חיפשת:

עיריית לוד שירות לקוחות

הוועדה המקומית לתכנון ובניה לוד
https://lod.bartech-net.co.il
עיריית לוד נערכת להתמודדות עם התפרצות נגיף הקורונה ופועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות . הנחיות אלו נועדו לשמור על שלום הציבור ועובדי העירייה ועל מנת לאפשר רציפות תפקודית של עובדי הרשות .
מרכז שירות לקוחות - מי לוד
https://www.mei-lod.co.il/44
מרכז שירות לקוחות ... "מי לוד" הינה חברה בע"מ, הפועלת כתאגיד מים וביוב שהוקם ע"י עיריית לוד, בהתאם לחוק תאגידי מים וביוב התשס"א (2001). התאגיד עוסק בתחזוקה, ...
שירות לקוחות ארנונה, טלפון מענה ...
https://שירותלקוחות.org.il/שירות-לקוחות-ארנונה
שירות לקוחות אייר בי אנד בי Airbnb כל מספרי הטלפון של אתר אייר בי אנד בי Airbnb, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת הזמנות וביטולים, דף פייסבוק, הכל מרוכז בדף אחד.
שירות לקוחות מוסדות ממשלתיים ...
https://שירות-לקוחות.org.il/מוסדות-ממשלתיים
שירות לקוחות מוסדות ממשלתיים, עיריות ומועצות. לקבלת שירות לקוחות במגוון רחב של ערוצים, לחצו על שם הגורם המבוקש. סינון.
שירות לקוחות עיריית לוד
https://sherut.org › שירות-לקוחות-עיריית...
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית לוד: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד. אתר sherut.org הינו אתר מידע המרכז פרטים ...
עיריית לוד - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › LodMun...
השבוע מלאו 19 שנים לפטירתו של ראש עיריית לוד המנוח, מקסים לוי ז"ל, אשר כיהן כראש העיר בשנים 1983 – 1996, ובשנת 2002. יהי זכרו ברוך!
מעליות עלרד - חברת הנדסת מעליות
https://www.alred.co.il
שירות לקוחות: 03-5597075. ... חברת על רד הנדסת מעליות זכתה במכרז עיריית תל אביב, עיריית אשדוד, עיריית לוד, קופת חולים לאומית, בית חולים אברבנאל, אל על, מס הכנסה, בזק.
עיריית לוד - שירות לקוחות - שירות לקוחות
שירות-לקוחות.org.il › עיריית
עיריית לוד – שירות לקוחות – פייסבוק. פנייה אל שירות לקוחות עיריית לוד באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה. עיריית לוד – שירות לקוחות – כתובת דואר – לא פורסמה כתובת ליצירת קשר.
פניות הציבור עיריית לוד | טלפון | כתובת - סניפים
https://www.snifi.co.il › תלונות-הציבור-...
פרטי ההתקשרות עם מוקד פניות הציבור של עיריית לוד , מוקד שירות הלקוחות של עיריית לוד . טלפון: 08-9279900, 08-9279950 פקס: 08-9279046 מייל: moshem@lod.muni.il
עיריית לוד - שירות לקוחות - שירות ...
https://שירות-לקוחות.org.il/עיריית-לוד-שירות-לקוחות
עיריית לוד – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email. שירות לקוחות עיריית לוד – כתובת דואר אלקטרוני: doverlod@netvision.net.il. מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
שירות לקוחות עיריית לוד - שירות ...
https://sherut.org.il/שירות-לקוחות-עיריית-לוד
שירות לקוחות עיריית לוד – טלפון / מוקד טלפוני. ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות עיריית לוד במספר הטלפון: 08-9279900. שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מרכז שירות לקוחות - מי לוד
www.mei-lod.co.il › 44
צוות יעיל ומקצועי- במרכז שירות הלקוחות ממתין לכם צוות נציגים מקצועי ומיומן שישמח לסייע בכל שאלה ועניין. הרגשה ביתית ונעימה- על קירות מרכז שירות הלקוחות תלויות תמונות שציירו ילדי העיר, בנושא חיסכון במים. התמונות נוצרו במסגרת פרויקט משותף של בתי הספר עם התאגיד כחלק ...
שירות לקוחות עיריית לוד - שירות לקוחות
sherut.org.il › שירות-לקוחות
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית לוד באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה. שירות לקוחות עיריית לוד – טוויטר – Twitter – לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עיריית לוד | תלונות ...
https://www.snifi.co.il/תלונות-הציבור-עיריית-לוד
שירות לקוחות עיריית לוד , מוקד תלונות הציבור עיריית לוד כל פרטי יצירת הקשר עם מוקד פניות הציבור של עיריית לוד
ספריה עירונית וציבורית בלוד ...
https://www.b144.co.il/ספריות/לוד
עיריית לוד , ... עסקים הנתונים שירות בלוד ומודיעין והשפלה או ישובים אחרים. לצד כל עסק ברשימה תוכלו למצוא מספר טלפון, כפתור ניווט לעסק ודירוג של לקוחות קודמים.
שירות לקוחות עיריית לוד | תלונות הציבור עיריית לוד | פניות ...
www.snifi.co.il › תלונות-הציבור
תלונות הציבור עיריית לוד. פרטי ההתקשרות עם מוקד פניות הציבור של עיריית לוד , מוקד שירות הלקוחות של עיריית לוד . טלפון: 08-9279900, 08-9279950. פקס: 08-9279046. מייל: moshem@lod.muni.il. כתובת: שד' דוד המלך 2 לוד מיקוד: 71104 ...
שירות לקוחות עיריית לוד - פרטים ליצירת קשר
https://customer-service.co.il › שירות-...
כל הדרכים והפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית לוד: מספרי טלפון, כתובות מייל, קישורים לצ'אט ולטפסים ליצירת קשר, חשבונות מדיה חברתית ...
Mast
www.mast.co.il
MAST הינה פלטפורמה המאפשרת לך, התושב, ליצור קשר עם העירייה או תאגיד המים ולקבל מידע באופן דיגיטלי ונוח. מהיום הכל יעיל ופשוט יותר! הרשם עכשיו.
מוקד עירוני לוד, בלוד - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
מידע נוסף על מוקד עירוני לוד. אזורי שירות. לוד. תחומי העסק. רשויות מקומיות. מוקדים. מוקד עירוני. זמינות. 24 שעות. פתוח בשישי. פתוח בשבת. פתוח במוצ"ש.
שירות לקוחות ארנונה, טלפון מענה אנושי
שירותלקוחות.org.il › שירות
שירות לקוחות אייר בי אנד בי Airbnb כל מספרי הטלפון של אתר אייר בי אנד בי Airbnb, מוקד שירות לקוחות טלפוני, מחלקת הזמנות וביטולים, דף פייסבוק, הכל מרוכז בדף אחד.
עיריית לוד - שירות לקוחות
https://שירות-לקוחות.org.il › עיריית-לוד-...
שירות לקוחות עיריית לוד. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית לוד. טלפון, דוא"ל, אתר אינטרנט ועוד.
צור קשר - מי לוד
https://www.mei-lod.co.il › צור-קשר
שעות קבלת קהל במוקד שירות הלקוחות: יום א' 18:00-08:00 יום ב', ד', ה' 15:00-08:00 יום ג' 18:00-14:00. מוקד טלפוני לתשלומים: חיוג חינם 1-800-800-160 או 106 ...
הוועדה המקומית לתכנון ובניה לוד
lod.bartech-net.co.il
עיריית לוד נערכת להתמודדות עם התפרצות נגיף הקורונה ופועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות . הנחיות אלו נועדו לשמור על שלום הציבור ועובדי העירייה ועל מנת לאפשר רציפות תפקודית של עובדי הרשות .
צור קשר - עיריית לוד
https://www.lod.muni.il › אתר-העיר
ראש העיר יאיר רביבו: "זוהי בשורה גדולה ומשמחת. לוד עוברת תהליך נרחב של התחדשות עירונית ופרויקט זה מהווה התקדמות ... קראו עוד. רביבו כועס על הממשלה, שכחו את ...
עיריות ומועצות | לוד | תלונה
https://www.tluna.co.il/companies/companyComplaint.asp?companyID=143&...
תלונה על לוד, בעזרת אתר זה תוכל להביע את דעתכם כלפי אותו גוף אשר נתן לכם שירות. לוד, הנדון: חוסר יחס מצד עיריית לוד וחברת ניהול ונקיון "אורית אור"., תלונות