חיפשת:

סקודה קודיאק מונית

סקודה קודיאק 2021 החדש – חוות דעת - אוטו
https://www.auto.co.il/article/roadcartest/134586-industry-skoda-kodiaq
Jul 21, 2021 · סקודה קודיאק 2021: גרסאות, מחירים סקודה קודיאק, 1.5 ל' בנזין – החל מ-175,500 שקלים סקודה קודיאק, 2.0 ל' בנזין, 4x4 – החל מ-234,000 שקלים סקודה קודיאק, 2.0 ל' דיזל (150 כ"ס) – החל מ-195,000 שקלים
סקודה קודיאק FL | Skoda Simply Clever
https://www.skoda.co.il/models/kodiaq
סקודה קודיאק הוא רכב הפנאי הנחשק של סקודה עם שבעה מושבים, עיצוב יוקרתי ושפע של אבזור. למידע המלא אודות Skoda Kodiaq הכנסו לאתר
נהיגה ראשונה: סקודה קודיאק RS - וואלה! רכב
https://cars.walla.co.il › מבחני רכב
לעומת זאת מנוע דיזל וסקודה כן מעלים הקשר, אחר מאוד - של מוניות. סקודה קודיאק RS בא לשבור את שתי המוסכמות האלו ויש לו 240 סוסים בשביל זה.
סקודה - מחירון 2021, מבצעים ותוכניות מימון לרכבי Skoda - קפיטל ...
https://www.cmotors.co.il › makes
בעבר נחשבה הסקודה אוקטביה למכונית המתאימה לנהגי מוניות בלבד. ... סקודה קודיאק נחשב לרכב פנאי שבעבר היה היחיד מסוג זה שמוצע על ידי המותג.
אולם תצוגה סקודה רחובות | צ'מפיון מוטורס
https://www.championmotors.co.il › ...
אולם התצוגה של Skoda ברחובות מציע את מגוון הדגמים העשיר של מכוניות סקודה בישראל. היכנסו לאתר כדי לדעת את שעות הפתיחה, מבצעים ומכירות ולקבל הצעות מיוחדות.
סקודה קודיאק 2021 - נהיגה מושלמת SKODA | קפיטל מוטורס
https://www.cmotors.co.il › ... › סקודה
לאחרונה, חדרה סקודה לשוק הישראלי כאשר הצלחתה הגדולה הייתה בשיווק הסקודה אוקטביה לבעלי מוניות ורכבים נוספים כדוגמת הסקודה קודיאק. הצלחתה של סקודה בישראל נחשבת ...
יהודה מזרחי - אולם תצוגה סקודה תל אביב (מוניות בלבד) | Skoda
https://www.skoda.co.il › אולם
יהודה מזרחי – אולם תצוגה סקודה תל אביב (מוניות בלבד). שדרות הר ציון 56, תל אביב. clock. שעות פעילות. א-ה 8:30 - 17:30, ו - 8:30 - 13:00.
סקודה | מחירון, מבצעים והנחות על דגמי Skoda חדשים | קארזון
https://www.carzone.co.il/Skoda
ברוב דגמי סקודה רמת הגימור הבסיסית נקראת "אמבישיין" (Ambition/Ambiente). מעליה רמות הגימור "סטייל" (Style) ו"אקסלוסיב" (Exclusive).
יהודה מזרחי - אולם תצוגה סקודה תל אביב (מוניות בלבד) | Skoda
https://www.skoda.co.il/showroom/yehuda-mizrachi-tel-aviv-taxi
אולם תצוגה סקודה תל אביב למוניות, שדרות הר ציון 56. פתוחים בכל ימות החול לשירותכם, לפרטים נוספים בקרו באתר או צרו איתנו קשר בטלפון, פקס או מייל.
סקודה קודיאק חדשה - מחירון, מבצעים והנחות על Skoda Kodiaq ...
https://www.carzone.co.il/Skoda/Kodiaq
דגם סקודה קודיאק הנמכר ביותר בשנה האחרונה הוא אמבישיין 1.5 ליטר 7 מושבים. ביזנס 1.5 ליטר 7 מושבים. 181,990 ₪. מחירון. 5,300 ₪. שווי הנחות במבצעים. בקרוב. הנחה ב-0 ק"מ. לפרטים.
סקודה אניאק | Skoda Simply Clever
https://www.skoda.co.il/models/enyaq
למה אתם צריכים אניאק - יש לפחות 4 סיבות. Simply Clever. בסקודה חושבים ללא הפסקה איך להפוך את המכוניות לשימושיות ונוחות יותר. בסקודה אניאק תמצאו, כמיטב המסורת של סקודה, מגוון עצום של פתרונות חכמים ...
‫סקודה קודיאק למכירה | יד2 רכב - אלפי מודעות חדשות בכל יום‬
https://www.yad2.co.il › ג׳יפים › סקודה
חושבים לקנות ג׳יפ מסוג סקודה קודיאק? היכנסו ללוח הרכב של יד2 ומצאו עוד היום את הג׳יפ שמתאים לכם. הגדירו את החיפוש לפי יצרן, דגם, מחיר ושנה וצאו לדרך!
סקודה סופרב – גרסת דיזל חדשה, מעכשיו גם למוניות - אוטו
https://www.auto.co.il › article › 131...
צילום: מוניות יהודה מזרחי ... סקודה סופרב – גרסת דיזל חדשה, מעכשיו גם למוניות ... סקודה קודיאק בגרסת קופה מרעננת נחשפת בתמונות רשמיות!
סקודה קודיאק RS (נהיגה ראשונה) - במהירות הדיזל
https://www.ynet.co.il › articles
רכב הפנאי הגדול של סקודה זוכה סוף סוף לגרסת ביצועים מובטחת, עם מנוע דיזל מוגדש ונתונים מרשימים. במסלול הנורבורגרינג הוא קבע רף מהירות עבור ...