חיפשת:

סעיף אי תחרות

איסור הגבלת עובד לעבוד אצל מעסיק אחר לאחר סיום עבודתו ...
https://www.kolzchut.org.il/he/איסור_הגבלת_עובד_לעבוד_אצל...
איסור הגבלת עובד לעבוד אצל מעסיק אחר לאחר סיום עבודתו (הסכם אי תחרות) (זכות) תרגום: الصفحة بالعربية
סעיף אי תחרות לעובד, מה המשמעות? | פורטל העובדים
https://www.ovdim.org.il/P35839
סעיף אי תחרות בחוזה עבודה קובע כי לעובדים אסור להתחרות בחברה שבה הם מועסקים כעובדים או כבעלי עניין הן במהלך תקופת העסקתם והן למשך תקופה מסוימת לאחר סיום יחסי עובד מעביד כתוצאה מפיטורין או התפטרות.
סעיף אי תחרות בעולם ההייטק
https://www.slideshare.net/BenjaminShalevSalovi/ss-94663587
סעיף אי תחרות בעולם ההייטק
הסכם אי תחרות - Non competition Agreement - | Ettorney
www.ettorney.co.il › חברות-מונחים › non
הסכם אי תחרות או סעיף אי תחרות יכולים להופיע בחוזה עבודה בין חברת סטארט-אפ לעובד, בהסכם התקשרות או ייעוץ עם פרילנסר למתן שירותים – Service agreement, בהסכם מייסדים בין היזמים Founders agreement ועוד.
המעסיק קבע תקופת צינון או אי תחרות: האם האיסור תקף?
www.calcalist.co.il › local › articles
Jan 26, 2015 · באוגוסט 2000 ביהמ"ש העליון (ע"א 6601/96 איי.אי.אס. ואח' נ' סער ואח') קיבל את הדרך שהתווה בית הדין הארצי בפרשת צ'ק פוינט תוך שפסק כי תוקפן של התחייבויות להגבלת חופש העיסוק צריך להיקבע לפי האינטרסים הלגיטימיים שעליהם הן מגינות. לפיכך, "התחייבות עירומה" להגבלת תחרות, שאינה מגנה על ...
המעסיק קבע תקופת צינון או אי תחרות: האם האיסור תקף?
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3650880,00.html
26/01/2015 · אי תחרות. הסכם העסקה. מעסיק. הגבלת עיסוק. חופש העיסוק. תקופת צינון. במקרים רבים מעסיקים מכניסים להסכם העבודה עם העובד סעיפי אי-תחרות, שמשמעותם "תקופת צינון", הנעה בין מספר חודשים לשנה ולעיתים אף יותר, שבה מתבקש העובד להימנע מלעבוד בחברות מתחרות.
זה כבר לא סוד: סעיף אי תחרות הוא אות מתה - Mako
https://www.mako.co.il › articles
התקבלתם לעבודה חדשה, חתמתם על סעיף סודיות או אפילו על סעיף אי תחרות בלי ממש להבין מה זה באמת אומר או עד כמה זה מחייב.
סעיף אי תחרות בחוזה עבודה - מה קובע החוק? – כהן, דקר, פקס, ברוש
lawoffice.org.il › סעיף-אי-תחרות
מה ניתן לקבוע במסגרת סעיף אי תחרות בחוזה עבודה?
הגבלת אי תחרות בעסק: מדוע חשוב לחתום על סעיף אי תחרות בין ...
https://www.din.co.il/articles/4211/B-21611
29/08/2016 · סעיף אי תחרות קובע כי שותף, בעל מניות, מנהל או עובד בכיר המעורבים בפעילות העסקית לא יהיו רשאים להתחרות בעסקי החברה או השותפות לאחר פרישתם, בהתאם לתנאים ולמגבלות שיגדירו הצדדים ובכפוף להוראות הדין. מטרת סעיף הגבלת תחרות היא למנוע תחרות בתחום הפעילות הרלוונטי של העסק למשך ...
אכיפת הסכם אי תחרות על עובד - האם זה אפשרי?
https://ddlaw.co.il › גיבוש-ועריכת-הסכמי...
הסכם אי תחרות עם עובד – האם אפשר לאכוף על עובד שעזב סעיף של אי תחרות? הסבר מפורט עורך הדין כפיר דיין דובב העוסק בדיני עבודה.
סעיף אי תחרות בחוזה עבודה - מה קובע החוק? – כהן, דקר, פקס ...
https://lawoffice.org.il/סעיף-אי-תחרות-בחוזה-עבודה-מה-קובע...
איסור הגבלת עובד לעבוד אצל מעסיק אחר לאחר סיום עבודתו (הסכם אי ...
https://www.kolzchut.org.il › איסור_הג...
למרות זאת, בנסיבות מסוימות, המפורטות בדף זה, עשוי בית הדין לעבודה לאשר סעיף בחוזה עבודה המגביל את יכולתו של העובד לעבוד אצל מעסיק אחר.
הסכם אי תחרות - הגבלת עובד בהסכם אי תחרות מול המעסיק
www.workrights.co.il › אי-תחרות
Mar 24, 2016 · יחד עם זאת, קיים אינטרס ציבורי מובהק להגן על המעביד מפני תחרות של העובד בכלל ובפני שימוש במידע שרכש אצל מעבידו בפרט. המעסיק השקיע רבות בהכשרת עובדיו ובפיתוח סודותיו המסחריים שהם קניינו. זהו אינטרס פרטי וציבורי להעניק למעביד את ההגנה על השקעותיו, שיטות עבודתו וחוג לקוחותיו.
אכיפת הסכם אי תחרות על עובד - האם זה אפשרי? | עו"ד כפיר דיין דובב
ddlaw.co.il › גיבוש-ועריכת-הסכמי
סעיף הסכם אי תחרות בהסכם עבודה נועד למנוע מעובד לעסוק באופן ישיר בעיסוק מתחרה למקום העבודה שעזב, אך כאשר מעסיקים פונים לבית הדין לעבודה על מנת לאכוף את הסעיף, הם מגלים שבית הדין לא מתייצב לצדם “בעיוורון”, וכל מקרה נבחן לגופו.
הסכם אי תחרות בעבודה או בין חברות והגבלת עיסוק - עו"ד אורי ...
https://www.law-net.co.il/סעיף-אי-תחרות-בהסכם-עבודה
סעיף אי תחרות יכול להופיע במקרים רבים גם בהסכמי עבודה שנחתמים עם פרילנסר. כאן יש להבדיל בין שני מקרים שונים: מקרה מסוג אחד: מדובר בפרילנסר שעל-פי מבחנים אובייקטיבים מתקיימים בינו לבין מקום העבודה יחסי עובד מעביד – הליכים משפטיים במקרה כזה ינוהלו בבית-הדין לעבודה.
הסכם אי תחרות – משרד עו"ד ברוקס
www.brookslaw.co.il › הסכם-אי-תחרות
סעיף אי תחרות בין שותפים. סעיף אי תחרות קובע כי השותף או המעורב לבעילות העסקית (בין אם הוא עובד, בעל מניות או גורם אחר) לא יהיה רשאי להתחרות בעסקי החברה או השותפות לאחר עזיבתו, הכל בהתאם לתנאים ולמגבלות שיגדירו הצדדים ובכפוף להוראות הדין והפסיקה.
הסכם אי תחרות - הגבלת עובד בהסכם אי תחרות מול המעסיק
https://www.workrights.co.il/אי-תחרות
24/03/2016 · הם לא הרכוש שלו ואין לו בעלות עליהם. הוא אינו יכול להתנות קבלתו של העובד בתנאי שיחתום בחוזה העבודה על סעיף אי תחרות, אסור לו לנצל את תמימות העובדים שכמהים ולחוצים לקבל כל משרה ולהלביש עליהם סייגים ואיסורים שימנעו מהם לנצל את הידע שצברו לטובת הקמת חברה פרטית משלהם או הצטרפות ...
הסכם אי תחרות – משרד עו"ד ברוקס
https://www.brookslaw.co.il/הסכם-אי-תחרות
סעיף אי תחרות קובע כי השותף או המעורב לבעילות העסקית (בין אם הוא עובד, בעל מניות או גורם אחר) לא יהיה רשאי להתחרות בעסקי החברה או השותפות לאחר עזיבתו, הכל בהתאם …
סעיף אי תחרות לעובד, מה המשמעות? | פורטל העובדים
https://www.ovdim.org.il › ...
סעיף אי תחרות בחוזה עבודה קובע כי לעובדים אסור להתחרות בחברה שבה הם מועסקים כעובדים או כבעלי עניין הן במהלך תקופת העסקתם והן למשך תקופה מסוימת לאחר סיום ...
הסכם אי תחרות בעבודה או בין חברות והגבלת עיסוק - עו"ד אורי שאבי
www.law-net.co.il › סעיף-אי-תחרות
נקבע בפסק-הדין: "כעיקרון – לא די בכך שהעובד התחייב בחוזה להגבלת עיסוק על מנת למנוע את עיסוקו בגוף מתחרה. ביה"ד קבע כי להוראת הגבלת העיסוק בחוזה האישי אין לתת, כשלעצמה, משקל רב, אלא רק אם היא סבירה, ומגינה בפועל על האינטרסים של שני הצדדים, ועל סודותיו המסחריים של המעסיק הקודם".
סעיף אי תחרות - תקף או לא? | דוד סער - משרד עורכי דין
https://www.david-saar.co.il › סעיף-אי...
לעיתים, חוזי עבודה אישיים מכילים סעיפי אי תחרות, סעיפים אשר מגבילים את האפשרות של העובד לעסוק בתחום מסוים בעצמו או אצל מעסיק אחר, וזאת מרגע סיום עבודתו ...
הסכם אי תחרות בעבודה או בין חברות והגבלת עיסוק - עו"ד אורי שאבי
https://www.law-net.co.il › סעיף-אי-תח...
סעיף אי תחרות בהסכם עבודה או הסכם בין חברות - מה התוקף והאם ניתן לאכיפה. מה ניתן לעשות אם עובד מתחרה בחברה לאחר סיום עבודתו.
החתמת עובד על הסכם אי תחרות - זכויות עובדים
https://www.workrights.co.il › אי-תחרות
הוא אינו יכול להתנות קבלתו של העובד בתנאי שיחתום בחוזה העבודה על סעיף אי תחרות, אסור לו לנצל את תמימות העובדים שכמהים ולחוצים לקבל כל משרה ולהלביש עליהם ...
סעיף אי תחרות בחוזה עבודה - מה קובע החוק? - כהן דקר פקס ברוש
https://lawoffice.org.il › סעיף-אי-תחרות...
לא תמיד יוכר סעיף אי תחרות בחוזה עבודה כמוצדק במקרה של תביעה בבית המשפט. הדבר מצריך עמידה בתנאים שונים. היכנסו להסבר באתרנו מפי עו״ד מומחה לדיני עבודה.
מתי ניתן לאסור על עובד להתחרות במעסיק לשעבר? | כלכליסט
https://www.calcalist.co.il › articles
הסכמי אי תחרות מגבילים את חופש העיסוק - באילו תנאים רשאים ... פרשת מוטי רוזן וחברת מגדל העלה לסדר היום את סעיף אי תחרות בין מעסיק לעובד.
סעיף אי תחרות בהסכם לפירוק שותפות
https://www.fridmanwork.com/ADVX-lawyers119063.html
ההסכם בסעיף אי התחרות קובע: "וייס לא יתחרה ולא יפתח מכון מתחרה בטוביס ו/או בחברה בהרצליה וגו' ". במקרה הנדון הפרשנות הנכונה של הסעיף היא איסור תחרות בכלל, ולאו דווקא פתיחת …