חיפשת:

עכו העיר העתיקה

אתר עכו העתיקה | השוק, הסיורים, הטעימות והאתרים
https://www.oldakko.co.il
האתר הרשמי של עכו העתיקה: השוק הפתוח, סיורי אוכל וקולינריה, כרטיס הטעימות בעיר העתיקה, האתרים ההיסטוריים ועוד - בלחיצה אחת.
עכו העתיקה - טיול יום ברחבי העיר העתיקה - Check In/Out
https://check-in-out.com/עכו-העתיקה-טיול-יום-בעכו-ברחבי...
Jun 15, 2019 · עכו העתיקה – טיול יום ברחבי העיר העתיקה. עכו העתיקה – טיול יום ברחבי העיר העתיקה. אני גרה ב חיפה כבר 8 שנים ולמרות זאת ביקרתי בשכנתנו עכו רק פעם אחת בכל השנים האלו. לכן כשחיפשתי מקום עירוני לטייל בו בארץ החלטתי לגוון ולא לנסוע ל תל אביב או ירושלים אלא דווקא לשכנתנו הצפונית.
עכו העתיקה: עמוד הבית
https://www.akko.org.il
עכו העתיקה – עיר תיירות. אחת הערים העתיקות בעולם. עיר צלבנית תת קרקעית ייחודית בקנה מידה עולמי.עיר היסטורית ואחת מערי האטרקציות המרכזיות בישראל.
יום טיול בעכו - אתרים ומקומות שהם הקסם של עכו - אוצרות הגליל
https://www.ozrothagalil.org.il › טיול-...
הגן הקסום ממוקם בכניסה הצפונית של העיר העתיקה, בפתחם של אולמות האבירים ובשוליו ממוקם מרכז המבקרים של עכו העתיקה. לגן היסטוריה מרתקת – בתקופה הצלבנית היה ...
חוות דעת על העיר העתיקה בעכו - עכו, ישראל - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Attract...
העיר העתיקה בעכו, עכו: ראה 1337 חוות דעת, מאמרים ו-2043 תמונות של העיר העתיקה בעכו, המדורגת מס' 3 ב-Tripadvisor מתוך 21 אטרקציות בעכו.
עכו העתיקה - טיול יום ברחבי העיר העתיקה - Check In/Out
https://check-in-out.com › עכו-העתיקה...
טיול יום ברחבי עכו העתיקה. אטרקציות בעכו העתיקה: ביקור במצודה, חמאם טורקי, מוזיאון עוקשי, אוצרות החומה, שוק, מנהרת הטמפלרים.
עכו העתיקה: טיול בין אולמות האבירים, הנמל ועוד - עכו, נהריה וראש הנקרה
https://www.tiuli.com › tracks › עכו-ה...
ברחבי העיר מצויים שלטים רבים המכווינים לעיר העתיקה. לחניון האבירים (מרכז העיר העתיקה): יש להגיע לרחוב ויצמן 1. איפה חונים: סמוך לאכסניית עכו ...
אתר עכו העתיקה | השוק, הסיורים, הטעימות והאתרים
https://www.oldakko.co.il
אודות עכו העתיקה. עכו העתיקה היא אחד המקומות הקסומים ביותר בישראל. עיר ים אמיתית, ממוקמת בחצי אי, ספק מנותקת מקו החוף, מוקפת חומה צלבנית עתיקת יומין, ומכילה בתוכה אוצרות היסטוריים וקולינריים, מגוון טעמים, ריחות וצבעים, ומעל הכל תחושה אחרת. של מקום שאין עוד כמותו בכל ישראל.
העיר העתיקה בעכו
https://www.aisrael.org/?CategoryID=554&ArticleID=607
ב- 2007 הוגש לעירייה סקר נגישות מקיף (לא רק על העיר העתיקה). עד לכתיבת שורות אלה לא ראינו מימוש של ההמלצות המשתמעות ממצאי הסקר. בתחילת 2009 מתקיימות פגישות בין פעילים בעמותת "נגישות ישראל" והנהלת העירייה בניסיון להתניע הנגשה של העיר העתיקה ומקומות אחרים בעיר.
עמוד הבית - עכו העתיקה
https://www.akko.org.il
עכו העתיקה – עיר תיירות. אחת הערים העתיקות בעולם. עיר צלבנית תת קרקעית ייחודית בקנה מידה עולמי.עיר היסטורית ואחת מערי האטרקציות המרכזיות בישראל. עיר נמל ברמה קולינרית גבוהה.
מפת עכו העתיקה
www.akko.muni.il/?CategoryID=1466&ArticleID=3370
אתר עיריית עכו. ויצמן 35, עכו. טלפון: 04-9956130. פקס: 04-9956288. moked106@akko.muni.il
עכו - מדריך מסע אחר אונליין: טיול לעכו, מסלולים והמלצות
https://www.masa.co.il/location/עכו
העיר העתיקה. העיר העתיקה של עכו (מסלול >>) מוקפת חומות אשר נבנו בתקופה העות'מאנית, ומומלץ מאוד לצאת לסיור על החומות, מהן נשקפת תצפית נהדרת על העיר והים. בבורג' אל קומנדאר, המגדל הפינתי בצידה הצפוני מזרחי של החומה, נמצא מוזיאון אוצרות בחומה, מוזיאון מקסים לאתנוגרפיה ופולקלור ...
עכו – מדריך למבקרים (מפה, אטרקציות מובילות, מסלולי הליכה)
https://www.israel-in-photos.com › a...
העיר העתיקה עכו התווספה לרשימת המורשת העולמית של אונסק ו לפי הקריטריונים ... רוב האתרים התיירותיים בעיר שייכים לחברת הפיתוח של עכו העתיקה (האתר הרשמי).
ההיסטוריה של עכו | כל המידע באתר עכו העתיקה
https://www.oldakko.co.il/category/היסטוריה
עכו היא עיר מתפקדת כבר אלפי שנים, אך ראשיתה הוא במקום קטן שהיום נקרא גבעת נפוליאון אך בתחילת הדרך נקרא בפשטות – תל עכו. יוון ורומא – סימנים ראשונים לבירה מקומית. תחילת דרכה של עכו הוא בימי האימפריה היוונית – ההלניסטית, כ-300 שנים לפני הספירה. חופי עכו היו עבור היוונים כר חם ...
עכו - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › עכו
בהתאם לכך הייתה התפתחותה של העיר איטית בהשוואה לזו של חיפה. בשנת 2001 הוכרזה עכו העתיקה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו. שבע שנים ...
חומות עכו – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חומות_עכו
חומות עכו הן החומות המקיפות את העיר העתיקה בעכו, אשר נבנו בתקופה העות'מאנית.
מה יש לעשות בעכו? - Mako
https://www.mako.co.il › travel-israel
אין עוד מקום בארץ כמו עכו. העיר העתיקה, השוק הטורקי, הנמל, הגנים והאוכל המושלם הופכים את העיר הצפונית ליעד שאתם חייבים לבקר בו.
השווקים של עכו - עכו העתיקה
https://www.akko.org.il/attraction/akko-authentic-markets
את מפעל הבנייה התחיל שליט בדואי, דאהר אל-עומר (1775-1750), אשר הקים בגליל ממלכה עצמאית והפך את עכו לבירתה. הוא חידש את חומות העיר, ניקה את הנמל ובנה בעיר את ארמונו הפרטי. בשנת 1775 צר על עכו קצין עות'מאני מצרי בשם אחמד אל-ג'זאר והוציא להורג את דאהר אל-עומר כמורד בשלטון העות'מאני.
עכו – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עכו
עַכּוֹ (בערבית: عكا – "עכא") היא עיר במחוז הצפון בישראל, הגובלת מדרום בחופיו הצפוניים של מפרץ עכו וממערב בים התיכון. בשנת 2021 התגוררו בעיר כ-62,000 תושבים, כ-61.1% מהם יהודים, והיתר ערבים (כ-31.8%) ואחרים (כ-7.5%). עכו היא אחת מערי הנמל העתיקות בעולם, ודברי ימיה המתועדים מתחילים בתקופת הברונזה הקדומה. במשך שנים רבות הייתה עיר מפתח לכיבוש ארץ ישראל, שכן מיקומה על רצועת החוף הרחבה אפש…