חיפשת:

עבודה בתור ניצבים

ניצבים לערוץ 10 | אינדקס Succeed - מוכוונים הצלחה
www.succeed.co.il › document › 67927,7761,27142
ניצבים - חלק מערוץ 10 באולפני ערוץ 10 מצטלמות כל העת סדרות ותכניות, והביקוש לעבודה בתור ניצבים הוא כמעט אינסופי, זו הזדמנות טובה עבור כולנו לתבוע את 15 דקות התהילה (או 15 שניות, גם לזה לא נתנגד...)
דרושים ניצבים – מי הבאים בתור? - TAKE2
https://www.take2.co.il › content
דרושים ניצבים לסוכנות 2 take עבודה ללא ניסיון סוגים ובסוגות מגוונים של הפקות: קולנוע, סרטי תדמית, סרטי הדרכה, פרסומות, קטלוגים, מגזינים, תיאטרון.
עבודה ללא ניסיון כניצבים וביטים בתשלום
https://www.take2.co.il/content.php?id=47
דרושים ניצבים לסוכנות 2 take עבודה ללא ניסיון סוגים ובסוגות מגוונים של הפקות: קולנוע, סרטי תדמית, סרטי הדרכה, פרסומות, קטלוגים, מגזינים, תיאטרון
ניצבים לסרטים ולטלוויזיה - Facebook
https://www.facebook.com › Facebook Groups
... מחפשת ניצבים חוזרים, בנים בגילאי 17-25 או כאלה שעוברים בתור חיילי סדיר. ... לפי הידע שלי ניצב יקבל בין 200 ל250 יום עבודה שיכול להסתיים ב3 שעות ויכול ...
עבודה מהסרטים? לשמש ניצבים בפנסיה , תרבות ובידור | מוטקה
https://www.motke.co.il › עבודה-מהסרט...
"בתור תחביב זה נהדר". עליזה גלאור עם שי אביבי, כניצבת בסדרה "טלוויזיה מהעתיד", צילום באדיבותה. בין הפנסיונרים שבחרו להיות ניצבים אפשר למצוא מגוון רב של ...
הצעת עבודה זמנית לסטודנטים - ניצבים
www.take2.co.il › content
סוכנות הליהוק take2 מציעה לכם עבודה זמנית לסטודנטים ובכלל, שתמיד פתוחה בפניכם. תפקידי ניצבים בצילומים שונים של תוכניות טלוויזיה, סרטים, פרסומות, ועוד, תמיד זמינים לכל אחד.
ניצב בסרט כבר היית? האופציה המקורית למובטלים - וואלה! כסף
https://finance.walla.co.il › חדשות
להיות ניצב בסרט היא עבודה זמינה, לא דורשת כישורים מיוחדים - וגם יכולה להיות חווייה כיפית.שירות התעסוקה משתף פעולה עם TAKE 2 ומפנה אנשים ...
העבודות הכי טובות - המדריך המלא | איך לעשות כסף בארץעבודה ...
www.southafricajob.co.il/דרכים-נוספות-לעשות-כסף-גדול...
ברמנים מכירים יחצ"נים, נהנים מכניסות חינם לאירועים, שותים עם לקוחות ולא צריכים לקום מוקדם בבוקר… ואל תשכחו שאם אתם ברמנים עם תעודה, אתם יכולים גם לעבוד בחו"ל בתור ברמן וזה בכלל מטורף.
ניצבים | שחקנים | ביטים | דוגמנים - TAKE2 - עבודה זמנית ...
https://www.take2.co.il/article.php?id=3
בין היתר אנו מלהקים ניצבים וניצבות וכן תפקידי ביט, המתאימים לא רק לאנשים יפים במיוחד או מוכשרים בתחום המשחק, אלא לכל אחד. ... ואם אתם שואלים מה הופך את הניצבות לעבודה שמוגדרת בתור עבודה זמנית ...
דרושים בתחום מפיקים וצוות הפקה
https://www.taasiya.co.il/jobs/?category=171
Jan 16, 2022 · לוח הדרושים המקצועי למשרות ופרוייקטים פרילאנס בהפקות קולנוע, ערוצי טלוויזיה, הפקות וידאו, חברות הפקה, פרסום. עבודה למפיקים בפועל, מנהלי הפקה, מתאמת הפקה, עוזרי הפקה, עוזר במאי.
‪דרושים לעבודה מהבית - ינואר 2022 | Indeed.com‫
https://il.indeed.com/לעבודה-מהבית-jobs
‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬צפה ב-493 משרות לעבודה מהבית אליהן מגייסים ב‏, ‏Indeed.com אתר המשרות הגדול בעולם.
ניצבים- שחקני הרקע - TAKE2
take2.co.il › content
מבחינתנו גיל הוא לא אלמנט בעל חשיבות אנו מעסיקים ניצבים מגיל שנה עד גיל 90. עוד דגשים לגבי העבודה בפועל. זמן הצילום נע בין 10 ל12 שעות בממוצע והשכר נע לרוב בין 200 ל-300 שקלים ליום צילום.
הצעת עבודה זמנית לסטודנטים
https://www.take2.co.il/content.php?id=230
דרושים שחקנים. סוכנות הליהוק take2 מציעה לכם עבודה זמנית לסטודנטים ובכלל, שתמיד פתוחה בפניכם. תפקידי ניצבים בצילומים שונים של תוכניות טלוויזיה, סרטים, פרסומות, ועוד, תמיד זמינים לכל אחד.
ניצבים | שחקנים | ביטים | דוגמנים - TAKE2 - עבודה זמנית לסטודנטים
www.take2.co.il › article
ואם אתם שואלים מה הופך את הניצבות לעבודה שמוגדרת בתור עבודה זמנית לסטונדטים, נשמח להסביר. להיות ניצב שווה זהב לפניכם רשימת היתרונות של עבודת הניצבות, שהופכים את העבודה הזו למושלמת בתור עבודה ...
תמיד חלמתם להיות ניצבים? - מאמרים
https://www.articles.co.il › mobile_ar...
אם אתם מרגישים כי עבודה בתור ניצבים תספק את רצונכם להיכנס לעולם הטלויזיוני ? יש לכם הזדמנות כזו. ישנן אפשרויות רבות לניצבות ?
ניצבים | שחקנים | ביטים | דוגמנים - TAKE2 - הצעות עבודה ...
www.take2.co.il › הצעות_עבודה
ההצעות מתייחסות לניצבי רקע להפקות מקוריות,לאלו התרים אחר עבודה ללא ניסיון,עבודה זמנית לסטודנטים, לשחקנים מתחילים, ביטים, דוגמנים וילדים. 1. מועמדים חדשים -נא לפנות ל info@take2.co.il ולציין פרטים ...
ניצבים | שחקנים | ביטים | דוגמנים - TAKE2 - הצעות עבודה ...
https://www.take2.co.il/הצעות_עבודה
ניצבים גילאי 25-50: ... ההצעות מתייחסות לניצבי רקע להפקות מקוריות,לאלו התרים אחר עבודה ללא ניסיון,עבודה זמנית לסטודנטים, לשחקנים מתחילים, ביטים, דוגמנים וילדים. 1.
ניצבים- שחקני הרקע - TAKE2
https://take2.co.il/content.php?id=321
מבחינתנו גיל הוא לא אלמנט בעל חשיבות אנו מעסיקים ניצבים מגיל שנה עד גיל 90. עוד דגשים לגבי העבודה בפועל. זמן הצילום נע בין 10 ל12 שעות בממוצע והשכר נע לרוב בין 200 ל-300 שקלים ליום צילום.
קונסטרוקציה לגבס - מסלולים, ניצבים המדריך המלא! - מרכז הגבס
https://www.mercaz-hageves.co.il/קונסטרוקציה-לגבס
מסלולים לגבס – אלו מסלולים (הידועים גם בתור 'פרופילים') אשר מבריגים לרצפה ומהווים מסגרת עבור קירות גבס וכן לוחות גבס. מסלולים אלו ניתנים לרכישה ברוחב ואורך מובנים מראש לפי הפרויקט שאתם מתכננים.
דרושים ניצבים
http://www.thesite.co.il › jobs › page
דרושים - לוח דרושים חיפוש עבודה ומשרות חדשות. ... לחצו כאן למשרות ניצבים נוספות בשיתוף פורטל דרושים ... דרושים ניצבים להפקות מובילות בטלויזיה.
רוצה להיות כוכב? יש עבודה לשחקנים וניצבים - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
לצילומי פרסומות, שלטי חוצות, קטלוגים. סדרות ותוכניות טלויזיה מוכרות. בתפקידים ראשיים ומשניים. דרושים ניצבים: לחברת הפקות מצליחה דרושים ניצבים, ...
ניצבים לערוץ 10 | אינדקס Succeed - מוכוונים הצלחה
www.succeed.co.il/document/67927,7761,27142.aspx
ניצבים - חלק מערוץ 10 באולפני ערוץ 10 מצטלמות כל העת סדרות ותכניות, והביקוש לעבודה בתור ניצבים הוא כמעט אינסופי, זו הזדמנות טובה עבור כולנו לתבוע את 15 דקות התהילה (או 15 שניות, גם לזה לא נתנגד...)
דרושים ניצבים – מי הבאים בתור? - TAKE2
www.take2.co.il › content
דרושים ניצבים – מי הבאים בתור? סוכנות השחקנים המובילה, Take2 עם ותק וניסיון של יותר מ -20 שנה, פותחת את שערי ההזדמנות והתקווה בפני מי שחלום חייהם הוא להופיע בהפקות שונות ולהיחשף קבל עם ועולם.
דרושים בתחום מפיקים וצוות הפקה
www.taasiya.co.il › jobs
Jan 16, 2022 · לוח הדרושים המקצועי למשרות ופרוייקטים פרילאנס בהפקות קולנוע, ערוצי טלוויזיה, הפקות וידאו, חברות הפקה, פרסום. עבודה למפיקים בפועל, מנהלי הפקה, מתאמת הפקה, עוזרי הפקה, עוזר במאי.
ניצב, ניצבת, איך משחקים ניצבים? - זה לימודים
http://www.zelimudim.co.il › ניצב-ניצבת
שום תעודה רשמית, משום שתפקידו של ניצב בעלילת הסרט, הסדרה או הפרסומת היא ... עבודה בתור דייל יכולה לסדר לך עבודה שהיא כמו חופשה, המון חוויות מרגשות, ומדים.
דרושים בתחום שחקנים, סוכנויות וליהוק, ניצב/ת או ביט/ית - תעשיה.קום
https://www.taasiya.co.il › jobs
לוח הדרושים המקצועי לפרויקטים, עבודה ומשרות לשחקנים, ניצבים, ביטים, עבודה במשחק, דוגמנים, דוגמניות, פרויקטים מעניינים מקצועיים ועצמאיים שמתאימים לשחקנים בכל ...