חיפשת:

עכו העתיקה בערב

מה יש לעשות בעכו? - mako
https://www.mako.co.il/travel-israel/magazine-the...
עכו העתיקה בלילה - אטרקציות בעכו בערב - הוצאת מיל
https://www.mil-media.co.il › ako
מסלול טיול מדהים בתוך סמטאות עכו העתיקה בלילה. מסלול טיול בעכו העתיקה מתוך הספר טיולי לילה הכולל עוד עשרות מסלולים ליליים.
מה יש לעשות בעכו? - Mako
https://www.mako.co.il › travel-israel
זו גם נקודת החיבור בין עכו העתיקה לכל מה שיש לסביבה להציע: אתרים היסטוריים, שוק תוסס, מסעדות, חוף ים וכמובן דו קיום ... המקום לצאת אליו בערב.
עכו העתיקה: עמוד הבית
https://www.akko.org.il
עכו העתיקה – עיר תיירות. ... בואו ליום קסום בגליל המערבי – חוויה משולבת באתרי עכו העתיקה ובכפר המחול הבינלאומי ... החל מינואר 2022 בימי חמישי בערב בקרוב.
אתר עכו העתיקה | השוק, הסיורים, הטעימות והאתרים
www.oldakko.co.il
אודות עכו העתיקה עכו העתיקה היא אחד המקומות הקסומים ביותר בישראל. עיר ים אמיתית, ממוקמת בחצי אי, ספק מנותקת מקו החוף, מוקפת חומה צלבנית עתיקת יומין, ומכילה בתוכה אוצרות היסטוריים וקולינריים, מגוון טעמים, ריחות וצבעים ...
יום טיול בעכו - אתרים ומקומות שהם הקסם של עכו - אוצרות הגליל
https://www.ozrothagalil.org.il › טיול-...
הגן הקסום ממוקם בכניסה הצפונית של העיר העתיקה, בפתחם של אולמות האבירים ובשוליו ממוקם מרכז המבקרים של עכו העתיקה. לגן היסטוריה מרתקת – בתקופה הצלבנית היה ...
טיפים והמלצות לטיול בארץ - עכו העתיקה
https://www.akko.org.il/trip-tips
שיטור קהילתי – רחוב ויצמן 1 עכו העתיקה, טל: 04-9876736. מרכז מבקרים והזמנות – רחוב ויצמן 1 עכו העתיקה, טל: 1-700-70-80-20. בית החולים הקרוב לעכו, "מרכז רפואי לגליל" בנהריה טל: 04-9107107. לפניך גלריית תמונות אווירה – דלג לתוכן הבא דילגת לתוכן הבא.
10 הכי טובים: אטרקציות בעכו - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
דברים לעשות בעכו, ישראל: ראה 12967 חוות דעת ותמונות של 39 האטרקציות בעכו‏ ב-Tripadvisor. ... 9. ‪מרכז מידע לגליל המערבי בעכו העתיקה‬ · ‪10‬. ‪מרכזי מבקרים‬ ...
עמוד הבית - עכו העתיקה
https://www.akko.org.il
אולמות האבירים. בואו לגלות את סודות העיר שמתחת ואת עולמם העתיק של האבירים הלוחמים! קרא עוד. כרטיס משולב 40 ₪. רכישה מהירה. מנהרת הטמפלרים. בואו לצעוד כמו טמפלרים …
עמוד הבית - עכו העתיקה
www.akko.org.il
עכו העתיקה – עיר תיירות. אחת הערים העתיקות בעולם. עיר צלבנית תת קרקעית ייחודית בקנה מידה עולמי.עיר היסטורית ואחת מערי האטרקציות המרכזיות בישראל.
אכסניית אנ“א עכו - לינה בעכו
www.iyha.org.il › akko-hostel
אכסניית אנ“א עכו מזמינה אתכם להתארח בעכו העתיקה, שזכתה להכרה בתור אתר מורשת עולמי. במסגרת מחיר הלינה, תוכלו להנות מפעילויות העשרה וסיורי תוכן לצד אירוח ביתי וחם.
Chateau Akko, עכו – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/shtv-kv-chateau-akko.he.html
עוד מידע על בריאות ובטיחות. מקום האירוח ’שאטו עכו’ (Chateau Akko) נמצא בעכו, במרחק של פחות מק“מ אחד מחוף עכו ומציע יחידות אירוח ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי בחינם וגישה לטרסת שמש. הדירה כוללת פינת ישיבה עם טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומקלחת.
טיול בעכו – המלצות למה לעשות בעיר, איפה לישון ועוד טיפים - מטיילת ...
https://www.trvbox.co.il › טיול-בעכו-ה...
העיר העתיקה של עכו , נמצאת על קו חוף הים התיכון של ישראל בצפון הארץ (בין ... אחד הדברים שאהבנו מהטיול שלנו בעיר זאת החוויה של הסנוניות בערב.
עכו העתיקה בלילה - אטרקציות בעכו בערב
mil-media.co.il › night › ako
עכו בלילה מציעה מבוך של סמטאות, מצודות צלבניות, מסגדים מרשימים, חומות שנושקות לים, סיפורים על שליטים עותמאנים אכזריים ואגדות של דייגים. מסלול טיול בעכו העתיקה, מתוך הספר טיולי לילה.
אתר עכו העתיקה | השוק, הסיורים, הטעימות והאתרים
https://www.oldakko.co.il
אודות עכו העתיקה עכו העתיקה היא אחד המקומות הקסומים ביותר בישראל. עיר ים אמיתית, ממוקמת בחצי אי, ספק מנותקת מקו החוף, מוקפת חומה צלבנית עתיקת יומין, ומכילה בתוכה אוצרות היסטוריים וקולינריים, מגוון …
עכו עיר עם הרבה אטרקציות - הבלוגים של למטייל
https://www.lametayel.co.il › posts
מוזיאון "אוצרות בחומה" מצוי בפינה הצפון מזרחית של חומת עכו העתיקה. החומה נבנתה בראשיתה על ידי המושל התורכי אחמד פשה אל ג'זאר לאחר נסיגת נפוליאון במלחמתו ...
עכו העתיקה - טיול יום ברחבי העיר העתיקה - Check In/Out
https://check-in-out.com › עכו-העתיקה...
טיול יום ברחבי עכו העתיקה. אטרקציות בעכו העתיקה: ביקור במצודה, חמאם טורקי, מוזיאון עוקשי, אוצרות החומה, שוק, מנהרת הטמפלרים.
עכו העתיקה: טיול בין אולמות האבירים, הנמל ועוד - עכו, נהריה וראש הנקרה
https://www.tiuli.com › tracks › עכו-ה...
מתכננים לטייל בעכו העתיקה: טיול בין אולמות האבירים, הנמל ועוד בקרוב? איזה כיף! באתר טיולי תמצאו את כל המידע על עכו העתיקה: טיול בין אולמות ...
Chateau Akko, עכו – מחירים מעודכנים לשנת 2021
www.booking.com › hotel › il
Chateau Akko, עכו – מחירים מעודכנים לשנת 2021. פרטי הדירה ומחירה. מתקנים. חשוב לדעת. חוות דעת (279) הזמינו את שהייתכם בדירה. שתפו את Chateau Akko. שתפו בפייסבוק. שתפו בטוויטר.
עכו העתיקה בלילה - אטרקציות בעכו בערב
https://mil-media.co.il/night/ako.asp
עכו העתיקה אטרקציות מגוונות. צאו מהחאן ופנו דרומה אל נמל הדייגים של עכו, שגם הוא ידע ימים טובים יותר. זהו אולי הדבר הקרוב ביותר בארץ לכפר דייגים ים תיכוני. וגם הוא, כמו כל נמל דייגים המכבד את עצמו, נשען על מסורת ארוכת שנים של אגדות וסיפורי פולקלור.
טיפים והמלצות לטיול בארץ - עכו העתיקה
www.akko.org.il › trip-tips
מד"א – יוסף גדיש 1 עכו, טל: 101. כיבוי אש – דוד רמז 1 עכו, טל: 102. משטרה – רחוב ההגנה עכו, טל: 100. שיטור קהילתי – רחוב ויצמן 1 עכו העתיקה, טל: 04-9876736. מרכז מבקרים והזמנות – רחוב ויצמן 1 עכו העתיקה, טל: 1-700 ...
אתר עכו העתיקה | השוק, הסיורים, הטעימות והאתרים
https://www.oldakko.co.il
האתר הרשמי של עכו העתיקה: השוק הפתוח, סיורי אוכל וקולינריה, כרטיס הטעימות בעיר העתיקה, האתרים ההיסטוריים ועוד - בלחיצה אחת.
מה יש לעשות בעכו? - mako
www.mako.co.il › travel-israel › magazine-themost
מה הדבר הראשון שחייבים לעשות ברגע שמגיעים לעכו?