חיפשת:

ספייסרים להגבהה לרכב

מחירים - SPACCER
https://www.spaccer.com › he_IL › mhirim
להגבהה בסרן אחת ב-12 מ"מ לערכה. ניתן להרכיב עד ל-4 SPACCER אחד מעל לשני. מאפשרת הגבהה של עד ל-48 מ"מ. ערכה אחת מכילה 2 SPACCER.
הגבהה חוקית לרכב שטח 4X4 - 4X4 אתר השטח הישראלי
www.4x4.co.il › article › 14350
הוראת נוהל מס' H-02-2016
"ספייסר" הגבהה חוקית גם למכוניות פרטיות: מידע וראיון עם ...
www.queenoftheroad.co.il › ספייסר-הגבהה
May 02, 2018 · הגבהה עם מוצר ספייסר נועדה גם לרכבי שטח, אך בעיקר לכלי רכב פרטיים. ניתן לראות את הערך המשמעותי שהמוצר נותן ללקוח בפרט ולסביבה בכלל, במספר יתרונות: 1. שמירה על ערך הרכב – מינימום עלויות וסביבה ירוקה. פחות נזקים ופגיעות ברכב – פחות תיקונים > פחות עלויות והוצאות ללקוח ולמוסך > פחות ביקוש לחלקי חילוף > ייצור בהיקף קטן יותר. 2.
קפיצים לרכב - הגבהה לרכב שטח - קטלוג קפיצי עלה, קפיצי ...
https://henefeld-tech.co.il/catalog/vehicle-elevation/springs-for-cars
בנוסף להגבהה שמושגת, ישנו דגש על שיפור בתכונות הניהוג. שיפור נוסף וכוונון מדויק יותר יתקבל בהתקנת בולמי OME התואמים לסט הקפיצים וכך מתקבלת מערכת אינטגראלית מושלמת המיועדת ספציפית לרכב.
ב. ינוביץ - ספייסרים להגבהה קלה
https://www.jeepland.co.il/category/472-ספייסרים-להגבהה-קלה
קיט ספייסרים "2 פוליאוריתן להגבהה TJ. LIFT KIT WITHOUT SHOCKS, RUGGED RIDGE ORV, 2 INCH POLY SPACER TJ 97-06. 1,592 ₪ כולל מע"מ. ברקוד: 18401.33. יצרן: ALLOY AXLE PARTS.
Spaccer Israel ספייסר ישראל - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › car.liftin...
SPACCER מערכת הגבהה לרכב בהתאמה אישית ... האם זה במקום או בנוסף להגבהה המורשית של 5סמ? ... גם טויוטה CHR מתחדשת אצלנו עם הגבהה של 3 ס"מ על ידי ספייסרים!
דף הבית SPACCER
ניתן להתקין עד 3 טבעות להגבהה של 45 מ"מ. המערכת מורכבת על הקפיצים המקוריים של יצרן הרכב ומשולבת בתוך מערכת המתלה ללא צורך בהחלפת חלקים. לחץ כאן למידע נוסף אודות המערכת.
ספייסרים מבית ST SUSPENSION | חישוקים- ALLOY …
ספייסרים מבית ST SUSPENSION מיוצרים בגרמניה בטכנולוגיית CNC לדיוק והתאמה מירבית. הספייסרים מוצעים בכמה גירסאות ורוחבים שונים לשיפור מראה הרכב ולשיפור אחיזת הכביש. הספייסרים מיוצרים מסגסוגת אלומניום קלה וחזקה במיוחד ...
"ספייסר" הגבהה חוקית גם למכוניות פרטיות: מידע וראיון עם ...
May 02, 2018 · ספייסר SPACCER הגבהה גם למכוניות פרטיות. תחום הרכב בארץ עובר מהפכות קטנות ושקטות בשנים האחרונות. אנחנו עדים להתעוררות גדולה בתחום הספורט המוטורי, בשיפורי רכב – רכבי ספורט, שטח ושיפורים ושדרוגים למכוניות פרטיות. אנשים …
ספייסרים להגבהה קלה - ב. ינוביץ
https://www.jeepland.co.il › category
קיט ספייסרים להגבהה 2" ג.צ'ירוקי WJ. 2" Lift Kit (Grand Cherokee WJ) Fits: Jeep Grand Cherokee (1999-2004); 2" poly spacer lift; Incl. bumpstud ...
Wrangler-Life – קיט הגבהה של OLD MAN EMU
ניתן לבקש מהיבואן ("הנפלד טכנולוגיות") גם "ספייסרים" להגבהה נוספת של 10 מ"מ. לדעתי, יש להשתמש ב"ספייסרים" אלה לאיזון הרכב בלבד כדי שיעמוד במקביל לקרקע ולא להגבהה.
ספייסרים להגבהה | katom
https://www.katompu.co.il › blank-5
... נועל טבור ידני - לוקר · ספייסרים להגבהה · אתר SUPERPRO. להזמנה ובירור מלאי - 052-2782163. מאפשר הגבהת רכב עם קפיצי סלילים. עד 2 אינץ'/5 ס"מ.
ספייסרים להגבהה בהתאמה של 100% לפי מספר השלדה של הרכב
https://www.youtube.com › watch
ספייסרים מתוצרת גרמניה אשר מיוצרים בהתאמה אישית של 100% לפי נתוני הרכב ומספר השלדהמאושרים על ידי משרד התחבורה ונרשמים ברישיון הרכבמתאימים ...
“ספייסר” הגבהה חוקית גם למכוניות פרטיות: מידע וראיון עם יבואנית ...
https://www.queenoftheroad.co.il › ס...
בקטגוריית ההגבהה ע”י ספייסרים קיימים מתחרים, אך נכון להיום, ... ומבינים את היתרון להישאר עם החלקים המקוריים שהיצרן קבע כטובים ביותר לרכב.
הגבהה חוקית לרכב שטח 4X4 - 4X4 אתר השטח הישראלי
https://www.4x4.co.il/article/14350
דף הבית SPACCER
https://www.spaccerisrael.co.il
איך לשמור על הרכב, מערכת הגבהה ספייסר SPACCERמתאימה לכל סוגי הרכב לכל היצרנים והדגמים ומאושרת ע"י משרד התחבורה. שמירה על ערך הרכב בדרכי עפר, חניה מול מדרכה ...
CHR הגבהה חוקית 3 ס"מ על ידי ספייסרים רשומה ברישיון הרכב לטויוטה
https://www.facebook.com › videos
גם טויוטה CHR מתחדשת אצלנו עם הגבהה של 3 ס"מ על ידי ספייסרים! בואו גם אתם להנות ולנהוג ברכב גבוה יותר! לא תפגשו יותר מדרכות עם הפגוש, ...
קיט ספייסרים 2.5" להגבהה, JL רוביקון
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/113653-קיט-ספייסרים-2-5...
Sep 27, 2019 · תגובה: קיט ספייסרים 2.5" להגבהה, JL רוביקון נכתב במקור על ידי Ranvahaba כן, הקיט מגיע גם עם הנמכה של הבאמפסטופ.
קיט ספייסרים 2.5" להגבהה, JL רוביקון
www.jeepolog.com › forums › showthread
היי חברים אני עומד לקבל בקרוב את ה jl רוביקון שלי ורוצה להזמין קיט הגבהה לרכב ברוביקון הקודם שלי הייתי עם הגבהה 2.5" של רוביקון אקספרס שכולל בולמים, קפיצים והגבהה למוט המייצב וברכב אחר עם קיט של אספיר עם בולמי פוקס.
ב. ינוביץ - ספייסרים להגבהה קלה
www.jeepland.co.il › category › 472-ספייסרים
קיט ספייסרים "2 פוליאוריתן להגבהה TJ. LIFT KIT WITHOUT SHOCKS, RUGGED RIDGE ORV, 2 INCH POLY SPACER TJ 97-06. 1,592 ₪ כולל מע"מ. ברקוד: 18401.33. יצרן: ALLOY AXLE PARTS.
ספייסרים להגבהה | katom
https://www.katompu.co.il/blank-5
ספייסרים להגבהה | katom. להזמנה ובירור מלאי - 052-2782163. מאפשר הגבהת רכב עם קפיצי סלילים. עד 2 אינץ'/5 ס"מ.
קפיצים לרכב - הגבהה לרכב שטח - קטלוג קפיצי עלה, קפיצי ספירלה ...
henefeld-tech.co.il › catalog › vehicle-elevation
בנוסף להגבהה שמושגת, ישנו דגש על שיפור בתכונות הניהוג. שיפור נוסף וכוונון מדויק יותר יתקבל בהתקנת בולמי OME התואמים לסט הקפיצים וכך מתקבלת מערכת אינטגראלית מושלמת המיועדת ספציפית לרכב.
דף הבית SPACCER
www.spaccerisrael.co.il
SPACCER עשויה כטבעת ספירלית בעלת מבנה ייחודי ומיוצרת בהתאמה של 100% לקפיצי הרכב על פי מספר השלדה . כל טבעת SPACCER עשויה סגסוגת של אלומיניום מיוחד, משלבת בתוכה גם פרופיל גומי ובעלת גובה כולל של 15 מ"מ. ניתן להתקין עד 3 טבעות להגבהה של 45 מ"מ. המערכת מורכבת על הקפיצים המקוריים של יצרן הרכב ומשולבת בתוך מערכת המתלה ללא צורך בהחלפת חלקים.
הגבהת הרכב באמצעות ספייסרים, דעתכם? - פורום ג'יפולוג 4X4
https://www.jeepolog.com › forums
הפלוס להגבהה באמצעות ספייסרים היא שזה פשוט וזול. ... פרייבט (אימפרזה או B4) והם כבר מוגבהים קלות מהיצרן יחסית לרכב הכביש שעליו הם מבוססים.
בולמים לפאג'רו | הגבהה לפאג'רו - ProJEEP
Oct 18, 2020 · הצורך בהגבהת פאג'רו. מכיוון שפאג'רו, בייחוד בגרסה הארוכה, הינו רכב שטח כבד המיועד גם לנסיעה על הכביש, הוא יחסית נמוך לרכב שטח. לכן בנסיעות שטח לא אחת הרכבים אלו מגרדים את פני הקרקע וכך יורדת את רמת העבירות של הרכב ועולה רמת …
Wrangler-Life – קיט הגבהה של OLD MAN EMU
www.wrangler-life.com › node › 93
ניתן לבקש מהיבואן ("הנפלד טכנולוגיות") גם "ספייסרים" להגבהה נוספת של 10 מ"מ. לדעתי, יש להשתמש ב"ספייסרים" אלה לאיזון הרכב בלבד כדי שיעמוד במקביל לקרקע ולא להגבהה. על-אף העובדה שמדובר בחברה מצוינת, הקיט הנ"ל לוקה מאוד בחסר בשל העובדה שהוא אינו כולל מוטות רדיוס מתכווננים או חלקים נוספים הנדרשים לביצוע הגבהה מקצועית ומושלמת.