חיפשת:

עונת אור זרוע

פרישה סמוך לווסת בעונת 'אור זרוע' | מכון התורה והארץ ...
https://www.toraland.org.il/מאמרים/טכנולוגיה-ורפואה/רפואה...
במציאויות צורך שונות, כגון כשחלה עונת 'אור זרוע' בליל החופה, ליל טבילה, או קודם יציאה לדרך או בבא מן הדרך, [31] כתבו כמה פוסקים, שגם המחמירים לנהוג כ'אור זרוע' יכולים להקל בדבר. סיכום והלכה למעשה. א.
עונת אור זרוע וכרתי ופלתי - האם צריך לחשוש? | דין - שאל את הרב
https://din.org.il/2021/08/19/עונת-אור-זרוע-וכרתי-ופלתי-האם...
Aug 19, 2021 · אמנם לגבי עונת אור זרוע, ראה בן איש חי פ’ צו סעי’ א שחשש לדבריו, ובפרט בזמנינו שהדורות חלושים והוסתות אינן חשקות כמו בימי קדם, וכן הובא בס’ ברית כהונה יו”ד נ יח ממנהג ג’רבא.
עונת אור זרוע | דין - שאל את הרב
din.org.il › 2016/09/20 › עונת-אור-זרוע
Sep 20, 2016 · עונת אור זרוע. שלום לכבוד הרב האם צריך לשמור שתי עונות או רק עונה אחת כל חודש יש לי ויכוח עים אישתי היא שומרת עונה לפני העונה הרגילה נניח שהעונה היא ביום היא שומרת לילה קודם האם זה בסדר. נעשה ...
עונות וזמני הפרישה (ארוך… :)) - שאלות ותשובות • מקוה.נט
https://mikve.net › ‏ שאלות ותשובות‏
... ב3 העונות: עונת החודש (רק בעונה עצמה), עונת הפלגה (רק בעונה עצמה), ובעונה הבינונית - ביום השלושים עצמו וגם בעונה הקודמת לו (לפי חומרת "אור זרוע").
פרישה סמוך לווסת – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פרישה_סמוך_לווסת
בהלכות טהרת המשפחה פרישה סמוך לווסת היא החיוב על בני זוג להימנע מקיום יחסי אישות, במועד שעל פי ההלכה צפוי וסת האישה להופיע. חיוב זה מצריך מעקב אחר מועד הופעת המחזור החודשי של האישה, כדי לדעת מתי על בני הזוג לפרוש זה מזה.
עונת אור זרוע | דין - שאל את הרב
https://din.org.il › ... › נדה וטבילה
עונת אור זרוע. י״ז באלול ה׳תשע״ו (20/09/2016). שלום לכבוד הרב האם צריך לשמור שתי עונות או רק עונה אחת כל חודש יש לי ויכוח עים אישתי היא שומרת עונה לפני ...
דיני פרישה סמוך לווסת - מכון פועה
puah.org.il › shut › דיני-פרישה-סמוך
Jan 11, 2018 · פרישה בעונה שלפני עונת פרישה – עונת אור זרוע – דין זה אינו מעיקר הדין, ויותר חשוב להקפיד על כך בעונה בינונית מאשר ביתר העונות (עיינו בדרכי טהרה בפירוט על כך).
הרחקות בעונת אור זרוע של עונה בינונית | דין - שאל את הרב
din.org.il › 2011/03/10 › הרחקות-בעונת
הן אמת שהחת"ס כתב לחשוש לעונת אור זרוע גם בבעלת וסת לא קבוע. (חת"ס יו"ד קעט). וכן הורה שבט הלוי ועוד רבים מאחרוני זמננו האשכנזים. אולם דבריהם מחודשים מאד.
לב. ביטול עונת אור זרוע
https://daat.ac.il › daat › tsava
האם רשאים בני הזוג, לבטל את מנהגם שנהגו מיום חתונתם, לפרוש עונה קודם עונת הוסת, ... ולדעת הגר"נ קרליץ (חו"ש עמ' לד סעיף ב) יש להקל בעונת אור זרוע בשעת צורך ...
פרישה סמוך לווסת בעונת 'אור זרוע' - מכון התורה והארץ
https://www.toraland.org.il › מאמרים
במציאויות צורך שונות, כגון כשחלה עונת 'אור זרוע' בליל החופה, ליל טבילה, או קודם יציאה לדרך או בבא מן הדרך, כתבו כמה פוסקים, שגם המחמירים לנהוג כ'אור זרוע' ...
דיני פרישה סמוך לווסת - מכון פועה
https://puah.org.il/shut/דיני-פרישה-סמוך-לווסת-2
Jan 11, 2018 · פרישה בעונה שלפני עונת פרישה – עונת אור זרוע – דין זה אינו מעיקר הדין, ויותר חשוב להקפיד על כך בעונה בינונית מאשר ביתר העונות (עיינו בדרכי טהרה בפירוט על כך). יחד עם זאת, כיוון שהמציאות שלכם ...
עונות וזמני הפרישה (ארוך… :)) - שאלות ותשובות • מקוה.נט
https://mikve.net/qna/3692
שלום וברכה. אין לי וסת קבועה, ולכן אנחנו תמיד פורשים ב3 העונות: עונת החודש (רק בעונה עצמה), עונת הפלגה (רק בעונה עצמה), ובעונה הבינונית - ביום השלושים עצמו וגם בעונה הקודמת לו (לפי חומרת "אור זרוע").
עונת אור זרוע | דין - שאל את הרב
https://din.org.il/2016/09/20/עונת-אור-זרוע
Sep 20, 2016 · עונת אור זרוע. שלום לכבוד הרב האם צריך לשמור שתי עונות או רק עונה אחת כל חודש יש לי ויכוח עים אישתי היא שומרת עונה לפני העונה הרגילה נניח שהעונה היא …
אור זרוע – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אור_זרוע
חומרות נפוצות בדיני וסתות - יועצות הלכה - נשמת
https://www.yoatzot.org/hebrew/193/3177
– עונת אור זרוע: על פי שיטת האור זרוע, יש לפרוש לא רק בעונת הוסת כפי שנקבעה על פי חישובי הוסתות, אלא גם בעונה שלפניה, כלומר במשך יממה שלמה.
בס"ד עונת הוסת וחומרת האור זרוע נדה סג
https://swdaf.mamash.com › nidah063_Or_Zarua
עונת הוסת וחומרת האור זרוע נדה סג www.swdaf.com. 2. ספר האגור הלכות נדה סימן אלף שנח ... ובספר אור זרוע פסק שיפרוש קודם לוסתה כ"ד שעות דהיינו יום ולילה או ...
פרישה סמוך לווסת בעונת 'אור זרוע' | מכון התורה והארץ-'למעשה ...
www.toraland.org.il › מאמרים
במציאויות צורך שונות, כגון כשחלה עונת 'אור זרוע' בליל החופה, ליל טבילה, או קודם יציאה לדרך או בבא מן הדרך, [31] כתבו כמה פוסקים, שגם המחמירים לנהוג כ'אור זרוע' יכולים להקל בדבר. סיכום והלכה למעשה. א.
פרישה סמוך לווסת בעונת אור זרוע – ספריית אסיף
https://asif.co.il › 21-pdf-54
פרישה סמוך לווסת בעונת אור זרוע. פרישה סמוך לווסת בעונת אור זרוע. הרב עומר שפס. ישיבה, מכון התורה והארץ. כתב העת, אמונת עתיך 115. שנה, תשעז.
חומרות נפוצות בדיני וסתות - יועצות הלכה - נשמת - Yoatzot.org
https://www.yoatzot.org › hebrew
– עונת אור זרוע: על פי שיטת האור זרוע, יש לפרוש לא רק בעונת הוסת כפי שנקבעה על פי חישובי הוסתות, אלא גם בעונה שלפניה, כלומר במשך יממה שלמה. ישנן קהילות שהקפידו ...
עונת אור זרוע- דין או חומרא או חומרא יתירה - פורום לתורה
https://tora-forum.co.il/viewtopic.php?t=25752
Nov 25, 2020 · עונת אור זרוע- דין או חומרא או חומרא יתירה שליחה על ידי כמעיין המתגבר » 28 נובמבר 2021, 17:47 כך כתבתי היום בספרי.
עונת אור זרוע- דין או חומרא או חומרא יתירה - פורום לתורה
tora-forum.co.il › viewtopic
Nov 25, 2020 · עונת אור זרוע- דין או חומרא או חומרא יתירה שליחה על ידי כמעיין המתגבר » 28 נובמבר 2021, 17:47 כך כתבתי היום בספרי.
OrZaruaPhilly.org
https://www.orzaruaphilly.org
אור זרוע לצדיק Or Zarua is a co-constructed Jewish spiritual community, founded in 2017 and led by Reconstructionist Rabbi Shelly Barnathan, centering on the concept of B’tzelem Elohim /being created in the image of G-d.
אור זרוע – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אור_זרוע
מעמדו של הספר
פרישה סמוך לווסת – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › פרישה_סמוך_לווסת
עונת אור זרוע בספר אור זרוע כתב דיש לאישה לפרוש מבעלה עונה קודם העונה שראתה בה, כגון אישה שראתה בליל ה' לחודש, צריכה לפרוש בחודש הבא עונה קודם, בד' לחודש ביום, מלבד היום הוסת עצמו [6] .
הלכות וסתות סימן קפד בענין עונת אור זרוע ווסת הנמשך - קול הלשון
https://www.kolhalashon.com › Media
כותרת השיעור: הלכות וסתות סימן קפד בענין עונת אור זרוע ווסת הנמשך. שם הרב: הרב לוי יצחק רפפורט; אורך השיעור: 60 דקות; תאריך השיעור: כ' סיון, תשע'ט ...