חיפשת:

עורך דין מקרקעין

עורכי דין מקרקעין | משרד עו"ד מקרקעין אריאל ז'אן - טיפול ...
https://www.jean-law.com
עורכי דין מקרקעין גם יזמי הנדל"ן המנוסים ביותר מבינים ויודעים כי אין להניע שום עסקה ללא ליווי מקצועי של עורכי דין מקרקעין. הניסיון מלמד שביצוע עסקה ללא עורך דין מטעמכם עלול להביא לטעויות בהבנת המצב המשפטי- טעויות שכאלה עשויות לעלות לכם ביוקר, ובכך להשליך באופן ישיר על כדאיות העסקה.
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדלן | עו"ד מקרקעין - פסקדין
www.psakdin.co.il › תחום › דיני-מקרקעין
Mar 07, 2022 · לפניה מיידית וייעוץ משפטי מעורך דין כנס עכשיו לאתר פסקדין מחפשים עורך דין מקרקעין? באינדקס של פסקדין תמצאו בקלות עורך דין נדלן המתאים לכם בדיוק ואת העדכונים האחרונים בדיני מקרקעין.
עורך דין מקרקעין | מורן ליברמן איצקוביץ' - משרד עו"ד מקרקעין
https://mli-law.co.il
לעורך דין מקרקעין תפקידים מגוונים. הוא נוגע בקשת רחבה של נושאים. מייצג קונים ורוכשים בעסקאות מכר, דואג לפינוי שוכרים מנכסים, מטפל ברישום זכויות על נכסים, עריכת חוזים פרטיים ומסחריים, קבוצות רכישה, הסכמי קומבינציה ועוד. ישנם נושאים כגון הסכם שכירות בין משכיר לשוכר בהם משכירים שונים מוצאים מהאינטרנט חוזה ומשנים את פרטי החוזה על פי צרכיהם.
עו"ד עמית דביר - משרד עורכי דין ונוטריון בתחום המקרקעין ...
https://amit-adv.co.il
עו"ד מקרקעין דיני מקרקעין הוא תחום רחב, הכולל בתוכו סוגיות ונושאים רבים, וכך גם תפקידו של עו"ד דיני מקרקעין, הכולל בין היתר: עריכה של הסכמי רכישה, ייצוג מול רשויות המס בהליך רישום נכסים, טיפול בהסכמי שכירויות, דמי מפתח, וליווי בכל התהליך של רכישת מקרקעין, תוך שמירה מקסימאלית על האינטרסים של לקוחותיו.
עורכי דין מקרקעין מומלצים - 1,726 חוות דעת באתר מידרג
www.midrag.co.il › Content › SectorPortal
עורך דין מקרקעין הוא חלק חשוב מאוד בעסקת נדל"ן, ובמידה רבה הוא זה שיהפוך את העסקה להצלחה או לאסון. כדי שתוכלו למכור או לקנות דירה בראש שקט, הכנו עבורכם את המדריך המלא לבחירת עורך דין מקרקעין.
עורך דין ומשרדי עורכי דין דיני מקרקעין - פסקדין
https://www.psakdin.co.il › Lawyers
משרד עו"ד גילה פרין הוקם בשנת 1994 ועוסק במגוון נושאים : דיני מקרקעין, נדל"ן, עסקאות מכר דירה, מיסוי נדל"ן, ירושות וצוואות, אפוטרופסות, הסכמי ממון, ...
עורכי דין מקרקעין מומלצים - 1,726 חוות דעת באתר מידרג
https://www.midrag.co.il/Content/SectorPortal/99
עורך דין מקרקעין הוא חלק חשוב מאוד בעסקת נדל"ן, ובמידה רבה הוא זה שיהפוך את העסקה להצלחה או לאסון. כדי שתוכלו למכור או לקנות דירה בראש שקט, הכנו עבורכם את המדריך המלא לבחירת עורך דין מקרקעין. קרא עוד הסכם שכירות שנייה לפני השכרת נכס או מעבר דירה? זה הזמן לעבור על הסכם השכירות.
מחלקת נדל״ן |משרד עורך דין מקרקעין עמית סלע
https://amitsela.co.il › real-estate-law...
מחלקת נדלן בראשות עורך דין מקרקעין עמית סלע מספקת מעטפת משפטית בכל ההליכים הקשורים לקרקעות ונדל"ן, דירות למגורים, נדל"ן מסחרי | עורך דין נדלן עמית סלע.
עורך דין מקרקעין, עו"ד נדלן | משרד עו"ד דורון, טיקוצקי ושות'
https://www.dt-law.co.il/page.asp?PageID=12
חשיבותו של עורך דין מקרקעין רובה המכריע של האוכלוסייה יהיה מעורב בעסקת מקרקעין בשלב כלשהו בחייהם - מקרקעין, דיני מקרקעין, חוזי מכר, כל אלו הם ביטויים השגורים בפי האוכלוסייה אך על פי רוב הגדרתם המשפטית אינה ברורה. דיני המקרקעין מוסדרים בחוק המקרקעין, התשכ"ט-1969, ובחוקים ובתקנות אשר נוספו לו …
איך לבחור עורך דין מקרקעין? המלצות וטיפים! - עמית ורד
https://www.amitvered.co.il › כיצד-לב...
1.2 מדוע רצוי לשכור עורך מקרקעין לליווי העסקה? 1.3 האם כל עורך דין מבין במקרקעין? 1.4 דוגמאות לבדיקות טרם רכישת דירה מיד שנייה.
עורך דין נדלן - עורך דין מקרקעין - אליוב-גרין משרד עורכי דין
ilyovgreen-law.co.il › עורך-דין-נדלן
עורך דין המומחה לענייני מקרקעין בכלל ולענייני מיסוי מקרקעין בפרט יכול לחסוך לכם אלפי, עשרות אלפי ומאות אלפי שקלים.
מחירון עורכי דין מקרקעין - שכר טרחה עורך דין מקרקעין
https://unadlan.co.il/מחירון-עורך-דין-מקרקעין
67 rows · Apr 13, 2016 · עורך דין מקרקעין כמו כל עסק אחר פועל לפי מחירי השוק וכמובן יש לו סדרה של כללים כדי לשמור על רף מחירים ראלי. ישנם סכומים מהם אסור לעורך דין מקרקעין לרדת וזאת מאחר ויש סכום שנקבע על ידי הלשכה שמהווה רף מינימלי לגביה עבור השירות כדי לשמור על כבוד המקצוע.
עורך דין מקרקעין - נדל"ן ומקרקעין - עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
https://amit-adv.co.il › עורך-דין-מקרקעין
עורך דין מקרקעין עמית דביר (משנת 2003) מקים המשרד, הינו חבר ועדת קניין ומקרקעין של לשכת עורכי הדין, בוגר תואר ראשון ושני בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית.
עורך דין מקרקעין | מורן ליברמן איצקוביץ' - משרד עו"ד מקרקעין
mli-law.co.il
עורך דין מקרקעין מתמחה בין היתר בעסקאות נדל"ן, מכירת דירות, רכישת דירות, מיסוי על נדל"ן ועוד. עו"ד מורן ליברמן איצקוביץ' מתמחה בתחום המקרקעין וליוותה בהצלחה מאות לקוחות עם ייעוץ משפטי מוקפד, בטחון מלא ושקט נפשי.
עורך דין מקרקעין - 13 שנות ניסיון בתחום | עו"ד מירי יעקב גביש
brunolaw.co.il › עורך-דין-מקרקעין
עורך דין מקרקעין מירי יעקב גביש מסייעת בהליכי קניית דירה, מכירת דירה, העברת דירה במתנה, העברת זכויות בדירה מירושה, רישום זכויות לפי ירושה, תמ"א 38, מיסוי מקרקעין – אלה רק חלק מהנושאים בהם משרדינו מטפל עבור לקוחותינו ...
עורכי דין מקרקעין | משרד עו"ד מקרקעין אריאל ז'אן - טיפול ...
www.jean-law.com
עורכי דין מקרקעין | משרד עו"ד מקרקעין אריאל ז'אן - טיפול מקצועי ומהיר. עו"ד מקרקעין אריאל ז'אן מלווה את לקוחותיו וכדי להבטיח השקעה בנכס חוקי ומסודר בלי "הפתעות". עורך הדין אריאל ז'אן מתמחה בתחום זה של עסקאות נדלן כבר שנים רבות ומציע פתרונות יצירתיים לכל שלב של העסקה. עמוד הבית.
עורכי דין דיני מקרקעין - עו"ד מומלצים | iLaw
https://www.ilaw.co.il › דיני_מקרקעין
חיפשתם עורך דין בתחום דיני מקרקעין? קבלו ייעוץ ממאות עורכי דין מומלצים בנושא הסכם שכירות, קניית דירה, בתים משותפים, פינוי שוכר, הפשרת קרקעות ועוד.
עורך דין מקרקעין - 13 שנות ניסיון בתחום | עו"ד מירי יעקב גביש
https://brunolaw.co.il/עורך-דין-מקרקעין
Jan 29, 2017 · עורך דין מקרקעין - הנכס שלכם בידיים מעולות עורך דין מקרקעין מירי יעקב גביש עוסקת מזה 18 שנים במתן ליווי משפטי מלא בתחום המקרקעין. קניית דירה או מכירת דירה (יד שניה או קבלן), הסכמי שכירות, הסכמי מכר, קבוצות רכישה, כינוס נכסים, פירוק שיתוף במקרקעין, תמ"א 38, העברת זכויות בדירה מירושה ועוד.
עורך דין מקרקעין - 1,061 עורכי דין, 1,364 המלצות • din.co.il
https://www.din.co.il › SearchLawyer
משרד עורכי דין בר-זהר דגני מהמשרדים המובילים בתחומו ומייצג דמויות מפתח בתקשורת ובטלוויזיה. המשרד מספק שרות בנושאים: דיני משפחה, עבודה, מקרקעין, קיניין רוחני ...
עורך דין מקרקעין - נדל"ן ומקרקעין - עמית דביר משרד עורכי דין
https://amit-adv.co.il/עורך-דין-מקרקעין
עורך דין מקרקעין עורך דין מקרקעין - מקצועיות וניסיון מוכח: עורך דין מקרקעין ונוטריון עמית דביר (משנת 2003) מקים המשרד, הינו חבר ועדת קניין ומקרקעין של לשכת עורכי הדין, בוגר תואר ראשון ושני בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים (L.L.B,L.L.M), בעל ניסיון מקצועי מוכח ועתיר (18 שנים) בפרקטיקה של עריכת דין ובפרט כהיותו עו"ד מקרקעין מומחה ונוטריון.
עורכי דין מקרקעין מומלצים - מידרג
https://www.midrag.co.il › SectorPortal
רשימת עורכי דין מקרקעין מומלצים לפי 1735 חוות דעת מאומתות של לקוחות קודמים כמוכם! אחרי כל שירות משפטי צוות מידרג מקבל מהלקוח חוות דעת על השירות המשפטי ...
עורך דין מקרקעין - המדריך לשנת 2022 - מרכז הנדל"ן
https://www.nadlancenter.co.il › article
עורך דין מקרקעין עוסק בתחומים הקשורים לעסקאות נדל"ן, מיסוי ודיני מקרקעין. מהם שירותיו הנדרשים בעת רכישת דירה, השכרת דירה או התחדשות עירונית?
דיני מקרקעין | ייצוג משפטי בעסקאות מקרקעין - עו"ד רונן ליבוביץ
https://www.alc.co.il › דיני-מקרקעין
עורך דין מקרקעין הוא – עו”ד העוסק בתחום דיני מקרקעין או עורך דין נדל”ן הינו – עו”ד המתמחה בתחום החולש בין היתר על מכירת ורכישת דירות, משרדים, קרקעות לבניה, ...
עורך דין מקרקעין ונדל"ן - שמואל גרנאי
https://www.garnai-law.co.il › עורך-די...
באילו מקרים נדרש עו"ד מקרקעין · ליווי רכישת דירה חדשה מקבלן · רכישה ומכירה של דירות יד שניה · ליווי עסקאות נדל״ן · מידע מקצועי נוסף בתחום המקרקעין.
מקרקעין | קלוסקה עורך דין
https://www.kluska.co.il/realestate
קלוסקה משרד עורכי דין מלווה מגוון של עסקאות נדל"ן ועסקאות במקרקעין ובעל ניסיון בייצוג ובליווי משפטי בסוגיות משפטיות מכל קשת המשפט המסחרי – אזרחי: חוזים, בנקאות, …
עורך דין נדלן - עורך דין מקרקעין - אליוב-גרין משרד עורכי דין
https://ilyovgreen-law.co.il/עורך-דין-נדלן
משרד עורכי דין אליוב-גרין מתמחה בייעוץ וליווי משפטי בתחום המקרקעין של לקוחות פרטיים, קבלנים יזמים וחברות. מיסוי מקרקעין כל אדם אשר מחליט לרכוש או למכור דירה חשוב שידע כי עסקאות נדל"ן בישראל ממוסות לרוב בהתאם להוראות חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה), התשכ"ג-1963. מס שבח מוטל מכח חוק מיסוי מקרקעין.