חיפשת:

עוגת הפרסום 2021

עוגת הפרסום : כל החדשות והעדכונים - גלובס
https://www.globes.co.il/news/עוגת_הפרסום.tag
עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה. היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד ...
שינויים בהתאמות ביטויים בגוגל, עוגת הפרסום 2020, ה-AI מגיע גם ...
www.askpavel.co.il › blog › news-7/2/21
Feb 07, 2021 · שינויים בהתאמות ביטויים בגוגל, עוגת הפרסום 2020, ה-ai מגיע גם לקריאייטיב ועוד עמית אדלר 07.02.2021
בלי אמזון וטלוויזיות חכמות: שוק הפרסום הישראלי שייך …
https://www.themarker.com/advertising/.premium-1.10528171
Jan 11, 2022 · למרות זאת, עוגת הפרסום לא גדלה. שוק הפרסום המקומי לא צמח בעשור האחרון, וההערכה היא שסך ההוצאה על פרסום הוא עדיין כ-4 מיליארד שקל בשנה. ... eMarketer ו–WARC Data – ההשקעה בשוק הפרסום הגלובלי גדלה ב-2021 בכ-17 ...
המגזרים מקבלים פחות: עוגת הפרסום הממשלתי צריכה להתחלק אחרת
https://www.makorrishon.co.il › news
נציין כי באוקטובר 2021 התקבלה החלטת ממשלה במסגרת "התוכנית הכלכלית לצמצום פערים בחברה הערבית", כי על "משרדי הממשלה, בתיאום עם לשכת הפרסום ...
שינויים בהתאמות ביטויים בגוגל, עוגת הפרסום 2020, ה-AI מגיע ...
https://www.askpavel.co.il/blog/news-7-2-21
Feb 07, 2021 · שינויים בהתאמות ביטויים בגוגל, עוגת הפרסום 2020, ה-ai מגיע גם לקריאייטיב ועוד עמית אדלר 07.02.2021
עוגת הפרסום לשנת 2020: הפרינט מתרסק והדיגיטל צומח - כסית
kassit.co.il › adv › 4152
2020 היתה שנת קורונה והיא השפיעה על הצריכה וכתוצאה מכך גם על הפרסום. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום בשנה החולפת עוגת הפרסום רשמה ירידה של 7% ובסכום של 4 מיליארד ו-96 מיליון שקל אל מול 4 מיליארד ו-400 מיליון שקל בשנת 2019.
עוגת הפרסום - גלובס
https://www.globes.co.il › news › עוג...
עוגת הפרסום הינה כל ההוצאה על פרסום במדיה. ב-2008 החזיקה הטלוויזיה המסחרית ב-39% מכלל עוגת הפרסום בישראל והפכה לראשונה לגוף ... 01.02.2021 ענת ביין-לובוביץ' ...
התאוששות בענף הפרסום: עלייה של 12% - זצ
https://zets.co.il › ...
קבוצת יפעת פרסמה את עוגת הפרסום לשנת 2021 שגדלה ב- 12%. על פי הנתונים ההוצאות על פרסום עומדת על יותר מ- 4.5 מיליארד שקל. כ- 81% מתוך סכום זה מושקע בפרסום ...
שנת המהפך: היקף הפרסום בדיגיטל עקף את הטלוויזיה | איגוד ...
https://www.ishivuk.co.il/advertising-pie
החרדים והערבים מודרים: כך חילקה לפ"מ את התקציב ב-2021 - …
https://bizzness.net/החרדים-והערבים-מודרים-כך-חילקה-לפמ-את
Jan 25, 2022 · אין שוויוניות בחלוקת עוגת הפרסום לציבור המיעוטים בישראל. השאלה שנותרה הייתה רק עד כמה לא השתפרה לפ”מ גם במהלך 2020 וחלק גדול מ-2021 (לפי הנתונים הזמינים עתה), למרות שהתריעו על כך בפניה לא פעם ולא ...
שנת המהפך: היקף הפרסום בדיגיטל עקף את הטלוויזיה | איגוד ...
www.ishivuk.co.il › advertising-pie
Jan 26, 2020 · שוק הפרסום בישראל רשם גידול של 5% ב-2019 והיקף עוגת הפרסום עמד על כ-4.4 מיליארד שקל לעומת 4.17 מיליארד ב-2018. לראשונה עבר היקף הפרסום בדיגיטל את היקף הפרסום בטלוויזיה – 38% לעומת 36% בהתאמה. כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום לשוק ...
שנת הקורונה בפרסום: הדיגיטל נסק, הטלוויזיה לא נפגעה ...
https://www.themarker.com/advertising/.premium-1.9501035
Feb 01, 2021 · שנת הקורונה בפרסום: הדיגיטל נסק, הטלוויזיה לא נפגעה והעיתונות ממשיכה לרדת. עוגת הפרסום הצטמצמה ב-2020 ב-7% לעומת 2019, אך הירידה היתה מתונה יחסית לירידה בצריכה הפרטית ב-2020 הפרסום בבתי הקולנוע, הסגורים מאז מארס, התרסק
התאוששות בענף הפרסום: עלייה של 12% - כסית
https://kassit.co.il/adv/17650
15 בפברואר, 2022. קבוצת יפעת פרסמה את עוגת הפרסום לשנת 2021 שגדלה ב- 12%. על פי הנתונים ההוצאות על פרסום עומדת על יותר מ- 4.5 מיליארד שקל. כ- 81% מתוך סכום זה מושקע בפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל, כאשר גוגל ...
עוגת הפרסום : כל החדשות והעדכונים - גלובס
www.globes.co.il › news › עוגת_הפרסום
עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה. היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד ...
בלי אמזון וטלוויזיות חכמות: שוק הפרסום הישראלי שייך לארבע חברות ...
https://www.themarker.com ›
הפרסום בטלוויזיה היה אחראי ל-45% מתקציבי המפרסמים הגדולים בישראל ב-2021, מעט יותר מהפרסום בדיגיטל (43%). ההבטחה הוותיקה, שלפיה המדיה ...
שנת המהפך: היקף הפרסום בדיגיטל עקף את הטלוויזיה - איגוד השיווק ...
https://www.ishivuk.co.il › מאמרים
ינואר 26, 2020. שוק הפרסום בישראל רשם גידול של 5% ב-2019 והיקף עוגת הפרסום עמד על כ-4.4 מיליארד שקל לעומת 4.17 מיליארד ב-2018. לראשונה עבר היקף הפרסום ...
התאוששות בענף הפרסום: עלייה של 12% - כסית
kassit.co.il › adv › 17650
קבוצת יפעת פרסמה את עוגת הפרסום לשנת 2021 שגדלה ב- 12%. על פי הנתונים ההוצאות על פרסום עומדת על יותר מ- 4.5 מיליארד שקל. כ- 81% מתוך סכום זה מושקע בפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל, כאשר גוגל ופייסבוק ממשיכות ...
הקורונה היכתה בעולם הפרסום: קיטון של 7% בעוגת הפרסום 2020 - ICE
https://www.ice.co.il › news › article
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עוגת הפרסום בשנה החולפת עמדה על 4 ... על הרבעון האחרון של השנה יכולה לעודד את אנשי הטלוויזיה לקראת 2021.
ענף הפרסום מתאושש: עלייה של 12% בהוצאות ב-2021 - …
https://www.themarker.com/advertising/.premium-1.10611611
Feb 14, 2022 · ב-2021 התאושש ענף הפרסום מנזקי הקורונה - וההוצאה על פרסום גדלה ב-12%. הטלוויזיה והדיגיטל ממשיכות להנות מרוב עוגת הפרסום ואילו הפרסום ברדיו – מתרסק, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום שפורסמו היום (ב').
הפיכת הצרכנים ל " מעריצים " - PwC
https://www.pwc.com › 2017-2021 › global-trends
פרסום בטלוויזיה. 2.8%. פרסום חוצות ... 2021. צר כ. פרס ם. ג לא נטרנט. שיעור הצמיחה של הוצאות הצרכנים הישירות על ... עוגת הפרסום הגלובלית.
ענף הפרסום מתאושש: עלייה של 12% בהוצאות ב-2021 - מדיה ושיווק ...
www.themarker.com › advertising
Feb 14, 2022 · ב-2021 התאושש ענף הפרסום מנזקי הקורונה - וההוצאה על פרסום גדלה ב-12%. הטלוויזיה והדיגיטל ממשיכות להנות מרוב עוגת הפרסום ואילו הפרסום ברדיו – מתרסק, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום שפורסמו היום (ב').
בניגוד לתחזיות: הקורונה לא פגעה בהיקפי הפרסום של קשת …
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001359156
Feb 01, 2021 · עוגת הפרסום אומנם קטנה אך בשיעור פחות דרמטי מהצפי הקודר • נתוני יפעת בקרת פרסום לעוגת הפרסום מראים כי אפילו ...