חיפשת:

עובד סביח טלפון

מזנון עובד - סירקין 7, גבעתיים - סביח - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות מזנון עובד (Sabich Oved) בסירקין 7, גבעתיים - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד סביח תוכלו למצוא באתר איזי.
סביח עובד, מדינת היהודים 60, בהרצליה - טלפון, שעות פתיחה ...
https://www.d.co.il/80161722/30455
Apr 06, 2018 · דפי זהב מציג מידע על סביח עובד מדינת היהודים 60, בהרצליה - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מזון מהיר.
הסביח של עובד - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com/הסביח-של-עובד-120265768133462
הסביח של עובד. 16 באוגוסט 2020 ·. לקוחות יקרים, אנו עושים משלוחים דרך האפליקציה של תן ביס לקוחות יקרים, אנו עושים משלוחים דרך האפליקציה של תן ביס. 1010. 4 תגובות. לייק הגב/הגיבי שתף/שתפי. הצג/הציגי הכול.
The Original Sabich Ovad | Givataim - Wolt
https://wolt.com › tel-aviv › restaurant
‫הסביח! ‫כל הפיתות מגיעות עם כתר אליפות!. סביח עובד בפיתה. יש לבחור איך תרצו את הפיתה שלכם. ‏27.00 ₪. פופולרי. חצי מנה סביח עובד בפיתה‬‬.
מזנון עובד, סירקין 7, בגבעתיים - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il › ...
מה עוד לא נאמר על הסביח המיוחד של עובד ובמיוחד על טעמו הייחודי, למי שלא אכל סביח של עובד חייב לנסות, כלקוח קבוע שם אני רוצה לומר שאני ממש נהנה לשבת ולאכול ...
סביח עובד המקורי | גבעתיים | הסביח המפורסם של עובד | Tel ...
https://wolt.com/he/isr/tel-aviv/restaurant/theoriginalsabichovadgivataim
הסביח המפורסם של עובד. ... זמן ההמשלוח הממוצע הוא בין 20 ל-40 דקות. פתוח היום: 09.30–19.00. סביח עובד המקורי | גבעתיים . הסביח המפורסם של עובד ... מס' טלפון +97237314777. לפרטי המסעדה ...
סביח עובד | מסעדות בגבעתיים | השולחן
https://www.hashulchan.co.il › סביח-ע...
אבל גם ללא הברברת מסביב מוכרחים להודות, שזו המנה הטובה ביותר ביקום. טלפון: 03-7314777. כתובת: סירקין 7, גבעתיים. שעות פתיחה: יום ראשון 24 ...
סביח עובד | מסעדות בגבעתיים | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/restaurant/סביח-עובד
מלך מלכי המלכים של הסביח. המזנון הקטן בגבעתיים שהפך למיתולוגיה של אוכל הרחוב בישראל, ולא בכדי. מאחורי ההצלחה עומד עובד, האיש שיורה בקצב מסחרר את הוראות הבימוי לכל פיתה ופיתה. לחצל? לבצל? לבצבץ?
הזמן משלוח ממסעדת הסביח של עובד הרצליה | תן ביס
https://www.10bis.co.il › delivery › ה...
הסביח של עובד הרצליה משלוחים - תפריט משלוחים מפורט המאפשר הזמנה אונליין מכל כרטיס אשראי! ... סביח. מגיע עם ביצה וחציל ועם סלטים לבחירה ...
הסביח של עובד - Home | Facebook
https://www.facebook.com › ovedsabih
ערב טוב, מחר בסניף ת"א תבשיל עדשים, תבשיל קארי, קציצות עדשים ברוטב עגבניות, שניצל טבעוני, קבב טבעוני, שווארמה טבעונית, נקניקיות טבעוניות, סביח עם שילוב של פלאפל ...
סביח גריל בשרים חיפה - תפריט משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/menu/9728
סביח גריל בשרים חיפה בחיפה משלוחים – תפריט משלוחים של סביח גריל בשרים חיפה - ל בחיפה - הזמנות טלפוניות, און ליין, קופונים והמלצות.
הסביח של עובד – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הסביח_של_עובד
הסביח של עובד (ידוע גם בשם מזנון עובד) הוא מזנון סביח שהוקם בגבעתיים בשנות ה-80 על ידי המסעדן הישראלי עובד דניאל. המזנון נמצא ברחוב סירקין 7. המזנון התפרסם בעיקר בשל אישיותו הצבעונית של בעליו, עובד דניאל והעגה יוצאת הדופן שבה הוא משוחח עם לקוחותיו. בעקבותיהן זכה מזנון הסביח לפרסום באמצעי התקשורת השונים, הפך לאחד ממזנוני המזון המהיר המפורסמים ביותר בישראל ונחשב למוביל בתחומו .
סביח עובד - מסעדות גבעתיים - בזק B144
https://www.b144.co.il › b144_sip
צור קשר עם סביח עובד בסירקין 7,גבעתיים - מסעדות בגבעתיים באמצעות מספר טלפון, מפת הגעה, שעות פתיחה, וקרא המלצות מלקוחות קודמים.
מזנון עובד אוכל רחוב - סירקין 7 גבעתיים ביקורות וחוות דעת - Rest
https://www.rest.co.il › ... › מאכלי רחוב
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על מזנון עובד - סירקין 7, גבעתיים, מזנון עובד - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest. ... טלפון ראשי053-9440315 מס' מקשר.