חיפשת:

עמית סגל אבא

עמית סגל מדבר על הטראומה מהישיבה, החיים האישיים והממשלה: "בנט ...
www.kipa.co.il › ברנזה › 1115759-עמית-סגל
Aug 27, 2021 · על מעמדו בתקשורת אומר סגל: "ברוך השם, אין אף ראש מפלגה היום בישראל שלא עונה לי לשיחה. כשאתה מגיע לאוויר הדליל, מותר לך הרבה יותר. היום אני יכול להגיד מה שאני רוצה על בנט ולפיד, אמנם עד גבול מסוים, אבל הגבול מאוד גבוה, והם ימשיכו להיות איתי בקשר ולהעביר לי סיפורים".
חגי סגל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חגי_סגל
חגי סגל (נולד בכ"ב בשבט התשי"ז, 24 בינואר 1957) הוא עיתונאי, סאטיריקן ופובליציסט ישראלי. עורך העיתון "מקור ראשון". בשנת 1980 נמנה עם חברי המחתרת היהודית ובעקבות פעילותו הורשע בעבירות של גרימת חבלה חמורה וחברות בארגון טרור ונידון לשלוש שנות מאסר.
10 דברים שלא ידעתם על עמית סגל - כיפה
www.kipa.co.il › ברנזה › 1118369-10-דברים
Oct 13, 2021 · עמית סגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90. הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות כיפה וקבלו את הסיפורים המעניינים ראשונים. 1. עמית סגל מחק לאחרונה את אפליקציית הטוויטר מהסלולר שלו. הוא עדיין פעיל באפליקציה, אבל החליט שהוא רוצה למתן את מספר הציוצים כי זה הפך בעיניו למעין התמכרות. 2.
עמית סגל Amit Segal (@amit_segal) | Twitter
https://twitter.com › amit_segal
The latest Tweets from עמית סגל Amit Segal (@amit_segal). ... כאן: https://t.co/2gb78n9xb6 פרשן פוליטי @N12news, @yediotahronot, אבא של עברי וענר .
עמית סגל מדבר על הטראומה מהישיבה, החיים האישיים והממשלה ...
https://www.kipa.co.il/ברנזה/1115759-עמית-סגל-מדבר-על-הטראומה...
Aug 27, 2021 · על מעמדו בתקשורת אומר סגל: "ברוך השם, אין אף ראש מפלגה היום בישראל שלא עונה לי לשיחה. כשאתה מגיע לאוויר הדליל, מותר לך הרבה יותר. היום אני יכול להגיד מה שאני רוצה על בנט ולפיד, אמנם עד גבול מסוים, אבל הגבול מאוד גבוה, והם ימשיכו להיות איתי בקשר ולהעביר לי סיפורים".
צחי הנגבי: "אבא שלך היה בכלא", עמית סגל: "גם אמא שלך הייתה ...
https://www.maariv.co.il/elections2019/Article-683025
Feb 02, 2019 · צחי הנגבי: "אבא שלך היה בכלא", עמית סגל: "גם אמא שלך הייתה" ראיון שעסק בשאלת הימין ושמאל בבחירות הקרובות הגיע במהרה לפסים אישיים כאשר ח"כ והעיתונאי תקפו זה את זה: "מה אתה נעלב?"
עמית סגל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עמית_סגל
עמית סגל; עמית סגל, 2015: לידה: 10 באפריל 1982 (בן 39) י"ז בניסן ה'תשמ"ב עפרה, יהודה ושומרון: מדינה ישראל: השכלה: תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים
על המחתרת היהודית: עמית סגל "בשיחה בהפתעה" עם אביו - סרוגים
https://www.srugim.co.il › 270001-ה...
סרוגים | עמית סגל וירון דקל שוחחו ב"שיחה בהפתעה" עם חגי סגל, ... אבא בכלא המחתרת היהודית היתה כתם לעם היהודי שחונך על דרכים שונות.
עמית סגל תוקף: אתם קולטים את ההזיה? - סרוגים
www.srugim.co.il › 607673-עמית-סגל-תוקף
Oct 15, 2021 · עמית סגל אני חייב לציין שאתה בחור חכם רציני לא פרייר הכי חשוב אתה לא עושה חשבון לאף אחד נותן בראש במיוחד לאנשים שהם נגד מדינת ישראל נגד עם ישראל אשרייך חזק וברוך, לא חשבת להצטרף לליכוד להפיל את הממשלה הלוזרית הזאת ???
עמית סגל תוקף: אתם קולטים את ההזיה? - סרוגים
https://www.srugim.co.il/607673-עמית-סגל-תוקף-אתם-קולטים-את...
Oct 15, 2021 · עמית סגל אני חייב לציין שאתה בחור חכם רציני לא פרייר הכי חשוב אתה לא עושה חשבון לאף אחד נותן בראש במיוחד לאנשים שהם נגד מדינת ישראל נגד עם ישראל אשרייך חזק וברוך, לא חשבת להצטרף לליכוד להפיל את הממשלה הלוזרית הזאת ???
עמית סגל | סיפורה של הפוליטיקה הישראלית
https://book.amitsegal.co.il
עמית סגל | סיפורה של הפוליטיקה הישראלית. אנחנו אלופי העולם בפוליטיקה, עם הכי הרבה בחירות לנפש. בזמן הקורונה הלכנו יותר פעמים לבית הספר כדי להצביע מאשר כדי להוריד את הילדים. אבל עד היום אין מילה בעברית לפוליטיקה. ולא רק מילה, גם ספר לא היה. עכשיו יש.
ארבע שנים חלפו - מה קרה עם תחזית הדירות שנתן אבא של עמית …
https://www.themarker.com/news/internal-info/1.9970527
Jul 05, 2021 · נתניהו הבן הפסיד, סגל הבן ירוויח (עוד), צוקרברג ממשיך להיות צוקרברג - ובינתיים באופוזיציה בונים תפריט יצירתי לישיבות, במובן המילולי ביותר כל מה שכדאי לדעת על היום שהיה בכלכלה. רותם שטרקמן. פורסם ב- 05.07.21. קבל התראות בתיבת הדואר האלקטרוני שלך עבור כתבות מ רותם שטרקמן התראות ...
עמית סגל Amit Segal - Facebook
https://www.facebook.com/AmitSegalNews
‎עמית סגל Amit Segal‎. 378,394 likes · 27,421 talking about this. ‎הפרשן הפוליטי של חדשות 12 וידיעות אחרונות ערוץ הטלגרם לעדכונים שוטפים: https://t.me/amitsegal Amit Segal, Chief Political Analyst,...
פליטת הפה של עמית סגל - הארץ
https://www.haaretz.co.il › opinions
בחול המועד צייץ עמית סגל בטוויטר: "כל אבן גבירול בתל אביב מלא במסעדות שעוברות על החוק ומוכרות חמץ בפומבי. מי שלא מכבד את החוק בפסח לא יכול לשאת ...
חגי סגל: "אנשים לא רוצים להפיק ממני חרטה; הם רוצים לסתום לי את הפה"
https://www.israelhayom.co.il › article
עורך "מקור ראשון", מאושיות הימין וגם "אבא של" מבהיר: "בני עמית בצד של אברושמי? עלילה מרושעת" • "אנחנו בצד של 'רק לא מלחמת אחים'" • ראיון.
עמית סגל אבא - עמית סגל, ארנון סגל
https://sanningengevoelenspotrebujes.com/בעקבות-ציוץ-אבישי-בן-חיים...
סגל אקדמי שם המרצה: דר עמית פכלר מחבר הספר אבא בלי אבא: אהבה, אשמה ותיקון בחיי יתומים מאב, מתרגם ועורך ספרות פסיכואנליטית בסדרת 'פגישות' בהוצאת כרמל אבא שלך, והמאבק למען אבא שלך, הוא שלנו לא פחות משלך. חזק ונתחזק למען עמנו, ולמען ראש ממשלתנו, כי בעת הזאת הוא הסימבול, הוא המתרס ...
עמית סגל | סיפורה של הפוליטיקה הישראלית
book.amitsegal.co.il
עמית סגל | סיפורה של הפוליטיקה הישראלית. אנחנו אלופי העולם בפוליטיקה, עם הכי הרבה בחירות לנפש. בזמן הקורונה הלכנו יותר פעמים לבית הספר כדי להצביע מאשר כדי להוריד את הילדים. אבל עד היום אין מילה בעברית לפוליטיקה. ולא רק מילה, גם ספר לא היה. עכשיו יש.
צחי הנגבי: "אבא שלך היה בכלא", עמית סגל: "גם אמא שלך הייתה" | מעריב
https://www.maariv.co.il › Article-68...
צחי הנגבי: "אבא שלך היה בכלא", עמית סגל: "גם אמא שלך הייתה". צחי הנגבי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90). ראיון שעסק בשאלת הימין ושמאל בבחירות ...
מי פה הבוס | פרק 11 - אבא של סגל - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=F6Rn_f0XPnM
כאן חינוכית | אבא של סגל מגיע לביקור במשרד, כולם מנסים למנוע ממנו לגלות את האמת על המשרד, ואפילו מצליחים, עד ...
צחי הנגבי: "אבא שלך היה בכלא", עמית סגל: "גם אמא שלך הייתה ...
www.maariv.co.il › elections2019 › Article-683025
Feb 02, 2019 · צחי הנגבי: "אבא שלך היה בכלא", עמית סגל: "גם אמא שלך הייתה" ראיון שעסק בשאלת הימין ושמאל בבחירות הקרובות הגיע במהרה לפסים אישיים כאשר ח"כ והעיתונאי תקפו זה את זה: "מה אתה נעלב?"
חגי סגל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › חגי_...
סגל נשוי ואב לחמישה, בהם העיתונאים ארנון סגל ועמית סגל. פרסומים[עריכת קוד מקור | עריכה]. אחים יקרים - קורות המחתרת היהודית ...
"קיבלו אותי לגל"צ למרות שאבא שלי כמעט רוצח" | אנשים - Mako
https://www.mako.co.il › articles
עמית סגל גדל בעופרה בזמן שאביו ישב בכלא בשל מעורבותו בפעילות המחתרת היהודית ("כילד לא חוויתי את זה כ'אבא הלך לכלא'").
עמית סגל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עמית_סגל
עמית סגל Amit Segal - Facebook
www.facebook.com › AmitSegalNews
‎עמית סגל Amit Segal‎. 378,394 likes · 27,421 talking about this. ‎הפרשן הפוליטי של חדשות 12 וידיעות אחרונות ערוץ הטלגרם לעדכונים שוטפים: https://t.me/amitsegal Amit Segal, Chief Political Analyst,...