חיפשת:

ספא ישרוטל אילת

ישרוטל המלך שלמה - אילת - Hotels.com
https://he.hotels.com/ho248203
מרכז ספא בשירות מלא; מספר אמבטיות ספא - 1; מגרש משחקים באתר; כסאות נוח בבריכה; חדר אדים; שמשיות לצד הבריכה; סאונה; חדר משחקי וידאו/מכונות משחק; שירותים …
חבילת אירוח + טיפול במלונות ישרוטל
https://www.isrotel.co.il/deals/main_spa
חבילות ספא משתלמות הכוללות אירוח וטיפולים במלונות ים המלח של ישרוטל ובמלונות הספא: כרמים, רויאל ביץ ת"א, מצפה הימים, אוריינט ירושלים ואחוזת יערות הכרמל
Gift Card - ישרוטל גיפט קארד- יום פינוק וספא
gift.isrotel.co.il › items1
לקחת יום שכולו פינוק באחד ממלונות ישרוטל ברחבי הארץ. כולל ארוחה, טיפול ספא ושימוש במתקני הספא במלון.
ספא יערות הכרמל - רויאל-ביץ' אילת
https://www.isrotel.co.il/attractions-events/hangouts/attractions/eilat/rb-eilat...
ספא יערות הכרמל מבית מותג היוקרה 'יערות הכרמל' ממוקם במלון רויאל ביץ' אילת. האורחים יוכלו ליהנות מסאונות, ג'קוזי ועשרות טיפולי גוף ויופי.
מלונות ישרוטל - מלונות באילת
https://www.isrotelexclusivecollection.co.il/hotels/eilat-hotels
רויאל ביץ' אילת; ישרוטל ישיר לקבוצות; צור איתנו קשר. ישרוטל ישיר 08-6387797; צפייה בהזמנה; תנאי ביטול הזמנה
ספא באילת | מדריך אילת פלוס
eilat.city › list › ספא
ספא אספרי אילת הוא אחד מסניפי מכוני אספרי הפזורים במלונות ישרוטל ברחבי הארץ. הסניף של הספא המפנק ממוקם במלון אגמים ומציע שלל טיפולים לכל מצב רוח. לחצו למידע מידע נוסף ספא אספרי (המלך שלמה) רשת מכוני הספא של מלונות ישרוטל ספא אספרי הממוקם במלון המלך שלמה באילת הוא סניף נוסף של רשת המכונים הארצית של מלונות ישרוטל.
10 הכי טובים: אתרי ספא באילת - Tripadvisor
www.tripadvisor.co.il › Hotels-g293980-zff13-Eilat
ישרוטל מלון ים סוף אילת - ציון המטיילים: 4.5/5 רויאל ביץ' - אילת - ציון המטיילים: 4.5/5 באילו נכסים מסוג 'אתרי ספא' באילת יש חדרים עם נופים נהדרים?
Gift Card - ישרוטל גיפט קארד- יום פינוק וספא
https://gift.isrotel.co.il/items1?cat=16
יום פינוק וספא זוגי במלון יוקרה. חוויה הכוללת טיפול ספא של עד 50 דק' לאדם לבחירה מרשימה, ארוחת בוקר או ארוחת צהריים ושימוש חופשי במתקני הספא באחד ממלונות היוקרה: כרמים, מצפה הימים, אחוזת יערות הכרמל, אוריינט ירושלים או רויאל ביץ' ת"א.
ספא אספרי במלון ישרוטל רויאל גארדן אילת - ספא פלוס
https://www.spaplus.co.il › ספא_אספרי...
אספרי הנו מותג הספא היוקרתי מבית רשת ישרוטל, המציע לאורחיו חווית ספא משובחת ומפנקת. המתארחים בספא במלון רויאל גארדן אילת יוכלו ליהנות ממגוון חדרי טיפולים ...
ישרוטל המלך שלמה - אילת - Hotels.com
he.hotels.com › ho248203
ישרוטל המלך שלמה. 5-כוכבים. מלון בסגנון יוקרתי עם ספא, ליד גשר הנמל. מתאים מאוד למשפחות. לנכס זה יש מתקנים טובים עבור משפחות. אינטרנט אלחוטי חינם וחניה חינם. צבירת חותמות. תוכלו לצבור כאן Hotels.com ...
ספא במלונות היוקרה של ישרוטל
https://www.isrotelexclusivecollection.co.il › ...
ספא במלונות היוקרה של ישרוטל ... ספא יערות הכרמל הוא מתחם ענק (2500 מ"ר) של חדרי טיפולים, חדרי סדנאות, ומתקני ספא מפוארים. ... רויאל ביץ' אילת. ספא מפנק ...
ספא אספרי (לגונה) | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city › ספא-אספרי-(לגונה)
ספא אספרי הממוקם במלון לגונה באילת הוא סניף נוסף של רשת המכונים הארצית של מלונות ישרוטל. לפרטים המלאים אודות מתקני הספא והטיפולים המוצעים בו לחצו כאן.
מחירון ספא מלון בראשית - eboard
https://eboard.co.il/מחירון-ספא-מלון-בראשית
המלך שלמה אילת; לגונה אילת; מלון אגמים אילת; מלון ים סוף; מלון הנסיכה אילת; מלון ספורט אילת; רויאל גארדן אילת; ריביירה אילת; רויאל ביץ אילת; מלונות בים המלח. ישרוטל ים המלח; ישרוטל גנים ים המלח; פונדק רמון
ספא רויאל גרדן ישרוטל אילת - חוות דעת של ישרוטל רויאל גארדן, אילת ...
https://www.tripadvisor.co.il › ... › ישרוטל רויאל גארדן
ישרוטל רויאל גארדן: ספא רויאל גרדן ישרוטל אילת - ראה 1119 חוות דעת של מטיילים, 648 תמונות אמיתיות ומבצעים מעולים עבור ישרוטל רויאל גארדן ב-Tripadvisor.
ספא | ספא באילת - ספא מול הים האדום - ספא אילת - ספא בדרום
https://spa.co.il/ספא_באילת.html
ספא קורל – ספא באילת, אילת עיר התיירות של ישראל, ים כחול, שמש, נוף הרי אדום, לגונות ודגים מרהיבים, ספא קורל ייתן לכם פן נוסף לחופשה מדהימה, בספא קורל תכלו ליהנות מטיפולי ספא, חבילות ספא ופינו... כתובת: אילת, מלון לאונרדו פלז'ה. מידע נוסף ».
מלון ישרוטל ים סוף באילת - פסק זמן איכותי ומרגיע בחוף אלמוג
www.isrotel.co.il › isrotel-hotels › eilat-hotels
מלון ישרוטל ים סוף, חוף אלמוג, אילת 88103, טלפון 08-6382222, פקס:08-6382200 amgsrv2@isrotel.co.il. בקשות מיוחדות. כל בקשה מיוחדת יש לבצע מראש, טלפונית, מול מחלקת ההזמנות שבמלון.
ספא | ספא באילת - ספא מול הים האדום - ספא אילת - ספא בדרום
spa.co.il › ספא_באילת
ספא אספרי - מלונות ישרוטל אילת רשת מלונות ישרוטל פתחה במלונותיה באילת את ספא אספרי - ספא באילת המעניק למבקר בה מגוון אפשרויות לטיפוח הגוף: טיפולי פינוק ועיסויים מידי צוות מקצועי ואדיב ...
ספא באילת | פינוקי ספא באילת - ספא פלוס
https://www.spaplus.co.il/Eilat
ספא במלון קראון פלזה אילת - SPA ELEVATE SPA ELEVATE במלון קראון פלזה אילת מציע מבחר חבילות ספא המתאימות לזוגות, יחידים ואף קבוצות, בחרו את החבילה המתאימה עבורכם והגיעו ליהנות מכמה שעות של רוגע, שלווה ופינוקים. 7.7.
ספא אספרי - מלון ישרוטל רויאל-גארדן
https://www.isrotel.co.il › spa-esprit
אורחי המלון ישרוטל רויאל גארדן אילת מוזמנים לבקר בספא אספרי. תוכלו ליהנות מתפריט טיפולים עשיר המציע טיפולי גוף ויופי..
ספא אספרי במלון ישרוטל רויאל גארדן אילת - ספא דקה 90
https://www.spadaka90.co.il › ספא_אס...
אספרי ספא הוא מותג הספא הידוע של רשת ישרוטל, המעניק לאורחיו את חווית הספא המשובחת ביותר, עם מבחר פינוקים להנאה גדולה, במלון ישרוטל רויאל גארדן אילת.
ספא באילת | מדריך אילת פלוס
https://eilat.city/list/ספא
פראנה ספא אילת הוא ספא מפנק הממוקם במלון היוקרתי u סוויטס (מרידיאן לשעבר). מעוניינים לקבל את המידע המלא על טיפולי הספא ומתקניו? לחצו כאן על הקישור.
ספא יערות הכרמל - רויאל-ביץ' אילת
www.isrotel.co.il › attractions-events › hangouts
ספא יערות הכרמל מבית מותג היוקרה 'יערות הכרמל' ממוקם במלון רויאל ביץ' אילת. האורחים יוכלו ליהנות מסאונות, ג'קוזי ועשרות טיפולי גוף ויופי. זה המקום המושלם לאירוח יוקרתי, מרגיע ומפנק.
ספא אספרי - מלונות ישרוטל אילת - ספא באילת - ספא מול הים האדום
https://spa.co.il › ספא_אספרי
ספא אספרי - מלונות ישרוטל אילת. כתובת: רשת מלונות ישרוטל , אילת טלפון: 072-2160305 רשת מלונות ישרוטל פתחה במלונותיה באילת את ספא אספרי - ספא באילת המעניק ...
מלונות ישרוטל | רשת בתי מלון ישרוטל | איסתא
https://www.issta.co.il/israel/isrotel.aspx
אודות המלון בריכת שחייה דמוית לגונה, מפרצונים המתפצלים ממנה, חדרי 'על המים' עם יציאה היישר לבריכה ומגה-בר באווירה בינלאומית הופכים את החופשה ב'ישרוטל אגמים' למושלמת עבור צעירים, צעירים ברוחם וכל מ מידע נוסף. חדר כושר. בריכת שחיה. מועדון ילדים. חדר אוכל. לעמוד מלון.
ספא זוגי עם ארוחה - ספא אספרי במלון ישרוטל גנים ים המלח - ספא דיל
https://www.spadeal.co.il › בית_ספא › ספא_זוגי_-_ספא_אספרי...
חופשת ספא זוגית בלתי נשכחת מצפה לכם במתחם הספא היוקרתי במלון ישרוטל גנים ים המלח - ספא אספרי.
ישרוטל ספא - eboard
https://eboard.co.il › ישרוטל-ספא
מתכננים נופש מחפשים ישרוטל ספא? הגעתם למקום הנכון. מידע אודות כל טיפולי הספא כאן בפורטל המלונות של ישראל בו תוכלו למצוא גם מידע אודות המלונות הטובים בארץ.