חיפשת:

עמותת בית הכנסת

שאלה: האם אנו חייבים להפוך את בית הכנסת לעמותה?
https://www.hagabay.net › מדריך-לגבאי
ברצוני לשאול האם ניתן לנהל כספי התרומות לבית הכנסת בחשבון פרטי ללא פתיחת עמותה? ואם יש הגבלות כל שהן.
בית הכנסת רמות השבים ע"ר - גיוס תרומות חברתי | JGive
https://www.jgive.com › new › cad
על העמותה. עמותת בית הכנסת רמות השבים הינה עמותה שהוקמה לצורך קירוב לבבות קהילתי. בית הכנסת רמות השבים ע"ר. אי-מיילirit@sunflower-sit.com.
בית כנסת קיסריה
caesareasynagogue.com
בית הכנסת המרכזי בקיסריה הוא בית כנסת אורתודוכסי המשרת את צרכיהם הרוחניים, החינוכיים והחברתיים של חבריה. רב הקהילה, הרב עוזי לויאן מנהיג את קהילתנו נאמנה. קהילה זו הינה קהילה הטרוגנית במינה ...
הקמת עמותה לניהול בית כנסת - המרכז למלכ"ר
www.malkar.co.il › הקמת-עמותה-לניהול
מה נדרש לצורך הקמת עמותת בית הכנסת? דרישות הרשם לרישום בית כנסת כעמותה שונות במקצת מרישום עמותה אחרת, ובנוסף קיימת גם אבחנה בין רישום בית כנסת בשלבי הקמתו ובין בית כנסת קיים.
עמותת קש"ב - בית כנסת - בית תנחום (טירת הכרמל)
https://www.keshev-k.com/more/articles/2...
Jan 27, 2015 · מועד תפילת שחרית הוא בזמן "הנץ החמה" מאחר שרבה של העיר עכו הרב לופס זצ"ל שהיה רבו של הרב יעקובוב נהג כך במשך כל ימיו. זמן התפילה המיוחד מושך אליו אנשים עובדים שחפצים לצאת מוקדם למלאכת יומם והתפילה מהוקדמת מאפשרת להם לשלב בין התפילה לעבודה וכך …
ירושלים | מרכז מורשת בני מקרא | Karaite Heritage Center
https://www.heritage-center.org.il
המרכז מציג חומר היסטורי מקיף המעניק ביטוי נאמן לתרומתה של קהילת בני-מקרא להיסטוריה של עם ישראל בארץ ישראל ובפזוריה, ומציג פרק חשוב בחיי האומה ובחיי העיר ירושלים. צרו אתנו קשר.
עמותת קש"ב - בית כנסת - בית תנחום (טירת הכרמל)
www.keshev-k.com › more › articles
Jan 27, 2015 · בית הכנסת עצמו תחום גם בדלתות עץ מפוארות, וארון הקודש והבימה נבנו לפי מורשת יהדות קווקז. מעל דלתות הארון מגולפת ביד אמן תבנית של הכותל המערבי ובצדדיו מוצבים עמודי ענק המעוטרים בצבעי זהב, לבן ...
ניהול עמותות בית כנסת | תרומה מוכרת לבית כנסת - המרכז ...
www.amutotcenter.co.il/ניהול-עמותה-המפעילה-בית-כנסת
לדוגמא, בעמותות במגזר החרדי, מושם דגש על בדיקת קרבה משפחתית בין נושאי התפקידים, וביניהם לבין מקבלי השכר בעמותה. במגזר החרדי נבדקים גם כן נושאים הקשורים לניגוד עניינים בכל הנוגע לספקים וכדו´. עמותות הפועלות בכפרים ערביים לדוגמא, נתקלות בבעיה דומה היות ובני הכפר הינם לרוב ...
הקמת עמותה לניהול בית כנסת - המרכז למלכ"ר
https://www.malkar.co.il/הקמת-עמותה-לניהול-בית-כנסת
אישור שימוש בנכס – ככל שמדובר בית הכנסת המתקיים במבנה שהוקצה לו ע"י הרשויות או מוסדות אחרים יש לצרף אישור מטעם בעל הנכס. פרוטוקול אסיפת מתפללים – במידה ומדובר בבית כנסת קיים יש לצרף פרוטוקול אסיפת מתפללים, על סדר היום: קבלת החלטה לרישום בית הכנסת כעמותה, בחירת מייסדים ...
הצעה לתקנון בית כנסת - נאמני תורה ועבודה
https://toravoda.org.il › הצעה-לתקנון-בי...
[קהילת / ‏בית הכנסת] "[שם]". [מקום]. ‏תקנון העמותה. מספר העמותה 00-000-000-0. חלק ראשון: שם וכתובת. 1. שם עמותה: העמותה תיקרא [קהילת/ביה"כ] ["שם", מקום].
בית הכנסת הסלוניקאי ע"ש חיים חביב בחיפה
rhcsaloniki.blogspot.com
היה עשרות שנים יו"ר עמותת בית הכנסת והגבאי הוותיק המסור והנאמן של בית הכנסת שנים רבות, ג'רסי ז"ל היה ניצול השואה מסלוניקי שביוון ששרד את תופת מחנה ההשמדה אושוויץ, הלך לעולמו בכ"ג בסיוון תשע"ז.
ניהול עמותות בית כנסת | תרומה מוכרת לבית כנסת - המרכז לניהול עמותות
http://www.amutotcenter.co.il › ניהול-...
ניהול עמותות המגייסות תרומות לבית כנסת המוכרות כזיכוי ממס הכנסה על פי סעיף 46. ייחודיות עמותת בית כנסת.
בית כנסת שיכון המזרחי, רמת גן
hamizrahi.org
עמותת בית הכנסת העמותה הוקמה בשנת תשס"א תוך הצהרה על קיום הפעילויות הבאות: תפילה בציבור וביחידות. לימוד תורה בצוותא וביחידות לנוער ומבוגרים.
ירושלים | מרכז מורשת בני מקרא | Karaite Heritage Center
www.heritage-center.org.il
בית הכנסת הוקם בימיו של רבי ענן בן דוד, שבא לירושלים מבבל עם כמה מחסידיו וביקש את רשותו של החליף משושלת העבאסים ג'עפר אל-מנצור לבנות בית כנסת.
בית כנסת שיכון המזרחי, רמת גן
https://hamizrahi.org
הרב יעקב אריאל רב בית הכנסת. ר"מ בישיבת ההסדר ברמת גן, מאמן אישי, ומלמד גם בבית המדרש הקהילתי ברמת גן. למד בישיבה לצעירים בירושלים, ולאחר מכן בישיבת הר המור וישיבת רמת גן. הרב שלומי שפירא רב הקהילה שליד ישיבת רמת גן. Nunc lacinia ante nunc ac lobortis ipsum.
הקמת עמותה לניהול בית כנסת - המרכז למלכ"ר
https://www.malkar.co.il › הקמת-עמותה...
מה נדרש לצורך הקמת עמותת בית הכנסת? איך רושמים בית כנסת ברשם העמותות? כל התשובות לכל השאלות תמצאו אצלנו כולל ייעוץ וליווי מקיף.
רוצים לדעת איך לרשום בית כנסת כעמותה? עו"ד בתל אביב וירושלים
https://lawoffice.org.il/רישום-בית-כנסת-כעמותה
רישום בית כנסת כעמותה - כהן דקר פקס ברוש
https://lawoffice.org.il › רישום-בית-כנס...
קודם כל, יש לציין שאכן רושמים את בית הכנסת עצמו כעמותה, ולא מקימים עמותה שפועלת בבית הכנסת. עקב כך, יש לפרט האם בית הכנסת הוא מאוחד מבחינת ההנהלה, קהל המתפללים, ...
בית הכנסת תפארת ישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בית_הכנסת_תפארת_ישראל
בית הכנסת תפארת ישראל או בית הכנסת ניסן ב"ק (ביידיש: ר' נישע'ס שול) הוא בית כנסת ברובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים.בית הכנסת הוקם על ידי חסידי רוז'ין שבקרב אנשי היישוב הישן ונהרס בידי הירדנים מיד לאחר כיבוש העיר העתיקה ב-1948.
רישום עמותה בית כנסת - משרד המשפטים
www.justice.gov.il › Units › RasutHataagidim
Jun 08, 2021 · ככל שבכוונת המייסדים להקים עמותת בית כנסת, שלגביה, נכון לעת הגשת הבקשה, לא קיים מניין מתפללים ובית הכנסת טרם הוקם, תצורף לבקשה הצהרה חתומה על-ידי כל המייסדים בנוסח המצ"ב ולצרף את ההצהרה המצ"ב.
בית כנסת קיסריה
caesareasynagogue.com
בית הכנסת המרכזי בקיסריה הוא בית כנסת אורתודוכסי המשרת את צרכיהם הרוחניים, החינוכיים והחברתיים של חבריה. רב הקהילה, הרב עוזי לויאן מנהיג את קהילתנו נאמנה. קהילה זו הינה קהילה הטרוגנית במינה ...
רישום עמותה בית כנסת - משרד המשפטים
https://www.justice.gov.il/Units/RasutHataagidim/...
Jun 08, 2021 · רישום עמותה או חברה לתועלת הציבור. שירות זה מאפשר להגיש בקשה לרישום עמותה או חברה לתועלת הציבור (חל"צ). לרשותכם לומדת הדרכה מקוונת המסבירה את הצעדים הראשונים לאחר הקמת עמותה או חל"צ. קבלת קהל ברשות התאגידים מתקיימת בימים ראשון ורביעי, בזימון תור מראש בלבד.
תקנון לדוגמא של עמותות בית כנסת
https://www.gov.il › SynagogueExampleArticle
תקנון לדוגמא של עמותת בית כנסת ... (יש להוסיף לשם את שם היישוב בו נמצא בית הכנסת) ... *יש לציין את כתובת המקום בו נמצא בית הכנסת או המקום בו הוא מתנהל.
בית הכנסת הגדול בירושלים (ע''ר) | גיידסטאר - אתר העמותות של ישראל
https://www.guidestar.org.il › organi...
בית הכנסת הגדול בירושלים (ע''ר) | עמותה.
בית הכנסת "בית יעקב חיים" - ביתר (ע"ר) (עמותה) - מפתח התקציב
https://next.obudget.org › association
ארגון זה הוא עמותה העוסקת בתחום בתי הכנסת. על פי הדיווח, הפעילות מרוכזת בביתר עילית. המחזור הכספי השנתי המדווח האחרון (2020) , עמד על 85,284₪.