חיפשת:

עמותת המורים קורסים

מרכז להשתלמויות מבית הסתדרות המורים | השתלמויות תשפ"ב - Dmag
https://www.dmag.co.il › hishtalmut21
הסתדרות המורים בישראל מציעה קורסים מובחרים לחבריה. הקורסים מיועדים למורים בשבתון ולמורים שאינם בשבתון. סדרי הרשמה לכל מרכז סדרי הרשמה משלו וטפסי הרשמה ...
ארכיון קורסים - אתר הסתדרות המורים
https://www.itu.org.il/courses
Dec 21, 2021 · קורסים. כל סוגי הקורסים קורסי קיץ לימודי רשות השתלמויות קורסים מרוכזים למידה מרחוק לימודי תעודה סמינרים. כל המקומות מודיעין אשדוד נתניה ראשון לציון רעננה תל אביב עכו חיפה ירושלים באר שבע ממדים ת"א ממדים -זום.
קורסים בלמידה מרחוק למורים
https://www.shabaton.co.il/items_details.asp?ItemsCode=3919
Dec 01, 2021 · ארגון המורים (רלוונטי גם לחברי הסתדרות המורים) קוד מוסד 370 טלפון: 02-6222399. הסתדרות המורים: (רלוונטי גם לחברי ארגון המורים) בית הספר להשתלמויות - הסתדרות המורים סניף חיפה (ההרשמה למורים מכל הארץ)
הסתדרות המורים פעילויות ושירותים - Dmag
http://dmag-pub.com › histadrut_morim_pdf..pdf
סיורים לימודיים בשיתוף עמותת המורים. קורסים לעובדי הוראה לקראת פרישה באמצעות הקרן לקידום מקצועי בהדרכת הפורשים ובהכנה לפיתוח קריירה.
השתלמויות ארגון המורים - תשפ"א 2020-2021
https://user-1723486.cld.bz/igm-training-courses-2020-2021
בונוסים של ארגון המורים למורה בשבתון — השתלמויות ללא תשלום יחידות הלימוד במרכזי ההשתלמויות של ארגון המורים (ללא קשר להשתייכותו הארגונית) - זכאי 16 מורה בשבתון הלומד את כל ללא תשלום נוסף יח"ל) באותה שנה (תש"פ), 4 יחידות לימוד כל אחד (סך הכל: עד 2 להשתלם בנוסף בקורס אחד או שניים של ...
אשמורת
https://www.ashmoret-itu.co.il
מועדון ההטבות של הסתדרות המורים והוא מונה היום למעלה מ-170000 חברים, ובכללם מורים ומורות, גננות, מנהלים ומפקחים. המועדון מעניק הטבות בתחומי החיים השונים ...
עמותת המורים מזמינה אתכם לקחת חלק... - הסתדרות המורים בישראל
https://he-il.facebook.com › posts › ע...
הד החינוך הוא כתב עת מקצועי של הסתדרות המורים בישראל. Hed Hachinuch - Echos of Education. The... יום המורה.
הגשת בקשת הצטרפות - אתר הסתדרות המורים
https://www.itu.org.il/לובי-ההסתדרות-בשבילך/הגשת-בקשת...
הנני מזדהה עם מטרות הסתדרות המורים ומתחייב/ת למלא אחר הוראות חוקת הסתדרות המורים (המפורסמת באתר האינטרנט) ואחר כל החלטה והוראה של מוסדותיה המוסמכים, כפי שיתקבלו מעת לעת, לרבות לעניין מאבק מקצועי. הנני מסכים לניכוי דמי חבר על ידי המעסיק באמצעות תלוש השכר. תשלום אישי יתאפשר ...
לובי פיתוח מקצועי - אתר הסתדרות המורים
https://www.itu.org.il/לובי-פיתוח-מקצועי
מחבר:הסתדרות המורים. מאת גלית לוי חשופים בצריח הקורונה כפתה שינויים מרחיקי לכת על כולנו, אבל נדמה שהמורים והגננות נאלצו לעבור את המהפך הגדול ביותר - לחשוף את ביתם ואת משפחתם בפני התלמידים, לראות כיצד גם אבות, אמהות ואחים קטנים מצטרפים... למאמר.
עמותת המורים - Tmura
https://n.tmura.co.il/amuta/?source=amuta
עמותת המורים ברוכים הבאים לאתר החדש של עמותת המורים אנא הקלד/י תעודת זהות. הסיסמה תישלח לטלפון הנייד המעודכן במערכת
מועדון הטבות תרבות ופנאי
https://www.igm.org.il/cart.aspx
על מנת להמשיך בקניות ולהוספת פריטים לסל הקניות - לחץ על דף הבית.; על מנת לשנות את כמות הפריטים - שנה את הכמות ולחץ על הכפתור עדכן כמות.; עם סיום בחירת הפריטים לחץ על הכפתור לתשלום להשלמת התהליך וקבלת אישור הזמנה.
עמותת המורים - אתר הסתדרות המורים
https://www.itu.org.il/עמותת-המורים
עמותת המורים לקידום ההוראה והחינוך, הוקמה על ידי הסתדרות המורים במטרה לדאוג לקידומם המקצועי של עובדי ההוראה מתוך תפיסה כי הם המפתח לקידום מערכת החינוך.
מגוון הפעילויות שלנו - אתר הסתדרות המורים
https://www.itu.org.il/לובי-ההסתדרות-בשבילך/עמותת-המורים...
מפגשי עמיתים בבתי מלון, בשבתות ובחופשות, הכוללים: הרצאות, דיונים, סיורים לימודיים, אירועי תרבות ועוד. הפעילויות מותאמות לצרכי כל קבוצה מהחינוך הממלכתי, הממלכתי-דתי, או הערבי.
מתנתק... - עמותת המורים
https://morims.itu.org.il/Main/Login/LG_LogoutFront.aspx?amuta=1
קורסים מקוונים ... אנגלית. ערבית מדוברת. עמותת המורים ברוכים הבאים לאתר החדש של עמותת המורים ...
קורסים למורים בשבתון - נתיבי ידע - בית הספר לפיתוח מקצועי באינטרנט
https://e-yeda.co.il › קורסים-למורים-בש...
לחברי קרן הסתדרות המורים המימון עבור קורסים מקוונים מלא. חברי קרן ארגון המורים נדרשים לשלם עבור הקורסים ותמורת קבלה יוכלו להזדכות באופן חלקי מול קרן "עגור" ...
עמותת המורים - אתר הסתדרות המורים
https://www.itu.org.il › עמותת-המורים
עמותת המורים לקידום ההוראה והחינוך, הוקמה על ידי הסתדרות המורים במטרה לדאוג לקידומם המקצועי של עובדי ההוראה מתוך תפיסה כי הם המפתח לקידום מערכת החינוך.
מוקד עמותת המורים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מוקד-עמותת-המורים
rotem.org.il › קורסים-והרצאות › הרצאות. עמותת המורים - הסתדרות המורים דרושה הרשמה מוקדמת = מוקד עמותת המורים ... קורסים והרצאות | רות"ם מכוני מחקר.
עמותת המורים
https://n.tmura.co.il › amuta
עמותת המורים. ברוכים הבאים לאתר החדש של עמותת המורים. אנא הקלד/י תעודת זהות. הסיסמה תישלח לטלפון הנייד המעודכן במערכת. כניסה שלח לי סיסמה.