חיפשת:

סקר פסולת המשרד להגנת הסביבה

סקר הלמ"ס: רק 9% ממוצרי הפלסטיק המושלכים לפח, מגיעים למחזור
https://www.globes.co.il › בארץ
הפסולת שנוצרה מכילה: כ-8.2 מיליון טונות פסולת יבשה, כ-6.8 מיליון טונות ... לאורך שנים רבות, לא מצליח המשרד להגנת הסביבה להתמודד עם כמויות ...
המשרד להגנת הסביבה - Search results | חוק חופש המידע
https://foi.gov.il › search › site › f[0]...
נמצאו 169 תוצאות. התקשרויות רבעון 4 2020- המשרד להגנת הסביבה; המשרד להגנת הסביבה; 21.02.2021 ... סקר קרקע לעניין קרקעות; המשרד להגנת הסביבה; 07.09.2020.
המשרד להגנת הסביבה עוצר את מתקני השבת האנרגיה מפסולת
https://infospot.co.il › Waste_treatme...
היסטוריה של שינויי מדיניות פסולת. מטרת העל של המשרד להגנת הסביבה, היא להקטין את ההטמנה של הפסולת שמהווה כיום כ 80%, באמצעות הגדלת המיחזור.
פסולת ומחזור - הגדרות והסברים
https://www.cbs.gov.il › Pages › פסול...
אתרים אלה, בפיקוח המשרד להגנת הסביבה, נדרשים לעמוד בתקני סביבה ראויים ואליהם ... נתוני פסולת ביתית ומסחרית מתקבלים במסגרת "סקר פסולת ומחזור של הרשויות ...
סקר קרקע - הנחיות המשרד להגנת הסביבה | שירותי איכות הסביבה
easytop.co.il › סקר-קרקע-הנחיות
Apr 21, 2016 · הנחיות מקצועיות לביצוע סקר קרקע. סקר קרקע הוא בדיקה פיזית של הקרקע אשר מתבססת על מידע קודם שנאסף בשלבים הראשונים של הליך הסקירה והחקירה של הקרקע. מטרתו של סקר הקרקע מקצועי הוא לאפיין באופן מלא את הקרקע ואת הסיכון הנשקף מהמזהמים המצויים בה לסביבה ולבריאות הציבור. להורדת ...
הטיפול בפסולת עירונית מוצקה בישראל: חסמים, הסרתם ומאיצי ...
https://magazine.isees.org.il/?p=20127
ממה מורכבת הפסולת שלנו במצולות הים? מדוח הניטור הלאומי של ...
www.gov.il › he › departments
Oct 14, 2020 · השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל: " רגל אדם לא דרכה במעמקי הים, אבל בעיית הפסולת שלנו מורגשת שם וניכרת.
הטמנת פסולת | המשרד להגנת הסביבה
התוכניות הקנו כלי תכנון לרשויות המקומיות ולחברות פרטיות שביקשו להקים אתרי הטמנה בסטנדרטים גבוהים. 2018: אושרה התוכנית האסטרטגית לטיפול בפסולת עד לשנת 2030. התוכנית צפויה לייעל את שוק הפסולת, לצמצם את הטמנת הפסולת, להגביר את שיעורי המחזור ולהפחית זיהום וסיכונים סביבתיים. …
פסולת ביתית בישראל - הכנסת
http://fs.knesset.gov.il › globaldocs › MMM
הנתונים המעודכנים ביותר שבידי המשרד להגנת הסביבה על כמות הפסולת בישראל הם מ ... בהנחיית האגף לטיפול בפסולת מוצקה במשר. ד להגנת הסביבה. ,. סקר הרכב.
דפוס מעריב – 609 בי / מסמך סביבתי
https://apps.land.gov.il › nispachim › telmer
בהמשך לאלה, בוצע סקר קרקע וגזי קרקע במאי. 2014. כחלק מדרישות המשרד להגנת הסביבה. מתוצאו. ת סקרים אלה עולה כי ישנה קרקע מזוהמת בשטח המגרש אותה יש לפנות.
נושאים - פסולת ומחזור - הגדרות והסברים
www.cbs.gov.il › he › subjects
כמויות הפסולת מתקבלות מכלל הרשויות המקומיות בחלוקה לפי זרמי הפסולת האלה: פסולת להטמנה, פסולת למִחזור שהופרדה במקור ופסולת למִחזור שהופרדה בתחנות מעבר. עבור רשויות שעבורן לא התקבל דיווח, נזקפות כמויות הפסולת (לפי שיטת טיפול) בשיטת ה-Hot-Deck. ("שכן קרוב").
נתוני הפסולת בישראל | המשרד להגנת הסביבה
Sep 15, 2019 · מוקד מענה ממשלתי מרכזי. התקשרו למוקד 1299. למענה אנושי בצ'אט - מוקד 1299. תמיכה טכנית בשירותים מקוונים. פנייה לאבטחת מידע. אודות האתר. תנאי שימוש. נגישות. תמיכה טכנית.
סקר הרכב הפסולת הארצי | המשרד להגנת הסביבה - Gov.il
https://www.gov.il › reports › waste_...
מחקרים, סקרים וסטטיסטיקות. סקר הרכב הפסולת הארצי. יחידה. פסולת ומחזור. נושא. מחזור ופסולת. תאריך פרסום. 19.03.2019. שתפו: קבצים להורדה.
הטיפול בפסולת עירונית מוצקה בישראל: חסמים, הסרתם ומאיצי ערך ...
magazine.isees.org.il
מבוא
סקר קרקע - הנחיות המשרד להגנת הסביבה | שירותי איכות הסביבה
https://easytop.co.il/סקר-קרקע-הנחיות-המשרד-להגנת-הסביבה
Apr 21, 2016 · הנחיות מקצועיות לביצוע סקר קרקע. סקר קרקע הוא בדיקה פיזית של הקרקע אשר מתבססת על מידע קודם שנאסף בשלבים הראשונים של הליך הסקירה והחקירה של הקרקע. מטרתו של סקר הקרקע מקצועי הוא לאפיין באופן מלא את הקרקע ואת הסיכון הנשקף מהמזהמים המצויים בה לסביבה ולבריאות הציבור. להורדת ...
בשיתוף המשרד להגנת הסביבה - לקט ישראל
https://foodwastereport2019.leket.org › 2020/11
רותם שמאי, אביטל עשת וחן נויבואר - המשרד להגנת הסביבה ... ממצאי סקר2012-2013 , סקר הרכב פסולת ארצי של המשרד להגנת הסביבה לשנים2019 ושקלול נתוני למ"ס לשנת ...
נתוני הפסולת בישראל | המשרד להגנת הסביבה
www.gov.il › he › departments
Sep 15, 2019 · מוקד מענה ממשלתי מרכזי. התקשרו למוקד 1299. למענה אנושי בצ'אט - מוקד 1299. תמיכה טכנית בשירותים מקוונים. פנייה לאבטחת מידע. אודות האתר. תנאי שימוש. נגישות. תמיכה טכנית.
מדינת ישראל המשרד להגנת הסביבה
https://www.tel-aviv.gov.il › Residents › DocLib1
לפנות לאגף פסולת מוצקה במשרד להגנת הסביבה ו ... מאושר/ אתר הטמנה/ מחזור המאושר ע"י המשרד להגנת הסביבה(. ... סקר ומסמך מדיניות לטיפול בחומרי חפירה ומילוי.
ממה מורכבת הפסולת שלנו במצולות הים? מדוח הניטור הלאומי של ...
https://www.gov.il/he/departments/news/marine...
Oct 14, 2020 · השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל: " רגל אדם לא דרכה במעמקי הים, אבל בעיית הפסולת שלנו מורגשת שם וניכרת.
נהלים והנחיות לטיפול בקרקעות מזוהמות | המשרד להגנת הסביבה
www.gov.il › he › Departments
Feb 12, 2019 · לרשותכם בפרק זה נהלים והנחיות מקצועיות של האגף לטיפול נכון בקרקעות מזוהמות וטיוטות של הנחיות מקצועיות המתפרסמות להערות הציבור. Professional Guidelines for Excavating, Sampling of Contaminated Soil Stockpiles or of Soil Suspected as Contaminated and Confirmation Sampling, Including large stockpiles sampling.
הטמנת פסולת | המשרד להגנת הסביבה
www.gov.il › he › departments
התוכניות הקנו כלי תכנון לרשויות המקומיות ולחברות פרטיות שביקשו להקים אתרי הטמנה בסטנדרטים גבוהים. 2018: אושרה התוכנית האסטרטגית לטיפול בפסולת עד לשנת 2030. התוכנית צפויה לייעל את שוק הפסולת, לצמצם את הטמנת הפסולת, להגביר את שיעורי המחזור ולהפחית זיהום וסיכונים סביבתיים. לדף ...
נושאים - פסולת ומחזור - הגדרות והסברים
https://www.cbs.gov.il/he/subjects/Pages/פסולת-ומחזור---הגדרות...
כמויות הפסולת מתקבלות מכלל הרשויות המקומיות בחלוקה לפי זרמי הפסולת האלה: פסולת להטמנה, פסולת למִחזור שהופרדה במקור ופסולת למִחזור שהופרדה בתחנות מעבר. עבור רשויות שעבורן לא התקבל דיווח, נזקפות כמויות הפסולת (לפי שיטת טיפול) בשיטת ה-Hot-Deck. ("שכן קרוב").