חיפשת:

עגילי יהלום בזול

עגילי יהלום צמודים - דניאל מתת
https://www.daniel-matat.co.il › עגילי...
דניאל מתת תכשיטים מציג קולקציה של עגילי יהלום צמודים ומעוצבים בשיבוץ יהלומים יהלום אחד או מספר יהלומים. כל הפרטים כולל מחירים באתר.
עגילי יהלומים צמודים, עגילי יהלומים זהב לבן במבצע | eDiamonds
https://ediamonds.co.il › עגילי-יהלומים
eDiamonds מציגה קולקציית עגילי יהלום, עגילים משובצים יהלומים ואבני חן במגוון רחב של סגנונות מודרניים וקלאסיים. במקום תוכלו לחוות את יצירת העגילים החלומיים ...
עגילי יהלום - ג'קסון תכשיטים - יצרן התכשיטים מספר 1 בארץ
https://jackson.co.il › חנות › עגילים
עגילי יהלום צמודים בעיצוב קלאסי, עגילי יהלום מלכותיים משובצים ביהלומים קטנים. עגילי חישוק קלאסיים ועדינים משובצים עם שורה אחת של יהלומים.
עגילי יהלום - היפים ביותר - שפר יהלומים
https://www.scheffer.co.il › עגילי-יהלום
הבורסה ליהלומים, בית נועם קומה 1, רח' תובל 23, רמת גן. דואר אלקטרוני : info@scheffer.co.il , טלפון : 03-5764000.
עגילי יהלום מעוצבים ומרשימים | מאור תכשיטים
https://mjm.co.il/product-category/earrings
עגילי יהלום מעוצבים ומרשימים | מאור תכשיטים. לא משנה אם עגילים צמודים או ארוכים, עגילי יהלומים הם בחירה קלאסית שלעולם לא תצא מהאופנה. האקססורי האלגנטי הזה הוא התוספת המושלמת לכל לבוש וסגנון. 0. חיפוש עבור:חיפוש. הרקון 15, מתחם הבורסה ,רמת גן 03-6132248. בית.
תכשיטי יהלומים - סטארקס תכשיטים
https://www.starkltd.com
הינכם מוזמנים להיכנס ולהתרשם מהמבחר הרב של התכשיטים, טבעות אירוסין, תכשיטי יהלומים, עגילי יהלום, שרשראות יהלומים, צמידי יהלום ותכשיטים לגברים.
עגילי יהלום צמודים - מיליון יהלומים
https://milliondiamonds.co.il › tight-...
בחנו את המבחר האלגנטי של עגילים צמודים מרשימים, המציעים סגנונות פשוטים ומתוחכמים לנשים. גלו את העיצובים שלנו, הזמינים בזהב לבן, זהב צהוב וזהב אדום. עגילי יהלום ...
צמיד יהלומים: קטלוג צמידי יהלומים | הבורסה לתכשיטים
https://www.thebursa.co.il/product-category/כל-הצמידים/צמידי-יהלומים
מחפשים צמיד טניס או צמידי יהלומים בעיצוב יוקרתי? הבורסה לתכשיטים מציעה מגוון צמידי טניס יהלומים במחירים מטורפים, עד 30% הנחה! דגמים ייחודיים לרשת.
עגילי יהלומים 0.80-0.75 קראט דגם מרטיני | עגילי יהלומים ...
https://www.francoorodesign.co.il/p/עגילי_זהב_משובצים_יהלומים
עגילי יהלומים 0.80-0.75 קראט דגם מרטיני | עגילי יהלומים צמודים לאוזן | עגילי יהלומים סוליטר בזול DDY4PIOT0P ₪ 4,350.00
תכשיטי יהלומים | בורסת היהלומים ברמת גן | I.P. Diamonds
www.ipdiamond.co.il
ברוכים הבאים לאתר של איי פי יהלומים - I.P. Diamonds. מבקרים יקרים באתר זה תוכלו ליהנות ממבחר עשיר ומגוון של תכשיטי יהלומים, טבעות אירוסין, תכשיטי יוקרה מזהב לבן, צהוב או אדום במחירי יצרן - ישירות מהמפעל שלנו בבורסת היהלומים ברמת גן. איי פי יהלומים יצרנית יהלומים ותכשיטים מעוצבים ...
תכשיטים ‏עגילים ‏יהלום - זאפ השוואת מחירים
https://www.zap.co.il › ... › תכשיטים
עגילי זהב בצורת יהלום עגילי זהב צמודים לאוזן בצורת... חנות: דיימונד פקטורי. (17 חוות דעת). מחיר: 599 ₪ | משלוח: חינם. מחיר סופי: 599 ₪.
עגילי יהלומים | עגילי יהלום - DIAMOND HOUSE
https://www.diamondhouse.co.il › עגי...
עגילי יהלומים ועגילי יהלום במגוון רחב של דגמים וגדלים ישירות מיהלומן בבורסה ליהלומים. עגילי יהלום צמודים מזהב לבן או צהוב, עם סגירה לחיצה או הברגה.
עגילי יהלומים - Jool.me
https://www.joolme.co.il › תכשיטים
עכשיו יותר מתמיד עגילי יהלומים מתי ואיך שמתאים לך. ; עגיל יהלום Black Diamond · עגיל יהלום Black Diamond. 1.00 קראט יהלומים. ₪2,500 ; עגילי יהלום Hadrach · עגילי ...
זול עגילים Online | עגילים ל 2021
https://www.lightinthebox.com/he/c/עגילים_3610
בגדי ריקוד נשים עגילי טיפה עגילים משתלשלים עגילים תלויים גַל נשים אלגנטית אופנתי יומיומי עגילים תכשיטים מוזהב / כסף / שחור עבור מפלגה חתונה קזו'אל יומי. $4.27. USD $2.37 (3429) בגדי ריקוד נשים זירקונה מעוקבת טבעות חישוקים קלאסי עץ חג המולד נשים אופנתי עגילים תכשיטים זהב / כסף עבור חג ...
תכשיטי יהלומים - יהלומי הבורסה
https://www.diamondbourse.co.il/תכשיטי-יהלומים
טבעות אירוסין, טבעות יהלום, צמידי טניס, שרשראות ותליונים – כל סוגי תכשיטי היהלומים במקום אחד ובהנחות ענק. 100% יהלומים טבעיים - יהלומי הבורסה .
עגילים | עגילי יהלום | עגילים לכלה - תכשיטי שחיבר
https://sheibar.co.il/diamondEarrings.asp
עגילי יהלומים, כאשר בתכשיט מגיע תחילה יהלום מרכזי בודד, כאשר ניתן לענוד אותו לבד. בנוסף, משולב עם בסיסי זהב המשובצים יהלומים קטנים ועדינים הניתנים להסרה והשלמה לכל עגיל מתי שרק רוצים בצורה הכי פשוטה ונוחה שיש.