חיפשת:

עוג ה פירוש

העוג'ה: בריכות ומגלשות מים בנחל ייט"ב בבקעת הירדן - וואלה ...
https://travel.walla.co.il/item/3449477
Jul 22, 2021 · אבל נחל ייט"ב, המכונה גם "העוג'ה" ("המפותל" בערבית, עקב פיתוליו, ומכאן גם כינויו של נחל הירקון), נמצא בשטח c ואולי בגלל זה מקבל פחות תשומת לב מרשויות הטבע בארץ.
מה זה עוג'ה אל חפיר - מילון עברי עברי - מילוג
https://milog.co.il › עוג'ה_אל_חפיר
מילוג, מילון עברי עברי. תוצאות חיפוש לערך עוג'ה אל חפיר. ... מילון עברי אנגלי בטא. גימטריה. חרוזים. התקבלו 2 פירושים במילון לעוג'ה אל חפיר. עוג'ה אל חפיר.
עוג'ה א-תחתא - – המכלול
https://www.hamichlol.org.il › עוג'ה_א...
דף שמצויין בסופו ו/או בתחילת הגרסאות הקודמות שלו כי מקורו בוויקיפדיה העברית, הטקסט בדף מוגש באדיבות ויקיפדיה העברית בכפוף לרישיון Creative ...
ואדי עוג'ה – נחל ייט"ב – תיירות בקעת הירדן
https://www.bikathayarden.co.il/activities/ואדי-עוגה-נחל-ייטב
מֵעין עוג'ה ממשיכים ללכת 10 דקות נוספות, עד שמגיעים לרחבת האספלט בסוף המסלול. קו שתי העוג'ות. מקור השם עוג'ה הוא המילה 'עוגה' בעברית, כלומר סיבוב, כיוון שלנחל פיתולים רבים.
עוג'ה א-תחתא – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עוג'ה_א-תחתא
עוג'ה א-תחתא (ערבית: العوجا) היא עיירה השוכנת כ-10 ק"מ מצפון ליריחו, בגובה של 230 מטרים מתחת לגובה פני הים. לפי נתוני הלשכה הפלסטינית המרכזית לסטטיסטיקה , מנתה העיירה כ-5,214 נפשות באמצע שנת 2016 [1] .
עוג מלך הבשן: סיפור חייו של ענק אימתני - לימוד וערכים
https://he.chabad.org/library/article_cdo/aid/2266955
ואילו הרשב"ם מציע פירוש מעניין אחר: 'ערשו' של עוג הלא היא העריסה עליה הוא ישן כילד קטן. בשל חוזקו, הוא היה שובר כל עריסה מעץ ולא נותרה ברירה אלא להכין עבורו עריסת ברזל.
עוג'ה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › עוג'ה
עוג'ה א-תחתא – עיירה מצפון ליריחו · עוג'ה (עיראק) – כפר בעיראק בסמוך לתיכרית · עוג'ה אל-חפיר – צומת דרכים עתיקה ומעבר גבול, בנגב המערבי על גבול מדבר סיני.
מילון אבניאון - מה זה עוג – פירוש המילה עוג ,פרוש, הסבר ...
www.milononline.net › do_search
פירוש המילה עוג לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות לעוג.
עוג'ה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עוג'ה
עוג'ה א-תחתא – עיירה מצפון ליריחו עוג'ה (עיראק) – כפר בעיראק בסמוך ל תיכרית עוג'ה אל-חפיר – צומת דרכים עתיקה ומעבר גבול, בנגב המערבי על גבול מדבר סיני.
עין עוג'ה - שומרון - טיולי
www.tiuli.com › points-of-interest › 422
Jul 27, 2012 · כל המידע על עין עוג'ה בריכת מים בגודל 7x3 בערך. המים מגיעים ממעין וזורמים בתעלת מים, ונשפכים לבריכה דרך מגלשת מים ארוכה (אם אני לא טועם זה מגלישת המים הכי ארוכה בארץ), 250-300 מטר אורך.
עוג'ה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עוג&
עוג'ה (עיראק) – כפר בעיראק בסמוך ל תיכרית. עוג'ה אל-חפיר – צומת דרכים עתיקה ומעבר גבול, בנגב המערבי על גבול מדבר סיני. ואדי עוג'ה - שמו הערבי של הירקון. ואדי עוג'ה - שמו הערבי של נחל ייטב ב בקעת ...
עוג - aspaklaria.info
www.aspaklaria.info › 070_AYIN › עוג
עוג. (ראה גם: דור המדבר-סיחון ועוג, סיחון, עבר הירדן) ויבא הפליט ויגד לאברם העברי, והוא שוכן באלוני ממרא האמורי אחי אשכול ואחי ענר והם בעלי ברית אברם. (בראשית יד יג) ויפנו ויעלו דרך הבשן, ויצא עוג ...
ואדי עוג'ה – נחל ייט"ב – תיירות בקעת הירדן
www.bikathayarden.co.il › activities › ואדי
מֵעין עוג'ה ממשיכים ללכת 10 דקות נוספות, עד שמגיעים לרחבת האספלט בסוף המסלול. קו שתי העוג'ות. מקור השם עוג'ה הוא המילה 'עוגה' בעברית, כלומר סיבוב, כיוון שלנחל פיתולים רבים.
ביאור:הפליט - זה עוג? – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ביאור:הפליט_-_זה_עוג?
מקורות ופירושים נוספים []. פירוש רש"י במלואו: " "ויבא הפליט - לפי פשוטו, זה עוג שפלט מן המלחמה, והוא שכתוב: כי רק עוג נשאר מיתר הרפאים, וזהו נשאר, שלא הרגוהו אמרפל וחבריו כשהכו הרפאים בעשתרות קרנים (תנחומא).
נחל עוג'ה: אירוסים, נופים מטריפים ונווה מדבר שווה בשומרון ...
terminal-ck.com › israel › wadi-uja
Apr 01, 2021 · נחל עוג'ה הוא אחד המסלולים המוכרים בשטחי השומרון, בעיקר בזכות מגלשת העוג'ה בסופו ונווה המדבר השווה של עין עוג'ה. בהיעדר אפשרויות חו"ל אמיתיות כיאה למרץ 2021, חציתי בפעם השלישית השנה את המחסום ...
עוג'ה אל-חפיר - Wikiwand
https://www.wikiwand.com › עוג'ה_אל...
הנחל הסמוך, ואדי עוג'ה פירושו בערבית המתפתל או המפותל, חפיר בערבית משמעו סכר או מאגר מים, על שם בורות המים והסכרים הרבים באזור שנבנו עוד מימי הממלכה הנבטית.
עוג'ה א-תחתא – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עוג&
עוג'ה א-תחתא ( ערבית: العوجا) היא עיירה השוכנת כ-10 ק"מ מצפון ל יריחו, בגובה של 230 מטרים מתחת ל גובה פני הים. לפי נתוני הלשכה הפלסטינית המרכזית לסטטיסטיקה, מנתה העיירה כ-5,214 נפשות באמצע שנת 2016 .
ואדי עוג'ה - נחל ייט"ב: טיול מיטיבי לכת בספר מדבר השומרון - - מטיילים ...
https://anattour.co.il › פוסטים
נחל עוג'ה - נחל ייט"ב: רק אם אתם מחפשים טיול שונה, מאתגר ובשטח לא מוכר. מחפשים מסלול לא מטוייל? לטייל בקבוצה קטנה בשטח מאתגר?
עין עוג'ה - שומרון - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › שומרון
כל המידע על עין עוג'ה. בריכת מים בגודל 7x3 בערך. המים מגיעים ממעין וזורמים בתעלת מים, ונשפכים לבריכה דרך מגלשת מים ארוכה (אם אני לא טועם זה ...
מילון אבניאון - מה זה עוג – פירוש המילה עוג ,פרוש, הסבר ...
https://www.milononline.net/do_search.php?Q=%F2%E5%E2
פירוש המילה עוג לפי מילון אבניאון \ ספיר, מילון עברי עברי בעריכתו של איתן אבניאון. דקדוק, ניבים ומילים נרדפות לעוג. משמעות המילה ופתגמים. במילון ספיר תוכלו למצוא מעל …
עין עוג'ה - שומרון - טיולי
https://www.tiuli.com/points-of-interest/422
Jul 27, 2012 · כל המידע על עין עוג'ה בריכת מים בגודל 7x3 בערך. המים מגיעים ממעין וזורמים בתעלת מים, ונשפכים לבריכה דרך מגלשת מים ארוכה (אם אני לא טועם זה …
עוג'ה - – האנציקלופדיה היהודית
https://jewiki.org.il › עוג'ה
זהו דף פירושונים, שמטרתו להבחין בין ערכים שונים בעלי שם דומה. ערך זה מוגש באדיבות ויקיפדיה העברית. (הדף המקורי, רשימת התורמים) הערך בוויקיפדיה ...