חיפשת:

סנדוויץ טוניסאי אור יהודה

מסעדות באור יהודה: מסעדות מומלצות ביותר לשנת 2021
https://www.rol.co.il › restaurants
חיפשת מסעדות באור יהודה? עכשיו מצאת: כנסו ROL ובחרו מסעדה באור יהודה מתוך רשימת מסעדות מומלצות באור יהודה, בקלות ובמהירות.
השקשוקה של אפי משנת 1994 מסעדה טריפוליטאית - אור יהודה - Rest
https://www.rest.co.il › rest
הפלוס - האוכל מעולה! השירות מצויין, מהיר ואדיב. המינוס - המחיר! ממש לא מסעדת פועלים, כמו שהיא נראית. 48 ש"ח למנת קוסקוס עם מפרום / בשר. לדעתי זה הרבה.
השקשוקה של אפי - ביתי (אוכל ביתי) באור יהודה, טריפולטאית - 2eat.co.il
https://www.2eat.co.il › restaurant
כל הפרטים על השקשוקה של אפי, מסעדה ביתי (אוכל ביתי) באור יהודה. ב-2eat, אתר המסעדות הישראלי, ניתן לקרוא ביקורות גולשים ולהזמין מקום בקליק.
השקשוקה של אפי - יחזקאל קזז 12, אור יהודה - מסעדה טריפוליטאית
https://easy.co.il › page
יחזקאל קזז 12, אור יהודה. שעות פעילות. ראשון. 08:30-15:30 ... תמונות השקשוקה של אפי. כל התמונות (38). שקשוקה , סנדוויץ' טוניסאי וארוחות בוקר .
איפה אוכלים באור יהודה: סיור מסעדות ומאפיות - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › ביקורות
שיטוט במרכזה של אור יהודה, מגלה כמה מקומות משובחים של אוכל ביתי. ... למרות שפע השלטים המבלבלים בכניסה, המכריזים על סנדוויץ' טוניסאי לצד ...
פסטורלי אור יהודה - תפריט משלוחים - סנדוויץ' / טוסט / אירוח
https://www.mishlohim.co.il/menu/4836
המסעדות הכי טובות באור יהודה
https://bestrestaurants.mako.co.il/מרכז/אור יהודה
Oct 26, 2021 · לאזור התעשייה של אור יהודה יש לא מעט אוכל טעים להציע: בלו נראה קיוסק פשוט למראה, אבל אם תיכנסו פנימה תגלו את אחד הסודות השמורים והשווים של אור יהודה. ... סנדוויץ' טוניסאי ושקשוקת הבית במחבת עם ...
מרכז הסנדוויץ' הטוניסאי - אונו News | אונו News
ononews.co.il › most-recommended › שקשוקה
Jul 20, 2020 · את זה למדנו מחברי הקהילה הטוניסאית. במרכז הסנדוויץ' הטוניסאי בתל אביב מצאנו את השילוב המדויק בין רוטב העגבניות הפיקנטי והלחם שמוכן במקום. הטעמים המופלאים השאירו אותנו עם טעם של עוד. סוד הקסם טמון ככל הנראה בשילוב המרכיבים והרטבים שעושים את כל ההבדל ונותנים טאצ' מקורי למנה.
פסטורלי אור יהודה - תפריט משלוחים - סנדוויץ' / טוסט / אירוח
www.mishlohim.co.il › menu › 4836
פסטורלי אור יהודה באור יהודה משלוחים – תפריט משלוחים כשר של פסטורלי אור יהודה - לסנדוויץ' / טוסט / אירוח כשר באור יהודה - הזמנות טלפוניות, און ליין, קופונים והמלצות.
הסוד של הסנדוויץ הטעים - אונו News | אונו News
https://ononews.co.il/sections/הסוד-של-הסנדוויץ-הטעים
Nov 01, 2017 · חדשות אור יהודה. ... סנדוויץ' תמיד יישאר הפתרון הפופולרי ביותר של עולם האוכל המהיר, הסוד הוא לגרום לו להיות הטוב ביותר מבחינת ערכיו התזונתיים ובנוסך שיהיה …
סנדוויץ' / טוסט / אירוח באור יהודה - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il/food_delivery/oryehuda/sandwich-toast
מסעדת מאמא שריתה - אוכל רחוב (כשר) יהוד מונוסון. המסעדה מבצעת משלוחים ל: יהוד, פ"ת, שדה תעופה נתב"ג, איירפורט סיטי, אור יהודה, קרית הסביונים ומונוסון.
המסעדות השוות באור יהודה - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
מבנה בית הקולנוע הישן באור יהודה(צילום: ירון ברנר) ... הם הקימו מסעדה קטנה עם אוכל טוניסאי, שמוכרת שקשוקה, סנדוויץ טוניסאי מדהים, קוסקוס, ...
10 הכי טובות: מסעדות באור יהודה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
לאכול באור יהודה, ישראל: ראה 365 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor של 16 אור יהודה מסעדות וחפש על פי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד.
מוקפץ סנדוויץ' בר אור יהודה - מסעדת טייק אוואי | ROL מסעדות
www.rol.co.il › restaurant › amokpats
יחזקאל קזז 12, סקייה א', אור יהודה. Take Away. Take Away. מזרח רחוק. סנדוויץ' בר. עוף. צפייה במפה. 03-5331201. חיוג.
איפה אוכלים באור יהודה: סיור מסעדות ומאפיות - וואלה! אוכל
food.walla.co.il › item › 1874707
Nov 07, 2011 · במרחק הליכה קצר זה מזה מצויים שפע בתי אוכל טריפוליטאיים, עיראקיים ובוכריים, שעובדים בשיטות מסורתיות ומציעים הכנסת אורחים של מסעדות פועלים אמיתיות ומנות נוסטלגיות. סיור מסעדות ב שוק מחנה יהודה עם אביב משה. המסעדות והדוכנים ב וואדי ניסנאס. המסעדות ב שוק פתח תקווה.
מוקפץ סנדוויץ' בר אור יהודה - מסעדת טייק אוואי | ROL מסעדות
https://www.rol.co.il/restaurant/amokpats
יחזקאל קזז 12, סקייה א', אור יהודה. Take Away. Take Away. מזרח רחוק. סנדוויץ' בר. עוף. צפייה במפה. 03-5331201. חיוג.
ברד ברי BreadBerry אור יהודה ... - mishlohim
www.mishlohim.co.il › menu › 8025
מסעדת מאמא שריתה - אוכל רחוב (כשר) יהוד מונוסון. המסעדה מבצעת משלוחים ל: יהוד, פ"ת, שדה תעופה נתב"ג, איירפורט סיטי, אור יהודה, קרית הסביונים ומונוסון. מסעדת מאמא שריתה - אוכל רחוב מציעה מגוון רחב של מנות טעימות במיוחד כמו: סנדוויץ' טוניסאי, בוריקה, פיתה כרוביתה, שקשוקה, קוסקוס ...
אור יהודה: שיפודים ושני מוזיאונים
https://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3089108,00.html
May 24, 2005 · אור-יהודה מהווה חלק מרצף הישובים המזרחי של הגוש המטרופוליני של תל אביב. ... קוסקוס, מפרום, סנדוויץ' טוניסאי, שקשוקה. יחזקאל קזז 12, טל' 5339252 - 03. הטברנה - …
פסטורלי אור יהודה - תפריט משלוחים - סנדוויץ' / טוסט / אירוח
https://www.mishlohim.co.il › menu
פסטורלי אור יהודה באור יהודה משלוחים – תפריט משלוחים כשר של פסטורלי אור יהודה - לסנדוויץ' / טוסט ... כריך אבוקדו | גבינת חלומי | תוניסאי תוספת של 8 ש"ח.
סנדביץ בר, יחזקאל קזז 12, באור יהודה - טלפון, שעות פתיחה ...
https://www.d.co.il/80033161/30455
Aug 18, 2017 · דפי זהב מציג מידע על סנדביץ בר יחזקאל קזז 12, באור יהודה - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מזון מהיר.
20 האטליזים הטובים בישראל
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4513428,00
מרמת הגולן ועד הדרום, סייר הסטייקים שלנו דרור פילץ מכתיר את 20 המקומות שבהם הכי מומלץ להצטייד בבשר לאורך כל השנה וביום העצמאות - בפרט. לגזור ולשמור. לפני ראש השנה, פסח ויום העצמאות מתחילים הטלפונים. חברים, מכרים ובוגרי סדנאות העישון שאני עורך וכולם עם אותה שאלה - איפה מומלץ ...
המסעדות השוות באור יהודה
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4991500,00.html
Jul 28, 2017 · פיתות עיראקיות במאפיית סאלמן(צילום: ירון ברנר) מה שהרבה לא יודעים זה שאור יהודה היא בירת האוכל של גוש דן, לפחות בארבעה העשורים האחרונים. תמצאו שם אוכל מקומי מסורתי של עיראקים, טריפוליטאים ובוכרים - שלוש העליות שהגיעו לאזור הזה.
סנדביץ בר, יחזקאל קזז 12, באור יהודה - טלפון, שעות פתיחה ועוד ...
www.d.co.il › 80033161 › 30455
דפי זהב מציג מידע על סנדביץ בר יחזקאל קזז 12, באור יהודה - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום מזון מהיר.
מרכז הסנדוויץ' הטוניסאי - אונו News | אונו News
https://ononews.co.il/most-recommended/שקשוקה/סנדוויץ-טוניסאי...
Jul 20, 2020 · את זה למדנו מחברי הקהילה הטוניסאית. במרכז הסנדוויץ' הטוניסאי בתל אביב מצאנו את השילוב המדויק בין רוטב העגבניות הפיקנטי והלחם שמוכן במקום. הטעמים המופלאים השאירו אותנו עם טעם של עוד. סוד הקסם טמון ככל הנראה בשילוב המרכיבים והרטבים שעושים את כל ההבדל ונותנים טאצ' מקורי למנה.
המסעדות הכי טובות באור יהודה
https://bestrestaurants.mako.co.il › מרכז
מחפשים מסעדה מומלצת באזור אור יהודה? ... הירק העשירות - ובין היתר תמצאו פה סביח עם קציצות ירק, סנדוויץ' טוניסאי ושקשוקת הבית במחבת עם עגבניות ופלפלים.