למרות שבתיה הם הקרובים ביותר לעמק.
מידע למבקר - עמק הצבאים
www.gazelle-valley.com › מידע-למבקר-2
מידע למבקר שעות פעילות הפארק פתוח מידי יום בשעות האור (משתנה על פי עונות השנה). אין צורך בתיאום. כולל סופי שבוע וחגים. בעונה זו הפארק פתוח בין השעות 06:30 בבוקר עד 16:30. הפארק סגור למבקרים בשעות החשיכה לטובת המערכות הטבעיות ...
עמק הצבאים בירושלים הכי טוב
https://nearyou.co.il › עמק-הצבאים-בירו...
עמק הצבאים בירושלים הכי טוב · 2. עמק הצבאים - פארק טבע עירוני · 3. עמק הצבאים – ויקיפדיה · 5. עמק הצבאים - ירושלים - טיולי · 6. פארק עמק הצבאים - iTravelJerusalem.
עמק הצבאים - פארק טבע עירוני
www.gazelle-valley.com
עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול בארץ, והוא מציע חוויית ביקור דומה לחוויית ספארי. זהו המקום הטוב ביותר לצפייה בצבאים בהתנהגות טבעית: בעמק חיים 44 צבאים (נכון לקיץ 2019), בתנאים הקרובים מאוד לחיים בטבע.
מידע למבקר - עמק הצבאים
https://www.gazelle-valley.com/מידע-למבקר-2
מידע למבקר שעות פעילות הפארק פתוח מידי יום בשעות האור (משתנה על פי עונות השנה). אין צורך בתיאום. כולל סופי שבוע וחגים. בעונה זו הפארק פתוח בין השעות 06:30 בבוקר עד 16:30. הפארק סגור למבקרים בשעות החשיכה לטובת המערכות הטבעיות.
Gazelle Valley - Wikipedia
https://en.wikipedia.org › wiki › Gazelle_Valley
Gazelle Valley (Hebrew: עמק הצבאים, translit: Emek Hatzva'im), previously known as the Pri Har Valley, is an open space of 260 dunams (64.25 acres) in the ...
עמק הצבאים - פארק טבע עירוני
https://www.gazelle-valley.com
עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול בארץ, והוא מציע חוויית ביקור דומה לחוויית ספארי. זהו המקום הטוב ביותר לצפייה בצבאים בהתנהגות טבעית: בעמק חיים 44 צבאים …
אודות עמק הצבאים - עמק הצבאים
www.gazelle-valley.com › אודות-עמק
אודות עמק הצבאים עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול בארץ, והוא מציע חוויית ביקור דומה לחוויית ספארי. זהו המקום הטוב ביותר לצפייה בצבאים בהתנהגות טבעית: בעמק חיים כ-80 צבאים (נכון לסתיו 2021), בתנאים הקרובים מאוד לחיים ...
עמק הצבאים – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עמק_הצבאים
עמק הצבאים או עמק פרי הר הוא עמק פתוח המשתרע על שטח של 250 דונם בלב ירושלים, בין שכונות מגורים וכבישים סואנים (בין גבעת מרדכי לגבעת הוורדים, ובין רחוב הרצוג לכביש בגין).
אגם בירושלים - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il/אגם-בירושלים
he.wikipedia.org › wiki › עמק_הצבאים ערכי טבע ותרבות אגם ירוחם - פארק ירוחם - מצפה רמון והר הנגב המערבי - טיולי
פארק עמק הצבאים - iTravelJerusalem
https://www.itraveljerusalem.com › ent
עמק הצבאים הוא אתר הטבע העירוני הגדול בארץ. העמק מקיף שטח בן כ-250 דונם בלב ירושלים, ובו חי, לאורך השנים, עדר בן כ-30 צבאים. בעמק חמש בריכות טבעיות ...
פארק עמק הצבאים בירושלים יהיה פתוח בסגר - סרוגים
https://www.srugim.co.il/491009-פארק-עמק-הצבאים-בירושלים-יהיה...
Sep 17, 2020 · פארק עמק הצבאים, שנמצא בליבה של ירושלים, הוקם בשטח פתוח, בגודל של 250 דונם, בין השכונות קטמונים, גבעת מרדכי והולילנד, אחרי מאבק ציבורי חסר תקדים, נגד הקמת שכונה במקום.
Luxury Park City Resort | Montage Deer Valley®
https://www.montagehotels.com › deervalley
An authentic yet elegant mountain getaway, Montage Deer Valley provides unrivaled ski-in / ski-out access to one of America's premier ski resorts.
עמק – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עמק
עמק גדול מכונה בִּקְעָה (ברבים: בְּקָעוֹת), ואילו עמק קטן שנוצר על ידי זרימת מים ורוחבו וגובהו אינו עולה על עשרות בודדות של מטרים, נקרא עָרוּץ.