חיפשת:

סעידה בפארק שעות פתיחה

סעידה בפארק - ברים / פאבים בחולון, אירועים במסעדות, בירה, בר ...
https://www.2eat.co.il › restaurant
בר סעידה בפארק. שעות פתיחה. יום א' - יום ה' 18:00 - עד הלקוח האחרון יום ו' - שבת 12:00 - עד הלקוח האחרון. סוגים. מזרחית,; ברים / פאבים,; בר מסעדה, ...
סעידה בפארק פאב-בר - פארק פרס חולון ביקורות וחוות דעת - Zap Rest
https://www.rest.co.il › ... › פאבים וברים
מידע, פרטים, ביקורות וחוות דעת על סעידה בפארק - שד' ירושלים 220, פארק פרס חולון, סעידה בפארק - שעות פתיחה, המלצות, טיפים, תפריט - Rest.
ראשי - פארק פרס
https://park-peres.co.il
פארק פרס מציע מגוון אטרקציות המיועדות לבילוי והנאה לכל שכבות האוכלוסייה. פארק פרס הינו פארק ציבורי הפתוח לקהל הרחב בכל ימות השבוע, מבוקר עד לילה, ואיננו כרוך בתשלום דמי כניסה אליו. האטרקציות במרחבי הפארק כרוכות בתשלום. קרא עוד. פארק פרס הינו פארק בבעלות עיריית חולון, מנוהל ...
סעידה בפארק - ברים / פאבים בחולון, אירועים במסעדות, בירה, בר ...
www.2eat.co.il › restaurant
בר סעידה בפארק שעות פתיחה יום א' - יום ה' 18:00 - עד הלקוח האחרון יום ו' - שבת 12:00 - עד הלקוח האחרון סוגים. מזרחית, ברים / פאבים, בר מסעדה, קייטרינג, אירועים במסעדות, בירה; הצג טלפון 054-2033704
סעידה, קרית ענבים - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
www.d.co.il › 80341691 › 4250
סעידה. 054-4988050. ראשי. מידע נוסף. חוות דעת. ראשי. מידע נוסף. חוות דעת. דף הבית פאבים ובארים מבשרת ציון והסביבה פאבים ובארים בקרית ענבים סעידה.
Saida Kramim - סעידה פארק כרמים - Home | Facebook
https://www.facebook.com › SaidaKr...
סעידים וסעידות יקרים עוד רגע וכל ההכנות של סעידה כרמים מגיעות לסיומן ולנו חשוב ששום פרט לא יתפספס שעות הפעילות שלנו במהלך השבוע הן
‫סעידה בפארק, חולון - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור תל אביב › חולון
סעידה בפארק, חולון: ראה 48 חוות דעת לא משוחדות של סעידה בפארק, שקיבלה ציון של 3.5 מתוך 5 ב-Tripadvisor והמדורגת כמס' 15 מתוך 35 מסעדות בחולון.
סעידה בפארק, שד' ירושלים 220, בחולון - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי ...
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על סעידה בפארק שד' ירושלים 220, בחולון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פאבים ובארים.
סעידה בפארק - בר אירועים יוקרתי על שפת האגם בחולון ...
https://www.hafakot.co.il/location/סעידה-בפארק-בר-אירועים...
תכירו את בר – סעידה בפארק, בר יוקרתי לאירועים שלוקח את העממי ונותן לו סטייל משלו עם מתחם קיץ מפנק על שפת אגם יפיפיה ונוף אורבני. עם חלל פרטי מעוצב ומאובזר, מרפסת מקורה עם נוף פנורמי, מתחם חוץ מפנק עם פינות ישיבה נוחות על שפת אגם,מקרן, חניה בשפע.
לה פארק - משחקיית פעלטון
https://www.lapark.co.il/עסקים/בילוי-ופנאי/משחקיית-פעלטון
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 20:00 - 16:00. יום שישי 15:00 - 10:00 , יום שבת 20:00 - 10:00. שעות פעילות בחגים: ערב ראש השנה 20/9 10:00-15:00. ראש השנה 21/9 10:00-20:00. ראש השנה 22/9 10:00-15:00. ערב כיפור 29/9 10:00-13:00. ערב סוכות 04/10 10:00-15:00
ימי פעילות קבועים – באלגן
https://ba-lagan.co.il/regular-activity
ימי ראשון: שעות פתיחה: 11:00-17:00 יום פעילות מרווח, שקט ומומלץ. ביום זה מספר הקבוצות קטן בדרך כלל והמבקר יכול ליהנות מיום-כיף נטול תורות ארוכים וכך לנצל את שמציע הפארק עד תום.
סעידה בפארק | בר מסעדה באווירה צעירה בפארק פרס חולון - דף הבית
https://saidabapark.co.il
טלפון. הודעה. שליחה. כשאוכל מזרחי, אלכוהול מדוייק וחיי הלילה נפגשים על שפת האגם. קראו עוד. סעידה פותחת לכם שולחן מלא מטעמים בואו תראו מה יש בתפריט.
סעידה בפארק - שדרות ירושלים 220, חולון - בר - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות סעידה בפארק (Saida Park) בשדרות ירושלים 220, חולון - טלפון, שעות פתיחה, תפריט, ניווט, ביקורות ועוד בארים ופאבים תוכלו למצוא באתר איזי.
סעידה בפארק - בר אירועים יוקרתי על שפת האגם בחולון | מקומות ...
www.hafakot.co.il › location › סעידה-בפארק
תכירו את בר – סעידה בפארק, בר יוקרתי לאירועים שלוקח את העממי ונותן לו סטייל משלו עם מתחם קיץ מפנק על שפת אגם יפיפיה ונוף אורבני. עם חלל פרטי מעוצב ומאובזר, מרפסת מקורה עם נוף פנורמי, מתחם חוץ ...
סעידה בפארק - ברים / פאבים בחולון, אירועים במסעדות, בירה ...
https://www.2eat.co.il/restaurant.aspx?restid=23325
גודל פונט: א א א. הדגשת קישורים. אירועים. מסעדות. מתכונים. הזמן שולחן. ראשי > מסעדות בחולון > מסעדות ברים / פאבים בחולון > בר סעידה בפארק.
סעידה, קרית ענבים - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il/80341691/4250
סעידה. 054-4988050. ראשי. מידע נוסף. חוות דעת. ראשי. מידע נוסף. חוות דעת. דף הבית פאבים ובארים מבשרת ציון והסביבה פאבים ובארים בקרית ענבים סעידה.
תערוכת ואן גוך - מוזיאון אומנות אינטראקטיבי שמיועד לכולם ...
tiptreks.net › van-gogh-exhibition
סעידה בפארק ... שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי, החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 19:00 בערב (כניסה ...
סעידה בפארק - מסעדה לאירוע חולון - אירועים במסעדות
https://www.eruimbemisadot.co.il › s...
סעידה בפארק - מסעדה לאירועים. שד' ירושלים 220, מתחם לה פארק, פארק פרס, חולון טלפון להזמנות: - 073-7584313. לפתוח את הקיץ באירוע חלומי על שפת האגם במקום הכי ...
סעידה בפארק, שד' ירושלים 220, בחולון - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
www.d.co.il › 80246538 › 4250
דפי זהב מציג מידע על סעידה בפארק שד' ירושלים 220, בחולון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פאבים ובארים.
פארק המעיינות – רשות הטבע והגנים
www.parks.org.il › reserve-park › פארק
פארק המעיינות הוא מקום נפלא לטיול במשך כל עונות השנה. בפארק שלושה מעיינות טבעיים הנובעים כל ימות השנה בטמפרטורה נעימה של 24 מעלות צלזיוס, נחל רחב ידיים - נחל הקיבוצים, צמחיית נחלים עשירה בצילה חיים מינים רבים של בעלי ...
סעידה בפארק, שד' ירושלים 220, בחולון - טלפון, שעות פתיחה ...
https://www.d.co.il/80246538/4250
Aug 15, 2021 · דפי זהב מציג מידע על סעידה בפארק שד' ירושלים 220, בחולון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום פאבים ובארים.
פארק המעיינות – רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il/reserve-park/פארק-המעיינות
פארק עמק המעיינות הוא מכלול של פלגים ומעיינות שמימיהם נובעים בלב אזור חקלאי. בפארק נסללו דרכים באורך כולל של כ-15 ק"מ, והם מובילים את המטיילים בבטחה אל שלושה מעיינות גדולים ואל נחל שוקק מים ...
תערוכת ואן גוך - מוזיאון אומנות אינטראקטיבי שמיועד לכולם ...
https://tiptreks.net/van-gogh-exhibition
סעידה בפארק – אווירה אותנטית ומשפחתית, עם ישיבה על בירה מהחבית ופיצוחים בצד לצד אוכל מזרחי מודרני. סילו (Silo) – מתחם פרס עצמו, מסעדה מדיאיטלקית שצופה לאגם. בעלת תפריט עשיר מהמטבח האיטלקי.
פארק הילדים באר שבע - מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג ...
https://lunada.co.il/פארק-הילדים
פארק הילדים באר שבע - לונדע הינו מוזיאון ראשון מסוגו בארץ, חדשני ואינטראקטיבי לכל המשפחה, המעודד חוויה רב-גילאית ולמידה חווייתית והתנסותית ברמה בינלאומית.
הגברת הזקנה | מטבח איטלקי | Rishon LeZion – Wolt
wolt.com › he › isr
רוטב נפוליטנה מבושל שעות באש קטנה, בזיליקום ופרמז׳ן ... סעידה בפארק חולון . ... שעות פתיחה.