חיפשת:

סרטים על האימפריאליזם

"העיר האבודה Z": אימפריאליזם ושוביניזם הולכים לאיבוד בג'ונגל - הארץ
https://www.haaretz.co.il › cinema ›
זו כמובן חלוקה גסה, ויש המון סרטים שלא נופלים לשתי הקטגוריות, אבל שני הקטבים נמצאים בפריחה ראויה לציון. כשבוחנים את אינפלציית הסיפורים האמיתיים ...
20 סרטים ישראלים מומלצים שאסור לפספס אם עדיין לא ראיתם אותם
https://www.pitria.com/israeli-movies
סרט/סדרה על אימפריאליזם, מומלץ?
https://stips.co.il › ask › סרט-סדרה-על-...
גם אם מישהו יוכל להסביר לי על הסרט/סדרה שהוא ממליץ, ויכתוב לי סיכום קצרצר על איך האימפריאליזם מוצג בעלילה, זה ממש יהקל עליי. תודה רבה!!
סרטים לצפייה ישירה ובחינם - וואלה! VOD
https://vod.walla.co.il/movies
צפייה ישירה בסרטים חדשים, כל הסרטים לצפייה ישירה במקום אחד ישירות באתר ללא הורדה למחשב. וואלה! vod הינו אתר הצפייה הישירה הגדול והמוביל ברשת.
סרט... - לימודי אפריקה - אוניברסיטת ת"א African Studies TAU
https://www.facebook.com › posts
סרט דוקומנטרי על הכיבושים הקולוניאליים ותנועות השחרור באפריקה עם טקסט של הפסיכיאטר ופעיל אנטי-קולוניאלי פרנץ פאנון מתוך ספרו "המקוללים עלי ...
סרטים המבוססים על סיפור אמיתי | האתר הרשמי של Netflix
www.netflix.com › il › browse
סרטים על סיפורי חיים. גנגסטרים, לוחמים, ספורטאים, רוצחים סדרתיים, מפורסמים ועוד ועוד: המיטב של הסרטים המבוססים על סיפור אמיתי.
השפעת האימפריאליזם על היחיד והחברה באפריקה - היסטוריה באמי"ת ...
sites.google.com › site › historyatidim
השפעת האימפריאליזם על היחיד והחברה באפריקה. האימפריאליזם אמנם הרס תרבויות מקומיות אבל הביא לאפריקה את הקדמה הטכנולוגית: · תשתיות - סלילת כבישים, רכבות ברזל, גשרים וכו'. · עיור - התפתחו ערים ...
אימפריאליזם תרבותי - האנציקלופדיה של הרעיונות
https://haraayonot.com/idea/culturalimperialism
בהקשר זה אפשר לדבר על אימפריאליזם, או על קולוניאליזם, של אמצעי התקשורת (Tomlinson, 1991). מגמה זו מתבטאת בזרם אחיד של סרטים, תוכניות טלוויזיה, דיסקים, חדשות ופרסומות, …
אימפריאליזם – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/אימפריאליזם
במסגרת האימפריאליזם שלט מיעוט מהמדינה השולטת, על תושבי המדינה הנכבשת. השלטון היה שלטון מפלה, לתושבים המקומיים לא היו זכויות אזרח וכל התנגדות שלהם לשלטון האימפריאליסטי דוכאה תוך שימוש בכוח.
סרטים מומלצים - קבלו את 30 הסרטים המבטיחים ביותר לשנת 2020
kicky.co.il › recommended-movies
Jul 28, 2019 · סרטים מומלצים - בחירת סרט לצפייה היא משימה לא קלה, תנו לי להקל עליכם. לפניכם רשימת 30 סרטים מומלצים שנבחרו בקפידה.
תכנית לימודים לשכבת ט' - אתר היסטוריה - חט"ב
https://sites.google.com/a/igalalon.ort.org.il/...
מאפייני מלחמת העולם הראשונה (6 שעות) 1. מלחמת עולם טוטלית. 2. מרכזיות העורף במלחמה ומקומן של הנשים במשק הכלכלי המגויס. 3. מלחמת החפירות. 4. טכנולוגיה חדישה בשדה הקרב.
"המגשר": ביקורת סרט - וואלה! תרבות
e.walla.co.il › item › 3150339
Apr 15, 2018 · מצד אחד, הוא מתיימר למתוח ביקורת פנימית על האימפריאליזם והקולוניאליזם האמריקאי, ולהציג את הממשל כצמא דם, תככן וכוחני וכמי שפחות או יותר אחראי לכל הצרות העולמיות אותן הוא מתיימר לפתור.
"האגדה של טרזן" - חוויה קולנועית מהנה - סרוגים
https://www.srugim.co.il › 154048-ה...
כבר בסצנת הפתיחה המרשימה, מבהיר לנו הבימאי דיוויד יטס (סדרת סרטי הארי ... לשעבד את כל תושבי המדינה ומשאביה תחת מגפי האימפריאליזם הבלגי.
מה תרם רודיארד קיפלינג לחגיגה של מלכת בריטניה, ובמה שניהם טעו
https://xnet.ynet.co.il › articles
סרט תיעודי על המלכה ויקטוריה ובעלה, הנסיך אלברט: ... האדם הלבן" נותר סמל לראייה שעל פיה קורבנות האימפריאליזם אמורים לחוש הכרת תודה למעניהם.
סדרות וסרטים על הומואים ולסביות | האתר הרשמי של Netflix
https://www.netflix.com/il/browse/genre/100010
הכל על הפנים! בית הפרחים; גרנד ארמי; הסיפור שלא סופר: קייטלין ג'נר; ארמיסטד מופין: סיפורי סן פרנסיסקו; הר ברוקבק; הוליווד; מותר לאהוב; שמך חקוק בליבי; כשהשלג יורד; …
האימפריאליזם באפריקה - היסטוריה באמי"ת-עתידים
sites.google.com › site › historyatidim
ההשתלטות על אפריקה. כאשר החל המרוץ האימפריאליסטי החלו מדינות אירופה לחדור לתוך היבשת שהייתה עשירה בחומרי גלם - לדוגמה, שמן דקלים, כותנה ועצים שמפיקים מהם גומי.
אימפריאליזם – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › אימפריאליזם
במסגרת האימפריאליזם שלט מיעוט מהמדינה השולטת, על תושבי המדינה הנכבשת. השלטון היה שלטון מפלה , לתושבים המקומיים לא היו זכויות אזרח וכל התנגדות שלהם לשלטון האימפריאליסטי דוכאה תוך שימוש ב כוח .
Sratim.Tv | סרטים - גנדי לצפייה ישירה ולהורדה
https://sratim.video/movie/640
תקציר: עלילת חייו של מהטמה גנדי, מנהיג תנועת השחרור ההודית מעול האימפריאליזם הבריטי. הסרט מתחיל במאבקו בחוקי הגזע של דרום אפריקה, עובר דרך התפתחות הפילוסופיה שלו ביחס להתנגדות הפסיבית, ומגיע עד פעולות המחאה נגד שלטון ...
מה זה אימפריאליזם? - אחר 2021
https://heb.topbrainscience.com/3177776-what-is-imperialism
Dec 05, 2021 · אבל ברור שלנין הצביע בעיקר על האימפריאליזםהאמריקאי והבריטי. בעבר, אנגליה, ואז ארצות הברית מדגימה ללא הרף את כוחה הצבאי לעולם, תוך התעלמות מחוות דעת של מדינות אחרות, תפיסת מדינות חלשות והשתלטותן, והשפעה אגרסיבית על מדיניותן, כלכלותיהן ואפילו על יסודותיהן המסורתיים.
אימפריאליזם - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
http://pop.education.gov.il › historya
נושא מרכזי: העולם בחילופי המאות – המרוץ האימפריאליסטי. במהלך המאה ה־19 ובראשית המאה העשרים הגיע לשיאו הפרויקט האימפריאליסטי והקולוניאלי שהובילו מדינות ...
yes | סרטים - אלפי סרטים חדשים מכל הז'אנרים
www.yes.co.il › content › main
סרטים ב yes - כל הסרטים החדשים מכל הז'אנרים: סרטי פעולה, סרטי דרמה, מתח וקומדיה, סרטים ישראלים וספריית VOD, כל הסרטים החדשים לצפייה ב yes.
האימפריאליזם כגורם למלחמה - גורמים למלחמה הגדולה של 1914
https://sites.google.com › imperial
סרט זה מתאר בקצרה ובהומור את תהליך ההשתלטות של. מדינות אירופה על היבשת האפריקאית. האימפריאליזם אפשר למדינות האירופיות לנהל מאבק פוליטי ביניהן, ...