חיפשת:

סירוב תפקיד בבקום

סירוב תפקיד בבקום - כמה ימים זה מעצר? | AskPeople
https://www.askp.co.il/question/320455
Mar 06, 2021 · סירוב תפקיד בבקום - כמה ימים זה מעצר? מסי בן 18 | כתב את השאלה ב-07/03/21 בשעה 21:09 עוד חודש אני אמור להתגייס לתפקיד לוחם מעברים(מצ) ואני לא רוצה את התפקיד(לא בא לי קרבי)
לא תכנית כבקשתך: על שינוי שיבוץ בצבא - וואלה! משפט
law.walla.co.il › item › 3250340
Jul 30, 2019 · לא תכנית כבקשתך: על שינוי שיבוץ בצבא. כאשר מתגייס טרי מקבל שיבוץ שלא תואם את העדפותיו, כישוריו ומצבו המשפחתי, כל המעורבים מפסידים, כולל צה"ל עצמו.
סירוב פינוי לקרבי - פרופיל חדש - תנועה לאזרוח החברה בישראל
www.forum.newprofile.org/viewtopic.php?t=8748
סירוב פינוי לקרבי ... על היום הראשון בשרשרת חיול הקצין מיון הפנה אותי לקבן בבקום ... איזה תפקיד קיבלת אח"כ? לא נראה לי שאחרי קב"ן מקבלים תפקיד אטרקטיבי בלשון המעטה.
סירוב תפקיד בבקום - כמה ימים זה מעצר? | AskPeople
https://www.askp.co.il › question
עוד חודש אני אמור להתגייס לתפקיד לוחם מעברים(מצ) ואני לא רוצה את התפקיד(לא בא לי קרבי) אני מתכנן לסרב בבקום והשאלה שלי היא כמה ימים זה מעצר ...
סירוב פינוי בבקום - עורך דין צבאי
https://www.army.co.il › forums-2
השאלה שלי היא האם סירוב פינוי יאפשר לי להשיג את מבוקשי (שינוי שיבוץ וקבלת תפקיד מתאים)? מה ההליך בדיוק מבחינה משפטית של סירוב פינוי?(מעצר? כלא?)?
AskPeople | ייעוץ אנונימי
mobile.askp.co.il › question › 340905
AskPeople | אתר חוכמת ההמונים לכל שלב בחיים! בואו לדבר על כל מה שקורה לכם בחיים בתחום הזוגיות, המשפחה, ההורות, ההתבגרות, הצבא, העבודה, האינטימיות, המיניות ועוד.(אסקפיפל / אסק פיפל)
סירוב בבקום ותפקידים - FXP
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=19771123
Aug 07, 2011 · סירוב בבקום ותפקידים : היי, קצת פרטים עליי: אני פרופיל 64, קב"א 54, דפ"ר 70 אני מתגייס עוד חודש למערך הטכני בחיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל חימוש)
יום הגיוס - mako
www.mako.co.il › pzm-recruits › guides
Jun 14, 2011 · כמו תמיד, המציאות צריכה לשחק תפקיד: אם הבעיה היא פרופיל רפואי, למשל, אולי כדאי לטפל בה אחרת. לא יעזור כמה תתחננו לקצין המיון שייתן לכם קרבי כאשר אתם אוחזים בפרופיל 64, זה פשוט משהו שאין באפשרותו ...
AskPeople | ייעוץ אנונימי
https://mobile.askp.co.il/question/340905?quid=all
AskPeople | אתר חוכמת ההמונים לכל שלב בחיים! בואו לדבר על כל מה שקורה לכם בחיים בתחום הזוגיות, המשפחה, ההורות, ההתבגרות, הצבא, העבודה, האינטימיות, המיניות ועוד.(אסקפיפל / אסק פיפל)
סרבנים בעזרת הפייסבוק: "שב בכלא, בסוף יתנו לך" - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › צבא וביטחון
... לחמוק משירות ביחידה שצה"ל ייעד את המתגייס לשורותיה, גם במחיר של סירוב פקודה והליכה לכלא. ... רוצה לסרב ולקבל תפקיד של יומיות באזור הבית.
סירוב בבקום ותפקידים - FXP
https://www.fxp.co.il › ... › צבא וביטחון
סירוב בבקום ותפקידים : היי, קצת פרטים עליי: אני פרופיל 64, ... מגיע לבקו"ם רואה קצין מיון, הוא יציע לי תפקידים, מאיזה תפקידים לברוח?
סירוב בבקום ותפקידים - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Jul 20, 2019 · סירוב בבקום ותפקידים : היי, קצת פרטים עליי: אני פרופיל 64, קב"א 54, דפ"ר 70 אני מתגייס עוד חודש למערך הטכני בחיל הטכנולוגיה והאחזקה (חיל חימוש)
לא רוצים להתפנות - שבוז חיילים
http://www.shavuz.co.il › article
אם תסרבו להתגייס למשטרה צבאית או בכלל לקרבי – רוב הסיכויים שדרככם לכלא 4 (ליד צריפין). אם תמלאו את העונש שלכם בכלא, לרוב הצבא כבר יותר יתגמש איתכם ותקבלו תפקיד ...
מישהו פה יכול/ה לספר לי על איך זה לסרב לתפקיד בבקום? מה עושים ...
https://stips.co.il › ask › מישהו-פה-יכול-...
אשמח אם תתנו לו קצת מידע מדויק על מה שקורה מאז שמצהירים על סירוב. ... אולי לנסות את זה גם ואז לחתום ויתור על קרבי בבקום ויתנו לך תפקיד אחר .
סירוב פינוי לקרבי - פרופיל חדש - תנועה לאזרוח החברה בישראל
www.forum.newprofile.org › viewtopic
לבחור שהלך לקב"ן, איזה תפקיד קיבלת אח"כ? לא נראה לי שאחרי קב"ן מקבלים תפקיד אטרקטיבי בלשון המעטה. לגבי מה שאמרת עם חיל חימוש.. הכל תלוי באיזה שלב יוצאים מקרבי.
סרבנים בעזרת הפייסבוק: "שב בכלא, בסוף יתנו לך"
www.ynet.co.il › articles › 0,7340,L-4886760,00
Dec 01, 2016 · סרבנים בעזרת הפייסבוק: "שב בכלא, בסוף יתנו לך". עשרות מתגייסים סירבו לעלות לאוטובוס לבסיס השריון, רבים מהם חברים בקבוצת הפייסבוק הסגורה "סרבני פינוי בקו"ם". "רוצה לסרב, מה עושים", שאל אחד חברי ...
סירוב תפקיד בבקום - כמה ימים זה מעצר? | AskPeople
www.askp.co.il › question › 320455
Mar 07, 2021 · סירוב תפקיד בבקום - כמה ימים זה מעצר? מסי בן 18 | כתב את השאלה ב-07/03/21 בשעה 21:09 עוד חודש אני אמור להתגייס לתפקיד לוחם מעברים(מצ) ואני לא רוצה את התפקיד(לא בא לי קרבי)
סירבתם להתגייס? זה מה שעליכם לעשות | סירוב - חוק ומשפט
https://www.seruv.org › סירבתם-להתגייס
לרוב השירות בצבא כרוך בריחוק מהבית, משמעת גבוהה, ועבור תפקידים מסוימים גם בעמידה בדרישות גופניות. עבירות נשק בצבא – מה המשמעות החוקית שלהן? 2020-11-08.
סירוב שיבוץ בבקום - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › סירוב-שיבוץ-בבקום
Aug 06, 2012 · סירוב שיבוץ בבקום ולעבור תפקיד... : היי אני אמור להתגייס ב4.11 השנה לפני כמה ימים קיבלתי סמס שאני משובץ לטירונות בחוות השומר ועוד קורס שם ...
סירבתי תפקיד ביום גיוס לחיל התקשוב - פרופיל חדש - תנועה ...
www.forum.newprofile.org/viewtopic.php?t=13882
סירבתי תפקיד ביום גיוס לחיל התקשוב. הודעהעל ידי matan1950 ». טוב אהלן חבר'ה זה טיפה ארוך אבל אני באמת חייב את העזרה שלכם! התאריך גיוס שלי היה ב27.1.2013. …
יום הגיוס - mako
https://www.mako.co.il/pzm-recruits/guides/Article-61b5b44668d8031006.htm
Jun 14, 2011 · הרגע הגדול הגיע – יום הגיוס. אמא מתחילה להזיל דמעה עוד בבית, אבא לא מפסיק לספר מור"קים ואחותכם הקטנה עדיין מתעניינת רק באייפון שלה, אבל בטח אפילו היא מתרגשת מבפנים. כל מה שחיכיתם לו, שמעתם עליו, חששתם ממנו והתרגשתם ...
סרבני בקו"ם: כל האמת על התהליך שעובר מי שמסרב - חיילים מצייצים
https://www.idftweets.co.il › article
יש לציין שלא כל מי שאינו מתייצב בבקום אכן ראוי להגדרה של סרבן בקו"ם. ... סביר להניח שהצבא יציע לכם תפקידים שרחוקים מלהיות איכותיים, ...