חיפשת:

סרטון חיידקים לילדים

מה בין חיידקים ונגיפים? - מטח
https://lo.cet.ac.il › player
נגיף או חיידק - מה זה משנה? חיידק (Bacteria) ונגיף (Virus) הם יצורים זעירים. לו יכולנו לראות אותם היינו מבחינים שהם חלק מהסביבה שלנו. הם ...
חיידקים - סרטון - מדעים וסביבה
mada.alonim.edu1.org.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=201364
חיידקים - סרטון. תלמידים חביבים, החיידקים הם יצורים חד תאיים זעירים. אנחנו יכולים לראות אותם באמצעות מכשיר הנקרא "מיקרוסקופ" .ישנם חיידקים מועילים וישנם שהם מזיקים. החיידקים המזיקים הם אלו שגורמים לנו להיות חולים ועלינו להשתדל להימנע מהם. איך נמנעים ?
חיידקים - בריינפופ ישראל
https://il.brainpop.com › subjects_498
תום ומובי הכינו סרטון על עולמם המרתק של החיידקים. בסרטון זה תוכלו לגלות איך הם נראים, איפה הם חיים, כיצד הם מתרבים ועוד. לחיידקים יש אולי שם רע, ...
החיידקים – פשוטים אך מורכבים | מכון דוידסון לחינוך מדעי
https://davidson.weizmann.ac.il › החיי...
החיידקים באים בשלל רחב של צורות וסוגים, ומסוגלים להתקיים כמעט בכל תנאים סביבתיים על פני כדור הארץ. חיידקים פשוטים אך מורכבים – סרטון אינטראקטיבי.
חיידקים - בריינפופ ישראל
https://il.brainpop.com/category_8/subcategory_93/subjects_498
Add this package to your subscription and get access to coding projects like stop motion, animation, newscast, and more Learn more. If you already have the Creative Coding package, log in with your individual account. Creative Coding is available for School and District subscriptions only. אתה נמצא בבריינפופ שלי!
סרט הדרכה לבית חולים שניידר לרפואת ילדים בנושא חיידקים ...
https://www.youtube.com/watch?v=G2WclKT64os
Mar 18, 2015 · הפקה בימוי עיצוב ואנימציה: סטודיו סטנגהלקוח: בית חולים שניידר לרפואת ילדיםדיבוב: אייל וינטראובמוסיקה ...
הסיכונים הדנטליים בהעברת חיידקים (סרטון) - מדעת
https://www.midaat.org.il › articles
זה קל להעביר חיידקים מזיקים בלא כוונה לילדים שלנו. רופאת השיניים, ד"ר פרס, מסבירה על התנהגויות שמשותפות להרבה הורים שעלולות להעביר חיידקים, ואיך להימנע מהן.
נפלאות גופנו- חיידקים - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=972UZ92RYgo
Sep 09, 2016 · About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators ...
רוחצים ידיים - סרטון לגיל הרך | לומדים עם בריינפופ
https://lomdim.brainpop.com/washing_hands
כדי להעביר את המסר בצורה מתאימה לילדים הצעירים, הכנו סרטון בריינפופ מיוחד, המיועד לגיל הרך, בכיכובם של חני והרובוט מובי.
מצגת על חיידקים לילדים - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › מצגת-על-חיידקים-ליל...
חיידקים - סרטון - מדעים וסביבה ... טיפולי שיניים לילדים ונוער ... חיידקים ... סרטון קצר עם תרגום + הסבר על מנגנונים של התפתחות עמידות חיידקים לאנטיביוטיקה.
חיידקים ונגיפים בגוף האדם - מצגות וסרטונים - אתר מורי הביולוגיה
https://www.bioteach.org.il › תוכן-עיוני
סרטון המציג את נגיף ה-HIV, השפעתו על מערכת החיסון ומחלת האידס. חיידקים ונגיפים בגוף האדם. מערכת החיסון, תאי T. video ...