חיפשת:

עלות מסך אייפון xr

כמה עולה להחליף את המסך של האייפון?
https://www.ynet.co.il/digital/mobile/article/SkXGcDsKO
May 26, 2021 · בדקנו כמה עולה להחליף מסך מקורי בדגמי אייפון מהשנים האחרונות וגילינו פערים שמגיעים ל-260 אחוזים בין המעבדות השונות. ישנן מעבדות שמציעות מסך חלופי לא מקורי במחיר נמוך יותר (למשל 550 במקום 750 שקלים).
תיקון החלפת מסך מגע מקורי לאייפון iPhone Xr - מעבדת סלולאר ...
https://cellfilab.co.il › screen-repair
אבל כשמדובר בתיקון מסך ל – Iphone XR? ההמלצה על מעבדה שמתמחה בסוג המכשיר שלכם הופכת לדרישה. יש סיבות רבות מדוע חייבים לתקן אייפון XR במעבדה שמתמחה באייפונים ...
תיקון החלפת מסך מגע מקורי לאייפון iPhone Xr - מעבדת סלפי
https://cellfilab.co.il/apple-repair/iphone/xr/screen-repair
כמה עולה החלפת מסך לאייפון XR? תיקוני מסך הם תיקונים יקרים, ובמקרה של מכשירי אפל הם אפילו יקרים מאוד. טווח המחירים של תיקוני מסך לאייפון Xr הוא …
החלפת מסך LCD+מגע Apple iPhone XR אפל - קניה בחנות מקומית - זאפ
www.zap.co.il › modelofflinestores
החלפת מסך LCD+מגע אפל אייפון XR נמכר ב 31 חנויות. מומלץ לוודא מול החנות שהמוצר קיים במלאי. דרום. ירושלים והסביבה. מרכז. צפון. שרון. מיון לפי: מחיר דירוג החנות. 20 חוות דעת בשנה האחרונה.
מעבדת תיקונים Apple iPHONE XR - טאצ סטור TOUCH STORE
https://www.touchstore.co.il › 22333...
החלפת אנטנת אייפון GPS Apple iPhone XR אפל · מחיר 349 ₪ ... החלפת כפתור הדלקה אייפון Apple iPhone XR אפל ... החלפת מסך מקורי LCD+מגע Apple iPhone XR אפל.
כמה עולה להחליף את המסך של האייפון?
www.ynet.co.il › digital › mobile
May 26, 2021 · בדקנו כמה עולה להחליף מסך מקורי בדגמי אייפון מהשנים האחרונות וגילינו פערים שמגיעים ל-260 אחוזים בין המעבדות השונות. ישנן מעבדות שמציעות מסך חלופי לא מקורי במחיר נמוך יותר (למשל 550 במקום 750 שקלים).
מסך מקורי לאייפון xr - מנוע חיפוש סרצ'
srch.co.il › מסך-מקורי-לאייפון-xr
עלות החלפת מסך ה- iPhone XR בכל מרכז שירות מורשה של אפל בישראל תהיה בין 800₪-1300₪. אפל מספקת אחריות של 90 יום או 3 חודשים על החלפת המסך. החלפת מסך LCD+מגע Apple iPhone XR כולל מסגרת מקורי מחודש https://mtmobile28.co.il › מעבדת-תיקונים החלפת מסך LCD+מגע Apple iPhone XR כולל מסגרת מקורי מחודש מעבדה שירות במקום. זמן תיקון החלפת מסך איפון ...
עלות תיקון מסך - מעבדת סלולר סלפי
cellfilab.co.il › cellular-fix › screen-repair
טווח המחירים למסכים שאינם מקוריים נע בין 500 ש"ח ל-700 ש"ח ומשתנה ממעבדה למעבדה. אם אתם מעוניינים בהחלפה למסך מקורי, העלויות משתנות לפי מורכבות המסך. החלפה של מסכים פשוטים בדרך כלל יעלו כ- 800 ש"ח ומסכים מיוחדים עם קצוות מעוגלים לדוגמא, מחיר התיקון שלהם יקפוץ ל-1300 ויכול להגיע גם למחירים של 1600 ש"ח תלוי חברה.
החלפת מסך LCD+מגע Apple iPhone XR אפל – mtmobile
https://mtmobile28.co.il › מעבדת-תיקונים
מוצר במבצע, ירידת מחיר ... זמן תיקון החלפת מסך איפון XR חצי שעה במעבדה ... אתם מקבלים מסך באיכות הגבוהה ביותר של אייפון XR אל תתפתו לחיקויים (שהטא'צ והתצוגה ...
החלפת מסך LCD+מגע Apple iPhone XR אפל - קניה …
החלפת מסך LCD+מגע אפל אייפון XR נמכר ב 31 חנויות. מומלץ לוודא מול החנות שהמוצר קיים במלאי. דרום. ירושלים והסביבה. מרכז. צפון. שרון. מיון לפי: מחיר דירוג החנות. 20 חוות דעת בשנה האחרונה.
תיקון מסכי iPhone תוך שעתיים | איידיגיטל - iDigital
www.idigital.co.il › screen_replacement
אם בעבר החלפה למסך מקורי לקחה לפחות 5 ימי עסקים, אנחנו שמחים לבשר שכעת בסניפים נבחרים, ניתן יהיה לבצע החלפה או תיקון מסך של iPhone בתוך שעתיים, ובחלק מהמקרים אפילו תוך שעה בלבד! חשוב לנו לציין ...
Apple החלפת מסך LCD+מגע למכשיר iPhone XR - WiseBuy
https://www.wisebuy.co.il › product
מיין לפי: מחיר | זמן אספקה | דירוג החנות ... החלפת מסך LCD+מגע Apple iPhone XR אפל. XR. זמן אספקה. 7 ימים. מחיר ללא משלוח: ... החלפת מסך אייפון XR במקום.
מחיר החלפת מסך לאייפון XR - מידרג
https://www.midrag.co.il › PriceList
ב- 42% מהמקרים טווח המחירים היה בין 450 - 500 שקלים, ב- 35% מהמקרים המחיר היה בין 551 - 600. המחיר הגבוה ביותר ששולם הנו ₪680.
החלפת מסך LCD+מגע Apple iPhone XR אפל - זאפ השוואת ...
https://www.zap.co.il › modelofflines...
סוג התיקון: החלפת מסך LCD+... יצרן: Apple. דגם מכשיר: iPhone XR ... החלפת מסך LCD+מגע אפל אייפון XR נמכר ב 31 חנויות ... מיון לפי: מחיר דירוג החנות.
אייפון XR - השוואת מחירים חדשה של פואנטה. כמה עולה אייפון XR?
www.poenta.co.il › article › iponee-xr-price-comparison
Jan 25, 2020 · השוואת מחירים של פואנטה מגלה טווח מחירים רחב מאוד, הנובע גם מנפח האחסון של הדגם שתרצו וגם מהחנות שבה תקנו, כך שכדאי שתעשו שיעורי בית לפני הקנייה. אייפון XR בפלאפון עולה כמעט 3,700 שקל, לעומת אייפון XR ב-KSP, אייבורי ומחסני חשמל – הנמכר ב-2,745 שקל! אז איפה הכי זול לקנות אייפון XR? התשובה אולי תפתיע אתכם.
מסך LCD+מגע Apple iPhone XR אפל - GoMobile
https://www.gomobile.co.il › items
מסך כולל מסגרת LCD+מגע מקורי Apple iPhone XR. מסך LCD+מגע Apple iPhone XR אפל - במעבדת גומובייל מבצעים החלפת מסך לאייפון אקס אר - שירותי המעבדה של גומובייל ...
טלפון סלולרי Apple iPhone XR 64GB אפל - זאפ השוואת …
אייפון XR 64GB אפל החל מ - 1486‏₪. רק בזאפ תמצאו השוואת מחירים של טלפון סלולרי Apple iPhone XR 64GB אפל, מידע על חנויות קרובות, 12 חוות דעת, מפרט טכני ועוד.
טלפון סלולרי Apple iPhone XR 64GB אפל - זאפ השוואת מחירים
www.zap.co.il › model
אייפון XR 64GB אפל החל מ - 1486‏₪. רק בזאפ תמצאו השוואת מחירים של טלפון סלולרי Apple iPhone XR 64GB אפל, מידע על חנויות קרובות, 12 חוות דעת, מפרט טכני ועוד.
אייפון XR - השוואת מחירים חדשה של פואנטה. כמה …
Jan 25, 2020 · אייפון XR הוא אמנם לא האייפון הכי חדש של אפל – אבל כנראה דווקא בגלל זה – הוא כיום סמארטפון מאוד מבוקש גם בארץ וגם בעולם. השוואת מחירים של …
תיקון מסך אייפון xr במחיר המשתלם ביותר ⋆ דיל פיקס
https://dealfix.co.il › תיקוני מעבדה
מעוניינים לקבל שירות מקצועי במחיר מנצח? השאירו פרטים ותנו לנו לחזור אליכם עם הצעת מחיר שיהיה לכם קשה לסרב לה...